Och wapa wat rot... Ik hoop dat je meisje zich snel beter voelt sloppy, bah jij ook beterschap met megan! mvJ jij ook - wat een ziekte!!
@wapa heel veel beterschap met je meisje @sloppy jij ook heel veel beterschap met je meisje, ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen. XXX Gusam
Heel veel sterkte voor Larissa & Megan...en heel veel knuffels. Hoop dat ze allebei lekker snel thuis en gezond zijn. @MvJ hoop dat de ab idd zo snel werkt en blijft werken, jouw meisje is nu ook lang genoeg aan t kwakkelen. @Maia...en jij moet ook maar eens stoppen met die keelonstekingen @Curly....oeh spannend hoor....wordt zeker een heerlijke dag ....oh ik ga eten..tot later
@wapa: Heel veel sterkte!! Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Hier weer thuis met Megan. Ze vonden haar niet ziek genoeg om te houden. Ze eet helemaal niks en drinken maar heel weinig. Op het moment dat de KA haar onderzocht deed ze net het eerste plasje van de dag en dat betekend dat ze niet uitgedroogt was en we haar mee naar huis mochten nemen. Ze heeft in totaal nu z'n 250ml gedronken Als ze wat eet dan komt het er binnen 30min aan de onderkant weer uit. Als we het niet vertrouwen moesten we maar weer naar de eerste hulp komen Ik hou jullie op de hoogte!
Sloppy: dikke knuf. Onvoorstelbaar dat ze je nu laten gaan dan. Zo gauw je het niet vertrouwd aan de bel trekken he meid.
Josien gewoon melden hoor. Mijn vriendin haar kindje liep pas bij 2 jaar en dat was net zo bijzonder Wapa wat schrikken zeg jeetje!! Beterschap Odess wat een mooie echo Leuk zeg! Heb je het al verteld aan de familie.. verder ff niet terug gelezen mike loopt een aantal stapjes los en dan kukelt hij om. vandaag had ik de schrik van mijn leven toen was hij over het bed geklommen en viel dus voorover op zijn hoofd uit zijn bed... ben me echt kapot geschrokken... gelukkig lijkt hij niets te hebben. ook een paar dagen savonds koorts gehad, maar de reden... geen idee.. hij heeft ook vlekjes gehad maar wat dat nu was?
@anas: Wat goed van Mike!! Uhhh de stapjes dan niet het uit z'n bed klimmen! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Kan hij de 6de ziekte gehad hebben misschien? @MvJ: Nee ik snap het ook niet......ik vroeg hoeveel ze minimaal moest drinken en het antwoord was: als ze past, hoe weinig ook, dan drinkt ze dus voldoende.........wat moet ik daar nu weer mee?? Ons meisje is eindelijk aan het slapen Ze heeft gegeten maar helaas kwam het er binnen 30min aan de onderkant weer uit.......zo erg dat we haar maar onder de douch gezet hebben. En net had ze een stukje fruitreep en die kwam er binnen 15min al weer heel heftig uit. Haar ontlasting is nog steeds water dun. Ik snap het niet ze zeggen dat bij kindjes tot 2jr het na 24uur diarree al uitdroging kan komen. Megan zit nu al op dag 3! Ze heeft luiers na 3uur van 10gram en daar werd de KA gewoon blij van want dan plaste ze toch nog en was er niks aan de hand Tuurlijk wil ik niet dat ze in het ziekenhuis had moeten blijven maar ik slaap nu ook niet lekker, ben zo bang dat ze morgen niet wakker word en dat ze toch uitgedroogt was.... Maar goed ze slaap nu en ik moet er van uit gaan dat de KA het wel weet.......toch?! xxx (sorry van mn ego gedoe!)
Wapa, wat vreselijk dat ze toch weer aan de zuurstof moet. Heel veel sterkte! Sloppy, jeetje dat ze je toch naar huis laten gaan. Zou zeker niet te lang wachten om weer aan de bel te trekken. Heel veel sterkte! Vandaag bericht van de kinderopvang mee gekregen dat we volgende week dinsdagavond onze 1e 10 minuten gesprek hebben. En gelijk een map meegekregen met erge leuke foto's die ze daar gemaakt hebben. Ook lieten ze nog even snel een foto zien die ze vandaag gemaakt hebben, maar daar was ik iets minder blij mee. Emma was namelijk op een baby aan het paardje rijden. Ze moeten haar dus nu wel echt goed bij de baby's in de gaten gaan houden. Ook heeft ze haar eerste driftbui op het kinderdagverblijf gehad. Ze wilde een speelgoed uit de bak pakken wat niet lukte en als iets haar niet lukt dan word ze erg nijdig. Maar uiteindelijk lukte het haar toch. Verder zijn zowel mees als ik twee blaffende honden vandaag. Kruip vroeg me bed in en hoop dat het morgen beter gaat.
Hey meiden, Nou we hebben haar toenstraks weer zonder zuurstof laten slapen maar helaas ben ik bang dat ie er zometeen weer aangaat... ze heeft enorme dip qua zuurstof in haar slaap... dat betekend dat we hier dan morgennacht nog liggen... want de regel is 1 hele nacht zonder extra zuurstof... zucht... verder heeft ze 100 cc gedronken over de hele dag en 1 1/2 fruithap op... zucht... @gusam, gefeliciteerd met je dochter!! Gaat alles goed? @Odess, een kloppend hartje!!! Gefeliciteerd @rest, ik denk ook aan jullie, dank jullie wel voor alle lieve reacties, zowel hier als op hyves en twitter enz... Doet ons erg goed!! Liefs vanuit een tochtige ziekenhuiskamer op een stretcher!!
Ze hebben haar gister en vandaag ORS aangeboden. Vandaag heeft ze daar een heel klein beetje van gedronken. Ook krijgt ze roosvicee STOP tegen de diarree. Ze heeft een fles mee naar bed en die pakt ze als ze dorst heeft. Maar als we haar horen gaan we er wel even naar toe. Verder was ze net weer even wakker, maar niet gepoept D'r fels wilde ze niet dus heb ik haar speen maar weer uit het stof gehaald en die wilde ze wel. Ik heb haar hoofdje vast gehouden tot ze sliep.........elke keer als ik mn hand weg wilde halen ging ze weer snikken. Och het schappie is echt heel ziek.
100cc dat is heel weinig!! Maar wel goed dat ze toch fruit gegeten heeft. Ik duim mn duimen blauw dat ze snel mag opknappen en je haar lekker mee naar huis mag nemen! Sterkte vannacht!
Sloppy, wat vreselijk dat je zo de nacht in moet. en zo zielig als ze blijft snikken. hele dikke knuffel. wapa, hopelijk slaap je een beetje in het ziekenhuis, sterkte!! en weer een dikke knuffel. hier, HOERA BRITT IS 1. Ik ben gebroken, maar alles is klaar en gelukkig morgenochtend lekker rustig beginnen!
@curly: GEFELICITEERD!! @Wapa: Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen! Hier een realatief goede nacht gehad. Megan was zo moe dat ze tot 6.30 heeft door geslapen Ze had nu een hele volle luier, al worden ze wel steeds lichter die eerste luiers. Gister woog de eerste 300gram en nu nog maar 170gram. Ze heeft vannacht nog 80ml gedronken!!! JOEPIE! De diarree is nog steeds heel heftig en er blijft echt niks van haar billen over Het is echt tot bloedens toe kapot, en niet op een paar plekjes maar d'r hele billen. Sloppyman is nu aan het werk maar kan de rest van de dag thuis zijn daar ben ik wel heel blij mee. xxx
Curly van harte met je meisje een hele fijne dag. Zieke kindjes beterschap. Hier een meisje wat weer kiesjes krijgt dus 5 a 6 luiers op een dag feest ze heeft erg kapotte billen dus we gaan weer smeren met het schimmelcremepje dan is het zo weer over.Gelukkig heeft ze verder nergens geen last van