Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    :) :) :) :) :) spannend.... check banner!

Nog wel alleen ZP info...voor de FB-ers ;)

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Blij ei: Wauw, meid! Van harte gefeliciteerd. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Wanneer ben je nu uitgerekend? Voel je je verder goed?

3. Maia

Maia Niet meer actief

jeeeeee ei, gefeliciteerd. supernieuws

4. Maia

Maia Niet meer actief

hier gaat het beter met Tim. sinds maandag durf ik voor het eerst sinds zijn geboorte te zeggen dat het goed gaat. medicatie werkt nu goed, hij heeft geen/weinig last. Fleur en ik zijn ook wat relaxter :) want het werd voor haar ook heel erg.

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Jeeeej ei! Gefeliciteerd!!!
    Spannend allemaal. Half augustus uitgerekend??

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ja dank jullie! Inderdaad 13 augustus...

Maia, wat fijn dat t nu rustiger wordt, en zeker ook fijn voor Fleur.

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Blij ei, Gefeliciteeerd! Wat ontzettend leuk voor jullie en dat alles goed mag verlopen.

@ Maia, fijn dat eindelijk het gevoel er is dat alles goed gaat met Tim.

@ kerst, hier al jaren een nepboom omdat ik dat veel makkelijker vind dan het gesjouw met een echte. Maar een echte vind ik wel veel mooier en leuker. Wij hebben gewoon echte ballen en ik moet zeggen dat dit prima gaat. Emma heeft helemaal geen intresse in de versiering, ze vind de boom al gewoon mooi omdat hij haar lievelingskleur groen is.
    Mees en ik zijn allebei van 24 dec. tot 1 jan. vrij, maar Emma gaat gewoon donderdags naar het kdv. Ze zijn bij ons gewoon open en emma wil zo graag daar spelen. En Mees en ik vinden het wel even een keer leuk om een dagje samen te zijn. Of we dan samen nog wat gaan doen of thuis blijven klussen weten we nog niet.

Emma is allergisch voor paarden. Ze zat al vaker onder de uitslag maar we dachten eerst aan vlooien. Totdat het een tijd weg geweest was en het ineens terug kwam nadat ze de vorige dag mee geweest naar de paarden. Het schoot ons toen te binnen dat ze al een tijd niet meer mee geweest was en dat daarom de uitslag er misschien ook niet meer was geweest. We hebben nu gewacht totdat de uitslag weg was en emma vorige week zondagmiddag weer eens mee genomen naar de paarden. Prompt zat ze maandag weer onder de uitslag. Dus het kan niet anders dan dat ze reageert op de paarden.
    De kramp in haar voeten en handen is wel minder geworden, maar soms heeft ze er nog weleen last van. Gelukkig niet meer zo vaak en is ze er niet meer 's nachts wakker van geworden.
    Emma kijkt tegenwoordig Dora en ik moet zeggen het een leuk en leerzame serie is. Emma telt ineens in het engels en zegt What's your name? My name is Emma. Echt grappig om dat emma zo te horen zeggen.

8. Maia

Maia Niet meer actief

wat vervelend nathalie dat ze allergisch is voor paarden. dat is wel balen voor jullie.

haha Dora, wat een rotprogramma ;) is een van Fleur d'r lievelingsprogramma's helaas maar ik ben het al een hele tijd zat. Maar ze kijkt het al wat langer. Op zich is het wel leerzaam, ben ik met je eens.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Jullie leuke kerstdagen gehad?
    Wij zijn 1e kerstdag bij mijn schoonouders wezen eten, 2e kerstdag bij mijn ouders wezen eten. Ik zelf heb dus lekker 2 dagen niet hoeven te koken.
    Vanaf zaterdag heeft Emma de waterpokken. Waarschijnlijk had ze daar vorige week al de koorts van. De meeste zijn al open en hebben nu korsten, dus het loopt op het einde. Ze heeft er gelukkig niet zo heel veel jeuk van en het zijn er ook niet zo heel veel. Eigenlijk hadden wij haar vandaag naar het kdv gebracht en hadden Mees en ik een dagje samen willen zijn, maar we moeten haar nu thuis houden. Ook wel weer een voordeel dat ze dat in de vakantie doet, dan hoeven we geen oppas te regelen. Mees is nu maar voor de boot gaan klussen.

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he blij ei geweldig nieuws!!! gefeliciteerd!!!
    maia mooi dat het nu eindelijk goed gaat!

kerstdagen
    ik heb lekker gewerkt en de 1ste zijn we uit eten geweest met mem en broertje en man en de 3 kids was super leuk en hebben heerlijk gegeten! 2de even bij mijn schoonouders geweest en verder lekker bankhangen!!

afgelopen weekend zijn mijn man en ik naar een welness centrum geweest met een nachtje hotel poeh wat was dat lekkerrrrr na 5 jaar weer samen een x weg!!! dat werd weleens tijd!!!
    de kinderen zijn wel eens weg maar ja dan heb je een feestje of zo nog nooit weer iets echt samen gedaan!
    zeker voor herhaling vatbaar!

ga zo even met de 2 jongens koekjes bakken en voor de rest niet zoveel. manlief is aan het werk.

verder gaat het met de 3 kinderen erg goed! we genieten volop. de 2 jongens moeten niet te veel met elkaar bemoeien dan gaat het goed anders voel ik me soms net zo'n politie bah. nynke slaapt overdag nog altijd in de kinderwagen in de drukte ik deed haar laatst op bed want toen waren hier nog 2 kameraden te spelen mar oei dat was schreeuwen en ik lag haar weer in de kinderwagen en floep ze sliep weer (vreemd kind haha) snachts slaapt ze altijd vanaf het begin gister avond wast 7 uur laatste fles en vanmorgen half 8 de eerste dus tsja dat kan niet beter. jammer genoeg heeft ze na haar kuur van 2a3 weken terug nog altijd wat last van zure dunne poep dus kondje is wat rood bijna open

zo weer een lang verhaal :;)

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo!
    ook hier lekkere kerstdagen... 1e Teun ziek, zat ik alleen met de kids aan tafel. tweede Noud ziek, en nu gaat t wel weer... vandaag mijn trouwjurk uitgezocht.helemaal blij mee!!!

ei en curly, hoe gaat t met jullie?? eerste echo al in de planning?

nathalieh, balen dat emma allergisch is voor paarden! lastig voor jullie...

maia, zo fijn dat jullie erachter zijn gekomen wat er met Tim aan de hand was... het grote genieten nu begonnen?

fokje, fijn dat t zogoed gaat mert de kids. zielig van nynkes kontje... ik doe altijd bepanthen op de billen, en dan een dikke laag sudo in de luier. anders neemt de luier alle zalf op. werkt voor mij heel goed!!!

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Ellen, wat leuk je trouwjurk uitgekozen! Vee plezier met alle voorpret. Jammer van de zieken tijdens kerst maar hoop dat jullie toch wel leuke dagen hebben.

@fokje, goed hoor dat jullie samen weg zijn geweest. Wij doen t ook veel te weinig, en als je dan samen weg bent merk je hoe fijn t is.

@nath, gaat t weer beter met de waterpokken?

@echo, maandag 7 januari mogen wij de 1e echo. Kijk er echt naar uit want t is nu nog wel onwerkelijk. Verder gaat t goed, moe en beetje misselijk maar niets te klagen :)

iedereen een super 2013 gewenst!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    GEFELICITEERD!! wat geweldig!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @nathalieH: Ohh wat balen zeg dat emma allergisch is voor paarden!

15. Maia

Maia Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!

Waren jullie kindjes wakker of zijj ze erdoorheen geslapen?
    Fleur bleef in eerste instantie slapen maar werd wakker van wat knallen. Ze vond het prachtig.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Gelukkig nieuwjaar!!!!

Wij hadden om 19 uur met de buren wat siervuurwerk voor de kids. Was heel leuk. Tess stond met dr neus vooraan!
    Vannacht hebben beide kids door t geknal heen geslapen. Wel weer vroeg wakker....dus kort nachtje hier!

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Iedereen de beste wensen!
    Hier is Emma om half negen naar bed gegaan toen alle visite er was. We zijn om kwart over twaalf nog even gaan kijken bij haar, maar ze sliep gewoon overal doorheen.
    Vanochtend werd ze pas om half negen wakker, dat was dus wel erg lekker.

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Voor iedereen een geweldig 2013!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Vanmiddag een grandioos leuk telefoontje van mijn dierenarts gehad. Het bloed van mijn paard is nog nooit zo goed geweest en mag weer opbouwend goed aan het werk worden gezet. Eindelijk genezen verklaard! En hij vond haar er ook nog eens goed uitzien. Dus ik ben vandaag even helemaal trots en gelukkig met mijn pony.

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Wat een goed nieuws Nathalie!

Wij hebben gelukkig een kloppend hartje gezien op de echo, was een heel spannend weekend. Vrijdagochtend was MvM geweest, dus heel leuk, dan ben je weer wat meer zwanger. Patrick en ik waren nog vrij dus even samen de stad in. Daarna thuis naar de wc.....en toen had ik opeens bloedverlies.
    Dus het was maandagochtend een super opluchting dat mini2 het goed deed :)

Deel Deze Pagina