hoi meiden, hier beetje chagerijnig heb al een week flink kiespijn. vrijdag bij de tandaarts geweest, foto laten maken maar niets op te zien is al een kies met een wortelkanaalbehandeling... ) dus hij wist het ook niet. Toen ik begon over een wortelpunt ontsteking ( die kun je bij mij nl niet zien omdat ze zo lang zijn...) wuifde hij het een beetje weg. Gevolg dat ik nog verga van de kiespijn en 3 a 4x per dag een brufen 400mg moet slikken voor de pijn en dan nog doet het pijn. Wel heb ik een antibioticakuur gehad voor 3 weken een behoorlijk zware ook nog.. Ik hoop maar dat het allemaal gaat helpen ben het zo zat . bah
Dat klinkt niet lekker Anastasia, blegghhh! Kan me voorstellen dat je het zat bent! Als het zo blijft zou ik maar snel terug gaan als ik jou was! Ellen, een hele dikke knuffel voor Noud! Dat was ff schrikken! Ik hoop dat ie snel weer opknapt! Rose, ik zag ze hier gisteren nog bij de Intratuin staan. Hele leuke! Hier ook weer eens wat nieuws: gisteren bij de huisarts geweest met Sam omdat ik al een paar maanden zie dat zijn linkeroogje wat naar binnen staat en het nu ook andere mensen begon op te vallen. Zelf heb ik dit ook gehad (5x aan geopereerd om mijn ogen recht te zetten), dus ik ben er eigenlijk al heel lang alert op. Maar nu is het dan toch echt zo: op 29 september moet hij naar de oogarts onder verwijzing van strabisme (scheelzien). Precies wat ik zelf ook gehad heb . Langzaam vallen me nu ik op internet lees wel wat dingen op z'n plek. Zo vindt Sam het bijvoorbeeld nog steeds lastig om over drempels heen te stappen. Thuis kent hij ze inmiddels, maar op andere plekken is hij erg onzeker. Op internet lees ik dat nu ook. Gek dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, omdat ik zelf ook moeite heb (gehad) met het bepalen van diepte! Ik hoop dat ze hem snel kunnen helpen zonder al te vervelende dingen (bril, afplakken oog, operatie)... . Maak me wel een beetje zorgen... Liefs, Josien
@ Anas, jeetje balen van je kiespijn en van de tandarts die zo laconiek doet. Hopelijk ben je er snel vanaf. @ Josien, wel balen dat je het scheelzien ook bij sam voorkomt. Hoop ook dat ze hem makkelijk en snel kunnen helpen. @ Ellen, hoe is het nu met Noud?
goedemorgen! @anas: he bah, wat irritant. Zou je je anders niet gewoon door kunnen laten verwijzen naar de kaakchirurg ofzo dat zij dat wel goed kunnen bekijken? @josien: agos, wat sneu. Mijn moeder is daaraan geopereerd toen ze 4 was (kwamen daarop omdat ik dus naar de oogarts ga met Fleur om haar ogen te meten en toen moesten ze alles weten uit de familie) en heeft daarna gewoon nooit meer last gehad. Ja, wel slechte ogen, maar niet meer door dat scheelzien. Nou hier een paar enerverende dagen achter de rug. Eerst heel sneu, donderdag hadden we eten klaar, ik loop naar de woonkamer om haar beker te pakken, zij liep naar de keuken en legt hop haar handje op het hete gasfornuis. Gelukkig is het maar een kleine blaar maar wat voelde ik me schuldig. Pas altijd enorm op als er pannen op het fornuis staan, die waren er gelukkig af maar pffff.... Verder is ze een beetje ziekig, hoesten en verkouden maar dat zijn we allemaal. Vrijdag was ze bruidsmeisje op de bruiloft van mijn zus, 's ochtends wilde ze niet zo meewerken met de foto's, maar het was heel chaotisch geweest bij mijn moeder en i.c.m. haar verkoudheid snap ik dat wel. 's middags ging verder goed. Ze is aan het einde van de middag opgehaald door mijn schoonzus en heeft daar heerlijk gelogeerd. Ze vonden het erg gezellig allemaal
noud mag niet naar huis. zijn drinkgedrag wijkt erg af van andere baby`s, zijn groeicurve is niet goed. hij is verder weer helemaal de oude noud, maar we moeten rekening houden met nog n paar dagen ziekenhuis. ben er erg verdrietig van. tess was ook altijd erg klein, dronk ook haar flessen niet leeg en was verder altijd tevreden. noud is zelfs een halve kilo zwaarder dan tess op deze leeftijd. hij dronk de fagelopen twee dagen ook wel erg weinig, zo`n 40 tot 80 cc in de 4 uur, maar dat kwam door de buikgriep. nu drinkt hij weer 100 tot 130 cc. dat ben ik eigenlijk wel gewend, want hij dronk nooit heel veel. de kinderarts vindt toch niet normaal. ik heb wel gezegd dat ik hoop dat ze verder willen kijken, misschien heeft hij reflux of een ander maag/darmprobleem. ben bang dat ik er anders nog wel ff zit... noud is gelukkig megavrolijk en dat is wel heel fijn. ben nu ff thuis, wasje draaien en tess zo ophalen bij mijn schoonouders. neem haar zo mee naar noud. leuk! sorry voor mijn egobericht hoor!
zat me net af te vragen hoe het met Noud ging! Fijn dat het beter met hem lijkt te gaan en ondanks dat het rottig is, wel goed dat ze hem goed in de gaten houden en hem niet zomaar snel naar huis sturen, ondanks dat het niet leuk is natuurlijk! dikke knuffel voor jullie!
Heftig hoor!! 40 tot 80ml is wel heel erg weinig...........maar 100 tot 130 is netjes mits hij aan de juiste hoeveelheid komt. Wij tobben ook een beetje met de voedingen, maar vast zeker niet zo erg als jullie!
Anas: Jeetje wat irritant ja. Kan je niet voor een second opiniun naar een andere tandarts? Beterschap ermee. Josien: jeetje wat zielig dat Sam nu verdacht wordt (wat klinkt dat zwaar) van scheel zien. Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen. Ellen: heel veel beterschap met Noud. Wat sneu dat hij nog niet mee naar huis mag. Maar hij is in goede handen, ook al had je hem liever thuis gehad. Hopelijk vinden ze of een oorzaak voor het weinig drinken of komen ze er achter dat het gewoon bij hem hoort. Knuffie. Maia: aaaa wat zielig die blaar dan. Voel me dan ook altijd zo schuldig als er iets gebeurd. Er zijn van die speciale voorzetdingen die je voor je gasfornuis kan plaatsen geloof ik. Fijn dat je zus een fijne dag heeft gehad en dat Fleur een mooi bruidsmeissie was. Hier niet echt bijzonderheden. Alleen krabt Evi haar hoofdhuid stuk steeds en 1 plekje achter op haar rug. Haar rug kunnen we smeren maar die hoofdhuid is zo lastig met die haren. Verder huilt/krijst ze nog steeds als ze moet gaan slapen. Dan gaat het weer wat beter en dan duurt het weer een half uur. Is al vanaf mei bezig. Geen idee wat er is en wat we nog kunnen doen.
anas, hoe is t nu met je kiespijn? josien, bah, hopelijk kunnen ze sam helpen zonder nare hulpmiddelen/operaties... succes! naia, had fleur geen last van de blaar op de bruiloft? zag foto's op hyves, mooi hoor! sloppy, hoe gaat t nu met suzannah? en hoe vindt megan het? hier: noud drinkt nog niet voldoende, zo'n 100 cc steeds. de rest doen ze dan met de sonde, zodat zijn maag wel went aan de hoeveelheid voeding. t lijkt erop dat hij gewoon snel verzadigd is. hoop zo de kinderarts te spreken, en meer te horen. hij wordt straks ook weer gewogen, hopelijk is hij weer aangekomen vergeleken met gisteren!
Ola, Ellen: Tjee, vervelend zeg van Noud! Hopen dat de kinderarts snel weer tevreden is en dat je mannetje snel weer mee naar huis mag! Knuffel! Anas: Aiii, lijkt me vervelend! Hoop dat de antibiotica aanslaat en anders weer terug en op je strepen gaan staan hoor! Josien: Ach die Sam! Maar hij is nog jong dus misschien kunnen ze nog wel heel veel doen met afplakken! Ik ga duimen voor jullie! Maia: Tja, dat zijn weer van die huis,tuin en keuken ongelukjes he!Je wilt het zo graag voorkomen, maar soms gaat het wel eens fout! Gelukkig valt de schade mee!!! En wat een geweldige foto's van het bruidsmeisje, je kunt goed zien dat er zussen van jou bij zijn zeg! MvJ: Heeft ze last van exceem? Sneu he! en dat huilen, typisch hoor! Hoop dat het gauw over is voor jullie! Hier alles zijn gangetje! Op dit moment zit Boaz weer in een vreselijke uitdagende fase van zijn leven!!! Alles is NEE en anders gooi ik het wel ff weg! Heel irritant! Maar goed dat komt ook wel weer goed.. Verder is het nog steeds een draak en charmeurtje! Bij een ander kan hij heel onschuldig overkomen, maar zodra die weer thuis is komt het duiveltje uit het doosje! Sinds afgelopen zaterdag slaapt hij in een "groot" bed! Heel stoer en hij is apetrots erop! Slapen gaat ook vanaf zaterdagavond echt super! Ook doet hij elke dag wel iets op de pot.. Praten doet hij veel maar versta er 9 vd 10 geen drol van, hij praat nog steeds een beetje nassaal. We zullen binnenkort wel weer op het matje moeten komen bij het bureau dus ben benieuwd! Alweer bijna 2jaar!!! Gaat echt snel!
joehoe! we zijn thuis! deze kinderarts vond t onzin om m te houden, hij drinkt niet heel veel, maar wel genoeg om aan te komen. ben zo blij! noud ligt alweer heerlijk te slapen in zijn eigen bedje. ga gauw ff op de bank liggen, want merk ineens hoe moe ik ben...
fijn zeg! Geniet ervan dat hij weer lekker thuis is! @Anas, hier ook zo'n draakje op het moment.. Maar moet zeggen.. De laatste paar dagen is ze gigantisch snel moe.. Net na haar slaapje ging ik nog ff met haar op de bank liggen knuffelen en ze viel zo weer in slaap
kk, denk dat je joenka bedoelt. tess zit ook in die fase, zal er wel bij horen. ik moet er vaak om lachen... heel fout natuurlijk! dus dan loop ik maar ff naar de keuken ofzo, hihi sta ik daar te gieren omdat madame weer es op de grond ligt te schreeuwen...
ellen super meid. Anas auw das niet prettig zeg beterschap Joenka hm zou ik kunnen zeggen.Naomi is op dit moment ook erg vervelend stampvoeten en krijsen als iets niet mag/kan pff buren zullen wel denken. en zooo herkenbaar bij andere lief en leuk doen haha boefjes
danjo, hoe is t met jou? bevalt je nieuwe baan? dus naomi heeft er ook last van... hahah echte draakjes dus!
goedenavond! wat Fleur betreft: ze voelt zich af en toe erg zielig en dan moeten we constant kusjes op haar vinger geven, maar ondertussen speelt ze er gewoon mee dus het valt wel mee. En idd, het zal nog wel eens gebeuren, was allang blij dat er geen vuur meer op het gas zat (daarbij loop ik ook nooit weg maar toch). @bruiloft: thanks. Ja we schijnen wel op elkaar te lijken En fleur was uberschattig.... über niet meewerkend maar wel schattig @Joenka: hoe bevalt zijn grote bed? Hier ook een draakje hoor. Op dit moment zitten we enorm in de fase van "nee, nee, nee, nee, nee......' Alles is nee. Vanavond is ze zonder eten naar bed gegaan want ze was echt heel erg vervelend en dat soort dingen gaan de hele dag door. @MvJ: vervelend dat Evi zo'n last van die plekjes heeft. En in d'r haren is inderdaad erg lastig. @Praten: hier gaat het tegenwoordig supersnel. Echt goede en duidelijke woorden komen er nu uit. Ze heeft trouwens weer iets nieuws, ben er nog niet achter van wie ze het heeft geleerd, maar als we nu iets doen of zeggen of wat dan ook en ze wil even niet zegt ze "niet doen (naam)" en dan schud ze zo met haar vingertje. Heel grappig.
@ Ellen, geweldig dat Noud weer thuis is! Lekker weer gaan genieten. @ Maia, balen van de blaar. Maar zoals altijd is zit een ongelukje in een klein hoekje. @ fase, praten gaat hier super. Al meerdere duidelijke woordjes achter elkaar. Het enige wat me minder bevalt is dat ze de afgelopen dagen aan de driftbuien zit. Die zijn dus echt niet meer leuk. Ze ligt dan ineens te brullen, te schreeuwen, te schoppen en te slaan omdat madam haar zin niet krijgt. We laten haar dan uitrazen, maar leuk is het niet. Hier is Emma sinds zaterdagnacht snotverkouden. Vandaag had ze zelfs bijna geen stem meer. Heb een ui bij haar bed gelegd en hoop dat het snel beter gaat.