@ ellen, wat zielig dat haar intocht met een bult moet eindigen. Hier vond Emma het geweldig. Ze heeft laten zien dat ze netjes opgevoed is. Toen zwarte piet haar een hand vol met kruidnoten aanbod, pakte ze er netjes eentje van af en meer niet. Sinterklaas heeft ze ook een handje geven. Alleen 's avonds haar schoen zetten snapte ze niets van. Maar dat er gisterochtend een cadeautje inzat was wel erg leuk. Te horen gekregen dat mijn moeder 30 november geopereerd moet worden. Dus gelukkig niet tijdens de feestdagen.
wat een rust hier hoe is het met alle zieke kindjes? Hier is de koorts weer weg maar we gaan vandaag wel een rustig dagje doen gewoon.
@nathalie: sterkte met de operatie van je moeder. Hopelijk gaat het daarna weer beter met haar stem (was het toch?)
Ja idd is stil hier. maar ws is iedereen ook druk met de sint enzo Hier gaat het met Mike wel o.k Laura is aan het kwakkelen.... gisteren moest ik met haar bloedprikken , drama.... Zucht we kijken t weer aan... xx
Hier ook een teken van leven Hier gaat alles goed, Dyoni heeft het helemaal naar haar zin op de psz..Vandaag weer lekker zwemmen dus meiske heeft t druk genoeg..Vanavond blijft ze bij mijn oom en tante logeren en morgen gaan ze een dagje naar Ouwehand dus zat te doen... Middagslaapjes zijn hier over, ze houdt het goed vol zonder..Als ze toch soms in de auto in slaap valt is het savonds een drama om te slapen dus ik ben blij als ze gewoon wakker is! @anas;Pff wat zielig voor je meisje, ik duim zo voor een goede uitslag... @nathalie;Sterkte met je moeder! @ellen;Hoe is het met je meisje, heeft ze nog een grote bult gekregen op haar koppie? @maia;gelukkig geen koorts meer, relaxze vandaag!
hallo, zeker rustig hier! wij hebben n heeeeel druk weekend, gister verj. teun gevierd voor kameraden en buren, (kids lekker uit logeren geweest, dus vanmorgen pas om half 10 wakker! wauw, lang geleden!) nu boog zetten bij de buren, 25 jr getrouwd en vanavond dus bruiloft, morgen wordt noud gedoopt en vieren we meteen teuns verj. voor de familie. pfffff dan ben ik wel gaar denk ik! tess ligt onverwachts ineens in een peuterbed, klom/viel steeds uit dr ledikant... dus hup er een peuterbed van gemaakt! ze staat nu wel steeds achter de deur als ze wakker is, maar kan gelukkig nog niet bij de klink. ze slaapt redelijk, iets korter misschien. baby, de bult was zo weg, t sneetje boven dr oog werd groen/geel en is ook al bijna weg. geen last meer van gehad gelukkig!lange dag dus als je meissie niet meer slaapt... fijn dat ze t zo goed volhoudt! anas, hoest met laura nu? ik moet gaan, reageer volgende keer meer!
@Ellen uitslag van L was niet goed, er zijn ontstekingswaarden o.a die afwijken en nog wat kleine zaken. Niet leensbedreigend en acuut maar het is niet goed . Nu moet ze 24e naar de KNO voor een spoedafspraak ( ik denk nl dat de keelamandelen de boosdoener zijn.die zijn al 2 mnd ontzettend opgezet en groot en rood maar vlgs huisarts valt t mee) En 7 december moet ze naar de kinderarts. Verder vandaag zonder man en kids die zijn overal en nergens en ik ben lekker in huis aan het rommelen. Ellen, dat is vaak ook het teken he als ze steeds uit bed vallen dat t tijd is voor een peuterbed. Wij hebben een IKEA bed, en die hebben we de zelfde kleur geverfd als de kamer die hij al had ( Bopita Aqua) dus erg leuk.
Wij zijn trouwens nu bezig met schilderen van Fleur d'r peuterkamer. Er komt een groot bed in. Als we hiermee klaar zijn kan m'n vader komen om een muur te behangen en daarna aankleden en dan kan ze over
we hadden allemaal leuke plannen voor vandaag...maar het word een zeer rustig dagje. Yara heeft vannacht tot wel 5á6 keer overgegeven, op het laatst was het echt alleen nog maar kokhalzen en was ze helemaal leeg. Al met al een korte nacht met weinig slaap. Vandaag gaat het wel beter, niet meer gespuugd en wel weer wat eetlust. Maar Yara is nog wel slapjes, logisch natuurlijk en wij zijn allemaal moe, dus we doen lekker rustig aan.
Het is echt een kwakkelperiode deze weken. Veel zieke kindjes, hier ook, laatst Boaz 3x overgegeven maar paar uur later weer vrolijk. Veel sterkte en beterschap. Anas, hoop dat je snel info krijgt waardoor je onzekerheid weggenomen kan worden. Lijkt me niets. Wel lekker om even alleen thuis te zijn. Ellen, gefeliciteerd met je 2 mannen. Was de doop mooi? Leuk Maia nieuwe kamer. Sinterklaas is ook in Rijswijk aangekomen, Boaz vond t wel leuk maar nog geen benul dat t gekoppeld is aan schoen zetten en cadeautjes. Schoen zetten doen we daarom ook nog niet. Baby, wat fjin dat t zo goed gaat bij de psz. Hoe vaak gaat ze? En geen slaapjes meer, hier nog wel (gelukkig) meestal 1,5 a 2 uur. NAthalie sterkte met je moeder.
Hier een hele rustige verjaardag. Bijna iedereen heeft ivm met de mist afgebeld. Had het ook wel gedacht, zal niet zo best zijn als ze wel kwamen met zo weinig zicht.
Ellen, van harte met de doop van Noud! Anas, wat fijn dat er iets uit de uitslagen is gekomen! (nou ja, eigenlijk niet natuurlijk maar je snapt vast wat ik bedoel) Dan gaat er in ieder geval wat gebeuren. Hopelijk blijkt donderdag dat er iets aan de hand is wat makkelijk is op te lossen en hebben jullie snel je meisje weer terug! Noa, beterschap met Yara! Nathalie, van harte - jammer! Is het bij jullie zo erg dan? Het is hier wel dicht, maar ik zou er niet om thuis blijven. Ei, helemaal gesetteld in de nieuwe woning? Hier nu zelf een nare hoest, mijn hele lijf doet pijn van al dat hoesten. Maar goed, dat heerst en verder alles oke hier
beterschap met Yara Noa @odess: ook beterschap, het heerst gigantisch. hier ook enorme mist, vind het niet prettig om nu weg te moeten. Had vanmiddag ook mijn nieuwe auto opgehaald en toen even bij m'n ouders langsgeweest en daarna was het donker en mistig... brrrr vind het maar niks. hier vandaag een meisje dat strontvervelend was. Niets was goed en ze was het nergens mee eens. Nou ja, morgen weer een nieuwe dag
Yara is gelukkig alweer een stukje opgeknapt, al is ze nog wel wat moe....maar dat trekt ook wel weer bij. vandaag op het cb geweest en weer helemaal goed gekeurd. 87cm en 11,5 kilo. verder weinig nieuws
Hier is emma weer flink aan het hoesten. Ze voelt zich ook niet lekker. Flink jengelen en hangerig. Ze wilde zelfs niet naar muziek. We zijn wel gegaan omdat het de laatste les was, maar had het dus beter niet kunnen doen. Ze wilde alleen maar bij mij op schoot zitten en niet mee dansen, zingen of de muziekinstrumenten aanraken. Ook wilde om 11 uur toen we thuis kwamen gelijk naar bed. Net is ze wel even wakker geworden en wilde op schoot op de bank liggen. Maar een kwartier geleden zei ze zelf dat ze naar bed wilde en daar lig ze nu dus weer in te slapen.
zielig nathalie! beterschap. mooie foto`s op hyves, zo vrolijk! maia, blij met je nieuwe auto? wat voor 1 is t geworden? odess, hoest nu met jou? veel zieke kindjes.... allemaal beterschap! hier alles goed, de doop van noud was erg mooi en gezellig. moet nog wel wat slaap inhalen van t drukke weekend. ga gauw gtst kijken, benieuwd of ik t vandaag droog kan houden, in tegenstelling tot gister... hihi