Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    alle kindjes die jarig zijn en zijn geweest gefeliciteerd.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Odess en kk;Gefeliciteerd met jullie meisjes!!Veel feestplezier!!

@all;bedankt voor alle reacties op taart en verjaardag!De taart was echt heeeeerlijk!(thanx Maia!!) Dyoni vond het na 2 vingers in de mepper steken wel genoeg geweest hahaha maar zoontje van mn vriendin(zoontje is 9 mnd) heeft er lekker gebruik van gemaakt!
    Dyoni is heerlijk verwend met mooie cadeau's en vooral heeel veel centjes..

@Alle feestvierders vandaag;veel plezier!!!Geniet ervan!!

@kk;die haarbandjes kan je overal vandaan halen, kledingwinkels,internetshops en drogisterijen...Ik weet niet precies welke je bedoelt dan kan ik je vertellen waar die vandaan kwam...

3. met een klein bloemetje erop geloof ik

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Odess, gefeliciteerd met ELISE!!!!

KK, Gefelliciteerd met Maureen!!!!

Maak er allebei een geweldige dag van.

baby, leuk dat het zo leuk was Dyoni d'r verjaardag. en veel centjes gekregen, altijd leuk voor haar spaarrekening!

5. 0babydream0

@kk;als je die foto op mn hyves hebt gezien wil je dan ff een reactie achter laten dan weet ik welke je bedoelt hihi

6. 0babydream0

Taart met mepper:D

7. 0babydream0

Meisjelief tussen een deel vd cadeau's:D

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@Odess: gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Elise! En wat een heerlijke taarten :D

@KK: ook van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Maureen! Fijne dag gewenst vandaag!

@Baby: wat is ze weer heerlijk verwend! Zag alle foto's op hyves, gezellig! Fijn om te horen dat de taart lekker was.

hier heeft meisje lekker geslapen. Slaapzak heeft ze aangehouden gelukkig hihi! O ja, we zijn er trouwens ook achter waarom ze geen brood wilde. Ze wil het niet in kleine stukjes maar gewoon dubbelgeklapt. Zo heeft ze er vanochtend 3!!! opgegeten. Ik heb echt een rare dochter hihi :D Verder was het bankklimmen denk ik een toevalstreffer want ze heeft het niet meer gedaan verder, maar we moeten inderdaad op gaan letten, ze is echt een kleine deugniet. Heerlijk! Vanmiddag gaan we even lekker een strandwandeling maken met z'n 3tjes.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Alle jarige kindjes of kindjes die al jarig zijn geweest GEFELICITEERD.

Hier al een tijdje niet geweest erg druk geweest, me vader heeft ook in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig is hij weer thuis :)
    Ellen wat een super nieuws gefeliciteerd :)

Luna sterkte ermee meis, en goed dat je even aan jezelf denkt en even gestopt bent met werken *knuffel*

Danjo schiet al lekker op ;)

Maia wat maak je toch mooie taarten.

Baby leuke foto's op hyves. zo te zien leuke verjaardag geweest.

Hier een meisje die savonds weer de fles wil. haha snap er niks van. Ze eet wel heel slecht haar avondeten sinds 2 weken.
    Nou ik ga even de was doen.

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hiep hiep Hoeraaaaaa voor Elise!

Hiep hiep Hoeraaaaaa voor Maureen!

Wow maia. 3 boterhammen, misschien hier ook maar eens proberen.

@Boaz....weer een moeilijke nacht gehad van 2-4 uur bezig geweest en vanochtend was t een erge brombeer. Slaapt nu en hoop dat ie weer vrolijk wakker wordt. Oja en hij had een mega mega plasluier helemaal erdoorheen!

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAA Elise is 1 jaar whoehoe :D Dank jullie wel meiden :D

KK, jij natuurlijk ook van harte met de eerste verjaardag van Maureen! Een hele fijne dag!!

EI, aaaw een dikke knuffel voor jou! Hoop dat je zelf ook nog even kan bijslapen! En zo'n grote plasluier, wat apart! Maar je weet iig wel dat hij genoeg drinkt ;)

Maia, wow... 3 broodjes!! Sjee ik was al blij met 2 bekers melk en 1 broodje + een kapje :) Lekker hoor! En die taarten zijn niet zo mooi als de jouwe maar ik hoop dat ze wel smaken!

Ellen, haha hoe herkenbaar :D Een fijne dag vandaag! Hoop dat ze leuk reageren!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    dikke knuffel voor Boaz!! Heel apart zo'n mega luier.

13. Zo, was ik ook weer ff.. Nog ff rust voor het gedruis losbarst :D

Hier een foto van de taart + meptaartje:

Bekijk bijlage 101660

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Nogmaals gefeliciteerd met de kindjes die jarig zijn!

Baby: Verwend dus!:D

KK: Leuke taart!

Ei: Kan ook zijn dat de luier voor de nacht te klein wordt he?;)
    Vervelend dat hij nog steeds niet in zijn hum is! Geef hem maar een dikke knuf van hier!

Ik ga ff spammen!!!:D
    Eerst de foto van school van Britt, hij is niet helemaal duidelijk omdat ik een foto heb gemaakt van het fotolijstje!
    Bekijk bijlage 101703

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
  16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
  17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
  18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    kk en odess proficiat aan jullie meiden
    geniet er maar van
    xxx

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Joenka...bijna ook de trui van de 1e foto gekocht...maar ik had al zoveel uitgegeven dat ik maar ben gestopt. Zou wel erg grappig geweest zijn. Erg leuk! En wat super crea zeg de traktaties. En wat een mooie dame is little miss Britt.

@KK....wat een lieve taart...nu ben je vast lekker druk bezig en aan t heen&weer rennen. Ben benieuwd hoe Maureen t heeft.

@luier....nou ik had nog ff nagedacht en denk dat we afgelopen nacht beetje te veel troost-flesjes hadden gegeven ;)... arm mannetje.

@lekker weer...zijn net in centrum Rdam geweest, was erg lekker buiten en Boaz vindt t super om zoveel mensen/auto's/trams/fietsen te zien...stiekem gewoon ook een stads mannetje...jeej!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, ook gefeliciteerd met maureen! mooie taart hoor!

baby, mooie foto`s, supermooie taart en wat een leuk speelgoed!

maia, mooie taart heb je gemaakt voor dyoon!

joenka, wat staat britt mooi op de foto zeg, mooie meid. gave kleren voor boaz! ik vind vingino altijd zo duur...

nou, vandaag verteld aan ouders, schoonouders en zus van teun, allemaal superblij! erg verrast ook.

Deel Deze Pagina