Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    pfff hier nu ook zware buikgriep bah

Nathalie idd heftig zeg

Ellen jullie ook al zon grapjas haha

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, beterschap!hopelijk blijft t naomi bespaard...

curly, dus t is echt superbesmettelijk... knap maar snel weer op!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Beterschap allemaal!

4. Maia

Maia Niet meer actief

beterschap allemaal!

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb hier een enorm chagrijnig meisje thuis. Alles moet gaan zoals zij het wil en als dat niet zo is (wat redelijk vaak is kan ik je vertellen) zet ze het op een gillen... gezellig dagje dus :( ;)

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat een hoop zieken hier zeg... Beterschap allemaal! Ik hoop niet dat ik het ook nog te pakken krijg. Januari, februari... hier de maanden met tussen 60 en 80 uur werken... Kan het niet echt erbij hebben :(.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hallo dames!!!

Zo de meeste meiden weer opgeknapt zo te lezen, gelukkig maar er heerst een flinke griep volgens mij.

@ eten hier ook drama, Mike at altijd wel ene paar hapjes warm eten maar de laatste weken eet hij niets meer en eet hij brood.
    Zijn zus eet altijd brood omdat ze warm eten weigerde en nogal te ligt was.. en anders dus vanaf 12u smiddags tot de voglende ochtend 8 uur niets meer at...dus krijgt ze brood.
    Mike ziet dat natuurlijk, en die wilt dus ook geen warm eten meer :( erg irritant.
    Maar goed zolang hij iets ieet ben ik wel blij.

@ tandjes Hier 4 boven 4 onder en een kies boven. Momenteel is zn hele kontje kapot vna de pijnlijke tandjes poep zo ontzettend zielig heb zo met m te doen arme man hij gilt het hele huis bij elkaar als hij vies is. :(

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh er zijn ook wee rnieuwe zieken lees ik op de laatste 2 blz ( had niet alles gelezen hihi) Beterschap meiden!

@ BMR prik hier 29e dec gehad... duurt ong 10 dagen voordat ze een evt reactie krijgen is mij verteld.. dus dat zal van de week zijn dan..

9. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: hopelijk zijn de tandjes snel door!

hier al een hele rits, boven 2 kiezen, 4 voortanden en 2 hoektanden en onder hetzelfde behalve de hoektanden.

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Beterschap allemaal!Ik ben er gelukkig weer een beetje bovenop.

Vandaag had Juliën zijn apk bij het CB. Hij is nu 79 cm en weegt 1050 gram, dus prima allemaal. Qua ontwikkeling ook niets aan te merken. De prikjes vond hij niet leuk, vooral die BMR prik was erg gemeen. Maar het was na een paar tranen weer over. Vanavond gaat hij lekker in badje met heel veel schuim. Dan is hij alles zo weer vergeten. ;)

11. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Was hij niet een beetje ligt Luna met 1050 gr?? :D

Hey meiden,

Kom ook weer eens zwaaien!! Beterschap voor iedereen... wij mogen woensdag naar het CB... ben benieuwd... nu eerst lekker weekend!!

Doei doei!!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hoi dames,

hier nog steeds ziekenboeg. nu vriendje en britt heeft nog dunne luiers. als het morgen nog zo is moet ik een kweekje inleveren voor onderzoek. spuitluiers vanaf zondag vond de HA toch wel erg lang. Later meer sorry. Beterschap voor alle zieke iig!!

Liefs

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Beterschap voor alle zieke kindjes.

Tandjes: hier nu 11 in totaal. 3 kiezen, en de 4 bovenste en de 4 onderste in het midden. Ik heb het idee dat er nog een kies aan zit te komen.

Eten: hier momenteel weer erg goed. Kan het niet bij houden, ze lijkt steeds maar honger te hebben. Zoals vandaag. Bij de oppas een vol schaaltje eten gehad en yoghurt en daarna nog met papa mee eten thuis haha.

En ik ben eindelijk aan het werk weer. En nog wel bij mijn neef! 1ste kindje voor hun. Toch wel leuk bij familie. Wel even raar dat je dan alle controles moet doen, maar ik kijk er als prof naar en niet anders. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het fijn vind.

14. Momfulness

@Wapa, hij heeft altijd wat onder de lijn gezeten qua gewicht, dus dit zet hij gewoon door. Voor ons niks nieuws meer. ;). Spannend dat je woensdag weer mag! Succes

@Curly, beterschap

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha Luna, ik denk eerder dat Wapa bedoelde dat 1050 gram wel heel licht is. Ik denk dat je 10.500 bedoelde, of niet? :p

@Tandjes, hier nu 15 en nummer 16 is bijna door. Een heel vol bekkie dus al ;)! Hij mist alleen nog een hoektandje linksonder (van mij uit gezien) en de achterste vier kiezen. Maar goed... dat duurt nog heel lang natuurlijk.

Zo... hier weer een beetje erg afgepeigerd. Zijn lange dagen zo. Zo meteen nog een nieuwjaarsreceptie voor de boeg en een koorrepetitie. Ben blij als ik straks mijn bedje in kan kruipen...

16. Momfulness

@Josien, een typefoutje van mij hihi. Wapa ik snap het.
    Hij woog 10 kilo en 50 gram. :)

17. Maia

Maia Niet meer actief

ha die luna :D ;)

hier zometeen bhv cursus. Wel lekker, hoef ik vanavond niet te werken :D ook wel eens lekker...

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Luna :D Fijn dat alles zo goed gaat! Jij gaat al snel, nog ff en de eerste 12 weekjes zijn alweer voorbij!

Josien, wel een beetje aan jezelf denken hoor! Wat stoer dat Sam al zo'n vol bekkie heeft :D

Beterschap voor alle zieken!

Hier loopt ons meisje de hele kamer door, vind het helemaal stoer :D Ze worden er ineens zoveel wijzer van he, echt een mini mensje :D Verder ligt ze nu alweer te pitten, ze is net niet helemaal fit. Woensdag CB en prikken en ook 20 weken echo. Vind die prikken enzo wel naar weer, maar heb hier nog geen rare bijwerkingen gelezen of niet?

19. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    komt er hier eentje om het hoekje spieken naar de meiden en ziet al aardig wat zwangere buikies!
    Wat onwijs leuk zeg, gefeliciteerd allemaal dames!!

ik zal proberen weer wat regelmatiger te komen, het is hier lekker druk geweest de laatste maanden...

Alles gaat goed, met Snuit ook. Die houden we nog even op Snuit. Ben klaar met de meelezers die me dan in het echt gaan aanspreken op dingen die ik hier vertel. Houd ik niet van... Als je wilt weten hoe het gaat, bel je me maar.

Voor de overige plannen, niets concreets te melden. :(

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Leuk druk hoop ik? Vervelend hoor, moet er niet aan denken! Nu ook nog, na je nieuwe naam? Jammer dat je verder niets te melden hebt, ik hoop dat dat snel veranderd!

Deel Deze Pagina