Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ei, fijn dat boaz t zo leuk vond buiten, t is ook wel heerlijk weer!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Joenka wat een stoere kleren :)
    mooie foto van jullie mooie dame.

KK mooie taart.

Ellen wat leuk dat je het al verteld hebt. hadden ze het verwacht?

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Joenka, leuk leuk alle foto’s. En ook het idee voor het kdv!

@ei, heb je nog wat geshopt vandaag? Fijn dat Boaz het zo naar zijn zinnetje had in de stad. ;)

@Ellen, wat leuk dat je het verteld hebt!

@baby, nogmaals super leuke foto’s van je meisje!

@maia, fijn dat ze zo goed eet zeg. Julien vind brood nog niet zo geweldig helaas.

@Rose, hopelijk was er niks ernstigs met je vader! En hier ook een moeilijke eter op het moment. Bedankt voor de knuffel ;)

@Nathalieh, wow dat ze shoarma lust zeg! Geen last van de kruiden gehad? Haha.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Odess, van harte gefeliciteerd met je meisje!!

@Kk, ook jij van harte gefeliciteerd!!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@kk;wat een lieve taart!En dat haarbandje die jij bedoelt komt uit een babywinkeltje was echt een heel klein maatje maar tot een maand of 6....

@ei;jaaa R'dam is ook gewoon leuk hahahaa!

@joenka;stoere outfits!!!En leuke schoolfoto!!Ennee wat ben je crea met de traktaties zeg!!

@Ellen;Had Tess haar grotezus shirt aan??Wel een foto spammen he hihi

@Rose;he bah wat had je vader?

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden even een nieuwtje tussendoor.

Mijn vliezen zijn zojuist gebroken.

Als ik meer weet horen jullie het.

XXX Gusam

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wauw Gusam, spannend!

Ik blijf bij de pc ;)!

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @alle jarige beebs: een hele hele fijne verjaardag gewenst! Wauw, wat gaat het toch hard!

@Joenka, mooie outfit! Je hebt weer flink wat geld uitgegeven zie ik ;)...

@Babydream, wat ik jullie prinsesje flink verwend zeg en wat is het toch een lange lady! Als je haar zo tussen haar cadeaus zit liggen. En wat is ze verwend zeg!

@Luna, ik heb je de laatste dagen overal en nergens op het forum een beetje gevolgd en gemerkt dat je er echt goed doorheen zit. Denk je goed aan jezelf? Ben blij dat je even rust hebt genomen van je werk. Nu even jezelf voorop stellen! Een hele hele dikke knuffel!

Liefs,
    Josien

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ooooo ff snel...
    Spannend Gusam, duim voor je dat je snel de kleine meid mag vasthouden

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ooooh spannend Gusam!!Ook al wat gerommel of nog helemaal niet??

11. Maia

Maia Niet meer actief

hallo allemaal :) vanmiddag ook 3 broodjes bij onze veelvraat.

@kk: wat een enorm lieve taart is dat zeg!

@ellen: leuk dat je het al verteld hebt!

@Gusam: spannend! Heel veel succes en alvast heel veel geluk!

ons meisje slaapt. Sinds gisteren zijn we overgegaan op 1 slaapje en het gaat goed. Ze houdt het vol 's ochtends tot 11 uur/kwart over en gaat dan naar bed, slaapt tot ongeveer half 2 en daarna weer de hele middag wakker. Aan het eind van de middag is ze dan wel erg moe dus ze is om half 7 naar bed gegaan en ze sliep onmiddelijk. Ik ga wel per dag kijken hoe het gaat en of ze 1 of 2 slaapjes nodig heeft maar ze doet het opeens. Vorige week stortte ze om 10 uur nog in en nu huppelt ze om half 11/kwart voor nog vrolijk rond.

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Luna en Baby me vader heeft een hartinfarct gehad, ze hebben hem gedotterd en nu gaat het stukken beter met hem. Was wel schrikken.

@ Gusam spannend meis!

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hiewr ook even snel,

Gusam: spannend meid. Zet hem op, hopelijk komen de weeen snel.

Jarige kindjes: gefeliciteerd.

Baby: wat is ze verwend zeg.

Hier piept ons meisje en rochelt erg. Ook is ze af en toe benauwd. Koorts varieert van 38,3 tot bijna 40 graden. Ga morgenmiddag even emt haar langs de huisarts als het morgen nog zo is. Geluklkig ben ik vrij en hoef ik niet te werken. Oppas voor morgen ook maar afgebeld (daar zou ze eigenlijk heen gaan omdat ik officieel nog moest werken morgen, maar het is dus rustig).

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Jarige kindjes, gefeliciteerd.

Baby, jeetje wat veel cadeau's!

Luna, denk echt aan jezelf!

Gusam, spannend!

KK, ook al zo'n mooie taart!

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Rose...dat zal zeker schrikken zijn geweest. Hoop dat nu weer alleen maar beter gaat.

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo hier liggen we kapot op de bank. Meisje was erg onder de indruk van alle aandacht en heeft bijna geen taart gegeten maar daarna lekker van koekjes gesmuld, ach prima toch! We hebben dikke 30 man gehad vandaag maar nog veel taart over! Collega's hebben geluk morgen! Voel me wel helemaal emo, de tijd vliegt! Rose wat heftig van je vader! Hoop dat hij snel opknapt en geen gevolgen ondervindt! Gusam, wat spannend meid, hoop dat je snel je meisje vast kan houden! Joenka, wat een knappe meid en mooie kleren! Mvj, beterschap!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Rose: Jeetje, dat is idd schrikken van je vader zeg! Fijn dat hij nu weer thuis en dat het beter gaat!

Gusam: Arrrghhhh spannend!!!!

Ei: Hahaha, dat was wel grappig geweest! Allebei dezelfde trui en ook nog Boaz en een weekje verschil! Lekker hoor, zo'n rondje stad! Genoeg te zien!

Ellen: Leuk dat jullie het al verteld hebben!

Luna: Thanx!

Baby: Och ik ben zo crea (not)! Ik ben leidster van een kdv, dus de verwachting moet ik het eerste jaar ff waar maken;)... Wat ene geweldige foto's op hyves van je meisje en alle cadeaus!:D

Josien: Ach ja, geld moet rollen he;)! Soms moet je weer ff uit de ban springen! Hoe is het verder bij jou? En met je alweer ruim 1 jarige dreumes:D...?

Maia: Wat lekker dat ze nu 1 keer slaapt! Merk nu wel dat Boaz nog maar 2 x een uurtje pakt! Maar hij ligt er s'ochtends al wel heel vroeg weer in! Ff aankijken ook! En 3 broodjes zeg:$, lekker hoor dat ze dan wel goed eet!

Mvj: He bah! Idd morgen ff langs de ha, ben benieuwd! Fijn dat je in ieder geval vrij bent!

Odess: Zo dat heb je achter de rug! En is je moeder er nog achter gekomen dat je zwanger bent? Meisje goed verwend?

Thanx allemaal op de reactie vd foto's! Leuk!
    Wij zijn net terug van uit eten! Heerlijk weer, net de kids opgehaald en nu weer hier in bed en moeders gaat zo ook plat! Van al die wijntjes zal ik vast goed slapen!;)

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Meiden ik wil even laten weten dat het snel gegaan is en uiteindelijk, omdat ze dus niet goed ingedaalt was we toch bevallen zijn in het ziekenhuis.

Om 00.56 is Chanelly, angel, Ebony geboren met een gewicht van 2890 Gram.

We zijn nu weer thuis.
    verhaal volgt nog.

XXX Gusam

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gusam wat super! Dat is echt snel gegaan, fijn! Van harte met de geboorte van je dochter!!! Ben benieuwd naar de foto's en je verhaal!

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo echt snel zeg!
    Gusam en Riley gefeliciteerd met de kleine Chanelly!

Deel Deze Pagina