Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jee meiden, wat een 'mooie' posts weer, net als vroeger praten over onze emoties...

@bv, kan me heel goed voorstellen dat voor de mama's bij wie t niet is gelukt terwijl ze t wel wilden als verdrietig in de herinnering zit. Weet nog heel goed hoe we elkaar probeerden op te beuren als t niet lukte en ook hoeveel van ons echt lang hebben 'gevochten' tegen beter weten in. Gelukkig hebben we allemaal gezonde mooie beebs...

@Wen...hele hele hele dikke knuffel voor jou! Hoop zo dat of de osteo / acupunctuur / tips van jaja of tips van anderen gaan helpen. En ik snap ook heel goed dat je je zo voelt, slapeloosheid doet rare dingen met een mens.

@anoniempje....wie ben jij nou? haha ja ik weet ook wel dat je dat hier niet zegt maar kan t even niet plaatsen

@anas....gewoon blijven komen, niemand wordt hier gemist maar iedereen is geinteresseerd

@Josien..hele mooie taart! En hoe voelt t om 30 te zijn :D en mama van een dreumes

@MvJ, raar idee of niet dat je straks helemaal geen bv meer geeft?

@Nathalie...en hoe vindt Emma de vooruitrijstoel?

@Hier...vandaag naar HAP gegaan en we hebben een antibioticakuur gekregen, moet 4-6x per dag in zn ogen druppelen. Hij is superzielig, net ook heel veel aan t huilen, uiteindelijk zetpil gegeven en nu slaapt ie maar ben bang dat t een onrustige nacht gaat worden. Vind t geen fijn idee om hem morgen naar oma te brengen als hij nog zo is dus misschien blijf ik thuis.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ei, beterschap met Boaz! Hopelijk knapt het snel op! @ josien oooojaaa jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd! Al denk ik dat je eigen verjaardag in het niet valt of niet? Ik ben volgend jaar bijna op mn verjaardag uitgerekend :) @bv, gaan we zeker weer doen! Wil nu graag een slokkop die mn productie op peil houdt en de boel goed leegdrink zodat ik geen ontstekingen meer hoef te krijgen :) verder geen wensen hoor! ;) Ano :D oeps denk ik ;)

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@ei;ach arm ding, hoop dat het snel aangaat slaan!Een hele dikke knuf!

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Odess...ja kan me idd ook nog goed herinneren dat jij veel last had van ontstekingen, hoop echt dat de mini-to-be een betere zuiperd is;) . Oja en jij had toch ook een gekneusd stuitje door een val? Heb je daar nog last van of is dat helemaal over?

@baby...dankje...ja hij is echt een zielig mannetje....

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi ik heb nooit wat maar babies krijgen is mn lijf wat minder goed in haha! Wat lief dat je het nog weet! Stuitje is helemaal genezen gelukkig! Ik wens deze keer ook niet 12 weken op bed liggen op heteinde dus mag van mezelf niet meer van de trap vallen :) En die 2 borstonstekingen doen we wat mij betreft ook niet over haha! Ach net weer ons vaste verliefde ritueeltje gedaan bij Elise en pfoe, kan me haast niet voorstellen dat nr 2 ook zo mooi zou kunnen zijn :D

6. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ blij ei, hopelijk slaat de antibiotica aan. Vraag me alleen af hoe je bij zo'n kleintje de ogen kan druppelen. Doen ze niet steeds de ogen dicht als je net met de tuit er naar toe gaat? Bij wat groter kan je nog wel de ogenleden vast houden, maar dat lijkt met zo'n kleintje wel moeilijk. Heel veel sterkte!

Emma geniet van het vooruit rijden in het stoeltje. Al slaapt ze nog steeds erg snel in de auto.
    Emma is echt snotverkouden en hoest verschrikkelijk. We verwachten dus een moeizame nacht. Maar ja we zien wel.

Weltrusten iedereen voor vannacht! Wen, zal voor je duimen dat Tim vannacht jullie een goede nachtrust gaat bezorgen!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@blijei veel beterschap met je mannetje.

XXX Gusam

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!

ik wilde t nog ff geheim houden omdat ik bang ben voor meelezers, maar dat is dus niet gelukt, want 2 accounts is niet aan te raden, daar komt alleen maar gedonder van...
    anoniempje111 van gisteren, dat ben ik, ging niet helemaal goed... hahaha

IK BEN WEER ZWANGER!!!!!

ik klets dus lekker gezellig mee met odess bij de juni mama`s.

nu maar hopen dat mijn schoonzusje niet meer leest hier, heeft ze tijdens de zwangerschap van tess nl wel eens gedaan...

wen, ik kan me heel goed voorstellen dat je t helemaal zat bent met t slapen van tim. dikke knuffel voor jou.
    ik zou zeker eens naar osteopaat gaan, of naar een soort babyfluisteraar. baat t niet, dan schaad t niet!

bv, hier 3 weken, ik wilde wel, maar deed zo`n zeer! en idd, hier ook een tepelhoedje. tess kreeg niet genoeg en viel af... ik ga t met deze frummel gewoon weer proberen, maar of t lukt? ik hoop t zo!

ik ga ff een nieuwe banner maken! :D

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ei, beterschap met je mannetje! zielig hoor...

odess, hahaha de tweede wordt vast net zo lief en schattig, en mooi!

nathalie, hier ook een die snel slaapt in de auto!

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@ellen;woww gefeliciteerd!!!!!!!!!!!Super geniet ervan!!!!

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Goedenmorgen,

Ellen: GEFELICITEERD! Wat een surprise zo op de vroege ochtend zeg! Leuk hoor! Geniet er maar lekker van!

Ei:p He bah, ogen ontstoken! Gelukkig helpt die zalf vrij snel, als je tenminste diegene hebt die ik denk dat je hebt! (sorry, ben nog niet helemaal wakker;)) Beterschap in ieder geval met je mannetje!

Wen: Hele dikke knuffel! Heb die momenten met Boaz ook gehad hoor! Je bent er dan ff zo klaar mee en je zit er dan zo doorheen! Anders misschien ziek melden en ff een weekje bijtanken? Want ik weet wel dat het gewone leven gewoon door dendert....

Anas: Misschien hebben we vanaf 4 sept. wel elke dag gevraagd waar je was:p... Nee zonder dollen, missen doe je weleens mensen maar ik reageer puur op mensen die ik op dat moment zie staan! Op een gegeven moment heb je dan zoiets van?? he waar is die en die gebleven???? Maar hoe is het gegaan met ff denken.....keelamandelen/buisjes/neusamandelen? ieder geval iets van dat;)

Gusam: Heeeeeel veeeellll suc6 de komende dagen/weken en ik vind het toch weer spannend hoor!!!

Nathalie: Leuk he! Dat ze geniet van het auto rijden nu ze vooruit zit!

Kom straks weer even terug! Moet nu Britt wegbrengen, medicijnen halen en schoolfoto's ophalen! TOT LATER

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx meiden!

joenka, leuk schoolfoto`s! ben benieuwd hoe ze zijn geworden, soms staan kinderen er zo zielig op...hahaha

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, ik wilde jullie vragen om nog ff niks te verklappen op hyves!

wen, zie dat je online bent, hoe ging t vannacht?

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen van harte meid geniet dr van. T was gisteren al een beetje verklapt he hahaha

beebs die jarig zijn en geweest gefeliciteerd.

Ei jij ook beterschap met je mannetje.

15. Zo, goedemorgen.

@Ellen, gefeliciteerd meid! Gaaf hoor!

@Wendelaa, hoe is je nacht gegaan met Timmetje?

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    Ellen: gefleiciteerd wat leuk!!!! hoe voel je je eigen?

joenka: druk druk druk! succes met alles hihi.

ei: aah wat zielig hoop dat je mannetje snel opknapt!

gusam: heel veel succes het zit er nu toch echt aan te komen spannend!!!!!!!

wen: hoe ist gegaan! hoop dat je wat aan me hebt gehad en anders vragen he!

hier ook nog een beetje gaar meneer was gist om 14.00 wakker en ging pas om 23.30 weer slapen grrrr.
    maar ja nu weer werken!

veel liefs jaja

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Ellen, van harte gefeliciteerd! Wat een leuk nieuwtje voor ons. Geen klachten tot nu toe?

@ Wen, hoe is het vannacht gegaan?

@ blij ei, hoe gaat het met jullie mannetje?

Hier is emma goed aan het hoesten, maar heeft ze wel goed geslapen. Vandaag een druk programma. Straks naar mijn oude baas in Belgie. Ik heb daar op een paardenstoeterij gewerkt en ga daar even kijken en gelijk 2 dekens voor mijn eigen paarden meenemen. Dan langs mijn ouders, kijken hoe het nu met ze gaat nu de kat nog niet terug is. En dan gelijk ook even wat pamfletten ophangen in zwijndrecht. Vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin en langs de paarden. Mees heeft vanavond vergadering, dus we moeten ook nog eens vroeg eten. Hoop maar dat ik het allemaal ga redden.

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ellen GEFELICITEERD!! leuk hoor!! geniet ervan!!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, yeah!!! Wat een geweldig nieuws en gefeliciteerd...
    Had ik ff mis gegokt;)

@Ei, arme Boaz....is t te doen met die druppels?

@All, hoe t ging...RUK hahaha....
    Meneer heeft tussen 1.30-4.30 liggen spoken.
    Paar keer eruit geweest. Om 6.30 hoorde ik m weer, maar uiteindelijk heeft i enog ff geslapen tot 7.15.
    Ik heb besloten dat ik vandaag even naar de Etos ga, om Kindival te halen, schijnt goed te werken tegen onrustige nachten.

@Jaja, jeetje dat is ook vermoeiend.
    Is Dylan dan wel rustig al die tijd, of huilt ie ook veel?
    En heb zeker wat aan je pb's....al is t maar om te horen dat bepaalde gevoelens herkenbaar zijn.

Ga donderdag naar de h,a om verwijzing te vragen voor poli allergologie in t WKZ. Want de dermatoloog hier ben ik niet tevreden over. Als ik vraag of Tim ergens allergisch kan zijn krijg ik allen te horen; ja kan, moet je even kijken wat.
    En binnen 5 min sta ik dan weer buiten met nieuw recept en hij kijkt niet eens naar zn huidje.

Ik heb meer t idee dat Tim zelf niet meer in slaap kan vallen ofzo, of hij echt ergens last van heeft....ik kan de vinger er maar niet opleggen. Of misschien toch veel jeuk.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ellen: GEFELICITEERD!!!! Gaaf hoor!

@Wendela: Balen van die onrustige nachten! Ik hoop dat die kindival helpt!

@Blijei: Wat vervelend voor boaz! Ik hoop dat de druppels snel helpen! Dikke knufffff

@Jaja:Klinkt dat jij ook een zware nacht gehad hebt!

Ff een vraag: hoeveel drinken jullie kleintjes? Megan die is nu wel goed van de melk af maar ze blijft heel erg veel dorst houden, dat idee heb ik tenminsten.
    Vannacht ben ik er ook 2keer uitgeweest. Ze neemt sinds een paardagen een fles mee naar bed van zeg 200ml en die was op en toen ging ze schreeuwen, dus maar weer een fles gemaakt van 250ml en die was van morgen weer op....
    Verder krijgt ze overdag ook nog z'n 3flessen van 250ml en ik vind het wel erg veel voor z'n klein lijfje.
    Wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina