Hey meiden, jammer he alles weg :\ Naja moeten we het hier maar snel weer vol kletsen! Wen beterschap! Leo ook met Tara! oooow hier valt er eentje heel hard!
Dus hier zijn jullie gebleven!!! HIer heel erg druk, de box is net opgehaald, werd 1 grote opslagplaats en alles eens goed gesopt.... en de woonkamer weer veranderd.. heerlijk!!! Verder weinig nieuws, zal weer eens gaan teruglezen... fijn weekend!! Oja Luna, dikke knuffel voor jou!!!
wendelaa mooi balen dat je nu zelf aan de hoest bent maar gelukkig is ti, weer beter maar nu nog goed doorslapen. ellen niet jatten he hahahaha doe niks anders. Hm moet ik dat ook maar ff doen haha want ga niet betalen. wapa lekker aan de sop geweest en nu de box al weg ben blij dat naomi zich er nog uren in kan vermaken. Ze zit er regelmatig in als ik aan de kook ben etc anders kan ik de kasten weer inruimen hahaha bandietje. odess hoe is het met jou meid?
Aw gosh ons moppie is niet helemaal fit, wat verkouden en viel net heel hard op haar achterhoofd. Ze trok helemaal bleek weg, arme mop. Ze ligt nu ff lekker in bed. Verder alles goed hier, ben alleen heel bang voor een mk, bij Elise nooit gehad. Maar ja heb ook nog niet oprecht blij durven zijn, ben steeds bang dat het toch niet zo is! Naja alweer 7 weekjes dit weekend!
Danjo, makkelijk nog he de box is iig heel veilig! Hoest met jouw meisje, is ze weer fit? Wapa, maar zonder box heb je wel lekker voor ruimte he Wen, fijn dat het weer beter gaat met Tim! Wel lastig dat hij niet lekker doorslaapt! Hopelijk heeft hij het wel snel door, lekker slapen is wel erg belangrijk voor mama's Joenka, fijn dat hij daar iig overheen is maar het gaat echt snel he! Pfoe vindt het zo'n raar idee, onze niet meer zo kleine kindjes worden al 1!
Hii, Maia: Ik zal er eens naar kijken, thnx! Ellen, bedankt voor de tip! Danjo, wat is hh? Oooh happy harvest? ( sorry, beetje traag van begrip ) Veel plezier morgen. Natalieh, verschrikkelijk! Gecondoleerd en sterkte. Erg hé, dat het dan zo snel kan gaan.. Blij ei, ik snap heeelemaal wat je bedoeld. Ik ben ook hartstikke emotioneel! Word wat als ze echt jarig is straks.. Joenka, aah wat lief, haha. Wij hebben een ventje op het kdv die lijkt erg op Boaz! Zo'n scheetje! Odess, Ach wat zielig! Eng lijkt me dat.. Maar waarom is je zwangerschaps banner weg? Het is nog wel goed toch? Jaja: Haha wat een leukkke foto! Tara is er ook gek op! Zogauw ze ziet dat ze er op mag, begint ze al te lachen. Hier gaat het stukken beter met Tara! Ben net gebelt en word ontvoerd voor een gezellig avondje Zoo lief.. Heb mn vriendinnetjes echt een beetje verwaarloosd de laatste tijd, dus ben zo blij dat we vanavond gezellig wat gaan doen. Fijne avond iedereen en tot morgen! Liefs!
Jaja: wat een superfoto. Leuk om jou ook eens te zien. Nathalie: beterschap, hopelijk wil Emma vannacht wel slapen dan. Wapa: fijn de box opgehaald. Verkocht via marktplaats? Hier nog wel de box, makkelijk nog als de boys op de grond spelen anders banjerd Evi door alles. Fokje: balen dat zijn kuur niet geholpen heeft. Ga je nu weer terug naar de huisarts? Zieke mama's en kindjes: beterschap. Hier vandaag schoentjes gehaald voor Evi. Maat 18, een van de kleinste die te krijgen zijn volgens de verkopers. Van het merk: Bardossa en afgeprijsd nu naar 19,00 euro. Waren eerst 32,00 euro. Lekker kopen zo. Ze zijn van soepel leer en helemaal donkerblauw met een opgestikt rondje aan de zijkant. Ik was het zat om steeds sokken en schoenen aan te moeten trekken. Binnen vind ik blote voeten niet zo erg en goed voor de ontwikkeling van de voeten, maar buiten vind ik het toch te koud. En aangezien we veel buiten zijn toch maar schoentjes met veters. Ook nog van bakkaboe een leuk setje in het paars gekocht voor haar en een jurkje waar ik nog iets onder moet zoeken (longsleeve en legging). Verder heeft ze op het moment veel last van krijs/huil buien als je haar neer zet of neer legt. Niks is dan goed. Vanmorgen ook weer toen ik boven aan het poetsen was. Had haar meegenomen naar boven en bij haar wat speelgoed gezet. Maar nee was niet goed. Mama is toch aan het werk gegaan maar je werkt dan toch niet prettig met dat gekrijs op de achtergrond. Herkenbaar voor iemand? En oplossingen?
Hier zijn we weer vanavond weer vanaf 8 uur bezig geweest om emma te laten slapen. Ze slaapt nu pas sinds een kwartiertje. Hopelijk dus wel de nacht door. We zijn ook nog even vanavond een nieuwe autostoeltje wezen kopen. Ze past nog steeds in haar 1e, maar we vinden het voor haar toch wel leuker worden als ze met de rijrichting mee kan kijken en hoger zit. Raar eigenlijk hé dat we vorig jaar allemaal rond deze tijd met spanning op elkaars berichten zaten te wachten of de weeen waren begonnen, hoe de bevalling was gegaan en dat we allemaal zo snel mogelijk onze trots wilde vast kunnen houden. Het is zo ongelooflijk snel gegaan dit jaar. En dan nog het leukste dat we elkaar nog bijna allemaal op de hoogte houden hoe ze ontwikkelingen. Daar kan ik dan toch zo ongelooflijk blij van worden.
mvj, tess kan dr ook wat van... zo vermoeiend! ik probeer t toch maar te negeren. afleiden wil ook wel eens helpen. succes! nathalie: pffff lijkt me een hels kerwei om steeds die mc te moeten tillen! tess zit al een hele poos in de mc-tobi, veel fijner! ben benieuwd wat emma ervan vindt! ik ga slapen, pfffff was n lange dag vandaag.
MvJ, ik negeer het gewoon, Elise doet het ook nog steeds maar het wordt gelukkig minder nu - volgens mij raakt ze uit haar sprongetje. Ik hoop dat het helemaal weg gaat! Natalie, ben benieuwd wat ze van het stoeltje vind! Elise zit nu sinds 2 weken in het stoeltje en ze zit nu tenminste weer normaal (haar hoofd raakte de mc niet meer aan ) Ellen, trusten! Ik ga ook, morgen heb ik spijt anders
Goedemorgen! @wapa: lekker de box uit de kamer! Hier zit megan er nog heel graag in en daar ben ik ook blij me. @ nathalieH: ik ben benieuwd wat ze van haar nieuwe stoel vind! Het is in het begin wel wennen zonder de cosi. @mvj: wow mt18! Hier zit megan al in mt 20/21 die heeft echt joekel voeten......en helaas zitten we niet meer op de 19,00 voor een paar schoentje @ tamale: ik hoop dat je een leuke avond gehad hebt! @jaja: wat een heerlijke foto! Megan zit ook graag op de schouders van haar papa
Sloppy, gefeliciteerd met je meisje!! Ik had nog gereageerd op je berichtje waarom je er niet zoveel bent. Dikke knuffel voor jou meid!! rest, blij dat ik jullie weer gevonden heb. Heb niet alles teruggelezen, moet druk aan de taart. tot later.
sloppy, gefeliciteerd met Megan @jaja: leuke foto zeg! pfff hang nu even te nikesen. Ben erg moe, drukke dag gehad op mijn werk. Heb je soms ook. We hadden een kindervoorstelling en dat zit tegenwoordig in mijn pakket maar het was/is wel heel erg leuk.
jaja, wat een leuke foto van jou en je mannetje. Mvj, Hier ook schoentjes van Bardossa, superleuk, maar wel prijzig ( 42,95 was ik kwijt). En wat een kleine voetjes. logisch is ook een klein meisje natuurlijk. hier maat 20. Sloppy, hoe was het vandaag. Ging het met al die mensen in je huis? Megan lekker verwend? Hier, taart is net opgehaald (was voor Natjes van het forum). Zal straks even een foto zetten op mijn hyves en site. Nu even geen taarten tot Britt haar verjaardag, wel even een lekker vooruitzicht.
Vandaag met emma en haar nieuwe autostoeltje op pad geweest. Volgens mij vond ze het geweldig om vooruit te kijken en ook nog wat door de ramen te kunnen zien. Ik liet meestal de mc toch al in de auto staan omdat ik het veel te zwaar vond om ze te samen te tillen. Dus dat maakt geen verschil. Zit momenteel bij mijn ouders. Sinds gisteren is er een kat van hun vermist. Ze hadden vanavond een etentje en mijn moeder durfde dus eigenlijk niet weg. Bang dat hij straks ineens voor de deur staat en er niet in kan. Dus ben ik nu maar aan het oppassen in de hoop dat hij terug komt. Straks maar even een rondje lopen en kijken of ik hem ook niet kan vinden.