Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Tara: Wauw, snelle Jelle!!! Leuk joh, gefeliciteerd! Hopen dat je lekker kan gaan genieten vd zwangerschap!

2. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!!

Maia, fijn is dat he! Ik heb 1 keer gehad dat Tara vreselijk moest huilen toen ik weg ging, dat is écht niet leuk weg gaan!

Mvj, ik voel me tot nu toe goed! Ben alleen knetterrrrr moe!
    Bij de eerste werd ik met 5 weken ongeveer misselijk, dus ik ben benieuwd!
    Thanks voor het vragen!

Joenka, dankjewel! Ik ga mijn best doen!:)

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@tara;Ook hier nog een x gefeliciteerd!!!!!!!!!!

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Tara yeaaah wat een leuk nieuws :) gefeliciteerd meis

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, fijn dat het goed lijkt te gaan! Doe kalm aan en hopelijk groeit hij er idd overheen! Ben benieuwd hoe Tess het vindt!

Tara, zo jullie zijn samen ook supervruchtbaar :D Van harte meis, geniet er lekker van :)

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Ellen, hoe gaat het nu?

@Tara, joehoeeee! Wat snel zeg! Enorm gefeliciteerd!

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Jeetje wat een ****weer vandaag. Moest vanochtend naar een keuring met mijn paard, dat was buiten en dus drijfnat geworden. Ook helaas niet de punten behaald die ik wilde halen. Maar ja, het is niet anders. Volgend jaar beter.

Vanaf morgenmiddag gelukkig weer beter weer!

8. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! :D Wat lief!

Rose, ik zie dat jullie ook bezig zijn! Spannend! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    update: dit heb ik gemaild naar vrienden en familie. iedereen belt en smst, maar dat is zo vermoeiend, daarom mail ik geregeld als er nieuws is.

Noud heeft sinds hij medicijnen krijgt (dinsdagnacht) geen hartritmestoornis meer gehad, dus gaan ze ervan uit dat de medicijnen aanslaan. Morgen gaat hij van de monitor af, dus geen plakkers, draadjes en infuus meer! ze kijken het dan nog twee dagen aan, en wij gaan nog een nachtje of een dagdeel in een kamer in het ziekenhuis vertoeven, met Noud bij ons. We leren dan hoe we de medicijnen moeten toedienen, (die houdt hij zeker nog een half jaar) hoe we zijn hartritme kunnen controleren en waar we op moeten letten.
    Dinsdag volgt nog een gesprek met de kinderarts, waarin we vragen kunnen stellen en nog meer informatie krijgen, en dan gaat Noud met ons mee naar huis.
    Dat lijkt ons wel erg spannend, vooral de nachten. We zullen zien hoe het gaat met slapen!
    Met Ellen gaat het heel goed, ze slaapt beter thuis en heeft zelfs tijd om tussen de middag ff te gaan liggen.
    Meestal gaan we 2x per dag naar Noud, om 11.00 uur en 17.00 uur of 20.00 uur. Dan blijven we zo`n 1,5 uur bij hem.
    Vandaag is Tess mee geweest, ze vond het erg leuk en interessant. Ze was wel erg luidruchtig, dus heeft ze ook nog een poosje in de speelkamer gespeeld terwijl Teun Noud de fles gaf.
    Noud is lekker hongerig, drinkt al 60 cc per voeding, hij was vandaag niet meer afgevallen, dus dat gaat super! We zijn benieuwd hoeveel hij morgen weegt. Hopelijk komt hij nu weer aan!

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Logisch hoor Ellen... hartstikke vermoeiend die goede bedoelingen van iedereen :D. Fijn om te horen dat Noud geen ritmestoornissen meer heeft gehad! Het lijkt me inderdaad heel spannend als hij straks mee naar huis komt, maar je moet er denk ik toch maar op vertrouwen dat ze hem alleen laten gaan als zij denken dat dat ook echt kan. Neemt niet weg dat het vast en zeker en logischerwijs heel spannend zal zijn!

Tess lekker uitbundig dus! Goed hoor! Laat haar Noud maar weten dat ie een grote zus heeft die wel goed voor hem zal zorgen.

Geniet en rust vooral ook goed uit!

Liefs,
    Josien

11. Maia

Maia Niet meer actief

goed om te horen Ellen! Klinkt positief!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, fijn dat het goed gaat! Hopelijk heb je hem snel thuis!

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ellen wat fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan..Succes met het leren toedienen van de medicatie.Wat schattig dat Tess zo lief ( en lekker druk) bij hem is!Nog even en dan is jullie ventje thuis waar hij hoort!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Super gefeliciteerd!! Fijn zeg dat het zo snel raak mag zijn :D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ellen: Wat een goed nieuws zeg!! Ik hoop zo dat jullie mannetje snel mee naar huis mag!

16. Rose1982

Ellen wat fijn dat het wat beter gaat. En nu maar hopen dat hij lekker snel naar huis mag.

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Ellen, fijn om te lezen dat het goed gaat. Dat toedienen van de medicijn zullen jullie echt wel snel onder de knie krijgen. En het is natuurlijk logisch dat het allemaal in het begin eng zal zijn. Maar het is natuurlijk wel fijn dat hij zo snel naar huis mag.

Vandaag voor het eerst bij Emma speldjes en staartjes ingekregen. Ik heb ze wel een aantal keren erop nieuw in moeten doen omdat ze, ze eruit trok. Maar ik kreeg ze tenminste zonder gekrijs en gevecht erin.
    Hier het resultaat:

18. Maia

Maia Niet meer actief

nou dat ziet er toch goed uit? En maar blijven doen ;) Fleur durft ze niet meer uit te trekken hihi (alleen zit het hier na 10 minuten toch nooit meer omdat ze zo wild speelt dat haar haren daarna alle kanten uitpieken :D

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ellen, wat fijn dat het beter gaat!!
    Hopelijk doettie het thuis straks ook super en voeld het voor jullie snel vertrouwt!

20. Rose1982

pfff wat een weertje vandaag! Was weer zweten op het werk.

Deel Deze Pagina