Iedereen de beste wensen!!! @noa;dat was schrikken, gelukkig gaat het goed! @josien;dat klinkt als een drukke 1e dag van het nieuwe jaar!wel erg gezellig! @odess;heerlijk heb je die slaapzak van de prenatal?
iedereen een gelukkig en heel mooi 2011 odess: dankjewel het was helaas maar een paar nachtjes! jeetje alweer 19 weken zwanger wat gaat het snel he! voel je je eigen goed? wen: hoe gaat het tim? alweer wat beter? sloppy: fijn meid dat je wat hebt gehad! hoop dat het nu wat beter gaat! danjo: wat heb je toch een heerlijke slaapkop lekker hoor dat gaat hier niet op ik kan meneer echt niet zomaar overleggen! noa: fijn dat het goed lijkt te gaan en ind je zal wel geschrokken zijn! sorry als ik op iemand niet heb gerageerd! hier is meneer weer erg ziek en we moeten natuurliojk op vakantie hij is zo verkouden hij piept tijdens het ademen heeft oorontsteking en hoest als een gek ook heeft hij nog steeds koorts hij zit nu aan de antibiotica maar ik kan nu nog niet zeggen dat het beter gaat! ik hoop maar dat hij wat opknapt anders is ie dadelijk weer ziek als we op vakantie zijn! maar ja we zullen zien! gr jaja
Goedemorgen. Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hier wat minder aanwezig omdat het nieuwe jaar al 'goed' is begonnen.. Maus hoest de longen uit het lijf en word daardoor ook veel wakker... Maar O&N heeft ze doorgeslapen gelukkig! Het lijkt weer op het begin van vorig jaar (RS), maar hoop het niet... Ze heeft echt weer zo'n rauw hoestje en zit steeds vol.. Esmée heeft een kroepaanval gehad en is daar nog steeds niet lekker door.. Ook veel hoesten en last van de keel. Christian is ook al 1,5 week ziek. Heeft het ook flink te pakken helaas... En ik? Ik huppel er nog tussendoor en voel me af en toe niet helemaal optimaal, maar ben nog niet ziek gelukkig
Iedereen een GELUKKIG NIEUW JAAR!! @knuffel: ohh dat klinkt niet fijn! Ik hoop dat esmée en Chrisitan snel opgeknapt zijn!
Ook alleemaal de beste wensen voor 2011! Dat al onze wensen maar uit mogen komen! Kk: jeetje goede ziekenboeg weer bij jullie zeg. Hopelijk geen rs dan. Beterschap en knuffie. Danjo: zo wat kan die knuil van jullie slapen zeg. Hier is het laatste 7 uur geloof ik haha. Rins: hopelijk voel je je snel weer wat fitter dan. Jaja: balen zeg jullie manentje nog steeds ziek en dan ook nog als je op vakantie gaat. Hopelijk knapt hij toch weer snel op en kan je toch nog genieten van de vakantie. Waar gingen jullie ook alweer heen? Met Evi gaat alles prima. Nog wel steed af en toe koorts. Maar ze is er verder vrolijk bij. Lopen achter haar loopwagentje vind ze geweldig. Maar als ze ergens niet mee eens is kan ze zich ook zo op de grond gooien en een partij zielig gaan doen (lees krijsen en dan kijken of je kijkt, hoezo dramaqueen haha). En ons middelste loopt sinds vanmorgen zonder luier rond en tot nu toe nog geen 1 ongelukje! 1x een klein plasje op de wc gedaan. Trotse mama haha. Vanmiddag alleen verjaardag van de oudste hier en dan komen er ook een hoop kindjes, dus zit te twijfelen om de luier toch weer aan te doen. De oudste heeft een PSV taart gekregen. Hij is goed gelukt en erg lekker, maar machtig haha. Zal een foto plaatsen wanneer hij op de pc staat.
@jaja: he bah, hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie lekker weg. @kk: ook al zo'n ziekenboeg. Beterschap! En mooie banner heb je! @MvJ: fijn dat alles goed gaat. hier gaat het nu ook wel goed, ab werkt dus we zijn weer redelijk opgeknapt. Fleur is lekker vrolijk en ondeugend.
EEN GEZOND,GELUKKIG & LIEFDEVOL 2011 voor iedereen! Mmmm, lees veel zieke/minder fitte kids! Beterschap allemaal! @Jaja: Hoop dat hij gauw weer opknapt en dat jullie toch een goede vakantie hebben! Boaz hier ook nog steeds verkouden en verhoging/koorts! Hij hoest als een zeehondje maar is wel goed gemutst en erg vrolijk/drakerig! Sinds kerst slaapt hij nou ook nog 1 x per dag van 13:00 tot 15:00 en dan om 19:00 weer tot 8:30 (nu omdat we vrij hebben) morgen weer vroeg eruit! Denk dat ik deze week nog ff aankijk en als hij dan nog niet fit is toch maar weer ff langs de huisarts.. Dinsdag naar het bureau voor de prikkies! Kijken of ze nog wat te zeuren hebben!
mvj fijn dat het goed gaat zeg en je hoort vaker dat poepen wat langer duurt. kk beterschap voor jullie allemaal odess je kan wel goed rijmen
Mmmm, daarna nog 2x in de broek geplast en vanmidsag dus een verjaardag. Toch maar weer een luier aangedaan, wat hij eigenlijk niet wilde. Misschien morgen weer. Joenka± balen dat Boaz nog steeds zo verkouden-ziek is. Even aankijken idd en anders naar de huisarts. Hopelijk knapt hij snel op. Oudste is goed verwend vanmiddag met zijn verjaardagsfeestje. 3 dingen van lego, wat centjes, een spelletje voor de wii (kinderspel), een puzzel van 100 stukjes, en een bon om zelf wat uit te zoeken in de speelgoedwinkel. Vond het alleen wel jammer dat 2 mensen niet op kwamen dagen zonder afmeld bericht. Heb nu dus nog een groot stuk taart over haha. Nou ja, gaat maar in de vriezer.
Ja Danjo, wat een talent he Joenka, zulke zeurpieten bij jullie op het CB dan? Jaja, kom op Dylan weer doorslapen hoor! En ja hard gaat het zeker, volgende week al de 20 weken echo! Ik voel me prima, lief dat je het vraagt Baby, ik heb de hoppy van Lodger gekocht. Die bij prenatal ken ik niet. Zag die drama foto van Dyoon trouwens, briljant! Wat kunnen die meiden zich aanstellen he, haha Wat MvJ ook al zei, echt dramaqueens die meiden MvJ, toch een ongelukje dus, maar hoop dat het goed gaat! Lijkt me helemaal fijn als ze zindelijk worden! KK, beterschap! Hoop dat het allemaal binnen de perken blijft :/ Hier alles goed! Iets te fanatiek gedaan alleen vandaag dus behoorlijk last van mn rug. Naja ff wakeup call, niet te idioot doen Verder op de bank even heerlijk genieten van mini die mn buik onveilig maakt en Boer zoekt Vrouw
Was ik weer ff.. Met Maus lijkt het niet de goede kant op te gaan helaas.. Hoest de hele dag door en gaf vanmiddag slijm over met klein beetje bloed erin Bloed zal wel komen van geirriteerde keel, maar toch morgen ff langs de ha...
Odess ja haha geweldig, en euh denk je een beetje aan jezelf meid. Joenka jou ventje nog steeds zo verkouden herken het wel alleen is het hier dan weer een weekje of 2 rustig en dan begint het weer kk ah gos idd maar ff langs de ha en als het vannacht erger word na de hap, sterkte met je meisje
Hii meiden, HAPPY NEW-YEAR!! Heb een beetje terug gelezen en zo te lezen hebben jullie allemaal een mooie jaarwisseling gehad! Super!! Wij ook! Ik dacht als ik heel eerlijk ben, dat het hier al een beetje uitgestorven was. Het werd op een gegeven moment zo stil, dat ik gestopt ben met kijken. Maar hoe is het met iedereen? Ik volg ( de meesten van ) jullie allemaal via hyves, net zo leuk met de foto's erbij. MAar het geklets mis ik wel hoor. Dussssss, what's up?? Hier goed! Weinig verandert eigenijk! Tara doet het super, maar heeft haar tandvlees aan de onderkant superrr dik en blauw. Laatst werdtie gewoon zwart. Toen we de hap belden, vroegen ze ons of we wel wisten dat het een spoed post was. Een blauw/zwarte kaak die ong een centimeter gezwollen was, is helemaal normaal. Het puntje is al heeeeeeeeeeeeel lang door ( 2 maand ong ) en de tand groeit, maar t tandvlees breekt niet door. Als ze brood eet begintie te bloeden. Ziet er heel sneu uit. Plus dat ze nog steeds als een dronken-man loopt en met haar linkervoetje helemaal naar binnen loopt. Morgen naar het cb, dus afwachten wat ze er van zeggen. Voor alle zieke kids, ( en ouders ofcourse ) BETERSCHAP!! XX
Wauw Odess, bijna 20 weken al weer. Dat gaat snel! Zijn er nog meer zwangeren bij gekomen? *jaloerss*
goedemorgen dames! zo toch efe naar de ha om te vragen of dat ie efe naar dylan zijn longetjes wil luisteren en zijn oren nakijken of dat het er al beter uit ziet! En daarna op vakantie!!!!!!!!!!! heb er zin in. als het goed is gaat de laptop mee dus ik kom vandeweek nog efe kletsen! gr jaja
Zo, was ik ook weer ff.. Christian was er pas rond kwart voor 10 weer met Maus. Hij moest lang wachten bij de dokter (was eigenlijk om kwart voor 9 al aan de beurt). Maus heeft aan de rechterkant een flinke oorontsteking en aan de linkerkant een kleine. En het hoesten is een bovenste luchtweginfectie, waar je helaas niks aan kan doen. Hopen dat de antibiotica in ieder geval aanslaat...