Gusam en Riley een dikke proficiat met jullie dochter en zusje Chanelly en wat een toffe naam fijn dat alles super snel is gegaan x xxx
Gusam, GEFELICITEERD meid!! Wat super voor je. Geniet van je meisjes!! Joenka, leuke kleertjes en wat een knappe meid die Britt!!! hier, rest vergeten sorry. Lig ziek in bed. Sinds gisteravond alles uitgespuugd. Verder heeft Britt haar eerste schoolfoto van het KDV erg schattig. zal eens kijken of ik hem illegaal kan spammen.
Gusam: Yeah, gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam! Geniet ervan! Curly: Thanx en beterschap! Hier Boaz naar het kdv gebracht, gaat trakteren vandaag! Zo met Britt alle dingen nog ff regelen, slingers,ballonnen, taart, etc...
@Gusam en Riley: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! @curly: beterschap hier alles goed. Vandaag zit Fleur weer op 2 slaapjes, maar ze was om 6 uur wakker en ze trok het niet meer dus heb haar net in bed gelegd. Maakt ook weinig uit verder, als ze het redt prima, als ze het niet redt en dus 2 slaapjes nodgi heeft ook prima. Zelf ben ik ook niet al te fijn, heb een lichte keelontsteking, kwam gisteren opeens opzetten dus het gaat wel weer lekker hier. Vandaag gaan we gewoon een rustig dagje doen!
Vandaag is mijn kleine meisje jarig. Van het weekend hebben we haar verjaardag gevierd. 2 onrustige nachten gehad waarschijnlijk door het verwerken van alle prikkels en daarbij ook nog eens een flinke verstopte neus. Ze hoest ook erg veel, maar dat las ik bij meer kindjes hier. Ze is flink verwend en kan zich prima vermaken met haar niewe speelgoed. iedereen ook van harte gefeliciteerd met de kids. Het blijft super bijzonder dat eerste jaar.
Zo ben ik weer eventjes snel. Gusam, van harte gefeliciteerd meid! Wat super dat het zo snel is gegaan. Alle jarige beebjes, van harte gefeliciteerd! xxx
Noa van harte mey Yara! Curly en Maia, beterschap! Zo hier belde schoonmoeder net, ze klonk heel druk of ik Elise nog kwam brengen want manlief is nog aan het werk? (ik heb een late dienst vandaag) Maar had het al geregeld met mn werk dat ik iets later kon beginnen. Stel ik haar heel erg teleur maar ja Elise gaat om 12 uur naar bed tot 3 en dan leek het mij voor haar fijner om in haar eigen bedje te liggen. Daarnaast denk ik niet dat ze veel zal slapen bij opa en oma, en waarschijnlijk werken zij dat ook in de hand Ach voel me nu toch lullig, stom he! We hebben het gisteren trouwens geheim weten te houden gelukkig. Overmorgen echo, ach dat is het zo
Zo manlief maar ff gebeld, laat hem de volgende keer dit nieuws maar brengen (hij had zn vader net gesproken) want als ik het doe krijg ik het later altijd weer te horen. Heerlijk schoonouders die jou, en jij hen, niet begrijpen
Zo, was ik ook weer ff.. Gister super drukke, maar gezellige dag gehad! Maureen heeft genoten van alle aandacht Heel veel cadeautjes gekregen 2 setjes kleren boekjes vormenstoof 2 paar bontlaarsjes (nep uggjes) cadeaukaart muziekdoosje hele lieve zachte knuffel van iejoor: Bekijk bijlage 101839 waar ze vannacht al mee in bed heeft geslapen Ze knuffelt hem de hele tijd cd met kinderliedjes ballenbaan van vtech schoentje in plastic bol, gemaakt van het geboortekaartje volgens mij was dat het zo'n beetje.. maureen heeft heerlijk geslapen vannacht. lag toen we gisteravond keken, met een grote grijns in bed zooo lief! Noa, gefeliciteerd met Yara haar eerste verjaardag! Gusam, gefeliciteerd met Chanelly! Super zeg! Snel gegaan hoor! was echt heel leuk
goedemorgen. alle jarige grote kindjes inmiddels GEFELICITEERD! gusam: van harte meid men wat is het ind snel gegaan erg mooie naam heb je uitgekozen!geniet van je meiden.
@ Gusam, wauw wat is dat snel gegaan. Gefeliciteerd met je dochter Chanelly! @ Noa, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Yara. @ Curly en Maia, beterschap @ KK, ook al zo'n verwend meisje. Leuk dat ze van de aandacht genoten heeft. @ Odess, knap dat je het nog geheim hebt kunnen houden. Hier ook altijd comminicatie problemen met schoonmoeder. Op een of andere manier beledig ik haar als ik zeg dat het niet uitkomt of nodig is. Hier vandaag schoonmoeder en overbuurmeisje van 1 jarig. Vorig jaar was ik op deze datum uitgerekend, maar liet emma mij gewoon nog 10 dagen lopen met een dikke buik. Toch wel even een rare gedachten.
Gusam: gefeliciteerd met je meissie. Is het toch snel gegaan idd. Ben benieuwd naar je verhaal en foto's. Maar geniet eerst maar eens van je nieuwe wereldwonder. Hoe vind Riley haar zussie? Dadelijk ff met ons meisje naar de huisarts.
@Noa: gefeliciteerd met Yara @Odess: knap dat je het geheim hebt kunnen houden! En spannend hoor, de echo En niet schuldig voelen hoor! @kk: wat heeft ze een hoop gehad leuk! hier gaat het wel. Keelpijn breid zich niet uit gelukkig. M'n schoonouders zijn nog gezellig op bezoek geweest en net even wezen winkelen met Fleur.
Ben terug met Evi van de huisarts. Keeltje was wat rood, goed verkouden, longen en oren waren schoon. Koorts hield wel lang aan vond hij. Nu niks meegekregen maar als ze woensdag nog koorts heeft dan moeten we terug en krijgt ze waarschijnlijk een antibiotica kuurtje.