Dames hoe gaat het hier met alle zieke kindjes?? Hopenlijk is iedereen weer een beetje opgeknapt. Hier gaat alles wel goed op zich. 2 januari word Laura geopereerd aan haar keelamandelen. DUs het nieuwe jaar begint hier goed..... Maar we zien wel dan... Meiden ik wil jullie alvast hele fijne dagen wensen met de families en elkaar...
maia, zielig! hoe is t nu met dr lippie? anas, goed begin inderdaad voor jullie... hopelijk dan wat minder ziek! gisteren zijn we live op de radio geweest bij 3fm, erg leuk. ze hebben ook n filmpje gemaakt, dat vanavond wordt uitgezonden op serious request tv op ned. 3.(19.30 uur) mijn collega heeft t woord gedaan, ik sta achter haar te lachen... haha. was wel gek hoor, zo`n tvcamera op je neus.
goedenavond! nou ellen, hij staat op hoor @anas: wat fijn dat het allemaal na de feestdagen is, heeft ze er hopelijk daarna niet meer zo'n last van. met d'r lip gaat het wel goed. Weinig meer van te zien.
he maia mooi dat fleur haar lipje weer helemaal geheeld is!!! hendrik kan nog steeds moeizaam praten en dan uit hij zich vaak in driftbuien en nu bonkt hij steeds met zijn kin op de grond zodat er regelmatig een tand door de lip is op zijn lippen zijn allemaal kleine rode/blauwe bloedinkjes te zien. het is een er4g lief kereltje die wel zijn gevoelens benoemd en voordoet boos/verdrietig/blij maar wat hij daqn precies bedoeld is vaak vissen (v.b dat het met duplo niet lukt bouwen dat kun je zien en benoemd hij boos) en onze oudste word bijna 4 (3 januari) en is al een aantal keren te proefdraaien geweest!!!! oje waar blijft de tijd he dames erg fijne kerstdagen toegewenst!!!!!!!!!!!!!
Lieve allemaal, het is wel echt een periode waarin onze kids aan t testen/zoeken/uitproberen zijn zeg! Ook al ben ik hier niet vaak ben erg blij met ons forum omdat ik soms denk dat het 'aan ons ligt' maar dan is t fijn om te zien dat het allemaal normaal is Verder iedereen beterschap en sterkte met al het gekwakkel, hier ook keelpijn, verkouden, hoesten. Op naar een gezond 2012! @Ellen...heb je net gezien in de update op tv! Leuk!!!
hihi had t zelf gemist, net gezien op youtube. helemaal leuk. veel reacties gehad zeg! hier ook een dametje dat veel uitprobeert en zooo ondeugend is! moet er vaak ook wel om lachen, t is zo schattig soms...
nou dat is het ergste, dat je moet lachen... kan het soms niet inhouden terwijl ik dan echt heel streng moet zijn omdat ze echt iets uithaalt wat niet kan maar het lukt me soms gewoon niet.
idd maia, tess kan ook zo heel lief met n schuin koppie naar me kijken: "hai mama!" als ze net wat heeft uit gevreten. wat een drama van die kleine romy... zo confronterend ook. heb hier de hele dag n kaarsje branden voor dr.
haha ja Fleur doet regelmatig met een grote grijns haar handen voor haar ogen als ik haar streng toespreek... schiet ook niet op ja verschrikkelijk he van Romy. Ik denk er echt een zeer groot deel van de dag aan.
he meiden groot nieuws hier!!!!!!!!!!! onze jongens worden grote broer!!!!!!!!!!!!!! ben 1 augustus uitgerekend!! ben nu zo'n 8 weken zxwanger!!!!!!!!!
Fokje: wat geweldig meid. Gefeliciteerd. Hoe voel je je? Mooie maand augustus, daar komt mijn zusje ook uit haha.
he mama van jordy bedankt!!! ik voel me goed!!! zo nu en dan wat misselijk en wat meer moe. ben nu eerlijk een keer in de bouwvak vrij!!! dat is sinds mijn 14de niet meer gebeurd!!! eerste echo gehad met 7weken een mooi klopend hartje en we mogen 5 januari weer om dan de termijn vast te stellen! he meiden allemaal een heel goed uiteinde en een gezond en goed 2012!!!
fokje, super!!! gefeliciteerd! hier n mindere kerst gehad, slechte nachten met noud, en ruzie met de vriendin van mijn broer... vanmorgen naar de ha geweest met noud, oorontsteking... ab gekregen, dus hopelijk knapt hij snel op.
@ Fokje, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd! @ Ellen, balen van je kerst en noud. Hier op een gezellige kerstdagen gehad. Nu op naar oud en nieuw.
goedemorgen. hier krijgt Fleur 2 kiezen door, ze heeft er gelukkig geen last van volgens mij. Dan moet ze er nog 2 maar die zitten ook al aan de oppervlakte dus het zal wel komen binnenkort. verder heb ik gisteren een paaltje geraakt met uitparkeren. M'n spliksplinternieuwe auto moet nu dus een nieuwe achterlamp en bumper en ik weet nog niet hoe het met mezelf gaat maar ja. komt ook wel weer goed. o ja en volgens mij zijn we in het "ik wil zelf mijn kleren uitzoeken" tijdperk beland. Moet zeggen dat ik dit wel lastig vind, maar ik kon het gelukkig een klein beetje sturen. Nadat ze heel boos was geworden dat ze toch echt haar zwempak niet aanmocht toen wilde ze maar een legging aan met iets wat er niet bijpaste en dat heb ik even gestuurd haha
haha prachtig nu in dec. zwempak aan hihi!!! h interesseerd het niet gaat echt zijn eigen gang hij is erg onverschillig j daar in tegen is erg precies en gaat hele discussies aan en ook hij zoekt sochtneds vaak uit wat hij aan wil hij heeft een vorm van autisme zoals zijn vader maar we moeten nog verder in de molen dit is helaas erfelijk bepaald dus zie er niet vreemdtegen op dat ook h dit heeft vooral dwangmatig heden hebben ze alle drie
Maia: leuk ik zie het al voor me je meisje in december idd in een badpak haha. Misschien een idee om 2 kledingsetjes klaar te leggen, mag ze daaruit kiezen en heeft ze toch het idee dat ze het zelf heeft mogen doen. En het past dan ook mooi bij elkaar haha en scheelt een stuk tijd en drama. Hier vannacht weer in de wacht. Het is rustig, de beebs willen niet echt met dit weer haha. Moest eigenlijk dinsdag al beginnen maar zit nog thuis, vorige keer ook al lang thuis gezeten. Dat is dan weer het mindere van het vak, maar ja. Zo prachtig als je een geboorte mee mag maken dat dat het weer helemaal goed maakt.
Evi heeft trouwens de laatste tijd ook iets leuks. Als ik haar kleertjes begin aan te trekken kijkt ze naar zichzelf en zegt dan ooooo mooi hihi. Dat wordt een echte ijdeltuit hihi.