goedenavond @joenka: fijn dat alles goed gaat met Boaz @cb: ik moest morgen, maar kreeg vrijdag een identieke brief dat ik donderdag moet, dus ik niet meer snappen, dus ik morgen maar bellen. donderdag kan ik sowieso niet want dan moeten we gymmen.
Wij zitten nu al bijna de hele avond met een meisje op schoot wat al 2 keer heeft moeten overgeven. Hoop dat we straks rustig de nacht in kan gaan.
goedemorgen @nathalie: hopelijk is de nacht goed gegaan en voelt ze zich weer wat beter. afspraak cb is verzet naar 28 april en dan 's middags, blijkbaar was de hele dag van vandaag afgezegd maar hebben we de verkeerde brief gehad ofzo. Verder voor aanstaande donderdag even een afspraak bij de dokter, ze heeft al ruim een maand droge plekken op haar benen die niet weggaan en last van de rand van haar luier gok ik op haar buik maar dat gaat ook niet weg dus even bespreken hoe of wat. Verder is ze lekker aan het clownen vandaag dus erg gezellig hihi
Hier is de nacht gelukkig goed gegaan. Ze was wel weer om 6 uur wakker. Dus dat zal straks wel zeuren worden omdat ze moe is. Tot nu toe merk ik niets meer aan haar en voelt ze zich vrolijk. Alleen eten ging nog niet echt van harte. Dus maar even kijken hoe ze om 10 uur haar fruit op eet.
Hier heeft Evi gisterenavond wat krijsbuien gehad in bed en uiteindelijk ook overgegeven 1x. Rook echt zuur. Heeft er echt last van gehad dat het in de weg zat of zo. Heerst misschien of zo? Lekker weer nu, maar toch wel iets teveel van het goede vind ik. Het is in de achtertuin nu bij ons 28,9 graden in de schaduw geeft de thermometer aan. Pffffffff, morgen wordt het weer meer dan 10 graden koeler. Hoe wordt een mens ziek. Ik zit in de wacht tot vannacht 0.00 uur.
yara vandaag weer op het cb geweest, ze heeft naar mijn grote verbazing gewoon keurig de blokjes gestapeld, ook laten zien dat ze al goed met een bal kan spelen....... verder ook weer helemaal goed gekeurd.
hey meiden hoe is het hier, hier valt het wel mee Senne gisteren naar de dokter geweest grieperig maar wel goed gegroeid 82 cm en 9.920 kg is niet zo heel veel x
hallo dames. weinig geschreven maar lees wel mee! mhh apart hier hebben we van het cb een thuisbezoek gehad we hoefde dit keer niet naar het bureau ze doen met 1,5 hier een thuisbezoek! hier geen ziek mannetje maar hij slaapt wel slecht ik denk dat hij naar droomt! ga weer werken gr jaja
@ jaja, wat een service zo'n thuisbezoek. Vind dat trouwens ook wel goed dat ze dat doen omdat ze zo ook gelijk de thuissituatie van sommige gezinnen goed kunnen controleren. @ mvj, dus ook een grieperig kind. Zal dan waarschijnlijk heersen. Hier heeft de kuur goed gewerkt. @ Kitty, gelukkig ook alles goed. Behalve dan wat grieperig, maar hopelijk is dat bij jullie ook snel weer over. @ Noa, die van jou heeft je dus niet voor schut gezet en alles netjes opgedragen. Hier even een foto van emma tijdens de muziekles:
nathalie, ze was met papa naar het cb, maar ze heeft het inderdaad goed gedaan.....ze wilde zelfs de bal niet meer terug geven. leuk die muziekles.........Yara kan ook echt genieten van muziek......
goedenavond! hoe is het met de zieke kindjes? @nathalie: leuke foto's van de muziekles. hier alles goed. Meisjelief weigerde een paar avonden te gaan slapen maar inmiddels is dat ook weer voorbij. Donderdag naar de dokter voor d'r uitslag en sinds vandaag loopt ze mank dus dat houden we even in de gaten anders mag dat donderdag ook meteen even nagekeken worden. Gisteren ben ik heerlijk met haar wezen shoppen voor wat zomerkleding niet verkeerd
uitslag ga ik morgen heen, dus zal wel wat krijgen, hoop ik. Het zit op 2 plekken: onderkant van haar benen, hele droge plekken en op haar buik, rode pukkeltjes. De buik zal denk ik van haar luier zijn, maar ja, wat kunnen we daar anders aan doen? Ze is nog aan de kleine kant om zindelijk te worden, maar als het idd van haar luier is, is dat ook niet ideaal, helemaal nu het zomer wordt. Dus hoop dat het met een creme weggaat en wegblijft anders moeten we wat bedenken. van het lopen, geen idee, ze had het gisteren opeens, dus misschien verkeerd gestapt. Ze houden het op het kdv even in de gaten vandaag, als we eraan zitten geeft ze geen krimp dus denk gewoon raar gestapt of gelegen.
@ maia, emma heeft ook met warmte snel last van uitslag. Ook vooral bij de luier. De laatste paar dagen is zij daar ook weer flink aan het krabben omdat ze er last van heeft. Ik hoop dan ook dat ze zo snel mogelijk zindelijk is. Maar meer dan oefenen kunnen we er ook niet aan doen. Afgelopen zondag zag ik bij emma ook weer uitslag in haar nek van de warmte, maar durf haar ook nog niet te luchtig te kleden. Hoop maar dat ze hier over heen gaan groeien. Hopelijk heeft ze vandaag met lopen geen last.
Hier staat Evi ook onder de kleine rode bultjes op haar buik. enzo. Denk idd ook van warmte uitslag en misschien ook nog wat exceem. Meer dan smeren kunnen we niet doen lijkt me.
nee dat zal het enige zijn, maar aangezien ik morgen toch naar de dokter met d'r moet voor d'r benen mag ze meteen even kijken. Het mank lopen lijkt vandaag weer voorbij te zijn dus misschien gisteren toch verkeerd gestapt of groeipijntje of iets, maar das mooi want dan kunnen we morgen weer gymmen
Gym ze Maia ! Hier ook veel uitslag bij Sam. Hij zit helemaal onder. Echt eczeem volgens mij en bij de warmte is dat gewoon een stuk erger. Ik kleed hem nu wel wat lichter hoor. Romper met lange mouwen en daar overheen een t-shirtje. In bed had hij vooral veel last. Dus ik heb nu nog maar een enkele deken liggen en een zomerslaapzak. Daarin slaapt hij met een romper met lange of korte mouwtjes. Verder alles wel goed hier. Vandaag foto's laten maken van het huis en als het goed is staat voor het weekend een bord in de tuin. Ben benieuwd of we kijkers gaan krijgen... Liefs, Josien
@ Maia, veel plezier met de gym! @ Josien, sterkte met de verkoop van je huis. Hoop dat er snel kijkers komen. Zo nu snel emma klaar maken voor kdv.