goedemorgen. hier een flink ziek meisje in huis, heel veel last met ademhalen dus ik vermoed iets van rs virus want dat heerst begreep ik van de week van het kdv, maar ze voelt zich in elk geval flink zielig. en dames, check m'n banner... vanochtend getest. pfff wat gek.
Maia: wat een eer dat ik je als eerste hier mag feliciteren! Wat gewweldig, ik hoop op een plakbeeb en zal duimen voor je. Wanneer ben je nu uitgerekend? Weer in oktober of niet? Heb je een foto van de test? Hoe is je gevoel? En beterschap met je meissie. Het heerst wel ontzettend geloof ik. Nathalie: jioj ook beterschap met je meissie. Hier gaat alles best goed. Plassen op het potje of de cee zoals Evi eht noemt gaat best goed. Elke dag wel een paar plasjes erop. Soms geeft ze zelf aan, soms vraag ik het en de andere keer is ze net te laat. Maar dat mag ook hoor. Vind het al erg knap dat ze dit zo doet. Overdag is hier ook regelmatig in huis de luier uit en dat gaat best goed. Luiers worden ook al een stuk droger, ook de nachtluier. S'middags wil ze nu ruim 1 week al niet meer slapen. Ligt ze alleen te babbelen of te spelen. Ze had het best goed voel, soms wel wat jengeliger rond 16.00 uur. Per 15 april mag ze naar de psz. Ze mogen hier pas vanaf 2,5 i.v.m. wachtlijsten.
Dank je wel. ja hoor, ik heb een foto! Gemaakt met mijn mob. dus niet enorm duidelijk, maar hij is echt ontzettend donker, donkerder dan de controle streep. Mijn gevoel is op dit moment goed, wel heel onzeker natuurlijk maar voorlopig ben ik positief wat ontzettend goed van je meisje dat ze al zo veel op de wc plast. Hier blijft het gewoon vooralsnog bij een keer of 2-3 per dag, maar dat is omdat ze hem dan ziet want ze plast ook nog gewoon in haar luier maar dat is prima.
@ Maia, wat een geweldig nieuws! We duimen dat het deze keer goed blijft gaan. Hier ook nog steeds een ziek meisje. Vannacht weinig geslapen en veel liggen hoesten. Vanochtend wel naar kdv gebracht en ze zouden bellen als het niet ging. Maar tot nu toe niets gehoord, dus zal ze zich wel prima vermaken. Ikzelf begin zenuwachtig te worden voor volgende week. Dan trouwt namelijk een collega van mij en dan zie ik voor het eerst na mijn scheiding, mijn ex onder ogen. Hij is namelijk de buurman van mij collega en komt dus ook. Ik ben bang dat hij ook aan onze tafel komt zitten omdat dit waarschijnlijk ook de enige tafel is waar hij iemand van kent. Ik ben bij mijn ex weggegaan nadat hij mij tot bloedens toe heeft geslagen en heb hem daarna nooit meer gezien of gesproken. De echtscheiding is door mijn advocaat getekent en besproken omdat ik machtiging heb gegeven omdat te doen. Zo hoefde ik hem niet meer onder ogen te komen omdat ik bang was in verleiding te komen om bij hem terug te gaan. Want ondanks de ellende bleef ik wel een zwak voor hem houden. Ik zie er nu dus enorm tegenop om hem weer te zien en weet niet goed hoe ik me straks tegen over hem moet opstellen. Hoop maar dat hij zich kan gedragen. Gelukkig weet ik dat er niet te veel alcohol word geschonken omdat het echtpaar zwaar gereformeerd is en het is maar voor 2 uurtjes, dus maak ik er met Mees maar het beste van.
maia! wauw! gefeliciteerd! spannende tijd voor jullie, hopelijk gaat alles goed en kun je er ook van genieten! nathalie, wat een heftig verhaal, ik wist hier niks van! kan me voorstellen dat je het eng vindt hem onder ogen te komen, maar jij hebt een super leven nu, zonder hem. je hebt Mees, je hebt Emma, en je hebt hem niet meer nodig! kop op, jij hebt wat van je leven gemaakt!
@Maia.....geweldig! En fijn dat je je goed voelt, en ook een goed gevoel bij hebt. Spannend leuk! @Nath...wow dat is inderdaad heftig. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar zoals Ellen al heeft gezegd, je hebt nu een heerlijk gezinnetje. En misschien helpt t om een foto van Emma bij je te hebben, als je t even moeilijk hebt kijken naar je mooie meid. Misschien gekke vraag maar Mees is wel op de hoogte van dit allemaal?
en ja hoor, t is weer zover... noud weer koorts en veel wakker. was bang dat t de oren weer waren, maar die zijn niet ontstoken. toch zijn ze ook niet heel rustig, dus mag gelukkig met m naar de kno. ook omdat zijn groei blijft hangen. vanmiddag ineens weer overgeven en diarree, dus we zijn er weer druk mee... nathalie, wanneer is precies de spannende dag? zend ik even wat kracht en positieve gedachten naar je toe!
@ Blij ei, Mees is van alles op de hoogte. Mees en ik hebben elkaar in de week nadat ik bij mijn ex ben weggegaan leren kennen. Juist omdat ik toen nog erg emotioneel was, heeft hij mij in die tijd er door heen gesleept zonder dat we een relatie hadden. Pas later zijn we wat voor elkaar gaan voelen. Denk dat hij ook wel een beetje zenuwachtig is omdat hij weet dat mijn ex er zal zijn maar hij kent hem niet. @ Ellen, donderdagavond is het moment. Beterschap bij jullie. Hier ook nog steeds een ziek kind. Ze is nu alweer 2x wakker geworden. Dus word hier ook weer een onrustige nacht denk ik.
goedemorgen. Dank jullie wel. Ben inmiddels aardig misselijk! Meer dan vorig jaar toen ik m'n mk kreeg, het zegt natuurlijk helemaal niets maar daar haal ik wel hoop uit dat het dit keer goed gaat. @nathalie: lastige situatie. Maar weten jullie vrienden van de situatie met je ex? Dan lijkt het me dat ze jullie toch niet aan 1 tafel zetten of niet? Wel fijn dat Mees mee is en er ook vanaf weet, jij kunt in elk geval met je hoofd recht daar rondlopen. @ellen: beterschap gewenst. hier is Fleur een paar dagen flink ziek geweest, ze is nu weer aan de beterende hand al is ze nog wat chaggie maar ja.
Maia wat een geweldig nieuws, duim ook voor jou dat je een plakbeebje hebt hier gaat het goed, ga zo vertrekken met senne naar het mamacafe ben eens benieuwd xxx
@ Kitty, wat is een mamacafe als ik vragen mag? Klinkt wel gezellig. @ Maia, mijn collega's zijn op de hoogte wat er gebeurt is. Maar het probleem is dat daar zijn broer ook bij zit en mijn collega's zijn voor mij als voor mijn ex waarschijnlijk de enigste bekenden die er zullen zijn. Dus zul je waarschijnlijk al snel aan dezelfde tafel belanden. Zeker omdat wij van het werk een klein ploegje zijn. Maar wie weet is er die avond ineens wel een bekende wat ik niet verwacht had en kunnen we daar bij gaan zitten. Hier heeft Emma weer de hele nacht in ons bed geslapen omdat ze zich zo beroerd voelde. Nu zit ze alweer een tijdje hangerig op de bank. Dus echt beter voelt ze zich nog niet.
nathalie, beterschap! maia, ik duim voor je dat alles goed is! mag je nu ook eerder een echo dan normaal? ik heb om half 4 n afspraak bij de huiartsenpost, noud blijft maar overgeven en heeft sinds gistermiddag geen plasluiers meer gehad... hij is slaperig, ga m zo weer wakker maken om m wat fruit te geven. melk komt er meteen weer uit...
@ellen: ik heb met 8 weken een echo. dus over 3 weekjes. beterschap voor noud. Sterkte, hopelijk is het niet ernstig.
een mamacafe is een praatgroep een keer per maand voor vooral mama's die borstvoeding geven omdat dit in België nog niet zo van zelfsprekend is blijkbaar maar zelf nu ik al lang ben gestopt ben ik welkom en kan ik mijn ideeën verder geven xxx
klinkt leuk kitty! noud lijkt iets beter te worden, hij had n beginnende keelontsteking en oorontsteking en was iets uitgedroogd maar niet erg genoeg om actie te ondernemen. er zit nu een potje fruit in en wat roosvicee. melk komt er meteen weer uit, dus blijf maar andere dingen aanbieden...
a jakkes dat de melk er steeds weer uit komt! beterschap daar, als er in ieder geval maar iets inblijft zitten. maia=> nog 3 weekjes dan kun je lekker jullie kleine zien hopelijk mag alles goed blijven gaan! wij hadden ook vroeg een echo 7+5 en 10+1 kijk nu erg uit naar de 20 weken echo mijn onder buik is vrij hard en moeilijk in te drukken de bm zit bijna tot mijn navel de kleine voel ik soms onderin net boven schaambot maar voel me vrij onzeker ook omdat mijn schoonzus een mk heeft kindje met dik 10/11 weken overleden maar het zit er nog word er woensdag weg gehaald
@Odess: dank je! @Tamale: ze is denk ik druk met d'r verhuizing e.d. gos, ik werd gisteren gestoord van Fleur. Ze zit zeer overduidelijk in de NEE fase. Moet ik je jas uittrekken? NEE. Oké dan niet. Ja en dan moet het wel. IK WIL NIET naar de winkels. IK WIL NIET eten. Boodschappen doen 's ochtends was erg gezellig, boodschappen 's middags (omdat ik nog wat vergeten was) eindigde met mij die d'r knuffel afpakte omdat ze die de hele tijd als er weer iets was dat ding op de grond gooide en ging krijsen... ben zo de ah uitgelopen met haar jankend achter me aan toen ze door had dat het menens was en vandaag was ze bij d'r vader poeslief. Heeft hij even geluk