ik duim! veel plezier als je gaat! noa, klinkt erg leuk! ik dacht dat t een soort voorstelling was ofzo, haha
nu is hij in alkmaar, maar wie weet komt die ook nog ergens anders..... ik zal duimen voor een droge dag morgen, veel plezier in ieder geval!
We hebben besloten om vandaag niet weg te gaan. Emma heeft heel slecht geslapen vannacht. Ze is regelmatig huilend wakker geworden. Waarschijnlijk doordat ze weer verkouden is geworden. We zijn dus met z'n 3tjes een beetje moe op gestaan en zullen de dag nodig hebben om een beetje bij te komen. @ sesamstraat, ga eens op google zoeken of ze bij ons ook in de buurt komen.
Nathalie, jammer dat jullie toch niet gaan vandaag, hier is het prachtig weer voor de efteling! Alleen is de efteling nog zo ver weg van hier Ellen, begrijp je wel hoor met de foto. Als je toch altijd al zo voorzichtig bent met foto's wil je dat ook van een ander. Hier het kleed net uit de woonkamer gehaald. Dat hadden we neergelegd voor Snuit zodat ze lekker er op kon spelen toen ze nog niet liep en een echte buikschuiver was. Maar ja, kruipen is zoooooooooooooooo ouderwets, tegenwoordig doen we alles rennend (fijn....) dus, hoppekee, kleed er uit. Gelijk ook eindelijk het winterdorp opgeruimd dus begint weer een beetje woonkamer te worden. Straks komen mijn ouders op de koffie, die gaan morgen op vakantie. Lekker hoor, ben jaloers. Wij moeten nog wachten tot juni :s
balen nathalie... hier ff met tess op de fiets naar mijn opa geweest, heerlijk weer! viel ze de terugweg in slaap! haha fietst heel ongemakkelijk, sturen, en een rollend hoofdje ondersteunen. heb dr zo slapend overgelegd in bed, hopelijk slaapt ze een lange ruk.
Hier had Mike vrijdagnacht de hele boel bij elkaar gegild... zaterdagochtend had hij een loopoortje dus arme jochie had weer oorontsteking. Gelukkgi heeft hij buisjes, maar wel zielig! Nu eet hij gelijk weer een stuk beter Arme jongen
Anas, wat sneu voor Mike zeg, hopelijk is hij er nu weer vanaf! Hier ook een ziek meis, wederom verkouden, koorts en veel hoesten. Ze eet niet erg veel, maar is verder wel vrolijk gelukkig. Hoop dat ze er snel weer vanaf is!
@ Anas, wat zielig dat hij toch nog zo'n last heeft. Sterkte ermee. @ Odess, jullie ook sterkte met het zieke meisje. @ Uksie, hier ook het speelkleed al weer opgeruimd uit de kamer. Ze lag er nooit op te spelen. @ Ellen, Emma was ook ooit eens op de fiets in slaap gevallen. Was inderdaad niet gemakkelijk fietsen. Heeft ze wel thuis door geslapen? Hier heeft emma haar schade van vannacht overdag in gehaald. Als ze nu maar weer vannacht door slaapt. Maar tot nu toe slaapt ze beter als gisteravond. Nu zijn wij weer zenuwachtig omdat onze kat sinds gisteravond niet meer thuis is geweest. Dat is niets voor hem. Hij heeft al eens 2x een ernstige aanrijding overleefd. Maar we zijn bang dat hij nu weer aangereden is. De 1e keer is hij zijn staart kwijt geraakt, bij de 2e keer lagen zijn darmen uit zijn buikwand en die waren gelukkig met een operatie weer goed terug gelegd en heeft hij het overleefd. Maar een 3e aanrijding zal hij waarschijnlijk niet meer overleven. We zijn al een paar rondjes wezen lopen, maar helaas nog niets gevonden.
odess, ook beterschap met je meissie! 20 weken vandaag, gefeliciteerd!!! nathalieh, o nee toch, hopelijk komt hij ongedeerd terug!!!
Hier gaat t super!Dyoni loopt sinds vd week echt goed achter haar loopwagentjes , inmiddels met 1 handje vast en staat sinds vandaag ook telkens even los!Ze gaat echt als een speer ineens!! @kk;Dat is toch wel schrikken van je hart..Hebben je meiden daar ook verhoogde kans op? @uksie;welkom terug! @odess;wow alweer over de helft!Gaat snel he..Beterschap met je meisje @tandjes;hier zijn de bovenste 2 hoektanden door, nu alleen die onderste nog en dan is Dyoni voorlopig klaar..Alleen nog de achterste kiezen maar die komen later.. @Ellen;Ik vind t zelf ook niet prettig die fotos maar halverwege dus niet down under alles showen heb ik minder moeite mee..Wat cute zo op de fiets maar zwaar indd! @Noa;wat een gezellige foto en klinkt erg leuk! @nathalie;he jammer geen efteling, hopelijk dan snel een x!Heb je je kat inmiddels al gevonden? @anas;he bah ik hoop voor jou dat t snel zomer is en dat je kids dan minder last hebben!
ja lekker iel dingetje lengte precies goed gewicht op de onderlijn maar ach ze volgt in gewicht dr eigen lijntje
Ellen, lees het nu - dat zou ik ook echt niet tof vinden hoor! Hoest met jou meis? Natalie, hoop dat jullie je kat snel weer terug hebben! Danjo, fijn dat alles goed was Baby, wat goed van Dyoon!! Hoe is het bij jullie gegaan met de BMR + Meningokokken prikken? Ze moet ze woensdag maar is nog lang niet fit, eet nauwelijks. Denk niet dat ik ze zo wil geven, maar vind deze prikken ook spannend op de een of andere manier. Hoe hebben jullie kindjes gereageerd?
Odess hier pas vandaag gekregen maar ze vroeg me wel duidelijk of ze de laatste dagen niet ziekjes was.