Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    alle jarige kindjes => GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en maia lekker eten vanavond!!!!!!!!!! ben benieuwd hoe jullie kleine meid er op reageerd!!!

hier gaan ze regelmatig mee, de oudste wil vaak zelf even uitzoeken (bij lopend buffet) maar vaak hij vraagd wij lopen haha en de kleiste die blijft wel zitten want eten is zijn leukste moment van de dag hij lust bijna alles en vind eten lekker
    verder neem ik vaak even wat speelgoed mee/boekjes/kleurtjes

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

alle Jarige gefeliciteerd!!!

Wat een weertje vergeleken met vorige week zondag, toen zaten we nog buiten in de tuin.

Hier zo lekker uiteten met schoonfamilie.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    nou en of rose en vanmorgen had ik zelfs ijs op dse auto ruiten

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia;die beslissing geeft wel even rust he?ik herken het wel hoor, een paar maanden geleden was mijn wens hier heel sterk maar medisch gezien mag ik voorlopig toch nog niet..Nu voel ik mij ook erg gelukkig met ons 3tjes en als we voor een 2e willen gaan dan pas als Dyoni rond de 3 a 4 jaar is..

Veel plezier Maia en Rose met t etentje!

Hier morgen weer naar t cb ben benieuwd!

5. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen!
    Nou het uit eten is prima gegaan, wij vonden het zelf niet echt denderend en manlief is geen viseter dus de eerste 5 gangen kon hij overslaan, dus ik heb zijn vis gegeten en hij mijn vlees. Verder was het niet erg kindvriendelijk maar ach. Het ging prima, Fleur ging af en toe even aan de wandel met haar opa/oma/een van de zoveel tantes en verder heeft ze gewoon heerlijk aan tafel gezeten.

@baby: ja het geeft heel veel rust. Het was bij ons steeds de afgelopen maanden zo'n twijfel, aan de ene kant willen we super graag, aan de andere kant was het afgelopen jaar zo'n achtbaan met van alles en nogwat en die rust hebben we wel nodig, maar om dan de definitieve beslissing te maken om het uit te stellen (en misschien helemaal natuurlijk) is toch lastig ;) maar ach, hoe dan ook, komt goed.

6. 0babydream0

Hier vanmorgen bij t cb geweest..Ze is nu 12,5 kilo en 93,5 cm..haar lengte gewicht zijn nu nog meer gaan wijken dus ze vonden dr te mager..Ach ja ik zeg gewoon dat ze de bouw van papa heeft...Verder was ze erg bijdehand en pienter en liep ze ook qua spraak voor..Ze deed meer dan ze moest kunnen dus we zijn helemaal trots!

@maia;misschien indd een tijdelijke rust..Moeilijk is het maar dat zal het altijd wel blijven..Klinkt wel gezellig het eten ondanks de etenswissel en niet kindvriendelijkheid..Wij gaan regelmatig uit eten Dyoni kleurt dan vaak

7. Maia

Maia Niet meer actief

goed hoor! En een lange dame zeker!

ja misschien tijdelijk, misschien definitief. We zien het vanzelf, we kijken het voorlopig per zoveel maanden even aan.

8. Maia

Maia Niet meer actief

Josien, hopelijk hebben jullie een heel fijne verjaardag samen vandaag!

hier weer wat nieuws: meisjelief wil niet meer in bad. Staan wil ze nog wel, maar zitten...??? nou ja, van de week de douche maar proberen ;)

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, heftig hoor - maar kan me voorstellen dat het rust geeft!

Baby, lange meid! Tsja, zo is ze toch eenmaal gebouwd toch? Ik heb geen idee hoe het nu met DL zit, maar mag morgen wel weer met ZL - 4 mnd prikjes :/ Je mag nog niet ivm je operatie denk ik! Je ziet er trouwens super uit, maar dat wist je al ;)

Josien, van harte met jullie verjaardagen!

Kan hier van vermoeidheid nauwelijk meer op mn benen staan - R zit midden in de 19 weken sprong ofzo en komt 's nachts elke 2 uur. Morgen gelukkig een vrije dag (alleen maar 2 kindjes thuis, haha) dus nu maar snel naar bed :)

10. 0babydream0

Goedemorgen!Hier gaat Dyoni zo voor het eerst wennen bij de peuterspeelzaal!En zenuwachtig dat mama is hahahahaha.

@odess;indd omdat ik nu zo hard afval heb ik heel veel afvalstoffen in mn lichaam en das niet echt slim om dan zwanger te zijn...aangezien ik vorige keer ook ben ingeleid met eiwitten en een hoge bloeddruk neem het risico maar niet,zwangerschapsvergiftiging...en buiten dat zou de baby ws ook veel tekort komen nu...Pff vermoeiend zeg elke 2 uur!Gaat hij daarna wel weer slapen of nog spoken?Succes met de prikjes!Enne thanx *bloos*

@maia;Dyoni doucht al een tijdje in dr uppie, nou ja ik sta er wel bij hoor, en ook vaak samen maar douchen vind ze leuker dan in badje...Heb je trouwens mn email nog gehad?Anders moet ik hem nog een keer sturen..

11. Maia

Maia Niet meer actief

hotmail? ik ga even kijken!

ja Fleur doucht ook wel eens alleen, maar ze ging altijd liever in bad en nu dus op de een of andere manier niet meer ;)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ook weer ff present. Ben niet zo vaak meer hier. wel met mobieltje op facebook ofzo maar deze pagina leest niet prettig op telefoon.

Mike is afgelopen zondag ook 2 geworden, hij heeft een trekker gekregen, hij vind het helemaal leuk. En een thomas de trein treinbaan en nog veel meer zaken.
    Het is een lekker ventje.

Vandaag op het CB bureau geweest, hij is nu 88 cm en 13,5 kilo prima op zijn lijntje.
    Laura ook ff gemeten en gewogen, die is nu 3,5jr en 94cm en 14.2 kilo.

Mike is verder wel een beetje ziek, hij had vanmiddag 39,3 koorts.. dus misschien toch oorontsteking ofzo.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Maia Ik vroeg me af, kun je niet beter condooms gaan gebruiken ipv ac? ivm hormonen enz ?

@babydream whahhaha dat doet mijn oudste ook, ze gaan op mamas lijken he ;) Die van mij zegt, Ik dacht het niet! Of ga dat maar lekker zelf doen :D

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wel de laatste paar dagen steeds even snel mee gelezen, maar niet gereageerd.
    Even druk momenteel.

Morgen gaan wij voor het verjaardagscadeautje van Emma op pad. Ben benieuwd waar we mee thuis komen.

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@nathalie: en, nog geslaagd? ;)

@anas: dat werkt voor ons niet ;) uit ervaring, dus dan maar de methode die wel werkt ;)

hier een meisje dat een beetje ziekjes is. Vannacht ergens tussen 3 en 4 wakker geworden (gaap) en maak er vandaag maar een hangdagje van.

16. Maia

Maia Niet meer actief

Baby: gefeliciteerd met Dyoni!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Beterschap met Fleur! Hier juist een super nacht gehad, alleen maar wakker geweest tussen 3 en kwart voor 4 :D Er wordt hier nog niet doorgeslapen ;)

Baby van harte met Dyoon!

Hier vandaag ook gevierd en morgen lekker vrij genomen om dan als gezinnetje nog even samen te zijn :)

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Knuffelkonijn & Odess: van harte gefeliciteerd met jullie meiden!

19. 0babydream0

@kk&odess;Gefeliciteerd met jullie prinsesjes!!

Hier gister dus ook haar verjaardag gevierd en wat is ze verwend!Heleboel kadootjes en centjes en vd week krijgt ze nog een cadeau van mijn broer..Ze wist vanmorgen van gekkigheid niet waar ze mee moest spelen dus heb maar weer even orde in de chaos geschept...

@maia;Iedereen was weer helemaal onder de indruk van je super taart!!!Echt hij was weer heerlijk en super mooi!Dyoon begon meteen te gillen en de namen te roepen van wie erop stonden!Erg geslaagd dus weer, dus als het aan mij ligt reserveer ik vast een plekje voor volgend jaar hahahahaha..Hoe is het nu met Fleur?Nog ziekkies?

@nathalie;En wat is het kado geworden???

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemıddag!

Ja de foto's gaven wel aan dat ze goed verwend is ;) en goed hoor, plekje is gereserveerd hihi. Fijn dat jullie de taart mooi/lekker vinden, blijft toch enorm spannend elke keer weer voor me.

Met Fleur gaat het beter, ze is alleen enorm chagrijnig vandaag. Verkouden, geeft aan hoofdpijn dus denk haar holtes enzovoorts dus we hebben een heerlijk rustig dagje gedaan. Wat boodschapjes en verder lekker samen bezig in huis.

Deel Deze Pagina