Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier voor de verjaardag een houtenloopfiets, en houtenpoppenhuis en nog wat speelgoed.
    Ben toevallig net de uitnodigingen aan het schrijven.

Wat een weertje zeg :) hebben we veel te weinig gehad dit jaar z''n weer.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    LAstig hoor he cadeautjes verzinnen ... de jongetjes die 2 worden zijn die houten werkbankjes idd erg leuk, of zo'n auto /garage gebeuren of een loopfiets.
    Meisjes poppenwagens, loopfietsen, keukentjes enz ..

Mike en zijn 2e verjaardag weten we nog niet wat we gaan kopen ! nog ff geduld :) is pas 9 okt :)

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

We zijn vandaag naar de dierentuin geweest en zoonlief was er echt van onder de indruk al die dieren
    Hij vond het echt tof
    Lekker rennen en gek doen zwaaien naar alle baby's in buggy's haha
    Handkusjes tegen meisjes hij was echt op dreef
    Meneertje de charmeur ;)

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Leuk Whitesaber... schattig hè zo'n charmeurtje (herkenbaar hier ;)).

@Verjaardagskadootje: hier staat al een duplotrein klaar voor onze boef. Ik denk dat hij het helemaal leuk gaat vinden. Voor de rest heb ik een flink lijstje gemaakt met dingetjes die hij wel leuk gaat vinden denk ik. Als het wielen heeft is het voor Sam al snel goed ;).

Verder niet veel nieuws te melden hier... Leef erg mee met Senais. Het zal je gebeuren hè?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja Josien hier idd ook erg hoor ook voor die 2 kleintjes met papa in het ziekenhuis... vind het nogal wat allemaal.

hier een rustig dagje, het zeikregent hierzo.. vanmorgen vroeg de kat weggebracht voor castratie.. en die mogen we om 12uur weer ophalen. dus dan moet ik met de kindjes gaan...

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    verjaardag: hier ook een keukentje, ws ook de houten van ikea. verder vraag ik een keyboard voor kleintjes, tess is gek op muziekmaken. ook houdt ze van bumba, dus genoeg ideeen!

whitesaber, leuk zo`n charmeur! genieten om je kind zo te zien toch?

anas, beterschap alvast voor de kat! hier schijnt al de hele ochtend de zon. moet ik dus nog maar ff van genieten als ik jou zo hoor. zal die regen onze kant wel op komen straks!

wij hebben zaterdag buurtfeest gehad(`smiddags voor de kids, en `s avonds voor de volwassenen), en gisteren familiedag... ben helemaal gaar nu. en t huis is een bende, dus genoeg te doen. nog 3 weken vakantie en dan weer werken, ook wel lekker. hopelijk krijgen we nog mooi weer deze maand!

7. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik hoop ook dat het mooi weer word
    We gaan namelijk nog een week op vakantie naar belgie (st vith)
    Daar gaat mijn zoon Bumba voor het eerst zien in het echt (Plopsa Coo)
    Hij gaat echt flippen haha
    Of schrikken :$

8. Rose1982

Nou mooi weer daar hoop ik ook op ;) Volgende week krijgen we vakantie gaan we lekker weekje centerparcs :)

Senais hoe is het nu met je vriend?

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ whitesaber, hier met emma in de vakantie ook naar plopsaland coevorden geweest en ze vond het geweldig om bumba en megamindy in het echt te zien. Van ver stond ze al te roepen naar ze.

@ mooi weer, ondanks dat wij niet meer met vakantie gaan wil ik toch ook nog wel een paar mooie dagen hebben.

Hier gisteren te horen gekregen dat mijn moeder binnen een aantal dagen bijna geen stem meer heeft. De huisarts hoopt op een poliep maar kan iets anders niet uitsluiten. Ze kan pas 26 september bij de KNO-arts terecht waar we hopen meer te weten te kunnen komen wat ze heeft.

10. Rose1982

Meiden ik zoek me rot! Weten jullie waar ik regenlaarsjes kan kopen heb al zo veel winkels gehad?

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Rose: hema, van haren (ook online), schoenenreus, boerenbond. Heb je al gegoogeld op regenlaarsjes? Weet alleen niet of ze overal ook kleine maten verkopen.

Ik heb toevallig pas van iemand hier regenlaarsjes overgekocht en die kwamen van de hema. Maat 20, ze had ze ook nog in maat 19.

12. Maia

Maia Niet meer actief

@nathalie: heftig zeg! :( hopelijk krijgen jullie goed nieuws!

@rose: tuincentrum heeft erge leuke vind ik.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, internet al geprobeerd? ik heb ze gekregen van de buren... haha
    heb laatst wel nog grappige zien liggen bij de scapino. en al eens bij boerenbond/welkoop geweest?

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o, en nathalie, lijkt me heel naar om zo in onzekerheid te zitten... sterkte, hopelijk valt t mee!

15. Rose1982

Thanks meiden voor het meedenken, hema heeft maar tot maat 21 die vallen heel klein uit. en die van boerenbond maat 21 verzuipt ze weer in haha. tuincentra's in de buurt hebben geen kleine maatjes. Eva heeft schoenmaat 20/21. Vanaaf nog de stad in misschien dat ik daar wat vind.

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ regenlaarsjes, ik heb de regenlaarsjes van emma bij van haren gekocht.

Samen met mijn moeder dus alvast een verjaardagscadeau gekocht voor emma. Het is een keukentje geworden. Heb ook gelijk het cadeau gezien wat ik samen met mees wil geven. Dat is een winkeltje. Met al die cadeau's raakt dan wel heel de woonkamer vol, maar dat maakt het wel gezellig en leuk voor emma.
    Nu nog traktatie verzinnen.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, wij hebben er n nachtje opzitten in t ziekenhuis, en ws mag noud nog niet naar huis...
    gisteren werd hij suf en slap en kon ik zijn pols niet vinden.dus de ka gebeld, en die wilde m toch ff zien. eenmaal in t ziekenhuis was hij nog lijkbleek, zijn hartritme was wel goed. maar omdat hij ook al de hele dag slecht gedronken had, moest hij toch blijven. vannacht ook niks gedronken, en om 3.15 uur ineens over gegeven en diarree. n buikvirus dus... omdat hij zijn medicijnen wel binnen moet houden, mag hij nog niet naar huis. ze hebben t ook al gehad over n sonde, zodat hij wat kan aansterken. hij slaapt de hele tijd, wordt alleen soms huilend wakker. dan heeft hij krampen ofzo.
    ik hoop straks meer te horen over hoe nu verder. gelukkig is zijn hartritme stabiel.
    had echt n dejavu, toen hij weer werd aangesloten aan de monitor...t ging zo goed thuis, en nu dit! :(

18. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Jeetje Ellen, wat een ellende dat Noud ineens weer plotseling in het ziekenhuis ligt. We duimen dat hij weer snel naar huis mag en dat je vandaag goed bericht gaat krijgen.

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellen: ik wil je hier ook even een dikke knuffel komen geven. Wat maken jullie wat mee met jullie kereltje. Ging het net zo goed thuis weer en dan krijg je dit weer erbij. Ik denk aan je en aan jullie kleine man. Hopelijk knapt hij weer snel op en mag hij weer snel naar huis.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx meiden, t lijkt niet aan zijn hart te liggen, gelukkig maar.
    hij heeft griepverschijnselen, is erg afgevallen en dronk niets. vanmorgen hebben ze toch n infuus aangelegd en een sonde, zo zielig! hij slaapt heel veel. mijlpaal is wel dat hij om 15 uur 125cc melk zelf gedronken heeft! als hij aan 700cc komt over 1 dag mag hij naar huis. ik hoop dus dat dat morgenavond zal zijn, want vandaag gaat hij dat niet meer halen. maar of ze m 's avonds nog laten gaan??? en we weten niet of hij dit gaat doorzetten natuurlijk... laten we t hopen!
    wel vermoeiend hoor, je slaapt slecht, hangt de hele dag maar wat op de kamer en nu ben ik tot morgenvroeg alleen, want teun is net weg gegaan om lekker bij tess te zijn. ze slaapt gewoon thuis vanavond, en is morgen overdag weer bij opa en oma.

Deel Deze Pagina