Alle jarige beebs, Gefeliciteerd! @Nathalie;wat leuk welke stoel hebben jullie nu?Vervelend zeg van de kat!Hopelijk komt ie snel terug... @maia;klinkt erg gezellig zo'n voorstelling! @Curly;das lekker even geen taartenbakken maar voor je t weet is Britt jarig! @mvj;hier worden die krijs-om-mama-buien al wat minder ze trekt zich nu gewoon aan mn benen op en gaat aan mn shirt hangen zodat mama haar wel optilt hihi
Sloppy van harte! Baby, hihi die Dyoon Eigenwijze meid! (of moet ik zegge eigengereid ) Curly, dan kan je daar heel goed voor voorbereiden Maia, mooie banner heb je weer! Nathalie, wat leuk dat ze blij is met de nieuwe stoel, welke hebben jullie genomen? Hier alles goed! Net heerlijk frikandel speciaal gegeten, ben er helemaal naar van in mn buik maar jammer dan, hij was zo lekker Elise zit elke dag weer beter in haar vel, zo leuk!
alle beebs en beebs die jarig zijn geweest, gefeliciteerd! vorig jaar was vandaag mijn uitgerekende datum! maar ze wou nog een weekje blijven zitten hier vanmiddag wel ff geschrokken.. een vriendin van mij heeft een kaarsstandaard achtig iets op tafel staan met lampenolie erin.. wij hele tijd maureen in de gaten houden.. christian ging op een gegeven moment met onze kameraad even achter de computer. ik was ff aan het kletsen, begint maureen ineens te hoesten.. had ze dus lampenolie ingeslikt! wij op de fles gekeken. stond erbij: bij het kleinste slokje DIRECT contact opnemen met de arts. Dus HAP gebeld en moesten haar in de gaten houden. als ze sneller gaat ademen of koorts krijgt, gelijk bellen en ws langskomen.. maar tot nu toe lijkt het goed te gaan... pffff...
kk, wat zal je geschrokken zijn! Hoop dat ze er geen last van heeft. baby, idd even lekker op Britt haar verjaardag richten, alhoewel ik net een mail kreeg met een info aanvraag voor een taart. nathalie, welke stoel is het geworden?
Tjee KK, wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn! Hou haar maar goed in de gaten! Hier morgen een feestje. We hadden net de slingers opgehangen en Sam was helemaal in extase. Zo lief om te zien! Verder niet veel te melden.. sorry! Een dikke proficiat voor alle jarige beebs! Liefs, Josien
Hallo dames, Sorry dat ik niet heel veel aanwezig ben hier, maar ben de laatste weken steeds ziek en doe dan heel weinig op internet. @alle kindertjes die inmiddels 1 jaar zijn geworden van harte gefeliciteerd. Hier ben ik inmiddels alweer de 37 weken gepasseerd, nu mag ik officieel thuis bevallen, wat ik nu ook graag wil gaan proberen. Ik ben ook heel erg benieuwt naar hoe Riley gaat reageren naar haar zusje, op het moment dat ik bevallen ben zal ik zo snel mogelijk hier iets neer zetten of ik laat het even posten hier. Of het moet zijn dat een van jullie het wil posten maar dan heb ik een foon nummer nodig hihi. Met Riley gaat het super, ze heeft nu wel weer al 6dg flinke waterige diaree, en daardoor zijn haar billetjes helemaal kapot, nu een zalf gekregen van de ha dus hoop dat het vlug over zal zijn. Meiden een dikke knuf van mij en riley voor jullie. XXX Gusam
Hallo Dames, Jee zeg is alles weg?? Ik had nog een berichtje geschreven weet even niet meer naar wie? En weet niet of het bericht nog gelezen was?? Maar ze vroeg over het speelhuisje op wieltjes (duketoys). Dat heeft marciano van ons voor zijn verjaardag gehad. Het is echt een superkado. Hij heeft van oma een mooie blokkenset gehad van haba en die blokken passen mooi in het huisje. Echt een aanrader dus. Groetjes esmeralda
@ KK. Jee wat een schrik zeg, tja ze zijn zo vlug als water die kleintjes. Fijn dat alles goed gaat verder met haar , maar toch even extra aandacht voor haar. Jeee zeg hoop dat je het een plekje kan geven voor jezelf, ik weet hoe je je voelt als er wat ergs met je kindje gebeurt. sterkte @Gusam , fijn dat je 37 weken bent, weer een belangrijke grens overschreden.Lekker thuis bevallen. Rustig aan meis en beterschap voor jullie. @Gefeliciteerd josien , sam is nu bijna 1 jaar. @ Andere jarige kindjes ook nog van harte gefeliciteerd.
@Baby, slim kind @Odess, heeft de frikadel je nog wakker gehouden @Gusam, jeetje al bijna uitgerekend! Wat gaat t hard meid....succes met de laatste loodjes en hopenlijk horen we snel bericht dat de kleine meid er is. @Esme, dat was ik van t huisje hihi. @KK, heeft ze nog ergens last van gehad? Wel schrikken idd. Zo heeft Eva hier ooit wasmiddel gedronken. @Hier, nou fijne nacht gehad...NOT! Tim om 22.00 wakker voor laatste fles, 2.00 weer wakker en om 5.30 weer. Echt manlief die was door de vermoeidheid zo zat, dat flink tierde (niet tegen Tim overigens) maar fijn, toen was dus iedereen wakker. Eva huilen.....ik weer boos om manlief. Zucht
@kk: jeetje wat ontzettend schrikken zeg! Hoe gaat het nu? @Gusam: succes met de laatste loodjes! @esme: leuke foto!
@wen;zal binnenkort je vent eens even toespreken zucht mannen! @esme;wat een mooi ventje zeg! @Josien;Veel feestplezier!!Benieuwd naar de foto's!! @Gusam;wow je meisje mag al komen, wat spannend zeg!Succes met de laatste loodjes en de bevalling!
kk, schrikken zeg! hoe is de nacht gegaan? josien, gefeliciteerd met je mannetje! esme, wat een mooie foto, wat een lekker mannetje heb je! gusam, balen dat je zoveel ziek bent... hopelijk komt je meissie snel kijken wie dr mama en zus zijn! wen, balen dat rudi zo reageerde... kan t me soms wel n beetje voorstellen, maar t helpt niks natuurlijk. vandaag even bijslapen als dat lukt? odess, soms moet je gewoon ff genieten van iets lekkers, ook al weet je dat je er last van krijgt! hier: gisteren verjaardag gehad, tess heeft er lekker geslapen in t campingbedje. sliep thuis zo verder. nu al weer alles inpakken, op naar assen voor n late kraamvisite. uurtje rijden, hopelijk slaapt tess nog ff in de auto.
Gusam, succes met de laatste loodjes! Wen, nee die frikandel heeft me niet wakker gehouden maar ik heb nog wel de hele avond na kunnen genieten, wordt ie toch iets minder lekker van Klinkt als een lekker nachtje, jammer dat manlief niet zo tactisch is om zn mond te houden - al heb ik er hier eentje die net zo zou kunnen reageren Ellen, fijn dat Tess zo lekker slaapt Veel plezier op kraamvisite, die kleintjes zijn dan wel weer heel lief he! Hier een dramatisch huilende dame die zichzelf heeeeel zielig vindt! Vanochtend ging de fles niet omdat ze erg verkouden is dus beneden pap gegeten - nu nog ff in bed liggen maar daar was madame het niet mee eens. Hihi en dan zit er best pit in hoor
Goedemorgen allemaal! En bedankt voor alle felicitatier @kk: ohhh wat zullen jullie geschokken zijn! Ik hoop dat ze niet alsnog last krijgt! @wendela: pfff klinkt als een hele vervelende nacht! Ik zou ook boos op sloppyman geworden zijn hoor, die kleintjes doen het echt niet expres wakker worden......vaak zijn ze daarom ook aan het huilen omdat ze gewoon verder willen slapen maar niet kunnen. Ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt. @gusam: gefeliciteerd met je 37wkn! Fijn dat je nu gaat proberen thuis te bevallen. Ben heel benieuwd wanneer je bevalt @esme: leuke foto! Heerlijk mannetje @Ellen: wat fijn dat tess zo lekker geslapen heeft tijdens de verjaardag! Megan is heel erg verwend gister Het was heel druk maar super gezellig. Er waren nog 4 andere kindjes en die vonden de het een heel leuk feestje Megan was de hele middag aan het rondstappen tussen de kindjes en mensen, echt super schattig. Vandaag komt de kraamhulp nog en de buren, maar nu eerst ff met m'n billen op de bank. Sloppyman is op het circuit aan het werken.....dus heerlijk het huis voor ons alleen.
@Josien, veel plezier vandaag! @KK, zo dat is schrikken, het gaat dan opeens idioot snel terwijl je denkt dat je goed op let. @Gusam.....ik vind het leuk om ook deze keer je buddy te zijn, ik zal je mn 06 pben @Baby...aan tshirt trekken doet Boaz ook haha, schattig he. @Wen....aaahhh balen zo'n nacht, hoop dat t snel weer lekker slapen wordt @huisje....krijgt Boaz van oma, lijkt me erg leuk cadeau @curly...lekker druk met de taarten, goed hoor. Ben benieuwd naar de Britt-taart. @hier, Boaz heeft ontstoken oogjes, zo zielig ziet t eruit. Helemaal van die soepoogjes. Maar hij is verder vrolijk gelukkig.
blij ei, knuffeltje voor Boaz met zn soepoogjes. Neem aan dat je wel weet wat je eraan kan doen, schoonmaken met afgekoeld gekookt water.
@All, hij mopperde gelukkig in zn algemeenheid. En niet op/tegen Tim zelf, anders had ie een lel gehad haha. Maar goed, ik zelf wordt ook weleens goed sjaggie als ik weer wakker wordt. Hij bood wel zn excuses aan vanmorgen overigens en ik snap t ook wel. Ik reageerde ook heftig op hem vannacht, door de vermoeidheid. En bijslapen, helaaaaas, net gewerkt. Eva loopt ook rond en Rudi moet zo gaan voetballen. Meeste nachten accepteren gewoon dat t zo is hoor. @Ellen, veel plezier met babyloeren. @Odess, hoe is t met t zielige dametje