Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    daar was ik ook weer ff...

Hier op zich alles wel goed.. afgelopen 2 weken vakantie gehad. Midweek brabant met heerlijk weer en de afgelopen week thuis want het was zo slecht dat je ook niet voor de lol ergens naar toe gaat ..

Ben me 3x wezenloos geschrokken. Mike was voorover in de vijver van mijn zwager gevallen, en ook al zag ik t gebeuren was hij toch paar keer koppie onder gegaan ben me rot geschrokken, 2 dagen later viel laura met fietsen keihard met haar hoofd op de stoep geknald bloedden als een rund moest dus naar het ziekenhuis en is geplakt.. en 2 dagen daarna viel mike hier in de woonkamer van een stoel met zn achterhoofd op een plintpunt en ook bloeden als een rund ook ziekenhuis om te plakken.. heb mn portie nu wel weer gehad dus.

Mike ligt sinds een paar dagen in een peuterbedje hij vind het helemaal leuk :)

Zindelijkheid hier nog helemaal geen intresse in dus ben dr niet mee begonnen nog. heb niet het idee dat hij dat al wilt of begrijpt.

2. Maia

Maia Niet meer actief

ja dat is vaak na meerdere miskramen wel heb ik begrepen maar dit was mijn eerste (en hopelijk enigste ;)). Ik hoop voor je vriendin dat het nu wel goed gaat!!!

3. Maia

Maia Niet meer actief

o ja, volgens mij is het eerste bewuste plasje een feit. Eerst ging ze op het potje en waren de plasjes per ongeluk, net voor ze naar bed ging moest ze toch nog even dus manlief had zoiets van, zet haar wel met haar luier erop maar nee, hij moest uit en inderdaad, meteen een plasje. Dus wie weet zet het door (en zo niet niet hoor, ik vraag gewoon voor en uit bed of ze op de wc wil en dat wil ze altijd en soms vraagt ze zelf tussendoor en verder zie ik het wel) maar ik vind het toch even heel knap ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

o ja en ze at gisteren een banaan :D ik wist niet wat ik zag. We waren bij mijn ouders en daar lagen ze in de fruitschaal dus het was wel errug interessant en ze zei zo... mananana hebben dus ik denk prima meid ... en ja hoor, hij ging er in rap tempo in.

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Anas....pfff ja dat is wel genoeg schrikken voor een hele lange tijd!

@Maia...wat goed zeg van je meisje. En hield ze niet van bananen dat je zo verrast bent? Hier favoriete fruit, en gelukkig ook appel en aarbei.

@Rose....spannend je onderschrift

@Luna...wat een mooie buik, zo spannend en leuk

@Nathalie..dat wordt veel lezen, en Emma lekker in plassen stampen, kan ook heerlijk zijn toch

@Josien...weer heel hard aan t werk dus. Leuk dat t zo goed gaat met de hond. En met Sam natuurlijk. Hier ook absollut nog geen teken van zindelijkheid. Hij zegt soms wel 'plassen' en dan zet ikm op de wc en dan gebeurt er niets, en dan is ie heel trots haha

@danjo....snelle meid is het toch. Hoe is het met jou eigenlijk, mag je uberhaupt werken of zit je nog 100% thuis?

@hier, mn zusje is gestopt met de pil.....zo spannend vind ik het

6. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: o had helemaal jouw bericht gemist. Wat ontzettend schrikken zeg! Hopelijk gaat het nu gewoon weer een poosje goed ;)

@ei: ze eet helemaal geen fruit. Hoogstens wat fruitreepjes maar that's it. Dus ja, ik was verbaasd ;)

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ anas, jeetje wat een hoop ellende in zo'n korte tijd. Hopelijk zijn de ongelukjes weer een tijd voorbij.

@ Blij ei, wat spannend voor je zus. Hopelijk snel een zwangerschapsberichtje van haar.

8. Maia

Maia Niet meer actief

joehoe, ons eerste kunstwerk met pen op de muur is een feit :D
    potloden e.d. gebeurde al maar dat krijg je er nog makkelijk af, pen is toch wat lastiger hihi.. gelukkig is het bij manlief gebeurd dus ik mag hem de schuld geven :p moest wel lachen toen ik het hoorde, meisjelief is zo'n fan van kleuren en tekenen, tja zo'n pen heeft natuurlijk enorme aantrekkingskracht hihi

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose. al getest? spannend hoor!

anas, wat schrikken zeg, zoveel ongelukjes achterelkaar...

maia, zooooo, een banaan! hopelijk heeft ze de smaak te pakken! hier ook een slechte fruiteter, banaan gaat t beste... en knap, t eerste plasje. onze kleintjes worden groot...

nathalie, op de radio zeiden z dat augustus een mooie zomermaand wordt... zijn jullie dan al terug van vakantie? hopelijk niet!

ei, spannend, hopelijk is je zusje snel zwanger. blijft toch bijzonder, tante worden.

hier: noud is naar t cb geweest, 4510 gram. jammer genoeg iets been lengte verschil, dus over 2 mnd naar t ziekenhuis voor een echo van de heupen. ik hoop ZO dat hij niet net als tess in de beugels moet!!!!
    vandaag is noud 4 weken, precies 4 weken geleden geboren. 13.21 uur. Jeetje wat hebben we toen een rare dag gehad zeg, sta er vandaag toch weer ff bij stil...

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, wat een ondeugd! wel n kleine picasso dus. misschien zo`n leuk staand teken/krijtbord cadeau geven, is toch anders dan een papiertje op tafel!

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: wat fijn dat ze nu een banaan at. Zou ze eindelijk het licht zien in fruit haha? En al plasjes op het potje, knap hoor. Hier nog helemaal geen interesse. Zo en een heuse picasso geboren dus bij jullie. Herken het haha. Leuk is anders maar goed.

Rose: al getest meid?

Ellen: idd een dag om even bij stil te staan. Is niet niks wat jullie op je bordje hebben gehad met hem. Gelukkig doet hij het nu goed verder. Hopelijk geen beugels bij hem net als bij tess.

Nathalie: hopelijk is het volgende week wel lekker weer als jullie weg gaan.

Anas: jeetje wat schrikken. Zat jullie niet mee zeg. Hopelijk blijven de ongelukjes jullie nu een tijdje bespaard.

Hier heeft Evi sinds gisteren het los lopen weer ondekt en vandaag heeft ze heel veel los gelopen. Ook zo van binnen over de drempel naar buiten en dan tot aan de poort en ze draait dan vliegensvlug om dat ik soms mijn hart vast houd haha. Ze vind het super leuk. En mama weer apetrots. Hopelijk heeft ze het nu door. Kruipen is soms nog wel makkelijker maar je ziet het steeds wat minder nu.

En ze is dol op paardje rijden op haar broer zijn rug hihi. Ze had me een lol. En grote broer maar vrolijk rond huppen op zijn handen en knieen. Oooo, ik smelt als ik dat zie zo.

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

nee niet getest, denk me cyclus beetje van slag is gister en eergister smorgen met afvegen wat helderbloedverlies nu hele dag weer niks. Kijk het deze week even aan.

Nathalie spannend voor je vriendin hopen dat alles goed blijft gaan.

Anas pff dat is zeker schrikken hopen dat het nu rustig blijft.

Maia wat fijn dat ze fruit heeft gegeten.
    Haha heb je het wel van de muren af kunnen krijgen ;)

Blij ei wat spannend voor je zusje, hopen dat ze snel zwanger is,word dit haar eerste kindje?

Ellen wat gaat de tijd snel zeg alweer 4 weken.Nu maar hopen dat hij geen beugels moet. Hij groeit wel lekker he :)

Tara hoe is het met jou? lekker aan het genieten van je zwangerschap. Wanneer heb je de 1ste echo?

Baby wat een lieve foto's weer van je meisje.

Mvj wat fijn dat je meisje lekker rondloopt, en wat lief dat ze zo met haar grote broer speelt.

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@rose: oei spannend, hopelijk test je van de week positief :)

@MvJ: wat goed van je meisje dat ze nu het loslopen weer ontdekt. Nu volhouden :D

@ellen: jeetje wat gaat de tijd snel

nee hier de pen niet van de muur afgekregen, het is ook behang waar ze op heeft zitten tekenen. Gelukkig is het behang heel druk dus het valt niet al te veel op en ach, heb ik over een tijdje weer reden om een ander kleurtje behang erop te doen ;)

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Maia, ze heeft dus al een beroepskeuze gemaakt. Dat word straks een echte kunstenares. Wel fijn als ze ook wat fruit gaat eten. Emma heeft daar totaal geen moeite mee, wel weer met groente momenteel.

@ Ellen, wat gaat de tijd toch snel als het goed gaat. Noud groeit lekker zo te zien op de foto's. Echt super, hopelijk geen beugels maar dat is dus even afwachten.
    We gaan tot 14 augustus met vakantie, dus wie weet krijgen we nog prachtig weer.

@ MvJ, wat leuk dat ze toch weer het lopen heeft opgepikt. En zo te lezen kunnen broer en zus zich samen goed vermaken.

@ Rose, spannnend hoor.

Hier ga ik straks de laatste boodschappen voor de vakantie halen, dan de knaagdieren naar mijn ouders brengen en de katten laten enten. Even nog een druk dagje voor de boeg. Morgen en vrijdag nog even werken en dan zijn we klaar om zaterdag 3 weken weg te gaan.
    Ik heb sinds gisteren broekluiers gekocht. Emma wil namelijk met alle geweld zichzelf aan en uitkleden en ook de luier wil ze zelf aan en uit doen. Kijken of ze met deze luiers zichzelf goed kan helpen.

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nou het heeft vanmorgen doorgezet op naar de volgende ronde.
    Vandaag gezellig 4-daagse kijken hopen dat het droog blijft.

16. Maia

Maia Niet meer actief

@rose: balen

@nathalie: nou inderdaad ;) ze wordt gewoon kunstenares vind ik een prima plan :D
    Succes met de laatste dingen regelen voor de vakantie!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Maia volgens mij lukt pen wel met die wondersponsjes die je kunt kopen bij de blokker en de marskramer enzo :)

@ Rose he balen !!!!

@ hopenlijk hoeft Noud niet ook in de beugels zeg :(

@ ik heb een nieuwe baan :) over 3mnd ga ik een staffunctie bekleden :) 18uur ga ik dan werken. Dus wel 6 uur minder per week dus misschien dat ik dan daarnaast nog een oproepbaantje neem :)
    want scheelt toch wel ff 200 euro netto dat ik minder ga werken maar goed het is erg prettig qua schooltijden want het is 6 uur per dag en dezelfde dagen als die ik nu heb.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: o, dat is misschien wel een idee. Ga even kijken straks! Bedankt voor de tip!

en gefeliciteerd met je niewue baan. Leuk zeg!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ rose, balen. Was het weer gezellig bij de vierdaagse?

@ anas, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@anas;gefeliciteerd met je nieuwe job!

@nathalie;fijne vakantie!

@rose;balen zeg van je ongi!

@maia;leuk zon kleine picasso, die wil ws een blauwe muur hihi!

@hier;Morgen nog een dagje werken en dan weer lekker vrij!Inmiddels ben ik zelf 40 kilo kwijt!Dus gaat super!

Deel Deze Pagina