@Odess, balen dat ze zo reageerden zeg! Werk ze @Wapa, hoe is het nu? @Sloppy, en met Megan? @Gusam, leuke pics! Hier begint Maus gewoon in haar gezicht te veranderen zeg! Zooooo leuk om te zien hoe anders ze toch wel word dan Esmée Word ook lekker ondeugend.. Heerlijk.. Geniet echt heel erg van de meiden
gusam, wat een lieve foto's!!! hier, gister was erg druk voor britt, heeft een onrustige nacht gehad maar is helemaal druk met al haar nieuwe speelgoed. Ik zal later wel even reageren wat ze allemaal heeft gekregen enz. nu eerst ontbijten.
Gusam, wat een lieve foto's daar smelten wij ook bij weg. Odess, wat naar dat je geen leuke reactie kreeg van je schoonouders. Hopelijk draait dat snel weer bij. Wapa, hoe is het vannacht gegaan? Sterkte en beterschap met de volgende zieke. Maia, hoe gaat het met jou vandaag? KK, leuk. Dan lijkt er straks 1 op papa en 1 op mama Sloppy, balen dat ze nog aan de diarree is. Maar gelukkig eet ze nu wel wat. En drinken doet ze dat nu ook een beetje? Curly, hopelijk komt Britt vandaag een beetje bij van gisteren Joenka, hopelijk zet het nu toch wel door met de griep. Iedere keer dat kwakkelen lijkt me voor boaz ook geen pretje. Ik heb vandaag ontzettende keelpijn en hoest me te pletteren. Maar voel me niet echt ziek. Dus we kijken wel wat we vandaag gaan doen. Emma is nu vrolijk aan het kletsen in de box.
Goedemorgen! Vannacht is redelijk gegaan, ze heeft tot 4 uur vanochtend redelijk rustig geslapen, daarna werd ze weer benauwd en heeft ze bij ons gelegen, vanochtend gaat eigenlijk erg goed! Alleen heeft ze milan waarschijnlijk aangestoken, die kotst net de hele benedenverdieping onder, en zit nu heel zielig in papa`s stoel met een dekentje kabouter Plop te kijken... en mama maar poetsen... hopelijk knappen ze allebei snel weer op..
goedemiddag. @wapa: fijn dat het redelijk gaat allemaal! @gusam: lieve foto's! hier gaat het beter. Ik heb vandaag weer wat gegeten dus mijn maag is ook helemaal happy. Mijn keel doet nog wel pijn maar stukken minder dus de AB begint eindelijk echt te werken heb ik het idee. Fleur heeft vanochtend tot half 9 !!! uitgeslapen, dat was ook erg prettig en ze ligt net weer in bed.
Och Wapa! Ik hoop dat beide kindjes snel weer fris en fruitig zijn, bah! Natalie en maia beterschap met de keel! Maia fijn dat de ab aan lijkt te slaan! Hier bericht van het thuisfront dat Elise 39+ heeft en pijn aan haar hoofd lijkt te hebben. De R is duidelijk weer in de maand! Hopelijk knappen ze allemaal snel weer op!
jeetje wat een zieke kindjes zeg! beterschap allemaal! gusam, mooie foto`s! hier een meisje dat vannacht heel verdrietig wakker werd, kreeg dr niet stil met dr knuffel of speen. ik pas ervoor om er mee te gaan leuren `s nachts. volgens mij had ze dorst, dus heb dr 150 cc water gegeven. daarna doorgeslapen gelukkig. nu wel moe hoor... vanavond moet teun weer optreden met zijn band, komen de bandleden eerst hier eten. heb burrito`s bedacht, zouden 3 pakken (zitten er 6 in per pak) genoeg zijn voor 5 man?
wapa dus een echte ziekenboeg bah Ellen lijkt me wel toch ? Hier druk soepjes aan het maken voor morgen. danjo breng ik straks na mn schoonouders en daarna mn cupcakes met meptaart ophalen druk druk druk dus.
danjo, een jaar geleden lag je in t ziekenhuis met zo`n stomme veter die niet werkte toch? succes met alle voorbereidingen!
Ellen nee mocht ik weer een weekend na huis hahaha. aankomend nacht braken mn vliezen spontaan. Thanks zo druk bleghhhhh
@Odess: beterschap voor je meisje hopelijk is de koorts snel weg! @Danjo: succes met de voorbereidingen! @Ellen: het zou genoeg moeten zijn. Ik weet niet hoe grote eters ze zijn.
@wapa veel beterschap met je kinders. hier vandaag weer last van de kraamtranen, hoort er allemaal bij. Chanelly heeft nu alleen een verkeerd ritme, overdag gaat alles prima maar de nacht daar is ze aan het spoken. dus moet even kijken hoe ik bij haar de cirkel kan door breken zodat ze het omdraait. hebben jullie tips? XXX gusam
@Curly, van harte gefeliciteerd nog met BRITT!!!! @Sloppy & Wapa & Joenka, beterschap met de kinderen. @Danjo, ook al diarree luiers en kapotte billen? Hopelijk heeft ze dr tandjes snel. @Maia, veel beterschap. Wat knap van Fleur dat ze zelf gaat staan! @zo ff verder lezen
@Maia, nu lees ik dat ze haar eerste stapjes heeft gezet! Wat goed zeg!!! JEEEY @Odess, haha, gelukkig is de misselijkheid wat minder. Ik heb de eerste 20 weken van mijn zwangerschap last gehad van extreem zwangerschapsbraken. Was toen ineens 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Dus kreeg even een flashback. Fijn dat het al minder wordt. @Gusam, wat fijn dat alles zo goed gaat met je meiden. @Nathalieh, wat lief dat ze een handkusje gaf. Hier gaat het al wat beter. Ik ben al goed tot rust gekomen. Maandag zal wel even moeilijk worden, dan moet ik voor de eerste keer met iemand gaan praten. Ik weet nu wel dat ik me zo voelde omdat het me allemaal wat teveel is geweest het afgelopen jaar. @kk, leuk om te lezen hoe je aan het genieten bent van je meiden @Ellen, hopelijk slaapt Tess vannacht dan wat beter. Zijn de burritos goed uitgepakt?
Hier alles verder goed, ook met Juliën. Hij heeft een tijdje minder goed gegeten maar haalt dat nu weer in. Verder merk ik dat hij snel geirriteerd is de laatste dagen dus hij huilt eigenlijk meteen als hem iets niet uitkomt. Bijvoorbeeld als ik hem even bij zijn speelgoed zet en hij niet aan de keukenkastjes mag zitten. Ook als hij wakker wordt huilt hij de laatste dagen standaard. Ik heb niet het idee dat er echt iets aan de hand is. Is dit herkenbaar voor iemand? Met mij gaat het al wat beter. Neem voldoende rust en dat helpt.
@gusam: hier geen tips helaas. Sterkte! @Luna: fijn om te horen dat het met jou al wat beter gaat! Neem vooral je rust!!! En dat wat Juliën heeft is wel herkenbaar hoor. Ze krijgen nu hun eigen willetje en ze willen dingen doen en aanzitten en als dat niet mag is dat natuurlijk niet leuk. Ze willen alles wat zij willen (Fleur in elk geval) en als het haar weggetje niet gaat... tja....
luna, fijn dat het wat beter met je gaat! heel herkenbaar, dat huilen, doet tess ook. het is ook een manier van communiceren he? praten kunnen ze nog niet echt, dus gaan ze huilen als ze t ergens niet mee eens zijn. de burrito`s waren lekker, ik had precies genoeg. was gezellig. nu alles opruimen, tess slaapt al. ga zo ushi en loesie kijken, lijkt me lachen!!!