Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje Ellen, wat een ontzettende rollercoaster zo voor jullie! Fijn dat hij goed onder controle staat maar jeetje zeg, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten zo'n ervaring! Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is en wat ze er aan kunnen doen. Hele dikke knuffel en natuurlijk van harte met de geboorte van jullie Noud! Ik hoop dat er ook heel veel te genieten valt!

Wat een ongelofelijke turbobevalling trouwens! Fijn dat het met jou verder goed gaat!

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! succes met het gesprek met de arts vandaag Ellen!

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @ellen Jemig wat heftig!!! Wat ontzettend schrikken dan zeg als je kleintje ineens bij je weggehaald wordt :S
    Wens je veel sterkte voor de komende tijd!

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Succes vandaag met het gesprek, ellen.

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ellen succes vandaag met het gesprek.
    Hoop dat je vanacht wat beter hebt geslapen

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeetje Ellen wat een heftig verhaal meid..Krijg meteen kippevel ervan..Heftig ook voor Teun om te zien en voor jou om niet op dat moment bij je ventje te zijn..Hopelijk heb je een goed gesprek met de arts gehad en zijn jullie wat wijzer geworden..Veel sterkte de komende tijd...

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ff kort, want ik sta te tollen op mijn benen...

noud doet t erg goed op de medicijnen, hij wordt nu nog tot zondag of maandag aan de monitor gehouden om te kijken of de stoornis echt weg blijft. dan is het toch echt wel de bedoeling dat hij mee mag naar huis in de loop van volgende week.
    de medicijnen houdt hij zowiezo tot hij een half jaar is, en dan gaan we die in een week afbouwen. dan krijgt hij 24 uur een kastje bij zich, die zijn hartritme registreert. hopelijk is hij er dan overheen gegroeid. maar dat is allemaal van latere zorg, eerst maar es zien hoe het de komende dagen gaat!
    ben nu thuis, morgen pas om 11 uur weer naar noud toe. tess vindt het heerlijk dat we weer meer thuis zijn, dus dat is ook goud waard. ze mag zaterdag een uurtje mee naar noud, ben benieuwd hoe ze dat vindt.
    ik ga gauw slapen, want loop mezelf voorbij en daar heeft noud ook niks aan.
    thnx voor alle reacties!

8. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    LIeve Ellen,

Wat een heftig verhaal!
    Vreselijk, ik zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Wat moet dat doodeng zijn geweest!
    En wat onzeker allemaal..... vreselijk! Ik wil jullie daarom ook heel veel sterkte wensen en ik ga zooooo hard duimen dat jullie kleine mannetje snel geholpen kan worden en vertrouwt mee naar huis kan!
    Sterkte en een hele dikke knuffel!

Ben wel erg benieuwd naar julie ventje!
    Fijn dat het met jou ook goed gaat en idd maak je eigen keuzes waar jij je fijn bij voelt, daar heeft een lactatiedeskundige niets over te zeggen.
    Hopelijk gaat met Tess ook alles goed.

liefss

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Krijg je nog wel hulp als Noud thuis is? Slaap lekker en rust maar goed uit.

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Nou goed uitrusten en idd nu proberen te genieten! Fijn dat Noud het goed op de medicijnen doet en hopen dat hij erover heen groeit! Maar nu hopen dat hij volgende week lekker nee naar huis kan en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie gezinnetje!!

Geef hem maar een dikke knuffel van ons!

11. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!!

Check mijn BANNER!!! :D
    Woehoee!
    Ik had gister al een eerste positieve test , en vanmorgen waren ze duidelijker en stonden ze er sneller!!
    Ben zo blij! Voel me wel lullig zo door het rot nieuws van NOud door, maar wou het jullie toch even vertellen!

liefss

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ellen,succes met bijkomen en rust pakken wanneer t kan.
    Hopelijk blijft ie t zo goed doen.

Tara,mooi man
    Gefeliciteerd

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    tara:WAUW wat eewn mooi nieuws bij deze GEFELICITEERD!
    leuk hoor!

ellen: mied wat een verhaal wat erg hoop dat het goed blijft gaan en dat jullie noud snel mee naar huis mag. heel veel succes en sterkte

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Och meid, wat zitten jullie in een vreselijk achtbaan, wel fijn dat hij nu de goede kant op lijkt te gaan... en het gaat helemaal goedkomen hoor als hij mee naar huis mag! Je moet weer even het vertrouwen krijgen. Krijg je wel nog kraamhulp? Sterkte.

@tara, van harte meid!!

15. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: wat een ontzettend heftig verhaal allemaal. Rust lekker uit en hopelijk blijft alles goed gaan!

@Tara: van harte gefeliciteerd meis :D ook weer heerlijk nieuws, toch ook erg fijn ;)

nou ik mag vandaag weer werken. Heb er helemaal geen zin in maar helaas, het is niet anders. Fleur was weer naar het kdv voor het eerst en ik was meteen niet meer in zicht, dat is toch ook wel ifjn.

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Tara, gefeliciteerd! Duimen dat alles goed blijft gaan.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, gelukkig reageerd Noud goed op zijn medicijnen.
    Loop jezelf idd niet voorbij, je bent net bevallen, probeer je rust te pakken. Hoe moeilijk dit nu ook zal zijn.

@Tara...YEUH!! gefeliciteerd!

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen, ik ben blij om te horen dat Noud het goed doet, na de hoge hartslag en onzekerheid. Verder sluit ik me aan bij de rest, doe rustig aan. dikke knuf nog en ben benieuwd naar hoe Noud eruit ziet ;)

@Tara, van harte meid! Wat is het snel gegaan. :)

@Maia, weer aan het werk pff en fijn dat Fleurtje het zo naar dr zin heeft op het kdv. Dat geeft mij ook altijd een goed gevoel.

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellen: wat fijn dat Noud het goed doet met zijn medicijnen. Hopelijk blijft het goed gaan en mag hij volgende week lekker mee naar huis. Krijg je idd dan nog hulp? Couveuse nazorg of zo?
    Doe het idd lekker rustig aan en ik ben ook heel benieuwd hoe Noud eruit ziet.

Tara: wat super zeg. Gefeliciteerd. Hopelijk over 9 maandjes een wolk van een beeb. Hoe voel je je?

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Ellen meid je zal je eigen wel rot geschrokken zijn wat een vreselijke ervaring!!! Maar gelukkig waren jullie in het ziekenhuis en werd hij gelijk geholpen!Zo zie je maar dat je onzekerheid over de 1e keer dat hij die ritmeprobl had toen hij in je buik nog zat dat die toch niet onterrecht waren. Ik hoop dat hij het goed blijft doen en jullie niet meer zo laat schrikken. Geniet van elkaar en FV is toch ook prima ! Denk aan jezelf en je gezin. Heeft Tess Noud al gezien???

@ Tara jeetje van het ene uiterste maarre ik zie een felicitatie op zijn plaats :) Gaaf joh ! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina