Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    meiden, allemaal van harte met jullie lieve kindjes!

ik ben niet meer vaak online, computer op zolder, dus weinig tijd om erachter te zitten. `s avonds ben ik kapot, en lig ik voor pampus op de bank. sorry dat ik niet meer zoveel reageer.

2. Maia

Maia Niet meer actief

logisch Ellen!

@Noa & Moor: gefeliciteerd met jullie meiden!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dank :D Ons meisje is ook 2! Bijzonder hoor! We hadden er echt heerlijk weer bij!

Noa en Moor van harte :)

Maia, Fleur alweer beter? Hier ook een niet fit meisje, ze piept al als ik naar haar wijs ;)

Ow een kleine jippie voor onze kleine man - vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen!!! Ik werd wakker, 1 minuut voor de wekker!! Wowie, voel me herboren :D Het zal hierbij wel blijven maar dit voelt toch wel als een kadootje :)

4. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx voor alle felicitaties, we hebben haar verjaardag van het weekend gevierd. Vandaag samen met Yara een taartje naar mijn oma gebracht.
    Ze is ontzettend verwend met onder andere een houten treinbaan, die is toch wel echt favoriet.
    Op de foto Yara met een klein stukje van de treinbaan.

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leuk zeg, al die jarige kids! gefeliciteerd allemaal!

noa, mooie foto! ze straalt echt.

odess, wat goed van R! hopelijk gaat hij dit vaker doen!

hier: vandaag vrij, Noud heeft net prikjes gehad. zo zielig weer... tess is wel naar t kdv, dus nu maar es door t huis heen en ME-time! dus eindelijk ff achter de pc. gister flink geld uit gegeven bij ikea, voor tess dr verjaardag. nu traktaties maken, inpakken en zondag groot feest! tess krijgt ons kado dan ook al, dinsdag als ze echt jarig is, gaan we met haar naar t pannenkoekenhuis.

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil nog even een foto van mijn meisje met jullie delen.

ze gaat uit zichzelf in het poppenbedje zitten en roept dan heel hard foto maken!!!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Maia holtes hebben die kleintjes nog niet! Ze krijgen pas voorhoofd en bijholtes als ze een jaar of 7 zijn vertelde de huisarts mij een tijdje geleden ;)

Hier alles goed. laatste werkdag gisteren gehad. 1 oktober ga ik in een nieuwe functie beginnen dus wel spannend.

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    anas, 1 oktober pas? heb je wel lang vrij! ;) succes i ieder geval!

noa, hahaha, die Yara. hier wil tess niet blijven zitten of staan, ze wil meteen kijken als ze t fototoestel ziet... beetje lastig om een naar-je-toe-rennende peuter leuk op de foto te krijgen...

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ellen, dat herken ik wel van Yara hoor, meestal is dat ook haar reactie als het fototoestel ziet. Maar nu wilde ze zelf een foto, dus dan blijft ze wel zitten.

anas veel succes met je nieuwe functie, ik denk dat je 1 november gaat beginnen?

10. Maia

Maia Niet meer actief

o echt? weer wat geleerd :)

11. Maia

Maia Niet meer actief

@Joenka: gefeliciteerd met Boaz!

@anas: succes in je nieuwe functie!

nou hier gisteren naar Andre van Duin geweest. Fleur was uit logeren en heb nu een heerlijk ochtendje in m'n eentje ;) ga d'r zo wel weer halen hoor.

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, en hoe was t dan??? vast heel grappig.

joenka, gefeli met je mooie vent!

13. Maia

Maia Niet meer actief

hij kwam enorm leuk binnen, daarna (vond ik) 2 mindere sketches maar verder was hij erg grappig :)

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hee meiden, heb hier wat verjaardagen gemist, sorry. Maar ben heel weinig online. Nog bezig met verhuizen, verstandskiezen getrokken en ontstoken en beetje te veel aan het werk dus thuiskomen, Boaz-tijd en slapen. Maar geen geklaag, gaat verder allemaal goed.

Wat een leuke foto's hier en op hyves, en wat worden onze (bijna) 2jarige beebs ontzettend verwend!

Is er trouwens nog een vervolg gekomen op de meetingplannen in november?

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ff kort:
    Tess heeft gister voor t eerst op de wc gepoept, en vandaag ook een plasje gedaan! wiehoe, ben trots!

ei: meeting, lijkt me nog steeds erg leuk! (niet echt tijd om er actief achteraan te gaan....)doe je rustig aan?

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Voor alle kindjes die weer jarig zijn geweest: GEFELICITEERD! Sommige heb ik via hyves al gedaan, maar niet iedereen heb ik op hyves en ben even een paar daagjes hier niet geweest.

Hier zowel ik als Emma behoorlijk verkouden. Dinsdag en woensdag was emma echt heel erg ziek en heeft ze de gehele dag gehangen. Was voor mij wel lekker, kon ik ook rustig aan doen omdat ik me niet lekker voelde.
    Helaas na 5x werken ben ik ontslagen in mijn proeftijd, ben dus ook weer druk met sollicitatie's de deur uit aan het doen. De reden volgens hun was dat ze me toch niet goed in een winkel vonden passen. Maar denk dat er ook andere dingen meespeelde. Er waren namelijk al lange tijd 2 zieke die ineens deze week weer kwamen werken en tegelijkertijd met mij was ook een meisje aangenomen die uit de groothandel van sieraden kwam. Maandag maakte ze al de opmerking dat zij sneller en vlugger de klanten kon helpen omdat ze veel meer wist van de materialen enz. als ik (wat ik ook niet raar vind als je net als ik nog nooit is in sieraden gedaan heb en zij wel). Ik denk dus dat er gewoon 1 overbodig was en dat ze dus voor die andere gekozen hebben.
    Moet nog steeds 2x per dag naar mijn paard om de wonden te verzorgen en heb veel verjaardagen. Kom dus een beetje tijd tekort en raak een beetje oververmoeid.
    Morgen heb ik eigenlijk een kraamfeest, maar stuur denk ik Mees en Emma met z'n tweetjes. Ben veel te bang dat mijn verkoudheid de baby geen goed doet.
    Verjaardagskado's voor emma hebben we in huis. Het zijn een strijkplank, strijkbout, wasrek, wasmachinetje en serviessetje geworden.

Ook ik wacht braaf op datum en plaats van de meeting. Lijkt me weer erg gezellig.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo, beide kids tegelijk op bed, een unicum hiero!
    nathalie, wat een leuk kado voor jullie meisje! beterschap.

wij hebben gister t keukentje van ikea in elkaar gezet en met een dekbedhoes afgedekt in de berging gezet. wauw, wat is hij leuk! tess loopt er iedere keer langs, heeft niks door... hahaha zondag vieren we haar verjaardag, t keukenetje krijgt ze van de opa`s en oma`s, en wij geven alles wat erbij hoort. (pannen, borden, bestek, bekers, schaaltjes, groente, fruit, koffiezetapparaatje, broodrooster) misschien wel n beetje van t goede... nou ja, we zien wel hoe t loopt.

meeting, we hadden t toch over utrecht o.i.d.?

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meeten... graag! Ik heb het zo druk met mijn nieuwe werk en alles dat ZP er af en toe een beetje bij in schiet, maar goed... Meeten lijkt me geweldig. Ik volg jullie allemaal wel hoor lady's!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier vanmiddag toch te horen gekregen dat mijn moeder aan haar stembanden moet worden geholpen omdat de medicijnen niet helpen. Wanneer ze geopereerd word weten ze nog niet, wel heeft ze voor ons een folder meegekregen waarin ook over de erfelijkheid staat ingeschreven. Ze gaan eerst aan 1 kant de blaasjes weghalen om te kijken of haar stem verbeterd, als dit niet zo is laten ze de andere achterwege omdat dit dan ook geen nut heeft. We hopen dus maar dat ze snel geholpen kan worden en dat het helpt. Dan gaan ze namelijk ook de andere kant nog doen.

20. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi iedereen!

Iedereen nog gefeliciteerd met jullie 2 jarige wuppies!! En natuurlijk nog een aantal die bijna jarig zijn!!!

@all: Thanx voor de felicitaties! Boaz heeft zijn nieuwe jaar ingeluid met het thema " ik ben 2 en ik zeg NEE" ! haha, hij deed het al, maar gister ff in het extreme! Gisteren dus zijn verjaardag gevierd! Hij was helemaal jarig, geweldig. Toen die van iemand "maar" 1 cadeautje kreeg zei hij: "1 dootje???".... Hoezo, schaam je je dan! Gelukkig, snapte onze lieve vriendjes het en moest iedereen enorm lachen! Enorm verwend en gesmuld van de taart!

Van ons een fietsje gekregen, verder veel van Chugginton (trein) duplo, little people, thomas trein, vrachtwagen, boekjes, puzzel,onderbroek van oscar (sesamstraat) en kadobonnen....... VERWEND dus!;)

De andere nog een hele fijne verjaardag!!! Leuk om de foto's op hyves/facebook terug te zien!!

Deel Deze Pagina