Knuffelkonijn, ik hoop dat de antibiotica aanslaat! Wat zielig zeg. CB: Alles goed gegaan! Tara woog nu 10 kg en 80,5 cm lang! Precies goed qua lengte/gewicht. Het voetje was normaal voor deze leeftijd. En het kiesje moet uiteindelijk vanzelf doorkomen, als vond ze dit wel erggg dik . Maargoed, afwachten.
Leo, FOEI!! Ons een beetje in de steek laten Hier ook een meisje die een voetje naar binnen zet bij het lopen, ach komt vanzelf denk ik dan Ze loopt nu met tussenpozen (ff zitten, weer opstaan) de hele kamer door! Mogen we dan nu zeggen dat ze los loopt? Ach lekker belangrijk, maar het is zo'n heerlijk gezicht Danjo, ja moet ik wel doen he, pijn straalde door naar mn linkerbil waar ik vandaag doorheen zakte een paar keer, door dat been. Hmmm doen we niet weer dus! Hoest met jouw naweeen van de BI? KK, he bah wat naar voor die kleine Maus! Hoop dat ze met de Ab snel opknapt! Ennuh meiden, ja hier moet gewerkt worden overdag Vandaag in een nieuw team gezet en direct een leuke discussie - volgens mijn buurman krijg je een probleemkindje als je die naar de creche brengt! Ze worden daar rijp gemaakt voor het speciale onderwijs bleek uit onderzoek zei die. Heerlijk. Heb me er maar met een kwinkslag vanaf gemaakt, wij voelen ons hier heel goed bij en stoppen met werken is gewoon geen optie. Voor de financien niet en daarnaast denk ik ook dat ik zelf niet erg gelukkig wordt. Maar goed.
Ow en hier ook ff een dikke YEEEEEEY voor de mooie echo van Sloppy Fijn voor jullie meid! IVF is voor jullie echt HET middel!
@Odess, zo alweer bijna op de helft zeg! En fijn zon buurman haha @KK, ook daar oorontsteking dus. Beterschap voor Maureen. @Tamale, fijn dat Tara weer goed gekeurd is! En ja, ook hier moet gewerkt worden. Nu eindelik een dagje vrij, vanaf woensdag aan t werk geweest. Ff snel 35 uur gemaakt....ppfff..... @Jaja, fijne vakantie! @Joenka, hoe is t met Boaz? En ben jij al eens met hem bij een KNO arts geweest eigenlijk? @MvJ, kan ook niet ineens goed gaan he dat zindelijk worden Eva heeft trouwens nog een half jaar, nadat ze qua plassen wel zindelijk was, in de luier gepoept. Ze deed t gewoon niet op de w.c. @Hier, ook Tim is goed ziek geweest t weekend. Had 2 dagen 40gr koorts, zal dus ook blij zijn als hij over een week geholpen is! De nachten gaan hier eigenlijk super....heeft een paar nachten netjes doorgeslapen. Afgelopen nacht wel een paar keer wakker, maar instoppen en meneer slaapt weer! Ben dus echt heel erg blij dat we hebben doorgezet wat betreft de flesjes snachts.
Odess idd maarrustig aan doen dat je al door je benen zakt is niet goed ( kan wijzen op beginnende bi of isias). mijn bi gaat op moment nog steeds grrrrr maar ja het weer lat het ook niet toe om het wat beter te laten worden. en euh als jou meisje goed loopt mag het officieel toch hahaha. Tamale welcome back , Fijn dat alles goed was en wat betreft die voetjes hoor en zie je vaak. wendelaa lekker veel gewerkt dus , en wat fijn dat de nachten super gaan zeg, nu zelf nog een volledige nachtrust dat je er helemaal niet meer uit hoeft maar al een hele verbetering. Zelf eten : Naomi at eigenlijk redelijk goed zelf ( warm eten) maar dat is de laatste weken 1 smeerboel..met de lepel of vork er in pletten in de handen fijn knijpen dus niet meer prikken en in de mond.... herkenbaar???? dr toetjes heeft ze nooit netjes gegeten hoor ze doet t wel op dr lepen maar schiet het weg dus dat doet mama voorlopig maar ffkes
Ola, Wen: Harde werkster!!! Nu genieten van je vrije daggie! Wat fijn dat de nachten weer beter gaan! En idd volgende week eindelijk geholpen en hopen dat dat goed helpt! Ben met Boaz nog niet bij de KNO geweest! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik wat nonchalanter ben dan met Britt! Odess: Oei, maar goed dat ik die lieftallige man maar niet ben tegen gekomen! En rustig aan he!! Tamale: WELKOM! Het is hier idd een stuk rustiger! Maar wat zielig voor Tara van dat kiesje! Hopen dat het gauw doorzet en ze er geen last meer van heeft! Voetjes naar binnen zie je best heel veel bij die kleintjes! Maar wel goed om dingen uit te sluiten! KK; Las dat je nu zelf toch ook niet fit bent! Bah, nou beterschap!!! Jaja: Hoe was het bij de ha? Nu aan het genieten van de vakantie? Danjo: Sneu he, zitten ze helemaal vol! Naomi dus ook zo'n lekker snottekoppie! MVJ: En alweer een keer geprobeerd? Maia: Ook weer beter te pas? Hier vanmorgen naar het bureau geweest! Meneer is helemaal goed gekeurd! Ze heeft nog even geluisterd naar zijn longen, dit was goed! Ze gaf aan dat we het wel in de gaten moesten houden want dat hij wel erg vol zat... Meneer is schijnbaar iets afgevallen, goed werk! weegt nu 11,7 en is 78 cm! Prikken zitten erin, dus nu maar hopen dat de schade meevalt!
hoi hoi, was ik ook weer eens. ff reactie op de laatste pagina: odess, fijn dat alles goed gaat meid! wel rustig aan doen he? en wat een belachelijke opmerking over t kdv, ben ik het absoluut niet mee eens! mvj, hopelijk is je man snel zindelijk, scheelt er weer 1 in de luiers! tamale, ik las al op hyves dat alles goed gaat met je meissie! hier nog steeds maar 6 tandjes, al een paar maand komt er gewoon niks bij... maar op zo`n blauwe kaak zit ik niet te wachten! hopelijk komt de kies snel door! kk, beterschap voor jullie allemaal! hoe ging t op de psz met esmee? wen, wat super dat t beter gaat met t slapen van Tim! zit je zelf ook weer beter in je vel? zelf eten: ik begin er nog niet aan. die nee-periode en zelf-doen-periode komen er nog aan, ik geef nu nog niet teveel uit handen... zolang ze het goed vindt dat ze gevoerd wordt, houden we t mooi zo! joenka, hahah qua lengte en gewicht lijken ze dan weer wat minder op elkaar... maar Tess wil graag een grote, sterke man aan haar zijde later, heeft ze me toegefluisterd! stand van zaken is hier: 9585 gram, en 74,3 cm. 2 cm gegroeid en maar 500 gram aangekomen in 3 mnd. maar was allemaal prima. ik vind die prikjes altijd zo zielig... hou niet van naalden, en als ik dan die naald in mijn meissies lijfje zie gaan, springen de tranen me in de ogen! moest bij jullie kleintjes de tweede ook in de arm? ik zag de vloeistof gewoon onder de huid stromen! met mij en frummel gaat t goed, mijn bloeddruk is aan de lage kant en soms ben ik wat duizelig, maar dat is alles. 28 januari de 20-weken-echo, toch wel weer spannend.
Zo, ik las dat bij de januari mama's een kindje is geboren die groter was dan Sam van Josien! Kindje is 5460 gram en 60 cm!
Zo had wel even wat bij te lezen. Ben wel wat opgeknapt. Voel me nog wel erg moe en heb nog last van mijn buik en wat lichte hoofdpijn. Maar voel me beter als de afgelopen dagen. Moet alleen even van mij afschrijven dat ik gisteren erg woest mijn bed ben ingekropen na een aanvaring met mijn vriend. Als ik eens ziek ben stopt hier gewoon het huishouden en word er ook nog eens door wederhelft geklaagd. Vanaf donderdag was hier in huis dus al niet meer gestofzuigd, gekookt en was emma niet meer in bad of onder de douche gedaan. En dan sta je gisteravond nog met trillende benen in de keuken te koken als vriendlief thuis komt en dan zegt ie doodleuk dat hij blij is dat ik weer ter been ben omdat het toch wel zwaar is om 4 dagen papadag te hebben. Nou ik heb er dus wel even wat uitgegooid, heb zwijgend gegeten, emma op bed gelegd en ben zelf ook op bed gaan liggen lezen. Gelukkig zei hij vanochtend wel dat hij het wel kon begrijpen maar dat hij dat soort dingen niet ziet, dus als het moet gebeuren moet ik dat gewoon zeggen tegen hem. Maar ja, daar zat ik zelf nou ook niet aan te denken als je al dagen op bed ligt. Ben dus nog wel wat gepikeerd erdoor, maar ja het is gebeurt. Hier vandaag de kerstboom en versieringen weg gehaald en alles weer op zijn plaats gezet. Het nieuwe jaar kan dus weer gaan beginnen.
nathalie, balen dat je een aanvaring hebt gehad. wel goed dat het is uitgesproken. ik herken het geklaag wel. als ik ziek ben, wordt er van me verwacht dat ik eten kook en van alles doe in huis, maar als mijn vriend ziek is, is hij o zo zielig en kreunt hij de hele dag. kerels! mijn kerel doet trouwens wel veel in het huishouden, dus daar klaag ik niet over.
@Joenka;is je man op dieet hallooooo hahahaha die wil lang in zn nieuwe kleding passen denk ik... @nathalie;he balen zeg!Kutgevoel zo gaan slapen.. @Ellen;ooh spannend 20 wkn echo en willen jullie weten wat t wordt? @wendelaa;arme Tim gelukkig gaat t weer beter, spannend nog even tot de operatie.. @zelf eten; hier eet madame altijd zelf, dit wil ze graag en wij stimuleren dat alleen maar heerlijk om haar zo te zien genieten want ze als wij het geven niet doet...Boeiend dat er soms niet veel in komt (zoveel hebben ze ook helemaal niet nodig) en dat ze vies is , daar hebben we een wasmachine en doekjes voor...Heerlijk lekker laten ontdekken
@Nathalie, tja mannen zijn nu eenmaal niet helderziende @Zelf eten, joh je moet hier de puinhoop zien met 2 van die kledderkonten haha. Tim graait ook t liefst met zn handen in t eten....dan zit t vaak letterlijk in zn haren. Soms is ie zo aan t proppen, dat er ineens wat retour komt, maar ach ook daar leert ie van
Nathalie: Mannen..... En tja als hij het echt niet ziet dan zelf maar aanleren om het te zeggen! Ellen: Haha, het zijn allebei wel kleine opdondertjes! En heb er zelf niet zo'n moeite mee als ze prikken krijgen, Rob wel! Rustig aan met je lage bloeddruk he! En wil je weten wat het word? Zelf eten: No way!! Dan heb ik de hond bij hem op schoot zitten denk ik! Zolang hij nog aanneemt dat ik het doe, houden we dat zo! Brood prik ik op de vork voor hem en leg het dan bij hem neer! Danjo: Balen dat het nog steeds niet lekker gaat! Is er al duidelijkheid over het werk? KK: Zo dat is ook een beste! Alhoewel hij/zij is 60 cm dus dan valt het gewicht denk ik wel weer mee.... Sam was ook lang waardoor hij niet dik was! Boaz was 53 cm en 5100 gr, dat was echt een propje... Baby: Yep, mijn kleine man heeft Sonja Bakker ontmoet...
Even kort, Zit in de wacht nog tot vannacht 0.00 uur. De vrouw van mijn neef is vannacht bevallen van een meisje Lieke. Was schijnbaar een zware bevalling met uiteindelijk een vacuum. Fam. heeft nu 5 achterneefjes en 5 achternichtjes. Dus de stand gaat gelijk op haha. Leuk binnenkort weer baby kijken en weg zwijmelen. Ergens vind het ik wel jammer dat ik dat nooit meer mee ga maken. Bij mezelf dan haha. Maar 3 gezonde kids is hier mooi zo. Wat willen we nog meer? Ik zag ook nog dat er gevraagd werd naar de stand van zaken betreft zindelijk worden vandaag. Meneer wilde vandaag zijn luier niet uit haha. S'avonds doet hij het harstikke goed. Dan gaat de lueir uit en gaat hij zelf steeds naar het potje. Wel vaak en steeds kleine beetjes, dus nu nog leren uit te plassen haha. Maar toch al trots. Komt wel weer de rest.
@ zelf eten, ja met de handen. Haar voeren lukt hier dus echt niet meer. Dan is het brullen en alles uit je handen slaan. Als ze het zelf mag doen blijft het in huis schoner.