Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden even snel een stiekeme reactie vanaf mijn werk.....

@wen, van harte gefeliciteerd met Tim!!!
    @ Ellen, wauw, gefeliciteerd!!

@ rest, ik reageer snel weer... sorry ben heel druk... hier gaat het goed, morgen mijn meisje alweer 1 jaar, ben er heel erg mee bezig... ( helaas is ML ziek dus onze plannen voor morgen gaan niet door maar als ie zondag maar beter is dan vieren we haar verjaarda )

Tot snel!!

xx

2. Maia

Maia Niet meer actief

@esme: dank je :) hij is niet voor mijn kleine grote meisje hoor ;) maar voor die van Baby hihi! Marspein heb ik niet zelf gemaakt, dat is pas een rotwerk hihi maar dat koop ik kant en klaar. Ongekleurd, dus moet het zelf nog kleuren. Hihi en ik bak juist zoveel mogelijk voor anderen zodat ik ze zelf niet op hoef te eten :D

@kk: inderdaad een lange dunne meid.

@wapa: beterschap voor jullie thuis!

hier taarten bekleed dus zit nu even lui op de bank. Fleur ligt in bed maar die protesteert nogal. Dacht, probeer het even met een dekentje ipv slaapzak want de slaapzak trekt ze open en ze heeft ook door hoe die veiligheidsspelden open moeten dus die gebruik ik maar niet, maar dit vond ze ook niets. Moet dus maar even kijken hoe of wat. Omgekeerd vind ik zo raar bij haar keel zitten.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia;en als je hem binnenste buiten aan doet of dat lipje van de rits naar binnen??
    Zijn de taarten al klaar??Jij bent snel!
    Sneakpeak??

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Meisje hier kon niet echt slaap, was alleen maar aan het hoesten..Heeft me nu een stel knalrode wangen dus ik denk dat kies nr 4 er ook aan zit te komen, volgens mij zijn ze dan ook meer verkouden

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Luna, had er hier op zp al iets van gelezen. Heb niet gereageerd omdat ik je helaas geen tips kan geven. Hoop voor je dat therapie gaat helpen.

Ik ben gebroken en moet nog een uurtjes. Vanavond maar voor de zekerheid een luchtbed opblazen en slaapzak klaar leggen. Mocht het vannacht weer nodig zijn om erbij te gaan liggen, dan kan ik tenminste comfortabeler slapen.

6. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hey allemaal!!
    Hier ook een oktober mama van 2009.
    Heb ff een vraag... heb t gevoel dat ik alleen maar leef voor mn gezin en mezelf kom ik af toe eens tegen in de spiegel! Hoe krijg ik t voor mekaar om weer eens voor mezelf te kiezen in plaats van alles en iedereen voor te laten gaan! mn kind, mn man, mn werk, dan nog financieel...(nee ik ga niet naar de kapper, dat jasje voor die kleine is zo leuk en heeft ie toch wel nodig..) en nee ik ga niet sporten want dan zie ik mn man minder.. en gezellig samen op de bank zijn momenten dat je ff rustig KAN zitten...

Ik wil de energie van vroeger weer hebben! die is echt ver te zoeken ben blij als ik in mn bed lig...

Herkend iemand dit??

liefs loesje

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Loesje, ergens herken ik wel dingetjes, maar ik moet zeggen dat dat alweer even geleden is. Werk je fulltime? Anders op ene vrije dag eens wat met vriendinnen doen. Misschien op de momenten dat je kleintje slaapt ook even rust pakken zodat je 's avonds nog iets kan doen. Veel naar buiten en wandelen. Ik krijg van frisse lucht vaak wel energie. Nodig vriendinnen bij je thuis uit voor een kopje koffie o.i.d. Sorry dat was het denk ik. sterkte!!

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@jaja, veel succes vandaag met Dylan. Hij zal dan toch last hebben gehad van zijn darmen als hij zo’n harde ontlasting heeft.

@Syl, haha wat schattig Noa. J

@Curly, ben je de kamer een metamorfose aan het geven? Welke kleur?

@Maia, fijn dat het beter gaat met je kleine dame. Veel succes met de diva taart!

@Esmé, fijn dat je je verhaal hier even neerzet. Toen ik afgelopen vrijdag die uitbarsting had vond ik het zo erg. Maar ik lees dat heel veel jonge moeders er soms even doorheen zitten. Dus dat helpt wel. Vooral om t e lezen dat mensen er ook weer overheen komen. En ook toe aan een nieuwe uitdaging? Ik ook haha. Werk nu in een tbs kliniek, maar wil daar graag weg. Vind dat er teveel negativiteit is daar.

@kk, is ze toch mooi onder dr spuitjes uit gekomen. ;) fijn dat alles goed was.

@Baby, whaaa nog een kies! Gaat snel met dat gebitje van dr.

@Nathalieh, dank je! Hopelijk slaap jij gewoon lekker in bedje vanavond.

@Angel, goede vraag, haha. Misschien een keer de kids thuis laten en wat gaan drinken met vriendinnen? Verder kan ik je nu weinig tips geven want ik ben zelf aardig op.

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, kleur van de muur was beige, nu grijs. Verder hebben we gestreept behang in grijs, creme beige. Wil nu graag creme behang met wat grijs (met print van chesterfield bank met van die knopen).

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

ELLENNNN!!!! WAT GAAF!!!!
    Van harte gefeliciteerd meid!! SUper!
    Haha ik schrik ervan.
    Hoe voel je je?

Rest: sorry, ik kom straks reageren!

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@curly, o leuk, ben benieuwd eigenlijk, zet je er nog foto's van op je hyves?

Nou ik heb besloten om het even wat rustiger aan te gaan doen en blijf ook maar thuis van mijn werk. Ze zien zelf ook wel in dat ze weinig aan me hebben op dit moment.

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dikke dikke kus en knuffel voor Luna en heel goed van je dat je thuis blijft voorlopig! Knuffel en kus.

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wen van harte!!

Luna, dikke knuf!

Hier vanochtend half 5 wakker (dat nachtbraken kwam bij Elise pas aan het einde, hoop dat dit een eenmalige actie was!) en had een spijkerbroek aan met een elastiek in het knoopgat maar dat deed al pijn :$ Ik leek wel 20 weken zwanger aan het einde van de dag, echt niet normaal! Ben nu heel blij met een positiebroek, pfoe wie had dat nu al gedacht.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rins, je was gepland, was alleen wel in de eerste ronde raak en had ik niet verwacht! (bij tess duurde t een jaar!)

tamale, thnx! hahaha geschrokken?

luna, dikke knuffel voor jou. geniet van je mannen en denk aan jezelf! (makkelijk gezegd natuurlijk...)

wen, gefeli met timmetje!

odess, nu al positiebroeken??? ik hoop dat ik mijn eigen broeken nog ff aankan, niemand weet t nog nl...
    hebben vandaag tess dr shirt binnen gekregen. voorkant: geef me een KUS... en op de achterkant: want ik word grote ZUS!
    ik wil t dit weekend aan de ouders en schoonouders vertellen, maar teun wil nog ff wachten.

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ja Ellen, hier is het ook nog een geheimpje... Dus het is giga lastig! Maar mn buik deed gewoon echt pijn vanmiddag, hoe irritant! Ik ga proberen het ook dit weekend nog verborgen te houden maar dat gaat lastig worden aangezien ik met mn mamsie de hele dag sta te bakken zaterdag voor Elises verjaardag :) Ach we zien wel! Leuk een shirt, wij hebben er ook 1 maar die is denk voor na de geboorte ;) (maatje 92 O: )

16. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    @ maia, inderdaad slaapzak evt binnenstebuiten aandoen.
    Maar sommige kids zijn zo handig met die kleine vingertjes, dat ze ook nog weleens achterstevoren/ binnenstebuiten aangedaan worden. haha
    Maar sommige slaapzakken zitten dan idd niet zo heel ruim bij het keeltje dus goed op letten.

@wendelaa, Gefeliciteerd met je kleine grote man!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

zo ben ik weer!

@baby: snel??? ik ben 5 minuten geleden geeindigd met het in elkaar zetten van de strik. Dan kan die vannacht mooi drogen. Dus ben met het decoreren zo'n 6 uur bezig geweest he ;) ik hoop zo dat je hem mooi vindt.

@angel: welkom hier! Ik herken het niet meer. Ik heb het een maand of 8-9 gehad, maar inmiddels hebben we een prima ritme waarin we beide ook onze eigen dingen kunnen doen en ook lekker met het gezin samen dingen doen enzovoorts. Ik hoop dat je snel je ritme vindt, bij ons is het eigenlijk geleidelijk gegaan.

@Odess: succes met het niet vertellen ;) en natuurlijk succes met het nachtbraken

@ellen: leuk zo'n shirt!

@tip van slaapzak: we hebben hem nu binnenstebuiten en het ritsding naar binnen gestopt dus ik ben benieuwd. Maar ja, vertrouw d'r niets, want ze kreeg die zogenaamde babyproof veiligheidsspelden ook open (en die had ik echt goed dicht gedaan). Dus ik ga zo even bij haar kijken als ik naar bed ga hihi. Ben benieuwd.

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydr: Beterschap voor alle zeehondjes bij jullie thuis. Balen! :(

Wendy: GEFELICITEERD MET TIMM! Hopelijk hebben jullie een hele mooie dag gehad. :D

Ellen, wat leuk! Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren!
    En ja, ik zie ineens ergens staan: Ellen gefeliciteerd wat leuk!
    Ik denk: AAAAH ECHTTTTTT!!!
    Had het eigenlijk nog wel eerder verwacht van jullie, maar toch super leuk! PRecies zelfde datum als Odess?

Angel, ik herken het wel, maar net zoals sommigen: nu niet meer!
    Gelukkig. We hebben ons er helemaal in gevonden en ik vind het heerlijk zoals het nu gaat.. Sorry, aan mij heb je dus vrij weinig.

Luna, superr knap van je. En de beste keuze die je kan maken!
    Geef je een hele dikke digitale knuffel! Ik duim voor je dat het snel weer beter met je mag gaan!

Odess, haha! Nu al een positiebroek ;) geweldig. Vind die dingen zooooo lekker zitten. wat een uitkomst! Helemaal met dit koude weer. Lekker warm!

Hier alles goed!
    Ben kapotttttt, maar dat hoort erbij he!
    Vandaag tot 6 gewerkt en morgen dag naar school!
    Volgende week drukke week, extra dagje werken en vergadering.
    Mag Tara dinsdag meenemen naar het werk, omdat ik geen oppas had voor de extra dag. De ene collega heeft een hart-infarct gehad en de ander is geopereerd EN een flink tekort aan invalkrachten. Dus dan moet je wat hé.
    Vind het wel gezellig voor een keertje! :)

En sorry dames als ik op iemand niet reageer, ik verlies soms echt het overzicht ondanks dat ik het lees! Is niet zo bedoelt....

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, ik weet de datum niet precies, nog geen echo gehad en laat posi getest. 16 nov pas echo... pffff
    leuk dat je tara mee mag nemen naar je kdv, hopelijk vindt ze t leuk!
    tess gaat morgenmiddag met mij mee, werk ook extra. vind t altijd wel lastig, je wilt toch dat je collega`s haar leuk vinden... hahaha

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen, oh wat spannend!
    Het lijkt me zo leuk om weer zwanger te zijn! Maar helaas, hier zullen we toch echt nog even moeten wachten!
    Werkze vandaag en idd........ Leuk zullen ze dr vinden! haha. Ik ben benieuwd.

Naar school tot 5 en dan heeeerlijk weekend!
    Werkze iedereeen!

Deel Deze Pagina