Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    morning,

tamale, succes op schoo vandaag.

hier Britt weggebrengen en dan werken van 10.00 tot 14.00. verder niks te melden eigenlijk. Iedereen een fijne dag.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tamale, schoolse

curly werkse!

hier was t weer erg vroeg, nu slaapt ze, en kan ik niet meer slapen... ach ik kan me nog herinneren dat t hier ook altijd heel gezellig was `s nachts en heel vroeg in de ochtend... maar toen waren we al wel wat verder in de zwangerschap geloof ik!

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

hier ook nog steeds een nachtbraker!!!!!
    maar ja.

vanmiddag moet ik naar de geneacoloog krijg een echo en wat onderzoeken bah!
    en vanaaf met 9 meiden op stap heb er zin in!

veel liefs jaja

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Jaja, succes bij de Gyn. en veel plezier vanavond.

Ellen, jammer dat je niet meer kan slapen. Dan maar even rust wakker worden.

5. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    OOh wat doet het het me veel... ons kleine meisje is vandaag alweer 1 jaar.. en ze begint gewoon echt los te stappen... heerlijk!!

Oja vorig op exact dit tijdstip is ze geboren, zie ik nu!! Hoe mooi!!

xxx

6. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Wapa, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!

@ Maia, heeft het gewerkt om de slaapzak om te keren?

@ Angel, ik herken wel iets erin. Heb ook niet altijd meer ergens zin in en heb soms het idee dat elke dag hetzelfde is. Maar dat is bij mij maar af en toe en maak me daar ook geen zorgen over. Als dit gevoel elke dag terug zou komen dan zou ik hulp gaan zoeken.

@ Luna, goede beslissing om rustiger aan te doen en even te stoppen met werken. Misschien te regelen dat je maar een paar uurtjes komt en zodra je er tegen op ziet dat je weer naar huis kunt gaan?

@ alle jarige en kindjes die gister jarig waren, VAN HARTE!

Emma hier vannacht maar 1x wakker geworden en ze veel snel weer in slaap.
    Vanochtend een leuk telefoontje van mijn ouders gekregen dat na precies een week van vermissing de kat ineens vanochtend voor de deur stond te mauwen. Hij ziet er goed uit en heeft geen honger of dorst. Slecht heeft hij het dus niet gehad. Mijn ouders en wij zijn dan ook dolblij dat hij weer terug is. Hij stond alleen wel weer vrij snel voor de deur te mauwen dat hij naar buiten wilde, maar het was altijd een binnenkat dus denk dat mijn moeder hem nu echt extra in de gaten moet gaan houden.

7. Maia

Maia Niet meer actief

@tamale: succes op school!

@wapa: gefeliciteerd!!!

@slaapzak: jaaa, ze heeft hem niet open gekregen :D mooi!

hier alles goed. Meisjelief heeft goed geslapen. Ze wilde vanochtend weer niet eten, maar ik zag haar naar mijn bord kijken dus ik denk, geef haar mijn boterham en ja hoor, die ging in een sneltreinvaart naar binnen. Raar kind hihi. Ze is nu naar het kdv, ik moet straks werken, heb net de taart helemaal afgemaakt en baby komt hem zo halen, vind het zo spannend of ze hem mooi vindt. Lange dag vandaag tot 20:00 maar vooruit.

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Zo was ik weer ff!

Luna: Dikke knuffel en doe rustig aan! Jij bent het belangrijkste hoor!

Tamale: Good luck op school!

Wapa: Gefeliciteerd met je meissie! Grappig dat je gewoon op het exacte tijdstip een berichtje zet!

Nathalie: Fijn dat de kat weer terug is! Lekker dat Emma maar 1x wakker is geworden!

Jaja: Suc6 bij de gynaecoloog! have fun tonight!

Curly: Werkse!

Maia: En is het goed gegaan met de slaapzak? Druk dus met de taart van Dyoontje! Ben benieuwd!

Baby: Hoeiwwww , nog ff en dan is ze ook alweer 1 jaar!

Hier nu lekker vakantie! Gisteren een lange dag vanaf 7:30-21:00 gewerkt! We hadden vergadering! Rob had Oktoberfeest in een lederhose, dus oma heeft opgepast! Vanmiddag een vriendinnetje van Britt hier spelen en dan hebben we echt een weekje rust!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wapa, van harte!!! Wat bijzonder dat met precies 1 jaar begint te stappen :)

Nathalie, wat fijn dat de kat terug is! Hebben wij ook al een aantal keren gehad, gekke beesten met een eigen willetje he :)

Maia, eigenwijze Fleur :) Hihi maar herkenbaar hoor, wat mama heeft is altijd het allerlekkerste :D

Joenka, geniet van je vakantie! Lekker hoor!

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden (even foto van Maia gepikt;)) even de taart spammen kom dalijk weer verder reageren!

De taart is zooooo schitterend (en groot:D) Zooooo ontzettend gaaf Maia en dan was ze nog nieuwschierig of ik hem mooi vond:(

@Wapa;gefeliciteerd met Laartje!!!!!!Jeeejj

11. Wauw, wat een gave taart zeg baby en maia! WAUW!

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Maia en baby, wat is het een schitterende taart! Echt gaaf!

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow wat een mooie taart!!

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Maia & Baby: Geweldige taart!!!

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Meer dan mooi ;)

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    De taart is SCHITTEREND!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! dank jullie dames :)
    Maar baby, dat is echt spannend! En ik blijf in spanning zitten tot ik ook hoor of hij lekker was ;) Wel een foto van Dyoni spammen met haar mepper he! En wat een heerlijke meid is dat!

verder wel lekker gewerkt. Fleur ligt allang in bed :( vind dat altijd wel jammer maar dat is niet anders helaas. Zie haar morgen wel weer. Ze wilde vanmiddag op het kdv weer niet eten maar vanavond gelukkig wel (hihi ze zal wel honger hebben gehad) begreep ik. Ach, gaat ooit ook wel weer over.

18. @baby, tweede keer volgens mij dat ik dat vraag, ben je eerste antwoord namelijk alweer vergeten.. (oeps) maar waar haalde je ook alweer die leuke haarbandjes voor dyoon weg?

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, gefeliciteerd met Dyoni!

@KK, Kindival gebruik ik nu ook sinds een aantal dagen.
    Resultaat....niks, noppes, nada haha

@Ei, hoe is t met Boaz zijn oogjes?

@All, bedankt voor de feilcitaties!
    Morgen is het grote feest.....

20. Maia

Maia Niet meer actief

@Dyoni: gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Deel Deze Pagina