hallo meiden hier alles goed. Mike had qua woordjes een moeizame start omdat hij niet zo goed leek te horen, maar hij heeft het wel goed ingehaald hoor. Hij weet een hoop woordjes en zegt ook mama auto, oma toe, ook hapje/proeve, Nee Laura geef terug hahaha maar woorden als koe daar maakt hij toe van gekke vent, hij papegaait ook na.. ik zeg altijd love you en dan zegt hij ook loof joe hahaha
verjaardagsvoorbereidingen???? Het is morgen net 1 augustus hahaha dus nog ff geduld hier Eerst ben ik zelf jarig over 3 weken en mike nog 2mnd wachtten !
o ja, hahah vergeten te reageren op de verjaardagsvoorbereidingen... hier absoluut nog niet, kan me herinneren dat er vorig jaar ook een paar al erg druk mee waren. ik ben niet zo van taarten, hapjes en kadootjes enzo... kijk tegen die tijd wel wat tess leuk en lekker vindt, en haal dan wat in de week voor ze jarig is.
@Luna....wat spannend het komt steeds dichterbij..! @Verjaardag...ook nog niet mee bezig maar ja meer aandacht nu voor verhuizing / verbouwing / nieuwe kov enzo. @MvJ Slaaptips helaas ook niet, gaat hier vaak goed, soms een nacht helemaal niet, geen idee waarom dan. @woordjes. leuk he al die verschillende ontwikkelingen. Hier ook iedere dag weer wat anders, echt geweldig allemaal. @Josien, zag ik nou dat je een nwe baan hebt, heb je dan ook iets minder uren? of juist meer (ook al kan dat niet volgens mij) @Odess &Ellen, wat lekker dat t zo goed gaat met jullie en juliie mannetjes. @Ellen, wat een stoere meid, wij hebben echt een held op sokken. Zo;n auto'tje waar je een euro ingooit, hartstikke leuk zolang er maar geen geld in gaat haha. @hier, Boaz doet het hartstikke goed. Ik nu met een dikke wang op de bank, net mn verstandskiezen getrokken 2x. Was zo zenuwachtig dat ik gewoon misselijk werk en duizelig (ook een held op sokken dus) maar het lijkt mee te vallen allemaal.
@ellen;wat stoer van jouw meissie zeg!Dyoni vind alles best indrukwekkend.. @mvj;sorry geen tips, slapen gaat hier nog altijd goed @blij ei;spannend he je nieuwe huis!En hoe gaat Boaz kamertje eruit zien?Geen koeien meer?Sterkte met je mondje.. @verjaardag;Hier taart al besteld(hihi)Kado is ook besteld ondertussen een lijstje aan het maken voor mensen die wat willen geven..Erg leuk allemaal
@Verjaardag, hier nog niet echt mee bezig. Alleen een plaatsje gereserveerd in het taartbakschema van een kennisje. Ze gaat een Dirk Scheele-taart maken voor Sam. Ik ben benieuwd hoe hij dat vindt. Oh ja, we hebben ook al een tijdje een kado in huis. Laatst was de complete treinset van Duplo in de aanbieding met dertig euro korting. @Blij Ei, klopt! Gewoon nog steeds 40 uur, maar wel anderhalf uur per dag in de auto. Voor de rest zal er niet heel veel verschil zijn. Misschien zelfs wat minder uurtjes. Ik weet het niet... laat me maar verrassen. In het begin zal het vooral een stuk drukker zijn (ook tussen de oortjes) in zo'n nieuwe werkomgeving.
Rono gefeliciteerd met jullie zoon! Sloppy gefeliciteerd met jullie dochter! Wat leuk al dat baby nieuws. Luna nu ben jij aan de beurt
@Rose, haha, nu mag ik inderdaad bevallen maar mijn buikmeisje denkt daar anders over. Hoe gaat het bij jou? @Josien, gefeliciteerd met je nieuwe baan (hopelijk lees ik het goed). @Verjaardag, cadeautje besteld en taart wordt van de Hema, een fototaart. Maar weet nog niet wat er op de foto komt @woordjes, er wordt flink gekletst hier, meestal verstaanbaar, soms nog zelf verzonnen woordjes hihi. Ik vind het echt steeds schattiger worden. @Joenka, dat moet schrikken geweest zijn in het zh, dat Britt toen meteen koorts had. Maar gelukkig had alles zon goede afloop. @MvJ, wat vervelend van het slapen. Hier is het een paar weken geleden even niks geweest. Ik merk dat ik Juliën gewoon in zijn ritme moet houden. Als er eens een paar verjaardagen tussen zitten waardoor hij wat later op bed ligt dan zitten we zeker 1 week met de sores savonds. @Ellen, leuk die nee fase he. Hier is hij ook in volle gang, vooral bij het eten. Haha @Hier: 2 nachten flinke voorweeen gehad, maar ook weer afgezakt. Zo nu en dan een hele fikse menstruatie achtige kramp tussendoor maar daar houdt het ook mee op. Als ik eenmaal weer op gang ben dan voel ik eigenlijk niks aparts meer. We wachten af Met Juliën alles goed, we hebben vakantie en hangt nu lekker aan papa omdat ik natuurlijk niet meer zoveel kan doen. Guus heeft flinke nesteldrang, zodra ik beneden kom is hij ergens aan het stofzuigen of vind ik hem in de tuin haha, wel schattig.
@Blijei, ieuw verstandskiezen getrokken. IK moet al zeker 5 jaar een afspraak maken maar durf niet.... brrr
spannend luna, nog heel eventjes er zit hier gewoon een meisje lekker een appeltje te eten naast me het 'probleem' van geen fruit eten lijkt hier voorbij!
Luna: nog even en jullie beeb is er ook. Spannend. Met hoeveel weken ben je toen ook alweer van je kereltje bevallen? Maia: fijn zeg dat ze het fruit eten nu door lijkt te hebben. Hoe gaat het met je werk? Joenka: schrikken zeg, maar fijn dat het met een goede afloop was. Hier zijn we de speen aan het afbouwen. Gisterenavond cold turkey gestopt en toen brulde ze een half uur om tutje mama tutje. Vandaag was het resultaat 10 a 15 minuten brullen dus er lijkt progressie in te zitten haha.
@rose: bedankt voor de felicitaties. @Luna: spannend! Hoe is die nu? Helaas is Suzannah afgelopen zaterdag opgenomen in het ziekenhuis met een bacteriële hersenvliesontsteking die ze tijdens de bevalling heeft opgelopen. Het gaat inmiddels heel goed met haar en ze gaat zeker al vooruit. Helaas moet ze wel 3wkn hier in het ziekenhuis blijven voor de AB die via het infuus gegeven moet worden. Daarna houden ze haar de komende jaren nou in de gaten om snel te kunnen ontdekken of ze ontwikkelingsstoringen heeft opgelopen. We waren er echt heel snel bij, zelfs voordat de echte symtomen kwamen en dit geeft goede hoop dat ze helemaal kan genezen. Het worden spannende tijden.
Sloppy: had al gereageerd op hyves, maar wat een verschrikking zeg. Is het ergste volgens mij wat je mee kan maken. Ik hoop dat jullie er idd ook zeer snel bij waren en dat ze er helemaal niks aan over houd. Wel balen dat ze nog 3 weekjes daar moet blijven, maar ze is daar in goede handen. Knuffie. Luna: en? Volgens mij is het spannend haha.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lieve Luna gefeliciteerd met jullie kleine dame Valerie!!De prinses is geboren!!!!Ben super trots dat je het zo snel hebt geflikt!!!
Luna: JAAAAAAAA, gefeliciteerd met jullie dochter Valerie!! Leuke naam, hoop dat alles goed gegaan is!! Geniet ervan! Juulzzzz jij ook gefeliciteerd met je zusje GROTE BROER.... Sloppy: Tjeee, heftig hoor! Komt het door GBS bacterie? Dat hoor je nl vaak dat daar hersenvliesontsteking door ontstaat? Hoop dat ze geen schade eraan overhoud en dat ze gauw weer lekker thuis is bij papa,mama en grote zus! Sterkte..
Meiden, bedankt allemaal. Ze is er!! Wat onwerkelijk als het zo snel gaat. Om 07.00 uur stond ik naast het bed met het idee dat ik even naar de wc moest, 07.30 uur vroeg Guus of hij de verloskundige moest bellen. Ik zei, nee wacht maar even. Maar de wee daarna zei ik, bel anders toch maar. 08.00 uur was ze er en had ik al 4cm ontsluiting. Ik wilde nog even in bad, maar ze zei we moeten naar het ziekenhuis want het gaat me veel te snel, anders halen we het niet meer. Juliën moest nog naar het kdv en Guus heeft hem gebracht, ik ben snel in de auto gestapt met de verloskundige. 08.30 uur waren we in de verloskamer waar ik nog even onder de douche ben gaan staan, maar omdat de verloskundige zag dat ik persweeen had (ik zei, dat kan helemaal niet, ik kan nog niet persen) werd ik er onderuit gehaald, afgedroogd, onderzocht en ja hoor, 8cm. Geen wonder dat ze zo'n pijn deden. Ik kreeg ook weinig rust om ze tussendoor even op te vangen. Ik mocht al voorzichtig mee persen om 09.15/09.30 uur. om 09.45 uur was Valerie er. Deze keer is het een kopie van mama, met bruine haren en dikke wangen. Ze weegt 3735 gram en ze drinkt al als een tiet, haar flesjes leeg.
Luna: wat een plaatje zeg. En idd wat snel gegaan, maar je hebt er heel wat moois voor terug gekregen. Nu lekker genieten. Ik moest lachen om je laatste zin haha, als een tiet haar flesjes leeg drinken. Is ook belangrijk hihi. Ben jij er zonder kleerscheuren vanaf gekomen? En hoe vind Juulz zijn zusje?
@MvJ, dank je . Ik heb zelf 3 hechtingkjes omdat ik iets was ingescheurd bij de de oude knip. Verder ongedeerd. Juliën komt over een uurtje thuis, we zijn benieuwd naar de reactie. @Sloppy, veel sterkte! Wat een schrik voor jullie.