@Odess, zalig zeg dat gespartel in je buik...... @Nathalie, nou zo mollig vind ik Emma niet hoor. En af en toe iets lekkers, niks mis mee hoor. @Joenka, idd merk ik ook dat ik met een 2e makkelijker ben. Kijk, echt snoep krijgt ie niet. Heb wel van die kleine ontbijtkoekjes en nijntje koekjes die hij dan een keer extra krijgt. En fruit vind ie ook best al tussendoortje @MvJ, nog gefeliciteerd! @Jaja, hoe is t met Dylan zn eczeem? @Gewicht, ik gok dat Tim de 11kg wel gepasseerd is. We moeten de 17e pas naar het cb, maar ik denk dat hij van de week, als we naar t z.h moeten ook wel gewogen wordt. Ik vind t momenteel wel een hele boy aan t worden hoor, maar dat is ook niet zo gek met zn eetmanieren haha @Hier......heel voorzichtig.....durf nog niet te juichen. Maar Tim slaapt al 2 nachten door. Hoor m nog wel zo nu en dan ff jammeren, maar hij valt dan binnen een paar min weer in slaap.
goedemorgen! Er zit hier een kleine meid lekker met haar duim tegen me aan naar babytv te kijken ik vind dat altijd zo heerlijk dit soort ochtenden! wat gaan jullie doen vanavond? Wij blijven thuis, mijn ouders komen. Dus ik ga zo wat oliebollen halen enz. Moet wel werken tot 4 uur dus ga meisje zo naar het kdv brengen, maar mijn man is vroeg thuis dus die haalt haar lekker op. @nathalie: dat is fijn nieuws van je paard @wendelaa: ja, o dat zou fijn zijn zeg, als dat door blijft zetten...
Maia das wel gemeen eigenlijk Wendelaa wat super meid, hoop dat je mannetje dit door gaat zetten. O&N hier na familie en vrienden Naomi doen we daar op bed dus zal wel een latertje worden vannacht haha, ga nu Naomi na het kdv brengen en oliebollen halen
@ wendelaa, zullen wij dan maar een klein juichje voor je maken? Hopelijk blijft tim in het goede ritme zitten. Ik ben vanochtend ziek wakker geworden. Hoofdpijn, koorts en pijn in mijn lichaam. Ben vanochtend dan ook maar lekker terug gegaan naar bed en ga zo maar weer. Hopelijk houd ik het vanavond wel vol om wakker te blijven. Iedereen een hele goede en gezellige jaarwisseling en een gezond en goed 2011!
hello!!!!!! wen ik juich hoor 2 nachten al goed gegaan!!!!!!!! das al een hele prestatie! iedereen een goede jaarwisseling! en een mooi en gezond 2011! hier heeft meneer oorontsteking grrrr net nu we maandag op vakantie moeten hoop dat het dan beter gaat want we kijken er zo naar uit! doei doei!
@Gewicht: hier net over de 9kilo heen Wij zijn gestopt met tussendoortjes te geven en sinds dien eet ze haar avond eten wat beter op. Het is nog steeds geen grote eter, maar ze groeid en dat is fijn. @Wen: Wat goed!! Ik duim voor je dat het zo blijft gaan hoor! @jaja: oeffff oorontsteking! Sterkte, ik hoop dat het snel over is xox @Maia: Oee wat lieffffff, daar heeft Megan echt geen geduld voor Heerlijk hoor! @NathalieH: wat fijn dat je paardje een goed baasje gevonden heeft! Zal vast nu al wel wat rust geven En ziek, dat kan je op een dag als vandaag niet hebben Beterschap ik hoop dat je wat opgeknapt bent voor vannavond! xox Hier gister toch iets gekregen tegen de misselijkheid. Ik kon al dgn niks eten en als ik wel wat at dan kwam het er weer uit. De pilletjes helpen gelukkig heel snel, dus ik voel me al weer een stuk beter Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!
even iets van me afschrijven hoor Yara is vanmorgen gevallen met haar voorhoofd op de punt van de la van de box. Gevolg een sneetje in haar voorhoofd vlak boven haar hoofje. Vanmiddag is het geplakt door de huisarts en gelukkig gaat het verder allemaal weer goed. Maar ben wel erg geschrokken zeg verder voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2011!!!!!
Noa: wat zal je geschrokken zijn idd. Iedereen een fijne jarwisseling! Onze oudste wilde dat we hem wakker zouden maken straks. Hij wil vuurwerk kijken haha. Ons meisje wil niet slapen, dus ben weer weg.
@ Noa, wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig gaat het verder goed. Ik heb vandaag heel veel geslapen en aardig wat advils geslikt. Nu hoop ik het vanavond vol te kunnen houden. Fijne en gezellige jaarwisseling iedereen! En een goed en gezond 2011!
Noa das schikken meid gelukkig gaat het weer goed, Iedereen een mooi o&n gehad? Hier waren we om 5 uur thuis , Naomi heeft gewoon heerlijk doorgeslapen. thuis gekomen even wat gedronken en gegeten en om 10 uur werd ik wakker en dacht nu is het wel genoeg geweest , Nu dus brak zijn
yara heeft vannacht ook heerlijk doorgeslapen, we waren bij vrienden en moesten haar dus wakker maken toen we weer naar huis gingen, eenmaal thuis heerlijk verder geslapen. Met haar hoofdje gaat het wel weer goed, zit een mooie grote pleister op en gelukkig laat ze die goed zitten. het allerbeste voor 2011 dat het nieuwe jaar iedereen maar veel mooie dingen mag brengen!
Gelukkig nieuwjaar! @noa: fijn dat het goed lijkt te gaan! hier is Fleur heerlijk door alle herrie heen blijven slapen, gelukkig maar. zojuist terug van familiebezoek en nu even lui op de bank.
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Emma heeft gewoon door de harde knallen heen geslapen. Ikzelf ben gelijk na 12 uur op bed gegaan. Helaas voel ik me vandaag net zo ellendig en heb dus weer veel op bed gelegen. Ga nu even een kopje thee drinken en weer terug.
Noa, wat fijn dat het goed met haar gaat! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar Hier heeft ons moppie heerlijk geslapen bij opa & oma en hebben we even de nieuwe slaapzak kunnen proberen waarmee ze zo in de autostoel kon, ideaal even wakker en thuis was ze zo weer in slaap. Waarom we die nou niet eerder hebben gehaald!
Odess hier doe ik dr gewoon in pyama ze kan rustig een uur wakker zijn bvb en thuis komen en na bed gaan maak dr allemaal niks uit haha.
Danjo, nee hier ook een heel makkelijk meisje hoor, maar vind het zo sneu voor haar om met haar te zeulen als ze lekker ligt te slapen. Met zo'n slaapzak is dat tot het minimum beperkt en dat vind ik voor haar heel fijn Ow ik hoop zo dat haar broertje ook zo'n lekkere slaapbaby wordt Las trouwens volgens mij een paar dagen terug dat Dylan en Tim ook steeds beter slapen - yay zet em op boys! Naar ongebroken nachten voor jullie mama's!
Hallo allemaal, Een heel goed en gelukkig en mooi 2011 gewenst! Hopelijk mogen jullie dromen uitkomen en lekker blijven genieten van de dreumesjes! Tijn heeft erdoorheen geslapen (waren bij vrienden) ook vanacht in de auto en thuis weer in bed gelegd, sliep tot 9:15 en toen van 10:00 tot 12:00 weer :O wij waren dus op zich ook bijgelsapen maar voel me brak, net of ik teveel gezopen heb haha maar de champagne was echt alcoholvrij
Joehoe! Allemaal een super 2011 gewenst en alle goeds voor dit nieuwe jaar! Hier ook heerlijk O&N gevierd. Mijn opa en oma (beide in de 80) thuis opgehaald zodat ze het hier konden vieren. Voor het eerst zijn we dus met O&N thuis gebleven. We hebben hier samen gegourmet, toen naar Ik Hou Van Holland gekeken en de champagne ontkurkt. Het was heel gezellig. Sam heeft gewoon doorgeslapen en vanmorgen schrokken wij om 9.15 uur wakker terwijl het mannetje nog heerlijk lag te snurken . Vandaag een beetje een rommeldag. Eerst naar mijn ouders, toen naar die van Gert-Jan en ja... toen waren we alle drie wel weer kapot van het gesleep. Ik had eigenlijk nog naar een verjaardag gewild, maar ik hoop dat dat morgen nog wat gaat worden. @Verder slapen, hier eigenlijk heel makkelijk. Ik ben trouwens ook lang op zoek geweest naar zo'n slaapzak maar nooit gevonden. Maar gelukkig maakt Sam er niet zo'n probleem van. Hij wordt 's avonds ook altijd wakker als wij nog bij hem komen kijken, geeft ons dan zijn breedste glimlach, zwaait een keer met zijn aap en slaapt dan verder. Wel prettig! Ook als we ergens op bezoek zijn gegaan gaat dat dus heel goed. @Noa, fijn dat het goed met Yara lijkt te gaan. Zielig zeg! Dikke knuffel voor haar! @Maia, wat schattig! Ik zie Sam dat echt niet doen. Die kan echt niet rustig op de bank zitten. Er moet altijd wel iets gebeuren . Nu is tv kijken ook niet zijn favoriete bezigheid... dat scheelt misschien ook. @Nathalie, beterschap! @Sloppy, fijn dat de medicatie tegen je misselijkheid helpt. Heb je toch nog een oliebol kunnen eten . @Wen: joehoe! Wat een geweldig nieuws. Ik juich voor jou en Timmieboy hoor! Liefs, Josien
Ik wens iedereen een geweldig en gezond 2011. Maak er iets moois van en geniet!! Snoepen, hier alleen een rijstwafel als tussendoor en heel af en toe een nijntjekoekje, maar rijstwafel is echt favo. Daarnaast is Britt gek op manderijntjes en eet er gerust 3 of 4 per dag als ze de kans krijgt. lekker gezond. sloppy, lekker dat je iets hebt tegen de misselijkheid. nathalie, heb je het gered gister? Wendelaa, wat goed van tim. hoe is het vannacht gegaan? o&n wij zijn gister overdag naar de dierentuin in Rhenen geweest en gisteravond bij vrienden en zijn daar onverwacht blijven slapen. was erg gezellig.