Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, thnx!! Sterkte met al die poepluiers. Heeft ze verder ook ergens last van of valt het mee??

Sloppy, arme megan toch. gelukkig is de nacht meegevallen.

hier, net gezongen voor Britt en cadeautje uitgepakt. Ze was nog een beetje slaperig, we hebben alles gefilmd. Nu lekker rustig aan en vanaf 14.00 uur visite.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppy, toen Tim 3mnd was en t Rota virus had.
    Kwam alles wat er in ging, gelijk weer uit.
    Is toen in 3 dagen tijd best veel afgevallen.
    Plasluiers waren er zo goed als niet en werd ook niet opgenomen. Zolang ze verder geen uitdrogingsverschijnselen hebben, worden ze gewoon niet opgenomen.
    Beterschap en gelukkig gaat t al wat beter

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    HIPERDEPIEP voor Britt!!!!
    Gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

wapa: ik duim dat het vandaag beter gaat succes!

sloppy: fijn dat het iets beter gaat! hoop dat het nu alleen maar de goede kant op gaat! sterkte!

danjo: jij ook al in de poepluiers! succes ermee en nu al kiezen hier pas 4 tanden haha.

wen: hoe is het met tim in de nacht???? gaat het al wat beter?

curly: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik zei nog zo wel genieten he! haha heel veel plezier vandaag!

veel liefs jaja

5. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Britt gefeliciteerd!!!

@hier, als het een beetje meezit mogen we vandaag naar huis!!!!! *doet een vreugdedansje* Ze is de nacht heel goed doorgekomen en werd lachend bij mij op de stretcher wakker!! heerlijk!!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort

Wat een goed nieuw!!!!! Ik dans met je mee hoor!!

7. probeer eens een papje te maken van maizena voor d'r billetjes van water en maizena, of strooi er eens droge maizena op.. dit hielp bij mausi toen heeeeel goed.. sterkte met je meissie

8. Wapa, wat fijn zeg! Ik hoop dat ze straks gewoon lekker mee mag :D

9. Maia

Maia Niet meer actief

@wapa: ik duim dat ze vandaag mee naar huis mag!

@sloppy: veel sterkte!

@curly: gefeliciteerd met Britt!!!

@Danjo: sterkte met de kiezen ;)

met Fleur schijnt alles goed te gaan. Ze is nog steeds bij mijn ouders en die vinden het wel gezellig. Ze is gisteren met mijn moeder bij mijn oma geweest en is daar voor het eerst zelf gaan staan. Afgelopen maandag kon ze zelf staan als ik haar neerzette en nu dus kan ze het zelf! Heel trots zijn we natuurlijk. Vandaag gaat Jan haar ophalen. Hij komt wat eerder uit zijn werk en haalt haar dan bij mijn ouders langs. Heb haar wel gemist.
    Ik lig nog steeds in bed, de ene kant van m'n keel is aan het opknappen, de andere kant absoluut nog niet dus eten gaat nog niet lekker. Kan inmiddels wel iets eten gelukkig want dat ging de laatste dagen niet. Ach, ik doe vandaag gewoon weer een rustig dagje. Heb nog een stapel boeken die uit moesten dus ben daar lekker mee bezig!

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Danjo, succes met de poepbillen en kiezen

@ Curly, gefeliciteerd met Britt! Geniet van de dag met haar

@ Wapa, we zijn weer hard aan het duimen dat ze toch echt vandaag naar huis mag

@ Sloppy, gelukkig gaat het dus al iets beter. Heel veel sterkte nog

Hier niets nieuws te melden.

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wapa, wat lekker dat je naar huis mag!! Heeft al dat duimen toch geholpen.

thnx voor alle felicitaties. Ik ga Britt op bed leggen en huis aan kant maken.

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

@Curly van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van britt, maak er een leuke dag van.

@sloppy heel veel beterschap met je meisje, ik hoop dat ze vlug een beetje opknapt.

@wapa ik ga voor je duimen dat jullie meisje vandaag weer lekker mee naar huis mag.

Hier komen ze vandaag voor de hielprik en de gehoortest, ben benieuwt hoe mijn meisje het zal gaan doen.
    verder gaat hier alles goed, ik knap nu sneller op als bij Riley gelukkig (heb toen 6wk niets gekunt), maar dat is wel fijn nu met het vooruitzicht dat ik dinsdag weer alles alleen moet gaan doen. ik heb nog wel achtervang van de buren, dus mocht het nodig zijn kan ik altijd een beroep op hun doen.

XXX gusam

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wapa: Top!!! Ga weer heel hard duimen!

Sloppy: Maizena gewoon droog neemt het vocht op en dus minder irritatie! Qua vocht heb ik geen idee hoeveel een grens is, hier drinkt Boaz ook niet veel. Een bekertje thee over bijna de hele dag, wel natuurlijk fruit waar vocht in zit! Denk dat je en van je gevoel uit moet gaan, maar ook vertrouwen op het oog van de kinderarts! Succes en een knuffel voor Megan!

Danjo: Arme Naomi, weer zoveel dunne luiers! Maar alwel kiezen:$, ben jaloers op al die tanden en kiezen!;) Hoe gaat het nu met je schoonvader?

Curly: GEFELICITEERD!!! Wil natuurlijk wel foto's zien he!! Fijne dag vandaag!

Maia: Vermoeiend he! Heb je nu wel vaak gehad of niet? Bij mij zeiden ze op een gegeven moment dat ik er maar eens over na moest denken of ik mijn amandelen er niet uit wou halen!! NIET DUS!

Wen: Idd net wat Jaja vraagt, hoe gaan de nachten bij jou??

Hier een huis vol snot! Britt gisteren iets koorts en nu zit ze op 37,9, maar ff een rustig dagje doen! Boaz heeft ook nog steeds snot uit ogen en neus! Met Britt gisteren bij huisarts geweest en we moeten nu eerst eens een kinderfysio er goed naar laten kijken!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@joenka: ja het is de 3e keer dit jaar. Maar mijn amandelen zijn er al uit dus er valt weinig aan te doen. Ik moet van de dokter maar wat meer weerstand opbouwen, dus aan het fruit, de vitaminepillen, weerstandpillen, en alle drankjes en dingetjes die kunnen helpen...

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Tjeemig, vervelend hoor! Beterschap en succes met al je vitamientjes:D

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, larissa, megan heeel veel beterschap!

curly, gefeli met je meissie!

ei, hoest met de oogjes van boaz?

hier alles goed! :)

(sorry voor de korte post, druk druk druk...)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly nee verder nergens geen last van gelukkig

wapa duim voor je

Maia beterschap meid en wat goed van je meisje, ik heb ook een slechte weerstand ook druk aan de vitamine pillen etc maar lijkt niet echt te werken

Gusam fijn dat het allemaal zo lekker gaat meid.

Joenka met schoonpaps gaat het super kanker is helemaal weg en blijft nu wel 5 jaar onder controle. stand is hier nu 12 tanden/kiezen.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, jeetje, 12 tanden en kiezen al! wow... hier de helft... :D
    fijn dat t zo goed gaat met je schoonvader!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wat gaan de tandjes van jullie kindjes snel! Emma heeft boven 4 tandjes en onder 2.

20. haha, mausi heeft onder 2, boven 2 :D

Deel Deze Pagina