bah kitty beterschap!!!!!!!!!!! hier geen monsters maar de oudste hoor ik vaak over skeletten dit vind hij wakker interessant hij wil ook vaak alles weten hoe het in zijn gang gaat als iemand overlijd gaat hij/zij naar de hemel tsja en dat word het in zijn ogen direct lichaam skeletten en de rest hemel want ja je kan zo niet oivergaan. hier kwam hij zelf mee zal hij wel weer met iemand in discussie zijn geweest de jongste is tot hoever ik weet nergens bang voor het is een kleine oester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou dames alvast een fijn weekend!! ik heb al weekend heerlijk
Yara is "bang" voor de muziek in het winkelcentrum. Zodra wij het winkelcentrum in lopen, wil ze gedragen worden want de muziek is eng volgens hoor. Dus nu zeg ik iedere keer als we straks naar binnen lopen, dan hoor je muziek en de muziek doet niets daar kan je alleen maar naar luisteren. Het gaat wel ietsje beter nu, maar als ik niets zeg dan wil ze gelijk gedragen worden. malle meid!
zo! net ff geshopt in de online-winkel van z8. zo`n leuk merk! ze hebben korting, niet veel keus nu, maar leuke prijsjes! heb al wat zomerspul voor tess besteld. benieuwd of de maat goed is...
@ Kitty, hoe gaat het nu? Alle kindjes lekker in de sneeuw kunnen spelen? Emma heeft lekker genoten van het sleetje rijden en rondbanjeren door de sneeuw.
Het gaat nu wel, Senne vandaag wel vervelend geweest omdat hij niet wou slapen in de namiddag Zijn ook met de slee gaan wandelen maar hij wou er niet op. En hoe is het met de rest , ook allemaal sneeuw gekregen.? xxx
Hier wil emma de hele dag in de sneeuw spelen. Ze wil alleen maar sleeen en geniet daar echt van. Vandaag gaan we kijken hoe ze het op het ijs vind. Gisteren van vrienden dubbele schaatjes voor haar gekregen. Dus gaan we maar eens kijken of ze dat wat vind.
he nathalie prachtige foto"s hier is onze oudste wel op het ijs geweest schaatsen wou niet echt hij wou liever glijden de jongste heeft alleen maar achterhuis gespeeld in de sneeuw nu weer maandag! weer een volle week is begonnen haha maar eerst koffie
@nathalie: Wat een leuke foto's!! Hier nog niet op het ijs geweest met Megan. Denk dat we nog ff wachten. Sloppyman heeft ook geen schaatsen en ik weet niet waar die van mij zijn
oh hoe leuk allemaal gaan schaatsen, hier durft mijn zoontje nog niet eens in de sneeuw spelen, ook al maak ik het zo leuk jammer want nu er eens sneeuw ligt ik mis jullie allemaal xxx
jammer dat hij het niet durft kitty, maar je kunt het niet forceren. Hier een meisje dat gek is op de sneeuw en ook het ijs geweldig vindt. Zelf wil ik als het nog lukt zondag een tocht schaatsen (moet helaas morgen en overmorgen werken). Fleur roept al de hele tijd dat ze ook wil 'rol'schaatsen dus dat komt wel goed met die schaatsbenen van d'r denk ik hihi
hier beide jongens liever in de sneeuw schaatsen onder geen succes de oudste roept direct al nee ik wil in de sneeuw en de jongste roept nee nieeeeeeeee
hier ook een meisje die zowel de sneeuw als het ijs te gek vind. Maandag was ze met papa op het ijs geweest,eerst op de slee en daarna zelf wat gelopen. Toen ik thuis kwam vertelde ze heel trots: ikke heeft saast. ( ik heb geschaatst)
@ Noa, wat een leuke foto! Hoop dat het van het weekend nog even zo blijft dat we kunnen gaan schaatsen. De hele week geen tijd er meer voor gehad, maar wil nog wel even het ijs op met emma. Vandaag chaos op het werk. Mijn baas werd vanmiddag gebeld dat z'n vader op het ijs was gevallen of hij hem even kon ophalen. Bleek bij aankomst dat het toch te veel pijn deed om in de auto te komen, dus ambulance gebeld. Is waarschijnlijk z'n heup gebroken. Dus moest mijn baas weer eerst z'n moeder ophalen om vervolgens ook naar het ziekenhuis in Gorinchem te gaan waar ze vader heen gebracht werd. Was dus even een pittig dagje voor me om alle telefoontjes af te handelen en te organiseren. Ga dus straks lekker vroeg naar bed en hoop morgen op een rustiger dagje.
Fijn weekend allemaal. Emma heeft al een tijd dat ze 's middags niet meer slaapt, maar 's ochtends wel vroeg wakker werd. Dus meestal werd ze rond 4 uur wel moe en vervelend. De laatste 3 dagen is ze 's ochtends niet vroeg wakker en gaat de middag ook goed. Hopelijk blijft dit dus zo.
zo, ook weer es tijd om ff te reageren. leuk al die sneeuw en ijs verhalen! hier afgelopen weekend lekker geschaatst en "gesleet" (schrijf je dat zo? haha) vanmiddag weer ff. door de week echt geen tijd voor jammer genoeg. vanmiddag gaan we weer ff tess en noud slapen de afgelopen week tussen de middag zo`n 2,5 uur, tegelijk! wat een luxe, haha. ff tijd voor mezelf en, in mindere mate, voor t huis. pfoe, loop me zelf voorbij de laatste tijd. noud krijgt tanden, poept zo`n beetje elk uur. ook `s nachts minstens 3 keer. hij zit dan al gauw helemaal onder, dus blijf bezig met omkleden, bedden verschonen en heel veel wassen. de nachtrust is daardoor dus ook ver te zoeken! het is wel genieten hoor, met die twee schattige belhamels. noud kruipt al, dus ik kan hem geen moment uit t oog verliezen. (hebben een zitkuil in de woonkamer, met een trapje van 2 treden aan 2 kanten) heb vanmorgen ff geshopt, alleen. heerlijk! overal opruiming bij ons in t dorp, dus hele leuke merk-kleding voor weinig gescoord! helemaal blij mee. (alleen maar voor de kids trouwens, voor mezelf natuurlijk weer niks...)
Vannacht slapeloze nacht gehad met een meisje wat het weer zeer benauwd had. In bed genomen waar ze tot een uur of 4 geslapen heeft, maar toen ineens bedacht dat spelen veel leuker was. In de ochtend maar eens kijken of ik haar in bed kan krijgen. Anders is het om 4 uur geen doen met haar natuurlijk.