@ anas, nee, tess heeft nog nooit oorontsteking gehad... (ff afloppen) ik heb zelf vroeger vaak oorontsteking gehad en buisjes. laten we hopen dat t noud bespaard blijft! zindelijkheid, jongens zijn meestal later dan meisjes, en ik vind 2 jaar erg jong hoor! mijn ervaring op t kdv is, als ze zo vroeg zijn, krijgen ze vaak wel een terugval. ze zijn er gewoon nog niet aan toe. maar soms gaat t wel goed. fokje, wat een mijlpaal, je oudste naar de basisschool! hoe gaat t met jou?
Wat een rust hier Hier zijn beide kindjes nog uit hun hum, hopelijk is dat snel voorbij. Verder weinig bijzonders!
@ Fokje, hoe vond de oudste de basisschool? Dat moet zowel voor het kind als voor jullie een bijzonder moment zijn geweest. Hier is Emma sinds gisteren weer zwaar en piepend aan het ademen Gisteren had ze er ook koorts bij, maar dat was vandaag alweer over. Wel moeten we weer gaan puffen.
Moet even mijn verhaal kwijt hoor. Hier van mijn middelste te horen gekregen dat hij longontsteking heeft. Eergisteren bij de huisarts geweest. Die kon niks horen over de longen. Maar hij is al een week of 6 goed verkouden, regelmatig koorts, hoesten flink erbij, kan al tijden geen lange afstanden lopen, veel moe en vooral s'nachts benauwd en paniek dan. Gisterenmorgen naar het ziekenhuis geweest voor longfoto en bloed prikken. Werdt s'middags al gebeld door de huisarts dat hij longontsteking heeft. Nu antibiotica kuur en kijken of het daarmee over gaat. Mocht hij in goed 1,5 jaar tijd nog meer keren longontsteking krijgen dan moeten we verder kijken. Terug bellen als de antibiotica niet voldoende heeft gewerkt. We hebben ook het idee dat dit al langer speelt. Vanaf dat hij goed 1,5 a 2 jaar was is hij al steeds aan het sukkelen. Uiteindelijk wel neusamandelen verwijderd en buisjes gekregen. Maar toen was het nog best veel verkouden, hoesten en regelmatig koorts. Maar goed we wachten af nu. Wel een vies drankje zei de apotheek en gelukkig hoeft hij het dan maar 1x per dag in te nemen. Met Evi is verder alles prima. Wil nu veel alles zelf doen haha. Zelf jas aan en uit, zelf weg hangen. Nathalie: sterkte met Emma. Hopelijk is ze er weer snel vanaf.
a jakkes mamavanjordy longontsteking beterschap!!!!! Met Jelle gaat het helemaal geweldig op de basischool hij vind het erg leuk hij gaat smiddags niet heen sochtends is intensief genoeg! voor hendrik is het wel wat vreemd vraagd steeds naar jelle de eesrte dag viel dat mee maar gisteren en vanmoren steeds jejje nou?? kom kom jejje jejje voor mezelf is het even wennen is still maar ben er wel blij mee hij is er wel echt aan toe ik denk dat ook hendrik naar de peuter gaat dat ik dan wel moeilijk heb ist huis echt leeg maar hopelijk duurt dat niet lang want dan komt onze kleinste
Wat een leuke foto's Fokje en fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op de basisschool. Zal idd wennen zijn voor Hendrik, maar hier is de ervaring dat het snel went haha. En ik zie dat je je banner hebt veranderd! Helemaal leuk, hoe voel je je verder?
thanks!!! ik voel me heel erg goed met vlagen misselijk en iets meer moe dan normaal verder echt super!!!!!!!!!! met jongens was ik erg veel misselijk alles willen eten maar na 1 hap genoeg etc. dus voel me echt goed
jeetje kk, wat erg! gecondoleerd! was hij ziek? fokje, mooie foto`s! fijn dat t zo goed gaat met je. mvj, bah wat naar, zo`n longontsteking... beterschap! nathalie, hoest nu met emma? hier gaat t redelijk, noud heeft gisteren voor t laatst zijn medicijnen voor de hartritmestoornissen gehad, men, wat vind ik t spannend. controleer m wel 10x als hij slaapt. tot nu toe gaat t prima. morgen controle bij de kinderarts, ik heb t idee dat hij ervan moet afkicken. hij is heel maaierig met de armen, erg druk en drinkt heel slecht. vandaag over de hele dag maar 350 cc gedronken. tess is ons gebruikelijke dondersteentje en zonnetje in huis. heerlijk.
sommige van jullie hebben m al gezien op faceboek, doe niet meer aan hyves, sorry. (alleen reageren op anderen, niet posten) wat een lekker ding he? (L)
KK: jeetje wat erg. Gecondoleerd. Was hij ziek idd? Ellen: spannend dan voor Noud. Ik snap wel dat je tig keer gaat kijken, je moet er weer vertrouwen in krijgen he. Veel succes bij de kinderarts. Zou me idd niks verbazen als hij idd ervan moet afkicken. Was volgens mij ook best een sterk medicijn of niet? Had de foto idd al gezien, hij is gaaf en wat een vrolijk grietje. Is dat tieniekje/jurkje van Dirkje?
knuffelkonijn =.> gecondoleerd veel sterkte toegewenst ellen=> wat een mooie meid!!! leuke foto!!!!!!!!!!!! mamavanjordy=> ja wie weet ik zou het wel leuk vinden een meisje maar een jongen ook hoor als de kleine maar gezond is!!(we hebben in de familie nogal veel aangeboren afwijkijkingen, helaas ook onze jongens de oudste had pylorusstenose en is met 5 weken geopereerd en allebeide hadden ze aangeboren liesbreuken dus allebeide operaties achter de rug )!, we willen het niet weten wat het word tenminste mijn man niet ik ben stiekum wel erg nieuwsschierig maar ik weet dat ik mijn mond nioet kan houden haha
goedemorgen @nathalie: beterschap voor emma @mvj: jij ook beterschap! @kk: gecondoleerd. @fokje: leuke foto's!
@all: mijn zwager had leukemie en was 7 weken geleden leukemievrij verklaard... Iedereen blij en toen 3 weken later bleek dat de chemo's zijn hartspier zodanig hadden aangetast, dat hij niet lang meer zou leven.. 4 weken later overleden.. Rustig in zijn slaap
jeetje kk, wat heftig!!! denk je zo`n rotziekte overwonnen te hebben.... heel veel sterkte! noud is helemaal goedgekeurd door de kinderarts, van afkicken ofzo was geen sprake. het zou eerder komen door de antibiotica. als t volgende week niet beter wordt met drinken, dan moeten we naar t cb. naar de kinderarts hoeven we in principe niet meer terug! mvj, t jurkje is idd van dirkje. vind niet alles mooi van dat merk, maar deze wel!