eindelijk terug gevonden allle kindjes die een jaar zijn geworden dikke proficiat heb er zo lang achter moeten zoeken ben ook weer naar kind en gezin geweest Senne is nu 75.5cm en 8.370kg dus niet zo"n zware jongen xxx
Kk wat schrikken!! Gelukkig is het goed gegaan.. Sloppy, nog gefeli met Megan! Fijn dat het feestje mooi was.
Hier ligt het zielige dametje nu uitgeteld in bed. Middageten wilde ze niet, na 5 happen pap had mevrouw genoeg! Naja dan niet, ik denk dat ze om 3 uur dan wel trek heeft Kitty, wat een fijn mannetje! KK, wat fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen en dat ze geen last lijkt te hebben. Wen, hmmm en Eva doet vast geen tukkies meer tussendoor Vanavond dan maar vroeg naar bed!
Jeeeej Dyoni heeft nu ook door wat de volgorde van de stapelringen en stapelbekers is en is dus nu continue aan het stapelen! @Odess;hier ook 1 die niet wilde eten maar das meer eigenwijsheid hihi, heeft ze inmiddels al wat op? @blij ei;ach soepoog!sterkte ermee hoop dat het snel over is voor hem! @kk;gelukkig heeft Maureen geen last gekregen! @Ellen;hoe was de kraamvisite?
hier jullie ook weer gevonden, al heb ik niet het idee dat ik echt gemist word eerlijk gezegd. . Maar goed, .Mike zijn 1e verjaardag was erg leuk en hij is lekker verwent en heeft ook veel bezoek gehad. We hadden een hele mooie taart van Nijntje , en die was ook erg lekker! Alle andere kindjes die jarig waren, alsnog gefeliciteerd!!! verder is ons huis ws verkocht dus dat is fijn. wachtten nu nog op het koopcontract.
Anas wat fijn!! Onze muppet heeft het eten vanmiddag en vanavond ingehaald, hihi ze bleef maar kanen Baby hoe knap Dyoon inmiddels ook gegeten?
baby, kraambezoek was leuk! haha dyoon groeit op lucht en liefde, heerlijk! anas, er zijn er hier steeds meer die minder of helemaal niet meer komen, iedereen is altijd welkom, en als je er een poosje niet bent is t ook niet erg. maar om nou te zeggen dat ik mensen mis, sorry, niet echt. ik kom hier gewoon om te kletsen en ervaringen van anderen te lezen. dus leuk als je zo nu en dan wat schrijft over mike en laura! super dat jullie huis ws verkocht is, is weer een zorg minder toch?
pppfff.....ff van me afschrijven hoor. Maar had vanmorgen gevoelens, waar ik zelf ff van schrok. Tim die spookt dus nu al maanden snachts en gister was t dus Rudi die t zat was. Maar vanmorgen om 5.45 toen Tim voor de 3e x kwam, had ik t gehad. Gister om 22.00 zn laatste fles en om 1.30 begon die weer. Heb t aangehoord tot 2.00, want t begin al zeuren-stil-zeuren-stil, maar werd weer janken. Dus er ff heen, aai over bol, wat drinken en weg. Tegen 4.00 lag die weer te krijzen, dus weer er heen. En om 5.45 weer! Terwijl mn wekker dus op 6.15 stond, want moet zo gaan werken. En ik kom op zn kamer, hij zat daar in bed, begon nog harder toen ik binnen kwam. En ik pakte m vast en moest zon moeite doen om m niet eens flink beet te pakken en toe te snauwen dat ie zn kop eens moest houden. Weet ook wel dat hij er niks aan kan doen, maar ben zo moe op t moment........zucht
Lieve Wen, dikke knuffel! Ik vind je reactie wel heel begrijpelijk! En natuurlijk snap je zelf ook dat het niets oplost, anders schrik jezelf niet van dit gevoel. Maar het is zo logisch. Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Hier vandaag een kleine afterparty. Vandaag is Sammetje echt een jaar oud! Ik ben een beetje emo... een jaar geleden kreeg ik op dit tijdstip persweeën en over een uur en drie kwartier lag hij op mijn buik. Nu zit hij hier heerlijk in de box te spelen met zijn nieuwe kado's! Voor onze taartfreaks, onze taart van gisteren :
Josien: wat een prachtrige taart zeg. Goed verwend dus die Sam van jullie haha. En natuurlijk die emo gevoelens. Het is niet niks als je mannetje 1 jaar word. Wen: dikke knuf. Kan me goed voorstellen dat jullie zo moe zijn. Dan is je reactie ook heel begrijpelijk en net zoals Josien zegt de reactie alleen al dat je schrikt van dit gevoel zegt ook al veel. Weten jullie een oorzaak voor zijn gekrijs steeds? Anders misschien hem een nachtje uit laten logeren zodat jullie zelf bij kunnen tanken (hoewel je gevoel dan tegen zal spreken)? Anas: al kom je hier wat minder maakt toch niet uit, al lezen we maar soms iets van jullie. Ik moet zeggen dat ik hier ook niet zo heel veel meer kom hoor. Probeer wel vaak bij te lezen maar reageren luikt niet altijd. Druk enzo. Maar zo is het ieder voor zich. Ik vind het in ieder geval leuk om soms nog iets van je te lezen. Fijn hoor dat jullie huis verkocht is. Odess: jullie meissie heeft de schade dus weer ingehaald haha. Hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Baby: wat goed van jullie meissie zeg. Hier nog niks van dat alles. Zo heeft ieder kindje zijn of haar eigen ontwikkeling. Kitty: fijn dat alles goed was bij k&g. Fijn mannetje dan idd. KK: wat schrikken zeg. Maar gelukkig is het goed afgelopen. Sloppy: nog gefeliciteerd met Megan. Goed verwend? Alle jarigen: van harte gefeliciteerd. Hier moet ons meissie de laatste tijd steeds huilen als ik weg ga bij de oppas. Zielig hoor. Niks is goed dan. Maar gelukkig is het daarna snel weer over zei de oppas. Ik denk dat het hier bijna gedaan is met de borstvoeding. Ze krijgt nu s'morgens nog een fles afgekolfde bv en s'avonds voor het slapen. Rond 11.00 uur krijgt ze dan een fles halfvolle melk. Maar ik merk dat ik nu steeds langer moet kolven om de melk eruit te krijgen. Is ook een klein beetje weer terug gelopen. Voorraadje uit de vriezer is nu bijna op. Staat nog 1 flesje in. Maar het is mooi geweest. Ik zit weer in de wacht tot 0.00 uur vanavond. Hopelijk word ik gebeld. Net al de toilet uitgesopt en de gang gepoetst. 1 wasje al gewassen en de ander staat nog aan, is bijna klaar. Heb nog wat strijk en misschien ga ik de keuken nog poetsen. Taart voor ons meisje haar 1ste verjaardag is in bestelling. Ze krijgt een Hello Kitty taart van iemand hier van het forum. Vulling is bon bon bloc praline met slagroom. Meptaartje wordt een live 3d versie van Hello Kitty en de vulling daarvan is iets met aardbeien geloof ik (ben ff de naam kwijt haha).