Zo, was ik weer... Kids waren bij de buren en hebben daar lekker gegeten, dus wij zijn na Zwollywood nog ff uit eten geweest in Hardenberg. Conclusie cardioloog: ik moet weer voor zo'n ablatie (dichtbranden) en wel binnen 6-8 weken! Ieeeeeeeeuw, ik schrok wel ff, maar zo ben ik er wel lekker snel vanaf. Moet dan 1 nachtje helaas in het zkh blijven en daarna 5 dagen rustig aan doen, dus Christian neemt dan gewoon een weekje vrij __________________
kk heb ik wat gemist meid? begrijp ik het goed dat je hartritmestoornissen hebt??? heb je er nl nooit over gehoord of ik heb wat gemist
Odess, ik durf het iig nog niet aan om meer te vertellen e.d. eerst maar eens zien wat dit doet! KK, wat een schrik zeg. heb vast een boel gemist maar jij hebt blijkbaar problemen met je hart. jakkie, lijkt me eng (om niet te zeggen, ernstig angstig) Danjo, hoe is het met jou en met Naomi. Ik las in mijn bijlezen iets over niet meer werken (ben nog laaaaang niet zo ver dat ik ook weet waarom enzo maar goed) wel vervelend voor je zeg. Getsie. Meiden, ik heb zo hier en daar een paar pagina's gelezen. Merk dat het wel wat rustiger is geworden hier. kan ik het ook weer een beetje bijhouden Sloppy ook zwanger, meid fantastisch! Gefeliciteerd. Ellen zwanger, wauwie! Luna en Odess heb ik gefeliciteerd, zo gaaf! Nog meer bollende buikjes?
Uksie Hier alles goed, alleen heb ik dus nog steeds vreselijk bekkeninstabiliteit en ondanks fysio en ergotherapie etc is er niet echt vooruitgang dus vandaar dat ik mn werk niet meer kan doen hel vervelend. Met Naomi gaat alles super. Bij jullie ok allles goed? behalve meelezers, ik heb ze ook maar ze lezen maar
KK, jakkie zeg! Dat heb je hier nooit verteld toch? Maar je hebt iets met je hart? Heftig hoor, hoop dat het snel en goed verholpen wordt! Hoe is het nu met je meiden? Uk, bahbahbah - lijkt me echt heel irritant. Heb je dat ook naar die persoon rechtstreeks uitgesproken? En wat doet dat? Net weer met een klein babietje gezeten (naja was alweer 6 weekjes en 10 pond, maar voelde heel klein!) en was wel weer heel leuk hoor, zo klein, zo lekker ruiken Helemaal leuk! Was wel bijzonder hoe El ise reageerde toen ik haar vasthad, die werd echt helemaal jaloers, wilde ook bij mij en niet bij papa enzo!
Haha, sorry. Ik kopieerde het ff vanaf de juli mama's. Dacht het hier ook al eens verteld te hebben.. Sorry... Ik heb vanaf mijn 14e al ritmestoornissen en ben er in 2007 aan geholpen. Toen hebben ze een bundeltje vaten dichtgebrand bij mijn hart en dit gaan ze nu weer doen... Valt mee de ingreep gelukkig
@ KK, ondanks dat de ingreep mee valt en je eigenlijk dus van jongs af aan laatst hebt, denk ik toch dat je schrikt als je het hoort. Hopelijk hoor je snel een datum. @ Uksie, gezellig toch weer wat van je te horen. Wel lastig dat ze je steeds maar erop aan blijven spreken wat je hier op schrijft. Begrijp goed dat je daarom wel terughoudend gaat worden. Maar hopelijk kunnen we toch ook weer straks van jullie belevenissen gaan genieten. Hier gaat alles zijn gangetje. Ontdekte alleen bij emma gisteravond ineens ook 2 kiezen erbij. Emma heeft nu 4 tanden boven, 4 tanden onder en 2 bovenkiezen. En nergens geen last van gehad. Alleen af en toe wat meer kwijlen als anders.
Nathalie fijn dat ze nergens geen last van heeft hier eigenlijk ook niet alleen is ze nu weer vreselijk aan de kwijl zal wel weer wat doorheen komen
hellooo ladies. hier efe snel een berichtje heb nog niet terug gelzen hoop dat het goed gaat met iedereen! hier terug van vakantie en we hebben het super ghad en dylan helemaal! het gaat weer een stuk beter met hem. ik kom snel weer kletsen en reageren! gr jaja
mmmm moet me ff iets van t hart, Tess heeft afgelopen nacht samen met haar nichtje en 'heldin' jasmijn van 4 gelogeerd bij opa en oma, omdat wij naar de dance classics waren in de plaatstelijk discotheek. Heeft de trotse opa een badfoto van zijn kleindochters op hyves gezet. Heb toch maar ff gebeld om te vragen of hij m wil verwijderen, je weet niet wat een of andere viezerik ermee kan doen... ben ik nu een overbezorgde, neurotische moeder, of geven jullie me groot gelijk????
Ellen: ik geef je groot gelijk. Je weet idd nooit. Als ik naakte foto's erop zet doe ik het altijd zo dat ze niks kunnen zien. Maar eigenlijk bedenk ik me net dat ik het ook maar helemaal niet meer moet doen. Je hebt er van die viezerikken bij.
ellen, je hebt helemaal gelijk. je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Ik zou het zelf er ook nooit opzetten en het ook nooit goed vinden. denk dat je goed gehandeld heb. hoe was de reactie?
Helemaal goed hoor Ellen. Ik zou het geloof ik ook niet zo prettig vinden. Je weet maar nooit wat voor een viezerikken er zijn. Heeft ie zijn profiel wel dicht staan?
mijn schoonvader had er helemaal niet bij nagedacht. hij begreep t meteen. zo`n viezerik kan er van alles mee fotoshoppen! je zag niet veel op de foto hoor, schuim in bad, maar wel vanaf de middel bloot.
josien, dat weet ik niet. de foto is inmiddels weg, heeft er hooguit 10 minuten opgestaan. thnx voor reacties, voel me al minder overbezorgd, haha!
even een fotootje met jullie delen, vandaag met een groep vrienden naar de tentoonstelling "sesamstraat, schuif gezellig aan!!" geweest. Yara heeft genoten!
vanaf de middel bloot zou ik het niet zo heel erg vinden , en neem aan dat je je hves hebt afgescherm? maar snap je reactie wel. Maar ze kunen ook fotoshoppen dus tja
noa, wat leuk zeg! hoe lang duurde dat dan? ik geloof niet dat tess langer dan een kwartier geinteresseerd zou zijn voor zoiets hoor! danjo, was op de hyves van mijn schoonvader, en ik begreep dat foto`s altijd te vinden zijn, ondanks prive-instellingen...
het is gewoon een tentoonstelling dus je kan zo lang blijven als je zelf wilt.........omdat er zoveel te zien en te doen was hield Yara het goed vol hoor....heb haar vrij rond laten lopen (wel in de gaten gehouden hoor). we zijn denk ik ruim een uur binnen geweest. Yara liep te zeulen met een kleine ieniemienie knuffel, ze mochten overal aan zitten is echt op kinderen gericht.
@ Noa, waar is deze tentoonstelling? Lijkt me wel leuk. Wij hopen op droog weer morgen. Want we willen naar de winterefteling. Duimen jullie mee?