Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat een supergave taart Josien!

Gefeliciteerd met Sam!

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    josien wat een prachtige taart!!!!!!!!, die gevoelens had ik ook en wou het zo graag over doen de bevalling eerste ontmoeting prachtig!!!!!!!!!!!!!!

wendelaa, ik denk dat dat normaal is hoor, hendrik huilt nu savonds (gemiddeld 2a3x per week) vanaf 23.00 tot een uur of 1
    kan hem dan echt wel achter het behamg plakken maar tja hij kan eer ook niks aan doen, heb het gevoel dat de oortjes beterder worden hij is niet meer verkouden zo nu en dan nog snot uit de neus!!!!!!! donderdag cb

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ kk, jeetje wat moet dit schrikken zijn geweest voor jullie. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.

@ wend, dikke knuf. Snap jullie reactie wel, jullie zitten er echt doorheen. Misschien kan een gesprek met de ha helpen?

@ blij ei, hoe is het met de ontstoken ogen?

@ alle 1-jarige kindjes; nog van harte gefeliciteerd!

@ anas, er zijn er meerdere die maar af en toe even verschijnen. Maar dat is toch logisch? We hebben het momenteel veel te druk met ons echte leventje. Echt missen doe ik ook niet iemand als ze even een poosje niet zijn geweest, maar vind het wel ontzettend leuk om dan weer eens er wat van te lezen.
    Dus gewoon af en toe een berichtje van jou is ook leuk!

@ Gusam, dat is nu dus aftellen voor jou. Nog even en je hebt je dochter in je handen.

Voor degene die ik vergeten ben; sorry

Wij hebben vrijdagavond een RÖMER KING autostoeltje gekocht.
    Gisteren nog even wezen varen. Zal wel 1 van de laatste keren zijn geweest. Emma is weer eens verkouden. Flinke snotneus en hoesten.
    Voor de rest gaat het hier goed.

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    proficiat Sam met je eerste verjaardag
    xxx

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hieperdepiep voor Sam en zijn mama!
    Wat een mooie taart zeg....

@MvJ, de oorzaak, nee geen flauw idee.
    We hebben al vanalles geprobeerd. De meeste tijd kan ik t gewoon accepteren, maar nu ff niet.
    En logeren, we zijn 2 weken terug weekendje weggeweest met zn 2tjes. Maar na 2 weken slapeloze nachten ben je dat alweer vergeten;)
    En wil de opa's en oma's er ook niet mee opzadelen.
    Ach ja, we komen er wel doorheen:p

@Anas, gefeliciteerd met de verkoop!
    Ben een enorme zeef, maar hadden jullie ook al een ander huis gekocht?

@Fokje....dat is ook vermoeiend zeg. zolang aan een stuk.
    Tim die is tenminste dan stil als je m ff wat te drinken geeft

@Nathalie, moet van de week toch bij de h.a zijn om weer ff naar zn longen te laten luisteren. Kan t wel eens zeggen, ze heeft zelf 3 kids varierende van 5 t/m eenhalf jaar.
    Maar alle tips hebben we geprobeerd tot nu toe.

Weet dat er toen mensen aan t klussen waren, maar wie???

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wendelaa: ben je al eens met hem naar de osteopaat geweest?

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Daar ben ik met m geweest toen die een maand of 3 was, vanwege zn voorkeurshouding idd.
    Maar zou die dan daar ook iets mee kunnen?

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou ja, je kan het op zich proberen Wen, of niet? Ligt er misschien ook aan of je op dat moment een goed gevoel had bij die osteopaat. Anders weet ik (maar ik weet niet hoe je daarover denkt) hier in Uden een heel goed adresje voor babyacupunctuur. Dat is echt een hele lieve vrouw die er bij kinderen en baby's dingen uit haalt die gewone artsen niet vinden.

Veel sterkte!

Liefs,
    Josien

9. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wendelaa: misschien dat er nog iets geblokkeerd zit of zo. Doet hij het alleen s'nachts, of ook overdag?
    Baad het niet dan schaad het niet. Kost alleen wel geld, maar meestal krijg je het toch voor een gedeelte vergoed.

10. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Aaaaa, moet even gillen. Heb hier keihard de cd op staan van Guusje. Van het jubileumconcert in Eindhoven. Lekker meebleren haha. Buren zullen wel denken hihi.

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @MvJ, knap dat je de BV zolang hebt volgehouden! Dat wou ik nog ff kwijt! ;)

12. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier in Helmond zit trouwens ook een goede osteopaat.

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Josien: thanks. Geniet er nog elke dag van. Nu iets minder omdat ik haar niet meer live aan de borst heb. Maar ik merk nu ook wel dat het genoeg begint te worden. Heb er ook nog 2 andere om me heen lopen en wil mijn lijf weer terug. Wat niet weg neemt dat ik erg genoten heb van die tijd. En helaas komt het niet meer terug. Daarom wil er nog even van genieten die laatste paar keren.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, hou ik zeker in mn gedachten!

@MvJ, ik heb net wat zitten googlen.
    En kwam daar ook tegen dat kinderen die snel overgeprikkeld zijn, hier ook last van kunnen hebben snachts.
    Overdag doet ie t eigenlijk niet, nou ja, dan is t natuurlijk zo dat als ie na een uurtje huilend wakker wordt hij er gewoon uitgehaald wordt.
    Hij gaat nl wel gewoon netjes slapen, maar wordt vaak wakker.
    Overdag wisselt t ook, de ene keer slaapt ie smiddags bijv 2 uur. en wordt vrolijk wakker.
    De andere keer hoor ik m na een uur huilen.

Ik zal idd toch eens gaan bellen.
    En de kosten, tja, mn slaap is net iets belangrijker;)

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wendelaa: kan idd best zijn dat hij heel snel overprikkeld is. Pas je al zoveel mogelijk rust en regelmaat toe? Ik zweer er bij bij kindjes die snel overprikkeld zijn. Wel wat lastiger als je weg moet maar idd je slaap is ook heel belangrijk.
    Als je weg gaat ergens heen, dagje uit of zo. Merk je dat dan vaak ook aan hem dat hij moeilijk slaapt of zo?
    Succes.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @MvJ, idd petje af hoor!

17. hier ook een meisje dat snel overprikkeld is hoor (nog steeds) Esmée namelijk..
    die gaat meestal ook snel slapen, maar wordt veel wakker.
    wat wil helpen is in bed leggen en na 5 min. ff een kusje geven, zodat hij weet dat je er nog bent.
    daarna na 10 min., dan na een kwartier en dan zeggen tot morgen..
    dat helpt bij esmée heel goed, maar weet niet of de hele kleintjes het al snappen natuurlijk..

ook kregen wij de tip bij esmée dat voor ze naar bed gaat, voor het ritueel, we de dag nog even met haar door moeten nemen.. wat hebben we gedaan, enz. zo kort mogelijk houden, maar zo verwerken ze ook al een gedeelte.. ook hierbij weet ik niet of die kleintjes het al doorhebben..

sterkte ermee in ieder geval! weet hoe het is.. afgelopen nachten gaat het wel steeds beter, maar tot haar 2e jaar elke nacht nog zo'n 3 a 4 keer..

18. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ wendelaa, ik denk ook wel dat een osteopaat misschien uitkomst kan bieden. Ik denk namelijk dat Tim dit echt doet omdat er iets is.
    Het is in ieder geval het proberen waard.

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wen heb je een pb gestuurd.

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

MvJ, knap hoor dat je het zo lang hebt volgehouden. Taart klinkt super!! Hier alles goed, kijk erg uit naar de echo volgende week! Wen dikke knuffel voor jou! Hoop dat Tim gauw weer nachten door haalt! Josien van harte met Sam! Wat een super taart zeg!

Deel Deze Pagina