Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Vind het bijna zonde om hem morgen aan te snijden en op te eten en Evi erin te laten meppen als ze wil haha.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Maia, toch stiekem wel fijn om te horen dat ik niet de enige drifkikker heb haha. Ben je weer een beetje opgeknapt?

@Ellen, wel een goed idee die burrito's voor als je eters krijgt. Die ga ik onthouden. En inderdaad, het is wel een vorm van communicatie bij hem. Maar toch soms vervelend dat hij echt om alles wat hij niet leuk vindt gaat huilen. Met luier verschonen zelfs. Maar zo te lezen voor meerdere mensen herkenbaar.

@MVJ, wat zijn de taartjes mooi geworden. Kan me voorstellen dat je het zonde vindt om te geven. Dat had ik ook met Juliën.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@mvj wat een mooie taarten.

XXX Gusam

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Luna....hier standaard huilen bij luier verschonen. Begint al te huilen als hij door krijgt dat ie bij de commode in de buurt is.
    En ook drammerig huilen als ie zn zin niet krijgt...zodra hij wel zn zin krijgt of als ik m weer rechtop zet op de commode is alles weer goed....dus zeer herkenbaar.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @MvJ, fijne dag vandaag!
    En prachtige taarten zeg.

@Luna, nou jou mannetje is echt niet de enige drammer hoor.
    Hier begint t al als ie niet snel genoeg zn eten krijg.
    Of als hij geen aandacht krijgt.....noem t maar op.

Er werd gevraagd naar onze nachten...zucht.....nog steeds niet echt beter.
    Nou ja, t ging een paar nachten iets beter. Sliep die van 22.00-5.30 en daarna verder tot een uurtje of 8.
    Gisteren kreeg ik de korrels binnen van de homeopaat.Die gegeven. En er stond in de beschrijving dat t eerst erger zou worden. nou dat was te merken!
    Om de 1,5 uur was ie wakker. Om 4.00 geprobeerd bij ons in bed te leggen, dat werkte ook niet. Want meneer ging liggen spelen.
    Dus weer in zn bed gelegd, daar was t gelijk weer janken.
    15min aangehoord en maar weer flesje gegeven.
    Uiteindelijk heeft ie geslapen tot een uurtje of 8

6. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Danjo: Fijne dag vandaag!!!

Mvj: Jullie ook fijne dag!

Luna: Wees gerust! Hier is het ook vreselijk hoor! Als ik nee zeg gaat hij janken, als hem iets niet zint begint hij, als ik hem neerzet etc..... Verder is hij best lief hoor;)!
    Suc6 maandag, zal wel raar zijn maar ook goed om het kwijt te kunnen! knuffel.....

Wen: Pffffff,wat zul jij straks gaar zijn zeg! Vaak merk je dat als hij wel weer wat beter gaat slapen toch! Nu sta je een beetje op de automatische piloot en doe je het gewoon! Voor jou ook een knuffel!

Ellen: Goed voor de mannen gezorgd dus! Heerlijk die burrito's, ik maak ze altijd met gehakt en champignons,paprika, uien en mais! Mjammie

Gusam: Jij hebt weer een goed excuus voor kraamtranen! Geen idee hoe je dat kan doorbreken! Suc6 ermee in ieder geval!

Hier nog steeds een ziekig mannetje! Veel snot, onstoken ogen en hoesten... Daarbij koorts maakt tot moeilijk in slaap komen! Maar wij mogen niet klagen! Ohja donderdag contact gehad met kinderarts over zijn reflux! We moesten maar eens proberen om te stoppen met de medicatie! Dus we zijn gestopt, merken wel gelijk dat hij geen medicatie meer krijgt! Hij spuugt weer, maar is nog niet zuur! Dus ff afwachten...

Verder gisteren een mail gekregen van mijn schoonzus! Zij heeft een spierziekte en is zwanger, nou hebben ze verhoogd risico op een down kindje. Over paar weken heeft ze vruchtwaterpunctie..Afwachten dus!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna fijn dat het wat beter gaat meid , nog ff lekker aan jezelf denken . wanneer krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis?

Wendelaa hoop dat die korrels gaan helpen en veel plezier bij k3

Joenka beterschap met je mannetje

mvj jullie ook een hele fijne dag vandaag

Hier zijn we vannacht weer oom en tante geworden van een nichtje Viënna :D. vandaag gaan we naomi dr verjaardag vieren ze was vannochtend helemaal onder de indruk van de slingers zo lief.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow neee mn hele post weg! Grrr....

Danjo, dubbel van harte (alvast) en een fijne dag vandaag!

MvJ, jullie ook een fijne dag en mooie taarten hoor!

Wen, hoop dat de korreltjes snel aan slaan!!

Joenka, hopelijk worden het goede uitslagen! Hier doen we geen downtest - deze beeb is sowieso welkom.

@ nee, dat levert hier ook gejengel op! Ze houdt niet van het woord geloof ik ;)

Verder is ons meisje vandaag alweer heel veel beter dan gisteren! Heel fijn! Ook hebben we gisteren het hartje van mini gehoord, denk probeer het ff en had hem al heel snel! Samen met manlief even intens zitten genieten van het locomotiefje :D

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, veel plezier vandaag gefeliciteerd ook met je nichtje.

wen, wat balen dat de nachten nog niet veel beter gaan.

hier, nog verlate verjaardagsvisite. en vanmiddag op visite bij vrienden dus druk druk druk.
    oja, wat heeft britt gekregen, nou dit (+geld maar dat hoort niet op de foto)

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    en deze fiets heeft ze van ons gekregen en dit was ook d'r feestjurk

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier gaat het wat beter, ik kan weer eten en dat is echt heel erg fijn hihi! Heb nog wel keelpijn en oorpijn enzovoorts maar een stuk minder.
    Fleur heeft wat nieuws: ze wil in haar kinderstoel geen brood eten. Los wel. Niet handig.

@mvj: leuke taarten.

@curly: wat een hoop leuke cadeaus!

@boaz: he bah wat naar. Hopelijk is de uitslag goed. En beterschap nog voor Boaz

@Danjo: vier ze en dubbel gefeliciteerd dan!

12. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even snel even het taart proeven hier showen. Ons meissie genoot ervan en wist er na wat proberen wel raad mee haha.

Bekijk bijlage 103132

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  14. Maia

Maia Niet meer actief

ziet er lekker uit MvJ :D

hier een meisje dat al sinds vrijdag aan de diarree is. Ze drinkt enorm veel, dus maak me daar absoluut geen zorgen om maar het is zo apart. Ze lijkt verder nergens last van te hebben maar schijt constant haar kleding en slaapzak vol :( wasmachine draait overuren.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat een mooie foto`s van taart(eten) en kado`s!

fijn dat de zieke kindjes weer wat opknappen!

ook hier een kind dat met huilen of jengelen reageert op t woord nee.

danjo en mvj, hoe was t feestje? morgen de echte dag he? onze meiden alweer 1... danjo, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. mooie naam!

o, ik ben zo emo, een jaar geleden pufte ik nu de eerste weeen weg... morgenochtend 8.03 uur is t zover. dan is t precies n jaar geleden. zo raar!!!

heb n rare nacht achter de rug, om 23.00 belde mijn beste vriendin dat ze bevallen was. of ik nog ff langskwam. ik lag net in bed. heb zo de kleren weer aangetrokken, oppas geregeld (teun moest optreden) en ben naar t ziekenhuis gegaan. heel bijzonder om zo midden in de nacht nog de kleine man te bewonderen. pittige bevalling, met vacuümpomp. Het ventje heet Raf.

wij gaan zo slingers ophangen, ballonnen opblazen en de boel versieren. de taart is klaar, dus komt helemaal goed! morgen komt alleen de naaste familie, zaterdag vieren we het echt.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, kunnen er nog kiezen aankomen?

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Daar was ik ook weer eens. afgelopen dagen ontzettend veel en lang moeten werken, Dyoni zag ik een half uurtje per dag wakker en in dat halve uurtje was het alleen maar gillen mamamamammamaa....Dat gaan we dus de komende dagen lekker inhalen!

@mvj;wat een leuke foto's en taart!!

@curly;mooie kado's!

@odess;Wat bijzonder he weer dat leven in je buik!

@Ellen;wat mooi weer zo'n kleintje vasthouden....

@alle jarige beebs;Gefeliciteerd!!

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: dat ws een bijzondere nacht dan zeker. En vannacht weer bijzonder.
    en kiesjes: ja daar zat ik ook al aan te denken. Ik zie nog niet persé iets, maar ze wil haar mond ook niet goed opendoen. Maar ze eet de laatste dagen ook erg slecht (drinken gaat geweldig) en ze zit met haar handje richting haar linker wang/oor, wangetje is ook licht rood dus het kan ook een kiesje zijn. Ben het alleen niet gewend :D ze heeft al een paar kiezen en ze heeft echt met tanden en kiezen nog nooit 'last' van iets gehad.

@baby: geniet van de tijd me tje meisje!

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia;heel herkenbaar, dat was hier ook met kiesje nr 4...Nu issie door en gaat ze ineens goed eten...

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey meiden! vanmorgen voor tess gezongen, deze foto is t resultaat. ze is superblij met haar boerderij, wist echt al hoe ze t inpakpapier van de doos moest scheuren! gaan er een leuke, rustige, gezellige dag van maken.
    hieperdepiep hoera!

Deel Deze Pagina