Maia: wat een prachtige jurken. Ben helemaal weg van die eerste. Als je die in zou kunnen korten helemaal geweldig dan. Succes met kiezen haha. Maar wat leuk dat ze bruidsmeisje mag zijn. Zal ze zich wel echt een prinses voelen op die dag hihi. Senais: alvast sterkte met je man. Zal zo even je topic lezen. En wat een mooie meiden heb je. Baby: beterschap met je meissie. Balen dat ze weer ziek is. Vertroetel haar maar lekker. Ellen: fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Succes met je behandeling. Hier weer lekker de kids naar school. Vandaag weer voor het eerst en de oudste vond het weer helemaal super. Zit nu in groep 2 en voelt zich meteen een stuk wijzer dan voor de vakantie haha. Nu even weer lekker ritme krijgen. Evi ligt lekker te slapen. Ze huilt steeds minder om haar speen gelukkig.
wat een mooie jurken!!!! helemaal verliefd! de eerste is net n trouwjurk, de tweede vind ik ook erg mooi. moeilijke keus. maar ja, als ze constant op dr snoetje valt, weet je t natuurlijk wel. baby, beterschap voor je meissie, je zult wel druk zijn met schoonmaken en wassen.... hopelijk knapt ze snel op!
@ Senais, Welkom terug en je meiden zijn nog steeds prachtig. Niet zo best met je ventje, ik hoop dat ze snel hem kunnen helpen en dat hij snel weer beter is. @ Maia, wat een schitterende jurken. Echt een prinses, wat een moeilijke keus. @ Baby, beterschap met je meid. Hier heeft emma weer flinke snotneuzen en is wat hangerig maar niet echt ziek. Wel heeft ze weer flinke rode vagina en billen die ontzettend zeer doen. We zijn dus weer flink aan het smeren en laat haar zoveel mogelijk zonder luier lopen. Al wel een paar keer vandaag gehad dat ze huilend riep dat ze plas gedaan had, maar ze speelde toch in de tuin dus geen probleem en in huis doen we het maar gelijk opdrogen. Hopelijk gaat het snel weg.
@Senais.....gezellig dat je er weer bent. Het is zeker veel rustiger, alhoewel ik het nu opeens weer veel vind haha. En idd wat een mooie dames!... Hoe is het met grote S. die hier ook schreef, volg haar ook nog via hyves maar is hier ook niet meer geloof ik. Sterkte met je man. @Maia...wat een prachtig prinsesje, ben benieuwd welke het wordt. En ook heel nieuwsgierig naar de bruidstaart (en ook die taart voor Baby natuurlijk) @Ellen....lekker dat je even weg bent geweest, goed van en voor je! @Baby..arme Dyoon...hoop dat snel weer beter is. @Nathalie...hoop dat de roodheid ook snel weer weg is, zo zielig vind ik dat. @MvJ goed hoor dat de speen er bijna 'uit' is, is best soepel gegaan volgens mij? Hier nog gewoon speen, eerst maar eens verhuizen en wennen enzo en dan zien we wel. @Sloppy...mooi dame hoor! Heeft megan haar al ontmoet, zal voor haar ook wel gek zijn op deze manier. @Fokje...stoere vent hoor!
Senais, welkom en wat zijn je meiden mooi! MvJ, jaaa super toch als je zo'n mooie foto hebt! Tuurlijk doen! Baby, beterschap met de mooie kleine meid! Je ziet er trouwens super uit Maia, wowie die linker is echt prachtig!! Wel wat lang idd Ellen, zo jij durft Ik ben zaterdag een hele dag weg geweest, maar was knap lastig zo met kolven enzo! Dat je dat niet hebt scheelt dan natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ik hem ook gewoon heel hard heb geknuffeld toen ik terug was! Geniet er lekker van!
Sloppy, echt een ander koppie! Wat een plaatje! Ellen, hopelijk vannacht meer rust in de tent, heftig zeg! Fokje, hoe zijn de operaties gegaan? Of moeten ze nog onder het mes? Hier alles goed! Onze meis wordt hard groter, echt een peutertje al. Per 1 okt gaat ze naar de peutergroep, ben ik blij mee - is ze echt aan toe! Per half sept gaat onze kleine man ook, dus ze zitten heel even samen in de babygroep Eerst gaan we nog even heeeerlijk op vakantie Kleine man doet het steeds beter. Ik draag (zak of doek) hem nu meer en dat doet hem goed; hij wordt steeds relaxter en zit beter in zijn velletje. Hij wordt ook al zo snel groot! Maar we genieten volop
odess, fijn dat t beter gaat met R. ik heb de kids mega gemist, al ben ik nog geen 30 uur weg geweest. maar t was wel lekker om ff niet constant te hoeven 'zorgen'. ei, wat reageer je weer goed op iedereen! maar hoe is t met jou? druk aan t klussen las ik op hyves? heb net 1e paar schoenen besteld voor noud, grijze converse allstars. (baby versie, zachte zool) tess had ze toen in t roze, dus Noud mag niet achterblijven. tess heeft nu ook weer n nieuw paar, met bloemen. t slapen gaat gelukkig weer goed hier! ze wordt niet meer wakker snachts en gaat savonds meteen slapen. ( dit klop ik meteen maar weer ff af...)
Zit hier echt met tranen en kippevel het verhaal van Senais te volgen. Je moet er toch niet aandenken dat dit je zo overkomt. Wil je daarom hier nogmaals heel veel sterkte wensen en weet dat er aan jullie gedacht word.
moest trouwens net wel even lachen om Fleur... ze ging opeens 'tellen' .. tot 2 kon ze al en net was er op tv iets met tellen en oeens hoorde ik 'eeeeen teeeee, at neten tien' en echt zo'n glimmend gezichtje erbij! zo leuk dat praten nu steeds sneller gaat hier.
Hallo meiden! Even maar kort, typ dit vanaf de ic. Ellen, wat een schattig ventje! Heeeerlijk Lief dat jullie zo meeleven! Het is inderdaad een hel, maar we houden gewoon heel veel hoop. Je moet ook wel...anders word je gek. Blij ei, jij bedoelt van Sannie Met haar gaat het ook goed. Haar dochter is een ontzettend leuk en actief kind! Ze zijn verhuisd en hebben het prima naar hun zin. Ze schrijft inderdaad al een tijdje niet meer mee op ZP. Odess, wanneer ga je op vakantie? Lekker hoor! Lekker genieten. Maia, wat gaaf dat ze al telt!!! S. telt nog lang niet Schattig hoor.. Nou meiden, het was een kort berichtje maar heb net ook een update in mn topic geplaatst. Ik ga nu weer even lekker bij hem zitten. Ook al is hij niet wakker, toch heb ik het gevoel dat hij het voelt en merkt als we er zijn. Dus ga lekker bij hem zitten en z'n hand vasthouden. Dat doet mij ook goed...
@ Maia, lachen hé dat tellen. Emma doet het ook, regelmatig slaat ze wel wat over. Maar ze kan al redelijk tot 10 tellen. Ook het mee opzeggen van het alfabet gaat netjes. @ Senai, fijn om iets positiefs te lezen over je man.
@senais: fijn om je update te lezen! 2nathalie: ja vond het wel grappig, juist omdat ze het nog niet deed. Ja eeeen teeee maar meer omdat ik zoiets altijd tel als we gaan vliegen ofzo maar zo ineens 8 9 10 erachteraan vond het wel lollig.
senais=> wat prachtige meiden!! en jeetje wat een verhaal met je man heel veel sterkte! en kracht toegewenst mama van fleur wat een beauty in haar jurkje!! ee operaties van de jongens was in april (de oudste enkel de jongste dubbele liesbreuk en was ook open naar beneden) de operaties zijn zeer goed verlopen !!! was erg bijzonder twee broeders e aangeboren liesbreuken en tegelijkertijd geopereerd de jongste pakte mij vanavond beet nam me mee naar de wc ik zette hem op de pot hij trok aan zijn broekje ik deed zijn broekje uit en zo plast hij op de pot!!!!!!!!!!! o zo trots!!!!!!!!!!!!!
@ Fokje, wat goed van je jongste! Wel een zware operatie zo te lezen die gelukkig goed is gegaan. De lucht is hier pikzwart en er valt pakken met regen uit. Ook flinke klappen onweer. Het word me het weertjes dus wel vandaag. Blij dat ik voorlopig nog binnen op kantoor zit.
fokje, wat super zeg! lijkt me pittig, beide kereltjes onder t mes... fijn dat t allemaal goed ging! net ff gekletst met senais op hyves, wat heb ik n bewondering voor haar. wat een heftige tijd maakt ze door zeg... knuffel voor jou hoor! hier is t jaarlijkse dorpsfeest in volle gang, gisteren een praalwagenoptocht, `s avonds guus meeuwis en within temptation op t grote buitenpodium, vandaag de ' boerendag' met veel dieren, trekkers en gezelligheid. ben gister met de kids geweest, tess vindt t geweldig! ze struint tussen de mensen door, en kletst met elk kindje dat ze tegenkomt. gisteravond de kids naar mijn ouders gebracht, heb er slecht van geslapen vannacht. guus was wel super, wat een feest op t plein! vandaag met tess en noud naar de diertjes geweest, tess mocht een shetlandpony borstelen en heeft komijntjes geaaid. er trok nog een korte hoosbui over raalte, bah, wat een pech weer... vanavond blijf ik n avondje thuis, morgen weer een dag. dan komen er allemaal dweilorkesten naar raalte. ook altijd megagezellig! noud vindt t gelukkig ook allemaal prima. hij drinkt zijn flesje, en slaapt in de kinderwagen. heerlijk!
@ Ellen, klinkt erg gezellig en leuk. Leuk dat Tess tegen elk kindje praat wat ze tegenkomt. Emma slaat altijd helemaal dicht bij andere mensen of kinderen. Gisteren op een verjaardagsfeest geweest en dan zit ze nog steeds het eerste half uur zwijgzaam bij mij op schoot. Pas daarna gaat ze wat met de kinderen spelen en praat ze wat. Terwijl ze thuis de hele dag de oren van je kop af praat. Soms baal ik daar weleens van omdat het in het begin net lijkt of ze helemaal nog niets kan zeggen. En ook tess word dus een paardenmeisje.
@Ellen, wat klinkt dat gezellig! Kan me voorstellen dat je je kids wel miste 'snachts. @Nathalie, Boaz is ook altijd stil en de kat uit de boom kijken in het begin. (nog niet veel anders dan bij de meetings haha). @weer en wind....tja wat een weertje he, was gisteren bij Mysteryland, met kaplaarzen en veel poncho's. Was toch geweldig, heerlijk staan dansen, 1x per jaar echt lekker. @Senais...meid wat een tijd maak jij mee. Denk veel aan jullie. @Maia..heb je al de jurk gekozen? @hier.....voelde me een beetje schuldig en super trots! We kwamen er vandaag achter dat Boaz tot 10 kan tellen, en daar hebben wij echt niets van aan hem geleerd.... dus is echt van kdv gekomen. Oma zei t laatst al, en toen dachten wij dat het gewoon 'overdreven trotse oma-praat' was. Maar echt zooooo goed van hem!