Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Allemaal een zalig Pasen! Zo naar het feestje van mijn opa die tachtig is geworden. Sam is niet helemaal fit, althans hij wil niets eten. Misschien is het wel gewoon de warmte. We wachten het maar even af...

2. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd josien :) jullie ook een zalig pasen!

hier lekker dagje gehad. vanochtend uurtje gefietst, vanmiddag lekker gepicknickt :) rustig dagje gewoon. Morgen gaan we de familie langs.

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Vrolijk pasen iedereen!

Wat een luxe he dat weer.....echt super vrolijk-zijn-weertje!

Hier ook lekker gefietst, bij opa/oma in de tuin, in de zandbak, kinderboerderij.....echt genieten van de gezins-dingen.

Hoop dat de mamas-met-beeb-in-buik ook lol hebben van de warmte.

Daaaaag.....

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Heerlijk he dat weertje meiden?!

Hier alleen een meisje met al dagen hoge koorts, boven de 40...Loopt nu rond met alleen haar luier en boxershortje aan eventjes afkoelen..

@Josien;Leuk feestje gehad?En alles goed met Sam?

@blij ei;zalig he dat gezinsgeluk!

@maia;ooh dat klinkt gezellig picknicken!

@Ellen;vind papa zeker jammer dat ze ws zijn visgenen niet heeft geerfd hihi?

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Baby: balen zeg dat ze nog steeds zo'n hoge koorts heeft. Verder wel vrolijk of alleen maar hangen?

Josien: hoe is het nu met Sam?

Blij ei: heerlijk genoten dus van het weer.

Maia: jij met jullie gezinnetje dus ook lekker weg geweest.

Voorlezen: hier lezen we elke avond voor voor de oudste en de middelste en Evi krijgt daar ook meteen van mee. Ze begint het steeds leuker te vinden en ook echt mee te luisteren. Ze wil alleen zelf iedere keer de bladzijden omslaan haha.

Evi zet nu regelmatig 1 of 2 passen los dus er begint wat schot in te komen haha.

Even kijken of ik wat foto's kan spammen.

Evi's nieuwe manier van kruipen als haar knieen te zeer doen haha (ja mama zegt dan dat ze maar moet leren los lopen haha).
    Bekijk bijlage 146356

6. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  7. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Pret in het badje. Ze vond het geweldig om zichzelf steeds nat te spetteren haha. Het was een heel waterballet hihi.
    Bekijk bijlage 146361

8. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  9. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@mvj;leuke foto's!En aan dat kruipen te zien duurt het niet lang voor ze los loopt..Vanochtend had ze even een opleving en dachten we dat het de goede kant op ging..Daarna stortte ze weer helemaal in en heeft verder ongeveer de hele dag gehangen..Zodra ze op schoot zit of op de bank valt ze meteen in slaap

11. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds dit weekend een schommel in de tuin, dus gelijk hier ook maar even een foto'tje spammen

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

#2272 YellowButterfly, 25 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
    Noa en MvJ, mooie meiden :) MvJ, die van Evy met grote broer is heel lief!

Baby, beterschap voor Dyoon, hopelijk worden de oplevingen steeds meer aanwezig!

Hier wel last van de warmte, maar doe kalm aan! Ben wel een beetje shocked - de eerste baby in ons juni topic '11 is geboren vandaag en zij was exact even ver als ik! Zo raar! Ik moet morgen en donderdag nog werken en dan heb ik verlof, het gaat allemaal zo snel...

Ons meisje doet het super en daagt ons af en toe behoorlijk uit, maar is ook zo lief :D Het leuke is dat ze nooit van het knuffelen was en ons sinds kort wel knuffelt en kusjes geeft, zo lief! Vanmiddag had ik even een emo moment (geen idee waarom?) en toen kwam ze me heel lief kusjes brengen, zo lief!

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier ook heerlijk aan het genieten van mijn gezinnetje. Veel samen fietsen en lekker in de tuin genieten van ons meisje.

@ Odess, gaat snel hé die zwangerschappen. Voor je het weet heb je er weer zo'n heerlijke baby bij. Hier was emma ook nooit van het knuffelen. Maar tegenwoordig komt ze ook heel veel op schoot knuffelen en kusjes geven. Al moet ik wel zeggen dat ze meer naar papa trekt met knuffelen dan naar mij.

Hier druk bezig met de keuken en de achterkamer leeg maken. Als het goed is komen ze vanaf morgen in de keuken en de achterkamer nieuwe kozijnen en ramen plaatsen. Zal dus een hoop stof worden de komende dagen.
    Maar nu eerst naar de laatste muziekles met emma. Vanaf volgende week dus maar naar iets anders op zoek gaan om samen te gaan.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, beterschap met je meissie. balen dat ze weer koorts heeft... en dan ook nog met dit weer! hoe gaat t met jou? ik zie geweldige foto`s op je hyves, wat zie je er goed uit zeg!

odess, hier ook wel last van de warmte en dan ben ik nog n stukje minder ver dan jij! zo! de eerste beeb van t juni-forum! kon t allemaal niet meer bijhouden toen, zal er weer es spieken binnenkort.

mvj en noa, mooie foto`s van jullie meiden!

hier: gisteren een drukke dag gehad, 2 x naar n tuincentrum, formido en babydump. tess heeft zich heel goed gedragen, vond t super om zelf rond te lopen en overal aan te zitten... hahaha
    we hebben een dubbele wagen gekocht, ben er heel blij mee. was n showroommodel, met alles erop en eraan: voetenzakken, babynestje, regenhoes. tess kan voorin zitten, de beeb kan achterin liggen, en als hij ouder is, kun je daar ook een zitplaats van maken.
    wij hebben de comp nu tijdelijk op zolder staan, tot we een laptop hebben. merk wel dat ik steeds minder tijd heb om even alles bij te houden, want kan tess niet hier op zoder hebben, is open ruimte en veel te gevaarlijk met de trap. als zij slaapt, wil ik ook liggen, en `s avonds ben ik vaak te moe...
    nou ja, volgende week woe mijn laatste werkdag, dus dan heb ik op woe en do tess op de opvang. kan ik ff wat laatste klusjes doen in huis en lekker uitrusten!

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@mvj & noa: leuke foto's!

@ellen & odess: jeetje wat gaat het snel voor jullie zeg! sterkte met de warmte!

@baby: beterschap voor je meisje.

hier alles wel goed eigenlijk :)

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, jij loopt ook al hard richting hoogzwanger dus niet gek toch? Ik vind het heerlijk, net als hier destijds lief en leed delen :) Pure ontspanning! Lekker dat jij ook bijna met verlof kan!

Nathalie, heerlijk genieten van je gezinnetje :) Ben benieuwd wat jullie gaan doen, hier kan ik me er niets bij voorstellen, volgens mij wordt hier niets aangeboden voor die kleintjes.

Maia, fijn dat het goed gaat - schimmeltje al weg?

17. Maia

Maia Niet meer actief

nee schimmeltje is niet weg dus ik ga morgen weer bellen en volgende week een afspraak proberen te maken. Maar vorige keer hadden we ook 3 soorten cremetjes nodig voordat het wegging dus ik ga daar maar vanuit ;)

morgenochtend weer samen gymmen en morgenmiddag samen naar het CB, ben benieuwd hoe groot ze is en hoeveel ze weegt enz.

18. hier vanmiddag ook naar het cb toe ;)

veel plezier met gymmen maia!

Hier een meisje dat nu al 3 avonden loopt te klooien met haar slaapje... Maandag op dinsdag is ze van 11-2 wakker geweest... Veel huilen en niks willen..
    Dinsdag op woensdag was het het inslapen, dat duurde ook een half uur, terwijl het normaal een minuutje is..
    Gisteravond was het bal. Toen had ze ontzettende jeuk tussen de benen.. We kunnen er niks aan zien helaas.. Heb wel even gesmeerd met sudocreme en toen lag ze maar te kronkelen op de bank.. :( Later even gesmeerd met verkoelende gel en dat leek te helpen.. Ze is uiteindelijk rond half 9 gaan slapen, ipv half 7.. Bij E.smée begonnen de waterpokken toen zo, dus ik zie wel wat er gebeurd.. Ze ligt nu tenminste nog lekker te slapen ;)

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier vandaag Emma 1,5 jaar oud, gaat echt snel die tijd.
    Bij ons helpt het wakker maken van haar middagdutje na 1,5 uur echt goed. Nu gaat ze al 5 dagen zonder moeite om half 8 / 8 uur slapen zonder te huilen. Ze huilt nu even een paar minuutjes als we haar kamer verlaten, maar slaapt daarna de nacht zonder moeite door. Wel word ze nu bijna elke ochtend rond 6 uur wakker en begint dan volop te huilen. Maar doordeweeks gaat bij ons toch om half 7 de wekker, dus we nemen haar dan voor het half uurtje gewoon tussen ons in.

@ maia, balen dat het nog steeds niet weg is. Nu bij emma de muziekcursus is afgelopen denk ik dat ik met haar ook naar de gym ga. Ik heb gekeken en dat word bij ons ook gehouden. En lees van jou positieve reacties erop, dus gaan we maar ook eens kijken.

Even nog een foto

20. Maia

Maia Niet meer actief

ja hoor, pas alleen op voor spierpijn ;) maar het was weer super vanochtend dus ik zou het zeker doen :)

@kk: wat vervelend dat ze zo loopt te klooien met slapen. Hopelijk is het een fase.

Nou ik ga zo een meisje uit bed plukken, moeten er over 40 minuutjes zijn en ze slaapt nog dus stiekem maar vast wat meer herrie maken boven dat ze zelf wakker wordt.

Deel Deze Pagina