Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa hoop dat ze ab zn werk doet arme tim.

kk hier krijgt naomi hem morgen van opa:D ik weet wel dat ze op het kdv er de hele dag mee in de weer is:D net zoals zitten aan een tafeltje.

anas mn bekken bah bah nog steeds drama maar ja.
    hoest bij jullie?

Hier weer lekkage maandag komt de aannemer voor de zoveelste x terug en word de hele badkamer gesloopt, ook beneden door het plafond lekkage dus heel naomi dr hoekie moet ontruimt worden .ook dan gaat de box eruit en komt er een tafeltje en een stoeltje. ze wil nog wel in de box maar het is leuk geweest.

2. Maia

Maia Niet meer actief

@wendelaa: heel veel beterschap voor Tim!!! hopelijk werkt de ab snel!

@nathalie: fijn dat het beter met hem gaat! Ik blijf duimen!

@danjo: he balen, al dat lekkage zeg. Hopelijk is de 'verbouwing' snel klaar ;) En snappen dat je de box weg gaat doen, het is dat wij hopen een tweede kindje te kunnen krijgen, anders had ik hem inmiddels ook al weggedaan. De laatste keer dat ze erin heeft gezeten is denk ik een half jaar geleden bijna.

@kk: keukentje kruidvat? is die leuk? Ga even googelen.

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, wat balen van je lekkage!!

Wen, knuffel voor tim!!

box, heeft iemand hem nog staan? wij wel nl en Britt vindt het prima.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha Maia, hier staat ie nog steeds omdat we te lui zijn om hem weg te zetten en over 4 maanden weer op te zetten hihi.

Wen, he dat is balen! Heel veel beterschap voor Tim, hoop dat het snel aanslaat!

Danjo, ow dat is minder - ben je bang voor de Ijssel komt het water uit je plafond! Hopelijk is het snel gefixt!

Hier is ons meisje langzaamaan aan het opknappen maar ben ik zelf echt snotverkouden nu, heel irritant. Gewoon gewerkt vandaag en dat ging prima, maar nu ff minder. Naja 3 dagen weekend - luxe!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia jullie allemaal weer fit?

Curly hier dus nog wel en naomi wil er ook nog wel in maar zit liever aan een tafeltje :D en onderhands heb ik zoveel zooi dat ik dat er allemaal in zet als z er niet in zit en er weer uithaal als ze erin gaat word er gek van.

odess ijssel ben ik niet bang voor woon er gemiddeld nog wel 100 a 150 meter vandaan:D. en beterschap fijn dat het met je meisje beter gaat

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vandaag weer gewerkt morgen ook nog een dagje en dan gelukkig weer lekker vrij om ff van mn meisje te genieten

@kk;ja daar speelt ze veel mee vind ze geweldig

@curly;hier staat de box ook nog

@wen;beterschap met Tim!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@curly: hier staat hij nog wel, maar dat is meer omdat we graag een 2e kindje willen en dus geen zin hebben om hem op te ruimen en daarna weer neer te zetten ;) want zitten doet ze er dus niet meer in.

@odess: herkenbaar :D en heel veel beterschap!

@danjo: lief dat je het vraagt. Ja het gaat (afkloppen) nu even heel goed met ons allemaal. Mag hopen dat we nu wat langer gezond blijven hihi want ik ben het inmiddels wel erg zat.

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, wat leuk ook al plannen voor een 2de dus? Of zijn het alleen nog plannen??

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia gelukkig , wij kennen het ier wisselen we elkaar ook steeds af wel kleine dingen maar vrolijk word je er nie van

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hier heeft de box plaats gemaakt voor de kerstboom, en hij komt er pas begin juni weer te staan. wat een ruimte heb je ineens zonder die box!

wen, heeft tim al ab gehad? hopelijk knapt hij snel op!
    hoe was de verjaardag van je grote meid?

maia, leuk dat jullie ook voor n tweede gaan! wij hadden geen zin om de box te laten staan, zo`n sta in de weg.

baby, werkse nog ff, en straks lekker weekend vieren!

nathalie, hoe is t nu met floyd?

tess is weer zo goed als beter, maar moet er wel aan wennen dat we haar nu niet meer 'zielig' vinden. pff, 2 dagen wat meer op schoot en eerder bij dr gaan kijken als ze huilde in bed, en nu moet ze al afkicken! daar werken we dus hard aan...

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ anas, ik denk dat er wel meer mensen zijn die het voor hun dier over hebben maar het inderdaad niet kunnen betalen. Ik moest namelijk ook heel erg slikken toen ik het bedrag hoorde wat het ongeveer zou gaan kosten. Daar kun je toch echt een leuke tweedehands auto van kopen. Maar ja, we kunnen het missen al zullen we de komende maanden een aantal dingen moeten laten. Maar dat hebben we er voor over.

@ keuken kruidvat, emma heeft deze ook en speelt er graag mee. Regelmatig moeten wij een gebakken ei eten.

@ box, hier staat hij ook nog steeds en gebruik hem nog steeds regelmatig om even emma erin te zetten als ik wat moet doen in de kelder of boven. Ideaal, dus hier blijft hij gewoon voorlopig nog staan.

12. YellowButterfly

Hier net een half stikkend en hard huilend hoestend kindje in bed getroffen. Zo ontzettend zielig! Als ze ligt heeft ze het veel sneller dan wanneer ze zit. Doen jullie er wat aan? Ze wil geen hoestdrank of water aannemen. Gatsie, dit was echt ff heel naar :( Verder heeft ze volgens mij voor het eerst geen koorts meer, dat is heel fijn maar dit, bah!

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ odess, hier geef ik wel hoestdrank. Maar emma vind het lekker en drinkt het dus ook goed op. Weet niet wat je kunt doen als ze geen hoestdrank of water wil aannemen. Vind het ook altijd zo zielig om ze zo benauwd aan te treffen. Hopelijk komt er nog iemand met een goede tip voor je.

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

odess: mis hard om te zeggen maar hier moest dylan ook altijd zijn medicijnen in nemen die hij niet wou dan zetten ik hem in de stoel en hielt mijn man hem vast en dan deed ik het in zijn mondje hij slikte dan zoiezo! klinkt mis hard maar hij moest het wel binnen hebben.

box: hier gaat ie morgen weg! dylan zit er nooit meer in en hij staat alleen maar in de weg.

maia: wat leuk ben je al bezig of staat het in de planning?
    als ik dit mag vragen?

hier gaat het eindelijk weer lekker dylan slaapt weer goed jaaaaa en hij is weer lekker vrolijk overdag heerlijk kan nu zo genieten van ons ventje!

gr jaja

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Zo kom ik ook weer ff aanwaaien......

Wen: Hoe is het nu met Tim???

Danjo: Lekkage, balen zeg! Hopen dat het gauw opgelost is!

Box: Is hier al een poos weg! Hij wou er toch niet in en wij hebben weer heerlijk de ruimte.. Nou ja, inmiddels staat er een garage, babywalker,weely bug etc.....;)

Odess: Idd wat jaja zegt klinkt heftig, maar het is voor haar eigen bestwil...

Maia: Oh, echt laat je de box zo lang staan?? Bedoel als je zwanger wordt dan moet je toch echt nog 9 maanden wachten...:D

Nathalie: Pff, heftig hoor met jullie poes! Fijn dat het nu beter lijkt te gaan! En idd qua kosten is enorm.. Onze hond die we hiervoor hadden had stembandverlamming en een schildklierafwijking, we waren de laatste 2 dagen 2000 euro aan hem kwijt om hem te opereren en uiteindelijk hebben we hem in moeten laten slapen... Maar kan me zelf in ieder geval niks verwijten!

Ellen: Fijn dat Tess weer opgeknapt is!

Baby: Werkse nog ff!!! En dan weekend!!

Anas: Bij jullie ook alles weer een beetje op de rails??

Hier vanmorgen bij de huisarts geweest! Was er weer ff klaar mee, sinds 19 december heeft Boaz weer vd 7 dagen 5 dagen verhoging 38,1 en is verkouden. Vannacht heeft hij de hele nacht alleen maar gehoest en hij slaapt er zelf doorheen maar ik niet!;)
    Nu doorverwezen naar de kinderarts! Puffen, zoutspoelen en als het te lang duurt voordat we naar de kinderarts kunnen dan antibiotica! Gelukkig heeft hij er zelf geen last van! Het is echt een clown, weet precies hoe hij iedereen aan het lachen krijgt;).
    Zelf lekkere keelontsteking gehad, die nu bijna weer weg is! Goede start voor Sonja!
    Vanmiddag hebben we een "nieuwjaarsdiner" van Rob zijn werk, leuk!
    Fijn weekend iedereen!

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Wen beterschap met Tim. Hoe is het vanacht gegaan.

@ Odess jeetje dat is schrikken, hoe gaat het nu met haar?

@ Maia wat een leuk voor een 2de, hier hebben we in december ook de pil eruit gegooit.

@ Jaja Fijn dat het bij jullie zo goed gaat :)

@ Ellen hopen dat ze snel afkickt ;) wat gaat het hard alweer bijna op de helft. Heb je al een flinke buik?

@ Curly wij hebben de box ook nog staan, wel makkelijk voor het speelgoed haha. Ze zit er eigenlijk nooit meer in.

@ Danjo pfff hopen dat ze hem nu wel goed maken, schiet lekker op steeds lekkage.

@ Kk hoe gingen de prikjes?

17. YellowButterfly

Rose, wat leuk!

Maia, idem :D Hihi de oktoberkindjes krijgen versterking :)

Joenka, he dat klinkt ook niet fijn, maar gelukkig geeft hij er zelf weinig om. Hopelijk lost het zo snel op, en anders moet de ab maar soelaas bieden.

Jaja, ja je hebt ook gelijk. Doe het wel hoor, maar nooit 's nachts in het donker enzo.

Zo hier BRAK! Vanacht heeft ze tussen 3 en half 5 behoorlijk wakker gehouden. Heb een hele tijd met haar gezeten totdat het beter werd, toen weer in bed gelegd en daar ging het nog even door, maar niet zo heftig. Hebben haar dus mooi laten liggen, tot haar eigen woede geloof ik. Maar zo rond half 5 viel ze weer in slaap. Mn eigen verkoudheid wordt er iig niet beter op zo!

Hier een manlief mysterie - die is om kwart voor 9 naar de tandarts vertrokken, alleen voor een controle dus had hem uiterlijk kwart over 9 weer terug verwacht maar nog geen spoor! Hij vermoedde gaatjes te hebben dus ik denk dat ze wat ruimte over hadden en hij op dit moment ernstige renovatiewerkzaamheden ondergaat. Heeft hij een giga hekel aan, maar ja hij heeft zich er nu niet over op hoeven winden! Hopelijk komt hij helemaal gefixed en pijnvrij terug :)

18. YellowButterfly

Hmmm niet helemaal gefiked - 1 gaatje gevuld, de rest (!) moet ie voor terug komen en verder was ie even wezen shoppen. Lekker ding...

19. Zo, was ik ook heel ff..

Keukentje van de kruidvat is wel een succes, alleen Maus hoest ontzettend! Nu al 3x tot overgeven toe :(

Prikjes zijn mwoah gegaan ;) Ze moest echt ff flink huilen bij de prik in de arm.. Maar toen ik haar knuf gaf, was ze zo weer stil :D Heb nu wel het idee dat ze van het prikje in het been iets last heeft.. Heeft 38.6 temp. en is er niet lekker aan, maar dat kan ook door het hoesten komen natuurlijk.. De prikjes in de arm is tussen de 5 en 12 dagen toch?

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Goed nieuws voor het weekend. We mogen floyd uit de kliniek ophalen. Het is voor mees vandaag papadag, maar heeft even snel oppas geregeld en gaat hem nu ophalen. Ben zo blij dat ik eigenlijk nu niet meer wil werken, maar naar huis wil ;)

@ Joenka, hier had de dierenarts ook een bedrag van € 2000,00 uitgerekend als hij geopereerd moest worden. Maar dat ziet er nu dus eigenlijk een stuk gunstiger voor ons uit :D.
    Sterkte met Boaz. Hopelijk gaat het zoutspoelen en puffen helpen. Kunnen jullie al wel snel bij de ka terecht?

@ Odess, hopelijk ga je het vandaag een beetje volhouden met slaapgebrek. Fijn dat je man weer terecht is. Heeft hij bij het shoppen ook nog aan jou en de kleine gedacht ;)

@ KK, sterkte met de zieken

Deel Deze Pagina