Zo te lezen geniet echt iedereen van het mooie weer. Morgen word het waarschijnlijk minder weer, maar de vooruitzichten zien er weer belovend uit. Hier een heel ziek meisje. Flink verkouden, hoesten en snotneus. Ze is ook heel erg hangerig en huilerig. Al 2 nachten onrustig. Ikzelf ook weer een zere keel en snotneus, dus het gaat hier weer lekker. Maar toch genieten we lekker van de zon. Vanochtend weer bij de gyneacoloog op controle geweest voor de endometriose. De combinatie van spiraal en prikpil helpt, dus moet ik morgen weer de prikpil halen. Ik moet 23 mei weer op controle terug komen en dan wil hij dat ik 10 kilo ben afgevallen omdat hij mij nog steeds te dik vind. Wel een moeilijke kwestie omdat ik zo'n trek heb de laatste tijd en dus aardig wat snoep. Iemand tips om van het trek/honger gevoel af te komen? @ baby, super dat je diva nu ook zo rond stapt. @ Wen en blij ei, die van jullie zijn gewoon slim om lekker rustig aan te doen. Hun tijd komt nog wel. @ Maia, hoe gaat het nu met jou? Nog last of niet?
Vandaag weer CB bezocht: Sam is nu 12.510 gram en 85,5 centimeter. Hij bouwde een toren van 12 blokjes en trapte tegen een bal. Over het praten deed ze gelukkig niet moeilijk. Gelukkig maar!
yara mag maandag weer naar het cb, ben benieuwd of ze een toren gaat bouwen, denk namelijk maar zo dat mevrouw dat niet op commando gaat doen........we wachten rustig af
@ Josien, heerlijk dat alles goed gaat met je ventje en dat hij het goed deed op het cb. Hier hoeven we pas begin mei naar het cb. Maar ik weet ook zeker dat emma niet doet wat er gevraagd gaat worden. Torenbouwen doet ze thuis ook niet, dus dat zal ze daar ook zeker niet doen. En het zal vast wel gaan zoals met muziekles. Thuis zit ze de hele dag zelf klap eens in je handje te doen, maar bij muziekles kijkt ze alleen maar met grote ogen naar een ander en doet helemaal niet mee. Zo iets zie ik dus ook bij het cb gebeuren. Thuis klets ze ook de oren van je hoofd en zegt ze echt duidelijke woordjes, maar als er een ander bij zit dan kan ze ineens niets meer zeggen. Soms wel beschamend als je al trots verteld hebt wat ze kan. Emma heeft gisteren weer een antibioticakuur gekregen. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter. Ik kreeg niets mee, omdat mijn vorige kuur te kort geleden was geweest. Ik moet dus gewoon maar even volhouden met een zere keel en snotneus. Vanmiddag maar weer lekker in de zon gaan zitten die er gaat komen.
beterschap voor jullie beiden nathalie. Wij moeten aanstaande maandag naar het cb. Ben benieuwd. Hier alles goed met Fleur. Ze begint een enorm schattig schaterlachje te ontwikkelen, heel grappig. Verder had ze gisteren een klunsdagje begreep ik van manlief, hij heeft 3x haar kleertjes moeten verschonen omdat ze haar drinken om bleef gooien en ze struikelde overal over en heeft daarbij haar neus aardig gestoten een keer dus ze heeft nu een lief clownsneusje
Is het weer cb tijd? Ik heb nog geen uitnodiging gezien? Maar daar zijn ze bij ons cb ook erg slordig in. Vorig jaar hebben ze maanden overgeslagen, heb toen zelf moeten bellen voor een afspraak. Zal nu wel weer zo zijn. Naja, het is toch geen prikjestijd gelukkig! Nathalie beterschap! Maia, wat lief Vervelend van haar klunsdagje, maar dat is soms nou eenmaal zo. Hopelijk vandaag beter! Josien, fijn dat Sam helemaal goedgekeurd is Fijne dag allemaal!
@Nathalie, beterschap daar! Vervelend steeds zo ziekjes. @Josien, fijn dat alles goed was met Sam op het cb. @Maia, leuk te horen dat het met Fleur zo goed gaat! @Odess, ik heb ook nog geen uitnodiging gezien. Morgen maar eens bellen @blijei, fijn te horen dat alles goed gaat daar! @Ellen, ik doe rustig aan @hier: Guus is vanmorgen met Juliën naar de dokter geweest omdat het niet zo goed met hem gaat. Hij blijft maar verkouden en maakt een zieke indruk. Hij heeft geen koorts meer maar toch. Nu krijgt hij een ab. Kuurtje omdat zijn oren na lange tijd weer vol troep zaten en omdat hij maar verkouden blijft. Morgen maak ik weer een afspraak bij de KNO arts en dan denk ik dat hij ook mag gaan geloven aan buisjes en het knippen van de neusamandelen. De dokter dacht wel dat het in zijn belang zou zijn, om dit toch te doen. De KNO arts dacht hier anders over, maar mijn gevoel zegt toch dat we het moeten doen.
Hier net bij de vk geweest en alles was goed. Weten jullie nog dat ik de vorige keer met 34 weken naar de gyn moest en dat die constateerde dat ons meisje al helemaal diep lag ingedaald, ik geen bmhals meer had en ontsluiting? Dat was schijnbaar toen al heel vroeg en ik kreeg toen indicatie - deze grappenmaker ligt al zo diep met zn hoofdje in het bekken dat ze het nauwelijks meer kon voelen en al helemaal vast. Het kan dus nog vroeger! Naja het zal wel bij me horen, maar verklaard mn ernstig zwangere loopje Luna, hopelijk knapt hij er snel van op! Ben benieuwd wat de kno arts nu zegt dan!
@Odess, haha herkenbaar Maar wel fijn dat hij al met zijn hoofdje naar beneden ligt. Spannend zeg je bent echt al ver.
T lopen gaat hier super!Ze heeft dan wel langer gewacht maar is nu met een spurt bezig, ze rent alle kanten op geweldig om te zien!Ben apetrots op haar!! @Luna;gewoon erop staan zeg, dit is ook niks voor het mannetje! @Odess;dat is wel vroeg zeg, wat een lolbroek, nog even blijven zitten hoor!Hoeveel weken was je met Elise bevallen? @maia;ach die kleine brokkenpiloot!Heeft mama weer wat te wassen hihi @Nathalie;he bah!Beterschap voor jullie allebei! @cb;wij mogen 16 mei weer...
Baby, leuk he Ze worden dan ineens zo zelfstandig! Hoe is het met de kilo's bij jou? Ik ben de vorige keer ernstig bang gemaakt en weer de bedrust in gegaan (waar ik net uit kwam, 6 weken), De gyn vertelde me toen dat ik anders waarschijnlijk al bevallen was, maar onze kleine meid kwam pas met 40+6 weken! Vandaar dat ik me ook niet druk maak, al vraag ik me wel af of het consequenties kan hebben dat ik nu wel gewoon aan het werk ben enzo. Maar anderzijds weet ik ook dat niemand mij dat antwoord kan geven en dat ik dus gewoon goed moet luisteren naar mn lijf! (en niet zoals gisteren meer dan 10 uur op een dag moet werken, dat vindt mn lijf geen goed idee )
@baby, wow wat gaat het snel ineens hé goed hoor! Ik ga nu inderdaad toch zeggen dat ik buisjes wil. @Odess, bij mij heeft het dan wel een andere reden, de bekkeninstabiliteit. Maar het loopje heb ik ook haha. Ik ben trouwens wel minder uren gaan werken i.v.m. de bi. Misschien voor jou ook wel een goed idee als ik het zo lees?
@odess;afvallen gaat goed!Ow ja das waar jij liep toen ook overtijd, nou hopelijk komt deze beeb gewoon op tijd, en indd die 10 uur zijn misschien een beeeetje veel hahahaha! @luna;rustig aan he meis met je bekken en laat je hormonsters horen bij die KNO!!!
Luna, ik had ook veel last van mijn bekken maar na oefeningen gaat dat echt veel beter gelukkig. Vervelend dat je er nu al zoveel last van hebt meis! Minder werken? Nou gisteren was een uitzondering hoor, normaal werk ik 9 uur op een dag en als ik het niet trek mag ik een uurtje eerder weg (zie atw - als zwangere mag je 1/8 meer rusten) en dat gaat eigenlijk heel goed! Ga mn best doen om het zo lang mogelijk vol te houden Baby, fijn dat het zo goed gaat! Manlief ook alweer opgeknapt? Pittige tijden voor jullie zo hoor!
@ Luna & Odess, denken jullie wel een beetje aan jezelf? Een werkgever is verplicht om rekening met je te houden als je zwanger bent en het niet zo goed meer kan volhouden, dus gewoon erop reageren. @Luna, laat zeker de ha maar eens horen dat het tijd word voor buisjes. Dit kan toch ook niet langer door gaan. @ baby, ik blijf het knap vinden hoor hoe je het zo vol kan houden. Doe je het alleen of krijg je hulp bij het afvallen door middel van een cursus ofzo? Hier gaat het weer wat beter met Emma. Vanochtend naar de kdv gebracht. Normaal wil ze gelijk spelen maar nu wilde ze gelijk bij 1 van de leidsters op schoot een boekje lezen. Dat zijn ze dan ook gaan doen. Geen telefoon gehad, dus dan zal het allemaal goed gaan. Hopelijk krijgen ze wel de antibiotica naar binnen, want dat is soms een drama. Maar ik had al gezegd als het ze niet zou lukken dat het ook niet erg was, dan doe ik het vanavond nog wel zelf 2x.
cb: hier eind april. wij maken trouwens altijd meteen een nieuwe afspraak voor de volgende keer. begreep wel dat ik nog een vragenlijst opgestuurd zou krijgen, nog niet gehad. nathalie, beterschap voor jullie beden! odess, poeh, das vroeg zeg! rustig aan! luna, ben heel benieuwd wat de kno zegt. baby, zo knap van je meissie! ze ontwikkelt zich goed zeg! hier: werken wordt nu echt pittig, til al steeds minder, maar t blijft zwaar met die kleintjes. nog 4 weken. ik werk nog 3 hele dagen, maar ga dit niet nog 4 weken volhouden. de kleine trapt me soms gemeen op mijn blaas en bekken, doet echt zeer soms.
Wij maken ook altijd gelijk een nieuwe afspraak. En die vragenlijst heb ik al een aantal weken binnen. Moet hem niet vergeten in te vullen
Zo hier ben ik weer eens! Lang geleden maar wel regelmatig meegelezen! Ellen,Odess & Luna: Alles goed? Rond & Gezond?? Maia: Jij ook weer beetje tot rust gekomen! Lijkt me niet makkelijk, gelukkig heb je Fleur voor de afleiding! Veel zieke kindjes elke keer lees ik! Baby: Hoe gaat het nu met de ziekenboeg? Danjo: Al wat anders qua werk op het oog? Ei: Alles goed met je mooie mannetje! Hoe staat het met de huizen verkoop? Wen: Hoe is het met Timmie?? En Eva al op zwemles?? Gaat snel he?? Hmmmm, ik vergeet vast nog heel veel!!! Hier alles z'n gangetje! Boaz bij het CB geweest en heeft zijn APK weer gehaald! Hij is nu 80,5 cm en 12600 gram.. Verder qua ontwikkeling alles goed.. We hebben nog bloed geprikt met hem ivm hoge cholestorol en bij Boaz was dit helemaal goed! 9 mei wordt Boaz geholpen aan zijn neusamandelen en worden zijn oren doorgeprikt! Ben benieuwd of hij dan opknapt.. Boaz is een echte clown! Wil de hele dag buiten spelen en kletst op zijn manier ook veel, begrijpt veel en kan zijn zus al goed aan! Erg leuk deze leeftijd! Heerlijk he, dit weer!!! Genieten van die mooie zon, morgen heb ik personeelsuitje de hele dag! Geen idee wat we gaan doen, ben benieuwd!