jeetje Ellen, dat is zeker allemaal niet lekker dikke knuffel! Wij hadden van het weekend een feestje en ze heeft het mooi tot 23 uur volgehouden. Ze was heel moe, maar bleef heel vrolijk. Heeft gisteren wel de hele dag nodig gehad om bij te komen maar het viel ons echt reuze mee
thnx meiden, heb woensdag vrij genomen, ff rustig aan doen. de kids zijn dan wel op t kdv. morgen moet teun naar t ziekenhuis, ben benieuwd of t een operatie wordt...
sterkte met teun en fijn dat je even een dagje voor jezelf hebt! pfff het is hier weer drama de laatste week met naar bed gaan 's avonds. huilen, huilen, huilen (en echt nergens om). Hoop dat het een fase is en dat hij snel weer over gaat
jeeej, opa en papa zijn nu een muur in haar kamertje aan het behangen dat betekent dat ze binnenkort echt overkan naar haar grotemeisjesbed nog even gordijnen en beddengoed scoren en hupsakee
@ Ellen, hopelijk kan je morgen van je vrije dag genieten en hoeft Teun niet geoperareerd te worden. @ Maia, gaaf hé je meisje echt groot laten worden. Wij zijn hier ook al wat roze accenten aan het toevoegen om het steeds meer een meidenkamer te laten worden ipv een babykamer. Vanochtend bij het sinterklaashuis in dordrecht met emma geweest. Ze vond het geweldig. Lekker gekleurd en gedanst met de zwarte pieten.
leuk is dat he, sinterklaas. Fleur heeft donderdag feest van het kdv dus ben heel benieuwd. Tot nu toe vindt ze het allemaal erg leuk. Fleur gaat zelfs over naar een heel nieuwe kamer, die is wat groter dan haar kamertje nu, dus we kunnen op ons gemakje klussen en ze komt steeds kijken en roept dan waaaauuw, mooie kame(r) dus denk dat dat wel goed komt hihi
@Ellen wat erg zeg voor jullie en natuurlijk helemaal voor Teun, en pijnlijk ook arm kind. Je kunt er ook echt helemaal niks aan doen aan een sleutelbeen kneuzing/breuk volgens mij .. bah. Heeft hij wel een mitella ofzo om zijn arm in te laten rusten? Hier ook even klaar met alles en iedereen, ben moe. druk met werk en regelzaken. Met Laura was ik bij de ha geweest, en uiteindelijk ben ik zelf bij de KNo arts geweest omdat ik het toch niet vertrouwde en hij gaat haar 2 januari opereren omdat haar keelamandelen er uit moeten. ( of had ik dat al gezegd, weet het ff niet meer hihi) Mike doet het verder prima, is echt beetje in een jaloerse fase, wil alles de 1e zijn enz enz.. Verder is het een lekker ventje!
zucht, klein meisje is vanavond redelijk onverwachts/spontaan overgegaan naar haar nieuwe kamer/bed. Ze bleef de nieuwe kamer oplopen met 'ooo mooie kamer' en 'mooi bed' en 'papen doen' dus toen hadden we zoiets van "het moet toch een keer". Maar aangezien het al een week of 2 sowieso drama is met naar bed gaan, was het nu ook gewoon drama met naar bed gaan ondanks dat ze echt niet naar haar ledikantje wilde. maar in elk geval, ze was wel heel trots op haar grote nieuwe bed en het is ook wel spannend en eng zo'n groot bed en een andere kamer, dus hoop dat ze snel went.
Maia vervelend zeg als naar bed gaan zo'n drama is. Heb je al een nachtlampje geprobeerd? Dat ze misschien bang is in het donker? Of gewoon niet moe omdat ze misschien smiddags nog lang slaapt? lastige fase iig. Wel leuk dat ze haar nieuwe kamer zo mooi vind!
bang in het donker vermoedden we eerst ook, ze heeft een nachtlampje en ook beneden is er een lamp aan op de gang. lang slapen 's middags doet ze ook niet, ze slaapt wel weer maar niet extreem lang. Ik weet het niet precies, aan de ene kant denk ik inderdaad een angst o.i.d., aan de andere kant zou het bij haar ook heel goed een poging tot aandacht kunnen zijn, want zodra een van ons op de kamer is stopt het gejank en wil ze boekie lezen, op de stoel zitten, of ik moet haar knuffel weer in haar hand leggen terwijl die naast haar hoofd ligt enzovoorts. Dus om de meeste onzinnige dingen en als ik erin meega is het janken en als ik er niet in meega is het ook janken dus het is misschien gewoon een combi van beide, een angst en daardoor wil ze graag ons erbij hebben. Ach, het zal wel een fase zijn (hoop ik). Ze ging altijd wel moeilijk slapen maar het is nu echt al een week of wat best wel 'erg'.
Nou lijkt me ook wel vervelend hoor, Hier heeft Mike het gelukkig ( nog ) niet huilen snachts of niet naar bed willen. Laura heeft het wel als ze bv nat is in bed ofzo, maar die begint dan te huilen en blijft huilen gewoon om het huilen zeg maar. Ze heeft zo'n bloemlamp en die laat ik altijd aan staan. En sinds een week of 2 doet ze m weer zelf uit en moet het donker. Misschien gaat het binnenkort weer beter, misschien een half uurtje later naar bed een optie.. En anders helaas idd die fase niks aan zulke dingen
tja, we zullen het zien. Het is lastig maar ik vind het nooit zo'n probleem om af en toe naar boven te moeten maar het zou wel lekker zijn als het niet hoeft handig dat ze hem tegenwoordig zelf uit kan zetten
zo goedenavond. Vandaag ging het naar bed gaan beter maar ja, we zijn net terug van een verjaardag waar ze niet geslapen heeft en vanmiddag ook maar 1 uurtje dus ze was ook erg moe. Maar wie weet. Verder vanochtend sint op het kdv. Ik zeg zo, kom, we gaan naar sinterklaas... neee, naar Zwarte Piet! Dat ik het weet verder heeft ze lekker pepernoten gegeten en ik begreep van de juffen dat toen alle kindjes geweest waren Fleur iets zei van "zo, nu weer mijn beurt" hihi dus ze heeft genoten.
Iedereen druk met de voorbereidingen. Vandaag hier nog de laatste cadeau's ingeslagen en dan zondag sinterklaas. Iedereen heel veel plezier dit weekend!
Wij vieren morgen sint pas maar iedereen veel plezier! meisjelief is nu even uit logeren, we mogen haar aan het einde van de middag pas weer ophalen
Hier ons meisje weer erg verwend. Morgen maar eens goed gaan kijken hoe en waar ik het allemaal kan opruimen.
haha erg is dat altijd he! Wij gaan het vanavond vieren, ik heb me nog wel wat in kunnen houden, maar weet niet wat oma gedaan heeft