kk, bah, keelamandelen is niet niks! veel sterkte voor je meissie... mvj, succes bij de huisarts! ben benieuwd hoe t ging. Noud is weer ziek geweest, koorts en verkouden. hij slaapt dan heel slecht, schreeuwen en gillen... ben helemaal kapot na 3 brakke nachten.gelukkig slaapt tess er meestal wel doorheen, maar als noud tegen de ochtend weer slaapt, is tess wakker... pfff gaat wel een keer over! (hoop ik) maia, fijn dat de echo zo goed was! een hele opluchting lijkt me.
@mamavanjordy, M.aureen is toen ze 1,5 jaar was ongeveer ook al geopereerd. Toen is de neusamandel geknipt en kreeg ze buisjes, nu liggen de buisjes eruit, maar dat is niet erg, neusamandel moet ws weer en keelamandelen sowieso...
Even korte reactie weer. Y.annick heeft een keelontsteking, de zoveelste ontsteking weer. Nog niks gekregen (onze huisarts is niet zo scheutig met antibiotica) even in de gaten houden. Werdt het erger dan moet hij terug en dan gaan ze verder kijken. Hij moest veel drinken (nu doet hij dat op het moment erg weinig), thijmsiroop en ijsjes eten. J.ordy had irritatie aan de oren en keel dus ook daar wat aan de gang en hetzelfde behandelen. Hij is duidelijk niet fit. Zo zielig als ze ziek zijn. Even een vraagje nog trouwens. Onze E.vi heeft regelmatig s'avond juist koorts. Varierend van 38,0 tot 38,7. Net 38,4. Ze is ook wel wat verkouden nu dus ik vermoed dat het daar vandaan komt. Ze is al een keer onderzocht daarop maar nooit iets kunnen vinden. Hebben jullie kids ook regelmatig verhoging/koorts s'avonds? Ik meet het omdat ze erg warm aan voelt dan en ook wat hangerig is. Daarom weet ik dat ze dit regelmatig heeft.
beterschap MvJ. En wat de koorts betreft, hier niet bekend, Fleur heeft nauwelijks koorts dus ik zou het niet weten of het iets normaals is.
Knuffelkonijn hoe is de operatie gegaan. Zielig he voor die kleintjes. Hier waren ze ook klein met de operaties. M.ike was 11 mnd en 2,5 en L.aura was 2 en 3,5 volgens mij. Hopenlijk daarna geen last meer. Begon het bij jullie ook altijd met een rot hoestje? Hier wel.. en vlak daarna oorontsteking. Is mij ooit eens verteld dat het te maken heeft met een bacterie die vanuit de luchtwegen komt. MamavanJordy Wat een ellende bij je met de kinderen, allemaal een beetje ziekjes. Hier had M.ike ook vaak verhoging savonds. maar goed die had dus ook erg vaak oorontsteking/keelontsteking etc. Is Evi geen KNO kindje ? Zou dan wel de koorts etc verklaren. Wel vreemd dat ze zo veel koorts heeft. Kan de kinderarts ook niets vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Zo, was ik weer een keer. @Anastacia, de operatie is wel goed gegaan, alleen hebben ze niet alles kunnen verwijderen. Maar dat maakte niet zoveel uit zei hij. Keelamandelen waren erg groot volgens de kno arts en neusamandel ook weer. Dus was wel nodig gelukkig. Ze is alweer goed opgeknapt. Heeft af en toe nog wel last van de keel en is nog erg moe
He meiden, Even ego, moet even snel tussendoor haha. Evi slaapt nu sinds 3 dagen zonder luier. 1e 2 nachten zijn prima gegaan. Droog gebleven en zelfs zelf op het potje geplast. Gisterenavond helaas niet, toen vroeg op de avond een plas in bed, daarna gelukkig wel droog gebleven en s'morgens met mama op de pot geplast. Toch super knap dat ze het al kan! Evi is geen kno kindje. Wel exceem en daar moeten we begin jullie voor naar de dermatoloog en de kinderarts omdat we het niet onder controle krijgen.
Een kennis van ons is fotografe en heeft in onze lokale krant een pagina waar ze elke week wat artikelen plaatst. Zo laat zij elke week iemand aan het woord met hun passie, hobby of werk. Zo mocht ik dus ook mijn verhaal van mijn nieuwe werk als consulenten voor kinderkleding kwijt. Vandaag stond het er dan in en is het voor de regio te lezen. Wel raar om jezelf terug te zien en te lezen. Wie het wil lezen kan dat doen door te klikken op: http://www.hetkompassliedrecht.nl/scrip ... on=Vandaag en ga naar pagina 8-9. Je kunt hem vergroten door op de pagina te klikken.
Wat is het hier allemaal stil. Hier voor de vakantie allemaal weer dierenarts bezoeken. Vorige week met het warme weer was onze cavia ineens erg slap. Na een antibioticakuur en pijnstillers is ze goed opgeknapt. Vandaag gebitcontrole bij de kat en die moet nu donderdag onder narcose om tandsteen te laten verwijderen en waarschijnlijk moet er ook nog een hoektand uit. Dan heeft hij nog maar 1 hoektand over. Morgenochtend komt ook de dierenarts weer bloedprikken bij mijn paard en hopen we dat deze nu weer goed is en dat ze van de medicijnen af kan. Zo hebben we nog even voor de vakantie heel wat met de dieren te stellen. Gelukkig gaat met Emma alles goed. @ Maia, hoe verloopt je zwangerschap?
He meiden, Is idd rustig hier. Lekker aan het genieten allemaal van de vakantie? Nathalie: jeetje ook een flinke tijd met dierenarts bezoeken achter de rug dan. Ik vind altijd dat je een ziek dier niet kan laten zitten zo, maar het kost ook aardig wat geld altijd. Wij waren toen voor onze hond verzekerd. Leuk stukkie over je nieuwe werk. Hoe loopt het? Hier: Evi is nu dag en nacht zindelijk. Enne het is zo makkelijk ze uit de luiers te hebben haha. 3x een ongelukje gehad in bed in goed 1 maand tijd. Dus gaat echt super. Ze gaat altijd nog plassen voordat ze gaat slapen, we geven haar vanaf de avond maaltijd niet meer zoveel drinken meer (ze krijgt natuurlijk nog wel wat) en meestal gaat ze s'avonds als ze in bed ligt ook nog zelf op het potje zitten. Soms ook niet en dan is ze s'ochtend nog keurig droog en meestal zit er dan al een plas in het potje. Echt super knap van haar! Vandaag naar de dermatoloog en kinderarts geweest met haar. Exceem was ontstoken omdat ze zit te krabben omdat de zalf die we nu hebben niet afdoende helpt. Nu dus weer een andere zalf en na 6 weken weer terug komen.
Hey meiden mag ik er nog eens bij , ik krijg geen reactie meer per mail dus was de site helemaal kwijt maar ik wil er terug bij xxxx
Van mij wel hoor Kitty. Lastig ja dat geen mail krijgen, heb ik ook een tijdje gehad en ineens was het weer goed. Geen idee waar het aan gelegen heeft. Hoe is het verder? Oja, hoe lang en zwaar zijn jullie kindjes nu? Evi was dinsdag bij de kinderarts gemeten en gewogen: 88,5 cm lang en 11,4 kilo. Licht gewichtje haha.
Hier gaat alles goed onze senne zijn eerste vakantie is begonnen wij zijn nu twee weken terug van vakantie naar lanzarote en alles goed meegevallen wij zijn nu ook in dag drie van de potjes training en dat gaat super xxx
Wauw, wat super van hem zeg. Lekker dus een heerlijke vakantie achter de rug. Ging het slapen daar ook goed?
Mvj super hoor Naomi hier al een tijdje zindelijk overdag maar in de nacht nog niet geheel. ach ja ook niet erg komt vanzelf wel. Hier is naomi 92 cm en 12,1 kilo. Verder weinig te melden, wel hebben we onze bernersennen Danjo moeten laten inslapen in april.
Danjo: ja had het al gelezen. Is zo erg he je geliefde beessie in laten slapen ondanks dat je weet dat dit het beste is. Hoe is het nu, heeft het gemis een plaatsje gekregen al? En ja, ben ook super trots op haar! Is idd snel van wat ik hoor, maar ja ze trok die luier steeds uit haha. En bij jouw meissie komt het ook hoor. Ze mogen zelfs tot 6 jaar met lueir slapen geloof ik voordat ze zeggen dat er iets aan de hand is.
Emma is hier een tijdje overdag goed zindelijk geweest, maar nu wil ze ineens weer luiers om en geeft ook niet meer aan dat ze moet plassen. We beginnen dus gewoon weer van vooraf aan. Ook wil ze ineens weer ontbijtpap 's ochtends eten, terwijl ze al maanden 's ochtends brood at. We geven het maar en zijn allang blij dat ze wat eet. Wij gaan volgende week zaterdag met de boot op vakantie, maar als het weer zo gaat blijven dan zal het niet echt een ideale zomervakantie worden en moeten we een hoop vermaak in de boot gaan verzinnen.
Heeee Ik kreeg ook al die tijd geen mail meer van ZP !!! Zindelijke kindjes, vanaf 4jr zijn ze normaal pas snachts beginnen met zindelijk worden. Onze oudste dochter van nu 4 was met 2,5 ook zindelijk overdag en snachts. maar heeft sinds een half jaar snachts wel terugvallen hoor regelmatig een nat bed. De jongste is overdag op zich zindelijk, soms wis hij wel een beetje te laat, maar hij doet het wel heel goed vind ik zelf. Verder een midweekje weggeweest in Landal Stroombroek, erg leuk met kleine kinderen! Er zit het land van jan klaassen bij, om de hoek, de toegang is gratis als je daar verblijft dus helemaal top zeker met de regen!
hi, ben ik ook weer. Weinig te melden eigenlijk. @lengte en gewicht: Fleur is 100 cm en 14,nogwat kilo. @zindelijk: nee nog niet, ze kan het denk ik wel maar ze wil nog heel graag klein zijn dus wil het liefst haar luier aan. Nou dan doen we dat, komt vanzelf verder is het een lekkere griet, ze is nu aan het leren fietsen met haar eigen fiets (krijgt ze voor haar verjaardag maar we hebben hem nu al gekocht) en dat vindt ze erg leuk en verder is ze heel druk bezig met het feit dat ze een broertje krijgt, ze vindt het geweldig op dit moment En ze zit heel erg in de fantasiefase, met spelen verzint ze er van alles en nogwat bij, maar ook verder 'ziet' ze enge man en soms een enge vrouw in haar slaapkamer dat is dan wel weer lastig. met mijn zwangerschap gaat het prima eigenlijk, heb wat kleine kwaaltjes maar hij is makkelijker dan de zwangerschap van Fleur, is echt niet te vergelijken deze 2 zwangerschappen.
Hoi Maia wat fijn dat je je goed voelt deze zwangerschap! En alweer 26 weken de tijd vliegt zeg! En een belangrijke mijlpaal toch ook De grens van levensvatbaarheid. Grappig om te lezen dat jou dochter langer is dan mijn dochter van 4! Laura is 98 cm hahaha maar dat is echt een kleine gup hoor, Mike is 96 cm met zn 2,5 dus die gaat Laura wel voorbij