Hoi meiden, Hier ook een oktober 2009 mama. Ik heb tot een jaar terug wel eens contact gehad met Curly, ook een okt 2009 mama. Helaas geen gegevens meer en op pb krijg ik geen reactie dus of ze hier nog komt? Heeft iemand voor mij haar email, hyves of haar taarten-site? (wil namelijk zo graag weer een taart van haar bestellen ) Groetjes, Natjes
Hier valt Name it mooi voor de broekjes. Hoewel Evi ook niet vaak broekjes aan heeft, of Dirkje. Evi is ook nog heel klein haha. Ze was 2 weken geleden bij het cb 80 cm en weegt 9,7 kilo. Echt een tenger en klein meisje zeiden ze. Ze zit in maat 86 met vooral de jurkjes en de rokjes en maat 80 eigenlijk nog qua broeken. Hier hebben ze allemaal korte beentjes. We vieren Evi haar verjaardag al 16 oktober. Ze is midden in de herfstvakantie jarig, niet echt makkelijk. Het weekend ervoor moet ik nog werken dus nu maar nog een weekend eerder gepland. Heb ik toch de meeste kans dat de meeste mensen kunnen. Ik heb een dora taart besteld weer.
Hoi meiden was ik ook weer eens... Ik heb nu 5 dagen achter elkaar gewerkt, pfff ben ik echt niet meer gewend..maar nu weer lekker vrij en van dyoontje en dr eigenwijsheden genieten hahaha..Ik ga deze week ook maar de uitnodigingen versturen over 3 weken is het alweer zo ver!! @maia;ik ben zooo blij dat je weer zo'n super taart wil maken!!!!!Je hebt er een jaarlijkse klant bij hahahahaha...Fleur zo'n lekkere kletskous en zo schattig met dat ijsje! @kleding;hier in maatje 92 soms nog 86 maar dat vooral van rokjes enzo..92 heeft ze toch wel echt nodig voor de lengte.. ik heb een luxeprobleem nu heb te veel kleertjes en weet dus echt niet wat ik met dr verjaardag aan ga doen hahahaha...Kast puilt uit maar misschien toch nog iets erbij kopen?hihi @nathalie;hoe is het met je paardje? @ellen;ach die kleine man.. @joenka;leuke uitnodiging!!!Lekkere boef hihi
Hoi, even een hallo en leuk hé dat de oktober maand eraan komt! Ik nog geen internet dus schrijven is nog lastig. Lees wel en meeting lijkt me leuk in november. Liefs voor jullie.
grappig om al die maten zo te lezen.. Mike zit met broekjes in 86 maar shirtjes koop ik vaak 92. Bijzonder detail is dat mijn dochter van 3,5 mt 92/98 heeft die is echt erg klein dus. verder hier alles wel ok. Beetje last van een irritante hoest. heel de dag door, geen idee wat ik er aan zou kunnen doen. Niks helpt. paracetamol met codeine werkt ook al niet. fluimicil voor het slijm niet en alle andere sprays enzo ook niet. erg irritant ben er doodop van
@ maat; hier draagt emma 92, maar soms nog 86 of soms weer 98. Het ligt echt aan het kledingstuk. Broeken draagt ze wel, meestal van C&A. Maar ook hier vaak het probleem in de taille te strak of te wijd. En de pijpen zijn meestal te lang. Gisteren mijn moeder de uitslag gekregen voor het feit dat ze haar stem kwijt raakte. Uitslag van mijn moeder blijkt mee te vallen. Ze heeft blaasjes op haar longen die ze door de pufjes voor de astma die ze kreeg verergerd zijn. Ze moet daar nu mee stoppen en krijgt medicijnen voor die blaasjes te verkleinen. Helaas zal bij haar het nooit meer helemaal weg gaan omdat het er al zolang zit, maar ernstig is het niet. Ze moet nu met de arts gaan kijken of er iets anders voor de astma te verzinnen is. Helaas zijn de blaasjes op de longen wel erfelijk en kan het een generatie overslaan. Wij moeten dus Emma in de gaten gaan houden met praten. Nu is ze nog te klein om het echt goed te merken. Maar als ze ouder is en goed praat moeten we in de gaten gaan houden of ze schor of zwaar stem heeft. Zo ja dan gaat zij al op jonge leeftijd aan de medicijnen en moet het goed komen. Met het paard gaat het ook weer beter. Gisterenochtend zijn de bulten open gesprongen en komt er veel vieze etter uit. Maar nu de druk eraf is voelt ze zich stukken beter en zag ze er gisteravond ook stukken beter uit. Ze zijn daar nu goed aan het spoelen, op zijn vroegst mag ze eind van de week naar huis. Het blijkt dat de chip is gaan zwerven en deze ellende veroorzaakt heeft. De dierenarts hoopt dat hij blijft zitten nu, anders moet deze eruit en moet er nu in.
he meiden het is alweer bijna oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tsjong waar zijn de 2 jaren gebleven?? hendrik zit nu in 86/92 broeken en 92/98 boven (verschilt per merk) onze oudste heeft 98 onder 104 boven
@rose: gefeliciteerd met je grote meid!!! ah, name it en ik begreep van baby ook nog vingino & WE. Ik ga binnenkort weer even shoppen ik denk dat hier de middagslaapjes voorbij zijn, helaas. Hopelijk is het een fase, maar de afgelopen week heeft ze al 3x vooral gekeet in bed en niet geslapen dus vrees ervoor hebben de kindjes die al 2 zijn een leuke verjaardag gehad? Wij vieren het zondag! Heb een grootse taart in de planning, weet alleen niet of die door kan gaan helaas, aanrijding gehad en nu last van m'n nek. Ach, we gaan het meemaken, anders pas ik hem gewoon aan naar een wat simpeler ontwerp. En Jan kan niet wachten tot hij haar cadeau in elkaar kan gaan zetten
Dankje wel Maia! Beterschap ermee. Hoop niet dat je er veel last van gaat hebben. Vandaag me meissie 2 jaar Zijn lekker pannenkoeken wezen eten met de opa's en oma's en zondag geven we het feestje.
@ Maia, sterkte met je nek. Wees wel voorzichtig en houd het goed in de gaten. Anders niet te lang wachten om er naar te laten kijken. Knap dat ze geen middagdutje meer doet. Emma slaapt per dag toch echt nog een uurtje of drie, vier in de middag. Soms wel vervelend met dingen inplannen om te gaan doen. Want eigenlijk kun je alleen 's ochtends een hoop gaan ondernemen.
Rose: gefeliciteerd met je meisje. Wij vieren het de 16de al i.v.m. werk enzo, ze is de 25ste jarig. Maia: sterkte met je nek. Balen zeg. Idd goed in de gaten houden anders even laten nakijken. Hier lijkt het middagslaapje ook aan de dag fase toe te zijn. Ze slaapt nog wel regelmatig zo'n 1,5 uur maar er zijn ook dagen bij dat ze alleen maar zit te babbelen in bed en tenslotte huilen. Vaak heeft ze dan ook gepoept en daarna wil ze dan niet meer. Ze heeft geen vast moment ervoor dus ik ben altijd blij als ze gepoept heeft voordat ze gaat slapen. Ze houd het redelijk vol als ze niet slaapt, meestal tegen het avondeten begin je het wel te merken dat ze moe is. Ze begint hier nu vollop 2 woordjes te zeggen en soms al 3. Echt leuk. De arts pas op het bureau zei dat dat vlot was (toen zei ze alleen nog maar 2 woordzinnetjes nu inmiddels dus ook al soms 3).
@rose;je foto;s zagen er gezellig uit!Wat een super leuk poppenhuis heeft ze zeg!Waar heb je die vandaan? @verjaardag;hier vieren we het de 16e dan is ze ook jarig hihi @maia;hee bah vervelend shoppen...Zeker niet je grootste hobby hihi..Gaat het al wat beter met je?Heb je al iets kunnen freubelen aan de taart? @middagslaapje;hier gaat ze ook steeds minder slapen..Vandaag helemaal niet.We waren bij mn moeder en die heeft ook al een peuterbedje klaar staan (grote kamer) en daar hadden we vandaag beddegoed voor gekocht.Madame vond dat prachtig en wilde daar graag slapen, nou dat mag...Ze was heel stil dus wij dachten wowie die slaapt, niet dus mevrouw heeft heeel stilletjes de hele kamer overhoop gehaald en alles op stelten gezet...Die is voorlopig dus nog niet aan het peuterbedje toe, dat begrijpen jullie wel hahahaha...
hahaha baby, geweldig verhaal!!!! mvj, hier ook al hele zinnen, ben benieuwd wat ze op t bureau zeggen. : mama ook schoenen uit? tess wil niet slapen! ze gebruikt alleen voor 'mij' het woord 'jou' denk dat dat komt omdat wij tegen haar zeggen: dat is van jou. dus nu is t : neeeee toetje jou! (bv) vandaag voor t eerst echt de hele dag gewerkt, ben erg moe. straks noud de fles geven en dan slapen! morgen nog n halve dag en dan alweer weekend. maia, hoest nu? allen gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleintjes!
goedemorgen! met mij gaat het. Nek eigenlijk geen last meer van, ben alleen nog best wel duizelig en heel licht misselijk. Dus waarschijnlijk een heel lichte hersenschudding. Straks maar even m'n werk bellen en bespreken hoe of wat. Gisteren hele dag thuis geweest en vooral niks gedaan (en een beetje op mijn hele gemak gepuzzeld voor de taart) en dat was wel prettig maar het puzzelen was al aardig vermoeiend. Doe gewoon rustig aan. Zometeen met Fleur naar de oogarts, m'n ouders spelen even taxi want ik kan zo nog niet autorijden. @baby: wat een verhaal. Zou hier denk ik ook gebeuren gisteren op het kdv heeft ze wel weer geslapen, maar daar is het ook vermoeiender dan thuis natuurlijk, dus ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat. Grappig wel dat er meer kindjes 'last' van hebben, ligt dus echt aan de leeftijd
nou wij zijn weer terug. Was wel blij dat mijn ouders even als taxi wilden fungeren want ik ben nu kapot, had echt niet auto kunnen rijden. In elk geval, haar ogen zijn inderdaad aan de slechtere kant dan rond deze leeftijd zou moeten zijn, maar nog niet te slecht. Ook werkte ze niet echt mee (zeer zacht uitgedrukt ) dus ze kon niet heel goed meten. Maar het is wel dusdanig dat ze het in de gaten willen houden en we moeten over een half jaar terugkomen. De kans dat ze een bril gaat krijgen is in elk geval zeer aanwezig.
@ Maia, balen dat je toch meer last bent gaan krijgen. En balen dat je eigenlijk al bijvoorbaat weet dat ze ooit eens een bril moet. Al verwacht ik bij Emma ook niet anders. Zowel ik als mees zijn al vroeg een bril moeten gaan dragen. Ik had eigenlijk de hoop morgen mijn paardje thuis te kunnen krijgen, maar er kwam vanavond nog aardig wat viezigheid eruit. Dus het zal morgen nog niet goed gegaan om thuis te komen.
rustig hier de laatste dagen! maia, kan me best voorstellen dat fleur niet mee wilde werken... ben benieuwd of ze uiteindelijk een bril gaat krijgen. zou je dat heel erg vinden? nathalie, balen dat je paardje nog niet mee mag! ze zorgen er wel goed voor daar? hier gaat t redelijk, ben erg moe van t werken en druk met noud. hij drinkt minimaal en ik kan er niet achterkomen wat er is. heel soms drinkt hij zijn fles zo leeg, maar meestal doet hij een half uur over 60 cc...ik probeer van alles, maar niks helpt. denk dat we met 4 mnd maar meteen beginnen met hapjes, ook al ben ik daar niet zo voor. misschien is hij gewoon niet zo`n drinker en vindt hij hapjes veel lekkerder? tess zit in een megaleuke fase, zo gezellig! liedjes zingen, kletsen en donderjagen. ook is t zinnetje: nog eeeeeeeeen keer? erg favoriet, met dr koppie schuin en een vingertje opgestoken. kun je echt niet weigeren hoor!
goedenavond! @fokje: gefeliciteerd met Hendrik! @ellen: nee, ik zal het niet erg vinden als ze een bril moet, we wisten het eigenlijk al van tevoren, het is voor ons eigenlijk altijd de kwestie geweest van "wanneer" moet ze een bril en niet van "zal ze ooit een bril moeten". Er is zo ongeveer niemand in beide families die geen bril draagt dus tja Wel zwaar zo als Noud moeilijk drinkt, lastig zeg.
Ellen: balen zeg dat hij zo lang doet over zo'n beetje. Welke fles gebruik je en heb je al anderen geprobeerd? Hier vandaag met de kids en de beide opa's en oma's naar de apenheul geweest. Was een heel bekijks zo met 9 man in de trein en bus haha. Evi heeft zich super gedragen, was 1 moment wat jengelig vanwege slaap maar dan natuurlijk niet in slaap vallen. Daarna was ze erover heen en ging ze gewoon weer vrolijk verder. Er kwm een aapje bij haar zitten maar daar moest ze niks van hebben haha. Heb foto's waar hij nog op de kinderwagen zit.