Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    MvJ, beterschap voor Evi. Hopelijk is de koorst woensdag weg.

Hier vanmiddag Emma met haar vinger tussen een la gezeten. Ik haalde een boek uit de la en wilde de la dicht duwen maar emma was er weer snel met haar vinger tussen. Gelukkig niet heel hard geduwd en ik trok hem snel open. Gelijk onder de koude kraan gehouden, maar hij is nu wel wat dik. Zal morgen wel blauw zijn. Ze gebruikte de vinger gelukkig weer snel.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    gusam, gefeliciteerd met je dochter!

noa, gefeli met yara!

maia en curly, beterschap.

mvj, beterschap met evi.

nathalie, ongeluk zit in een klein hoekje! hier ook al eens gehad.

rose, heftig van je vader! kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn...

maia, wat knap dat fleur soms al 1 slaapje doet!

kk, wat is mausje verwend!

hier: ik ga met de pootjes omhoog op de bank, heb echt al een buikje... hoe ga ik dit geheim houden op t werk??? daarom wilde ik t de ouders ook vertellen, kun je ook je verhaal kwijt. heb er nooit n geheim van gemaakt dat we graag weinig leeftijdsverschil willen, dus t was niet echt n verrassing.

baby, in de drukte niet eens n foto gemaakt van tess met dr shirt, gaan we doen en dan spam ik m!

nu gtst.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Meiden ik ga even mijn best doen mijn bevallingsverhaal neer te zetten.
    Zoals jullie weten waren rond half 7 in de avond mijn vliezen spontaan gebroken, rond 8uur kwam de vk langs voor de controle hoe het nu met de kleine zou gaan, en te bevestigen of het wel degelijk vruchtwater was.
    Eerst even een half uurtje gebabbeld en daarna naar boven gegaan voor controle.
    Eenmaal daar bleek de kleine niet meer vast in bekken te zitten en moest ik plat blijven liggen en werd ik doorgestuurd naar het zh, ik baalde flink want wilde heel graag thuis bevallen, maar ja uiteindelijk toch naar zh vertrokken, daar kwamen we om 10uur aan.
    Bijna meteen besloten voor een ruggeprik, dit omdat ik met gebroken vliezen (en al regelmatige weeen inmiddels) geen kant meer op kon en dus niet mijn eigen houding aan kon nemen voor de weeen op te vangen.
    Voordat ik de ruggeprik kreeg had ik 4 cm ontsluiting, na de ruggeprik nog steeds maar 4cm en toen wilde de vk mij aan de weeenopwekkers leggen, ik vertelde toen dat ik het idee had dat de ruggeprik niet goed werkte omdat ik de weeen weer ik kracht toe voelde nemen, en wilde eerst dat ze weer naar de ruggeprik zouden kijken, maar voordat de vk weer terug was, waren de weeen zo sterk, en kreeg ik persdrang, ik dacht dit kan nog niet want had een halfuur geleden nog maar 4cm, dus mijn nichtje naar de gang voor de vk omdat ik het niet meer aan kon. wat bleek ik had binnen een halfuur van 4cm in een keer voledige ontsluitig, dus mocht ik gaan persen. Na 11min is mijn meisje geboren.
    Dus al met al was het een super snelle bevalling.
    nu heb ik veel last van hechtingen en mijn rug, maar dat komt wel weer goed.
    Riley is een super trotse zus, die regelmatig bij de kinderwagenbak gaat kijken wat voor geluid haar zusje maakt.
    hierbij ook even een foto van mijn 2e meisje.

XXX Gusam

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Wat een knap meisje, Gusam. Dat heb je toch maar weer goed gedaan!

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Gusam, ook hier een hele dikke proficiat. Wat een geweldig mooi meisje en wat een snelle bevalling. Je zag er op de foto's op je Hyves ook wel heel fris en fruitig uit ;)!

@Joenka, alles goed hier. Heb niet zo veel te melden. Alles gaat zijn gangetje. Sam is een stuk langzamer dan de meeste kindjes hier dus voel me ooit achteraan lopen als ik iets nieuws over hem wil vertellen ;). Hahaha! Ach, hij houdt mooi zijn eigen tempo aan. Gisteren had hij zich wel opgetrokken aan de buitenkant van de box en zette toen een stapje naar rechts naar de tafel waarna hij rond de tafel verder liep. Mamma heel trots! Het enige waarin hij wel echt snel is, zijn zijn tandjes. Gisteren zag ik ineens nummer 13 zitten. Dat gaat wel erg snel ;).

@KK, wat een verwennerij zeg! Een hele lieve knuffel zeg. Die ziet er ook heerlijk zacht uit! Daar zal Maureen wel lekker mee knuffelen!

@Ellen, lekker die darmen die in de weg gaan zitten ;). Dat wordt nog lastig om het verborgen te houden!

@Odess, knap dat je het nog geheim hebt kunnen houden :)!

@MvJ, Maia en Curly, beterschap! (heb ik nu alle zieken?)

@Noa en alle andere jarigen die ik vergeten ben: gefeliciteerd! :D Leuke dag gehad?

@Luna, hoe gaat het?

Voor iedereen die ik vergeten ben: sorry :)!

Liefs,
    Josien

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    super dag gehad, eigenlijk het weekend al gevierd en vandaag alleen nog 1 vriendin op bezoek gehad. Gelukkig het grootste gedeelte in het weekend want Yara is nu behoorlijk verkouden en hoest veel........ze voelt ze duidelijk niet lekker is ook veel meer aan het huilen en hangen.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gusam:GEFELICITEERD! Weer zo'n mooi meisje!Je bevalling klinkt snel maar wel heftig, en onwijs balen dat je niet thuis mocht bevallen.

@noa: Gefeliciteerd met Yara! Is ze al weer een beetje opgeknapt?!

@NathalieH: Achossie d'r vingertje tussen de la! Hier ook al een paar keer gebeurt.....ze leerd er nog niet van :) Hier nog niet zo erg dat d'r vinger dik werd.

@josien: jou mannetje die doet straks net zo hard mee met alle snelle kindjes hoor!WOW 13tanden/kiezen al weer! Hier pas 8.

@KK: die is lekker vervend zeg! Nog gefeliciteerd!

@MVJ: Beterschap voor Evi! Ik hoop dat ze snel opknapt.

@Maia: Ook beterschap voor Fleur!

@Odess: Veel plezier bij je echo! En dan kan je het van de daken af gaan schreeuwen!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam gefeliciteerd meid geniet dr van.

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Gusam, wat een snelle bevalling!! maar wat een mooie dochter!!!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    gusam, wat een snelle bevalling! mooie meid hoor. en nu lekker genieten van je twee meiden!

noa, balen dat yara zo verkouden is, hopelijk wordt ze niet ziek!

josien, volgens mij valt dat 'achterlopen' nog wel mee hoor!

curly, alweer opgeknapt?

tess heeft nu 3 ochtenden uitgeslapen tot 8 uur, ik geef dr geen fles meer `s avonds. zelf word ik `s morgens ook vaak met honger wakker als ik `s avonds voor t slapen nog gesnaaid heb, misschien is dat bij tess ook zo?

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    gusam gefeliciteerd en ind zo te lezen snel maar heftig! en wat een mooie meid! geniet ervan

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gusam wat ee mooie meid en snelle bevalling! Van harte!!

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog steeds een en al snot hoor.....net heel erg oogjes wrijven maar niet slapen hoor........

Gusam gefeliciteerd met je dochtertje, 18 oktober mooie datum hoor :)

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank je dames.

XXX Gusam

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Hier een dag met keelpijn en hoofdpijn. Doe maar rustig aan en ga straks nog maar even terug naar bed.

16. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    beterschap nathalie!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Gusam: Wauw, wat een mooie meid

Josien: Hoe kom je daar nou bij?? Boaz doet ook nog niet veel hoor! En hij heeft ook nog maar 2 tanden!!! Fijn dat het verder goed gaat!

Noa: Beterschap met je meiske!

Odess: Spannend morgen de echo!!!

Nathalie: Beterschap!

Hier een vreselijke chaggie Boaz! Pff, hoop dat hij morgen gezelliger is! Anders is het ook zo sneu voor de visite;).. Wel raar hoor, vorig jaar moest ik voor controle rond 15:00 naar de gyneacoloog! En toen besloten om de volgende dag in te leiden!

Donderdag met Britt ff langs de huisarts! Klaagt al jaren erg regelmatig over groeipijnen, ben al een keer eerder geweest daarvoor. Toen had ze zoiets van dat zou kunnen groeipijnen, nu is het bijna dagelijks pijn en begint ze met haar knie en voet naar binnen te trekken! Toch nog maar ff laten checken! Rob heeft namelijk fibreuze dysplasie gehad (bacterie in het bot), 't is niet erfelijk maar toch ff uitsluiten!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, heel goed dat je britt ff laat nakijken, groeipijn zo lang en vaak?
    hele fijne dag morgen met je man en mijn toekomstige schhonzoon, waarschijnlijk is hij zo overdonderd door alles visite en kadootjes, dat hij er niet aan denkt om vervelend te zijn!

nogmaals beterschap nathalie!

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, lief dat je het vraagt, voel me wel wat beter, niet op en top dus ben niet gaan werken. Me ouders kwamen wel (passen normaliter op Britt), dus die hebben lekker klusjes gedaan.

Nathalie, Beterschap!!!

hier, Britt d'r verjaardagcadeautje komt net binnen (een driewieler), kan niet wachten om hem te geven. Nog 3 dagen!!

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier even kort.

Mijn meisje is nog steeds ziek. Nog steeds koorts, net 39,3 en zit maar heel stil en kijkt heel zielig en hangt gewoon tegen je aan te slapen. Huilt ook heel zielig. Plasluiers zijn sinds gisteren ook al minder. Vanmorgen maar een klein beetje erin na een lange nacht. Morgenvroeg maar weer terug naar de huisarts (moest morgen dan terug komen als ze nog koorts had).

Gisteren heeft een vriendin van mij een hoop babyspullen meegenomen. Stonden hier in de weg en kon haar er blij mee maken. Eind april krijgt ze eindelijk na 3 jaar hun eerste kleine.

En net belde iemand voor de maxi-cosi met voetenzak die komen ze morgen op halen. Ben ik die ook weer kwijt. Vroeg er maar 25 euro voor. Is ook al een paar jaar oud.

Deel Deze Pagina