Thanx iedereen! Haha, wat een reacties op mijn hyves! Mijn computer sloeg bijna op hol! Hier iedereen nu weg en bijna alles weer opgeruimd! Van 15:00 tot 21:30 visite gehad! De meeste hebben nog soep en broodjes meegegeten! En de GROTE man? Had overdag slechts 40 minuten geslapen, dus zag de bui hangen, maar hij was super gezellig en echt jarig! Nu ligt hij vanaf 20:30 al weer heerlijk te slapen, had me ingesteld op een overprikkelde Boaz maar dat valt mee! Pff, wij hebben het er weer op zitten! 1 jaar! Ga ff wat pica's op hyves erbij zetten! Wapa: Ga duimen vannacht! Gusam: Goed besluit! Al zou je het zelf vast heel jammer vinden!
goedemorgen! @wapa: hoe gaat het nu? hier is Fleur gisteren opgehaald door mijn moeder en daar lekker gaan eten en logeren. Ze blijft daar vandaag ook. En misschien vannacht weer, hangt eraf hoe ik me voel. Ik heb niet het idee dat het beter gaat, m'n keel en oren branden als een gek, maar volgens Jan gaat het wel beter want ik schijn hem de afgelopen paar nachten met m'n gekerm uit zijn slaap gehouden te hebben en vannacht niet. Rare kronkel maar vooruit. Naja, de ab moet even aanslaan denk ik.
Hey meiden, Vannacht is heel goed gegaan, zonder extra zuurstof!!! Ze is natuurlijk nog wel heel ziek maar ik hoop dat we vandaag naar huis mogen.... liefs!
Wapa Beterschap voor je meisje!! arm kind alweer die rot virus!!! ik hoop dat ze vandaag lekker mee naar huis mag!!
Wapa hopelijk mag je meisje snel naar huis en gusam, goed dat je een beetje aan jezelf denkt dat je kleintje beter is met een fles odess wat een leuk frumeltje hier goed niews ik heb terug werk xxx
Wapa, hoop zo voor jullie dat ze vandaag mee naar huis mag. Heb je enig idee wanneer jullie iets te horen krijgen? Sterkte.
Hoi, Meisje is op.. slaapt nu al de hele ochtend, is moeilijk wakker te krigjen.. ze willen haar nu niet laten gaan terwijl ze nog geen extra ondersteuning nodig heeft.. dus ze willen haar vanmiddag opnieuw beoordelen, ik houdt er al rekening mee dat we vandaag nog niet weggaan.. och wat is het meiske ziek... zoooo zielig... xx
Wapa: dikke knuf. Wat zielig zeg. Hopelijk knapt ze idd op zodat ze vanmiddag mee naar huis kan. En zo niet, weet dat ze dan in goede handen is. Ook al wil je je meisje het liefst bij je hebben. Kitty: wat fijn zeg dat je weer werk hebt. Wat ga je doen en per wanneer? Gusam: balen zeg dat de bv niet lukte. Maar idd een happy mama en baby doet meer dan gefrustreerd bezig zijn met de bv. Hoewel je dit natuurlijk een plaatsje moet geven en het moeilijk zal zijn. Dikke knuf en ik hoop dat je snel weer herstelt. Maia: balen zeg dat je je nog niet lekker voelt. Wel fijn dat Fleur even bij je moeder kan blijven. Ziek maar goed uit en beterschap. Hoop dat het snel weer een beetje beter gaat. Joenka: fijn zeg dat de verjaardag zo geslaagd was. Heb ik jou op hyves? Dan ga ik even kijken naar de pica's. Hier met Evi terug geweest naar de huisarts na weer een drama avond/nacht. Ze blijft nu een oorontsteking te hebben dus we hebben antibiotica mee. We moesten vandaag en zeker morgen verbetering merken. Als het kuurtje op is en ze is nog niet beter dan weer terug. Bij de apotheek kwam ik iemand van de zwangerschapsgym tegen. Lang niet gezien en even staan kletsen. Ze vond dat Evi een leuk vestje aan had haha. Haar kereltje was begin oktober 1 jaar geworden.
wapa, dikke knuf voor jou en Larissa!! Redt je het allemaal een beetje?? Heb je Milan onder kunnen brengen? hier, crisis, zit een weeffout in Britt d'r verjaardagskleding voor morgen en kom tijd te kort. gelukkig komt vriendje zo thuis kan ik snel op pad voor een nieuw shirtje en laatste inkopen, dan nog taart afmaken en cadeaus inpakken, vanavond versieren, vloer stomen enz enz. druk druk druk dus. Vriendje moet vanavond weer trainen en morgenochtend gewoon werken dus meeste komt op mij neer....
ga maandag beginnen met een opleiding voor callcentrum voor energieleverancier dus twee min van mijn thuis is niet ver super xxx
Hier even een berichtje van Sloppyslayer: ff snel: Wij gaan nu naar het ziekenhuis toe. We zijn net bij de HA geweest en ze wil nog steeds niet normaal drinken! Ook heeft ze niet meer geplast sinds vannacht......ik hou jullie op de hoogte! Zou iemand voor mij een berichtje willen schijven bij de oktober 2009 mama's? xxx sloppy
Sloppy: he jakkes jij ook al met je meissie. Veel succes en sterkte bij het ziekenhuis. Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand. Knuffie. Kitty: lijkt me leuk werk. Moet je dan uiteindelijk gewoon mensen opbellen om te vragen of ze bij jullie dan energie willen afnemen? Update over mijn meisje: heeft vanmorgen de eerste antibiotica gehad en heeft daarna 1,5 uur geslapen. Nu werd ze weer vrolijk wakker en speelt vollop. Kan dat al zo vlug helpen?
@sloppy: sterkte! @kitty: wat leuk, gefeliciteerd @MvJ: ab kan heel snel werken gelukkig. Ik zit nu ook aan de ab maar bij mij gaat het helaas wat minder snel nou hier voel ik me nog flink belabberd. Heb nu ook enorm last van mijn maag omdat ik sinds dinsdag niets heb kunnen eten en natuurlijk ab en pijnstillers moet nemen. is niet prettig met een lege maag. naja, het is niet anders.
jeetje dames. sloppy: heel veel succes hoop dat het meevalt wapa: las net op hyves dat het nog niet goed ging en dat ze niet mee naar huis mag. heel veel beterschap ze is in iedergeval in goede handen. mvj: kijk ook posi berichten! fijn hoor. kitty: een nieuwe baan leuk hoor veel succes! curly: crisis lees ik wel haha. heel veel succes met alles en vergeet niet te genieten he veel pleizer alvast morgen. maia: jij ook veel beterschap!
neen moet alleen telefoons doen van mensen die al klant zijn en die naar ons bellen xx sloppy hoop dat het snel beter gaat
Sloppy, sterkte met megan. Ik hoop dat het meevalt. Jaja, thnx ik zal het niet vergeten. mag het geen crisis noemen natuurlijk als ik al die verhalen over zieke kindjes lees..... hier, nieuwe kleding gekocht voor Britt d'r verjaardag. Schattig jurkje, veel te duur natuurlijk. Foto komt morgen.