joenka, laat de ka maar even goed kijken naar je grote kleine man! zovaak verhoging is echt niet normaal. nathalie, fijn dat je kat weer lekker naar huis mag. rose, leuk dat jullie voor een tweede gaan! succes! odess, hier laatst tess ook een keer met spoed uit bed getrokken, ze stikte zowat in t hoesten. baby-otrivin helpt hier heel goed, daardoor krijgt ze minder snot in dr keel. ook smeer ik luuf op dr borst en rug, kan ze beter ademen. hoestdrank en water helpt hier niet veel. kk, beterschap!
Bah, hier heeft Maureen het flink te pakken. Continu hoesten en heeft al wel 10x (als het niet meer is) overgegeven daardoor. Koorts erbij, kortademig Heb assistente h.a. gebeld en die kan ik om half 3 ff terug bellen...
nee, het houdt idd niet op bij ons.. ze is NET weer beter! vorige week ook al ziek geweest en nu weer.. bah! ben er zo klaar mee.. zoo sneu ook voor d'r.. ze is ook altijd ziek!
hallo allemaal @voor degenen die het vroegen : ben sinds de kerst anticonceptievrij. En we zien het wel. @rose: o wat leuk spannend dus! @box: ach, al duurt het nog een jaar voordat ik überhaupt zwanger raak, dan blijft hij nog een jaar staan denk ik. Hij staat hier ook absoluut niet in de weg dus dat scheelt ook als hij in de weg gestaan had, hadden we hem wel weggedaan denk ik. @kk en odess: dikke knuffel voor jullie zieke dametjes! @danjo: irritant he! Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Heb in 2010 ook al m'n eigen risico opgemaakt terwijl ik dat normgaal gesproken nooit deed, maar al die antibiotica en pijnstilling toen voor m'n kies enz werd niet vergoed... nou ja, ach, hopelijk gaat het dit jaar wat beter. En voor jou helemaal.
O ja, en we hebben vakantie geboekt gaan in juni een weekje naar Fethiye in Turkije heb er nu al zin in!
Lekker Maia! Dat klinkt goed. Toevallig heb ik zelf ook net zitten kijken, maar ik denk maar dat we komend jaar thuisblijven. Met het nieuwe huis voor de boeg denk ik dat ik mijn vakantiedagen maar ga opsparen . Al klinken jullie plannen wel heel lekker ! @Rose en Maia, wat stoer dat jullie weer met de anticonceptie gestopt zijn. Ik ben benieuwd hoe lang het gaan duren ! @Box, hier blijft ie nog wel even staan denk ik. Hij staat gigantisch in de weg, maar Sam speelt er nog veel in. Ik vind het zelf tijdens het koken en de afwas ook wel prettig. Merk wel dat ie er steeds minder in wil. Beterschap voor alle zieke kindjes en ouders! Hier ook een mannetje met koorts. Gisteren was hij ook wel jengelig ervan, maar vandaag is ie ondanks zijn koorts toch heel vrolijk. Gelukkig maar. Verder... sorry dat ik er zo weinig ben, maar ja. Het is weer januari hè, dus werk mezelf over de kop op mijn werk. Ach, het hoort erbij zulllen we maar zeggen... Liefs, Josien
Box laten staan dat hebbenw ij ook gedaan tussen Laura en Mike in. Laura was denk ik 1,5 toen Mike geboren werd... die zat toen allang niet meer in de box, maar was wel handig als speelgoed opruimgebeuren Nu is de box al weer een paar amanden de deur uit Natalie fijn dat de poes naar huis kan! @Hoe gaat het met Tim? @KK hoe gaat het met Maureen? Wat zei de huisarts? Wat zielig dat ze zo vaak ziek is. Hier heeft Mike van de week dus een loopoortje gehad, we moeten nog 2 dagen druppelen volgens mij en dan is het klaar. Maar hij heeft nu weer verhoging en gilt de hele boel bij elkaar het afgelopen 2 uur dus die zit ook nog niet lekker in zn vel. Nu zit hij op schoot bij mijn man, maar hij hoest lelijk en zit wat op zn speen te sabbelen .. maar goed hij is wel ff stil. Danjo, is er de mogelijkheid tot het volgens van bijv scholing om te zorgen dat je iets anders kunt blijven doen in de zorg.? ( diabetesvpk, praktijkopleider, Nurse practitioner? ofzo) Gusam hoe is het met jou en de 2 kleintjes? Meiden ik ga zo naa rbed, morgen werken
Met Tim gaat t weer wat beter. De koorts is gezakt, nog niet helemaal weg, maar niet meer boven de 40 gelukkig. Slapen doet hij nog wel heel erg veel. Maar de kuur lijkt zijn werk al te doen. @Anas, bij jou blijft t ook maar een ziekenboeg zeg. @een 2e, dus als ik t goed heb gaan Rose en Maia er ook weer voor....spannend!!!! @Box, hier staat die nog en zal ook wel ff blijven. Vind er niks meer aan dat ding in de kamer, maar soms wel handig haha. Vooral als ik sta te koken, want anders heb ik een half uur een jankende Tim naast me in de keuken. @KK, hoe is t met Maureen? @Nathalie, is Floyd weer lekker bij jullie thuis? @Odess, hoe is het vannacht gegaan met Elise @Jaja, o meid wat heerlijk dat Dylan weer goed slaapt en lekker in zn velletje zit. Hoe gaat het eigenlijk met zijn eczeem? @Joenka, is Boaz al wat opgeknapt?
Zo, goedemorgen. Hier een hele goede nacht gehad gelukkig Maus heeft heerlijk geslapen en bijna niet gehoest.. Tot ze vanmorgen wakker werd, toen uiteraard wel weer.. Mja.. Ze heeft iig al gedronken vanmorgen en een papfles gehad en ze is nu aan de 2e helft van de pap bezig, dus lijkt er iets meer op... Eens ff afwachten hoelang ze alles binnenhoudt
gisteravond is mijn getrouwde vriendin weer gekomen uit fiji. we hebben t huis versierd en ze opgewacht in t donker. (we hadden contact met haar schoonzusje die ze had opgehaald, dus we wisten hoe laat ze thuis zouden zijn) toen ze de lamp in de woonkamer aandeed, schrok ze wel, maar ze vond t geweldig dat we er waren!
Kk, kijk dat zijn de berichten - hopelijk zet de positieve lijn zich voort! Ellen, wat leuk Boefjes zomaar even denken sneaky te trouwen Maar Fiji, wat een gave locatie zeg!! Maia, wat leuk! Die vakantie in juni is ook alvast lekker om naar uit te kijken! Wen, wat fijn dat het iets beter gaat met Tim, hopelijk is hij er snel helemaal weer bovenop. Hier weer een megabrakke nacht gehad, ze bleef gelukkig iets minder hangen in haar hoesten maar elke keer als ze dat deed zaten wij alweer rechtop. Verder begon ze hartverscheurend te huilen op een gegeven moment, maar na een paracetamol (wat ik natuuuurlijk niet direct bedacht) ging ze wel goed slapen. Denk dat ze erg hoofdpijn had. Ze slaapt nu alweer. Heb zelf ook mn hele hoofd vol zitten en dat wordt ook niet snel beter zo. Naja, het gaat weer voorbij! Anas, beterschap met Mike, bah zeg het zit hem ook niet mee! Ellen en Luna, hoest met de beebs in de buik?
Floyd mag dan wel thuis zijn, maar het is wel zielig. Hij ligt met 3 poten helemaal ingepakt in tape en kan zich amper beweging. Zijn voorpoot is ingepakt om de poot goed in de kom te houden en de plek met de open pezen te beschermen. 1 achterpoot is ingepakt omdat op de foto daar ook een plek te zien was die de dierenarts niet vertrouwd. En de andere is ingepakt omdat daar het infuus nog inzit. Maandagochtend moet ik hem weer terug brengen en zal hij daar weer een aantal dagen moeten blijven. Hij moet 2x per dag 2 verschillende antibiotica's en dan nog 1x een andere antibiotica erbij. Maar hij kan nu wel lekker even bij ons op schoot of op de bank liggen. Ze vermoeden nu trouwens toch dat het met een aanrijding is gebeurt aan de verwondingen te zien.
@ alle moeders die gestopt zijn met de anti conceptie, spannend hoor allemaal. Hopelijk komen er weer snel goede berichten. @ KK, fijn dat het al weer wat beter gaat. @ Anas, duimen dat het bij jullie ook beter gaat. @ Odess, balen dat je weer een slechte nacht achter de rug hebt. Hopelijk gaat het bij jullie snel weer beter. Hier gaat emma vandaag voor het eerst een paar passen echt los maken. Ze laat zich niet meer gelijk vallen, al kan ze het nog niet heel lang volhouden.
Jee zeg, die is wel erg ingepakt! Maar ja, hij kan maar het beste thuis zijn dan ergens anders, dat vindt hij vast fijn!
nathalie, wat zielig!!! odess, hier gaat t super met frummel, een drukke beeb! ik voelde al wat toen ik nog maar 14 weken was, volgens de vk kan dat ook echt. (ik dacht dat ik t me verbeeldde)ik hoop dat elise snel opknapt, en vooral `snachts weer beter gaat slapen. nachtrust is zo belangrijk, voor jullie allemaal!
nathalie, wat zielig voor je kat. gelukkig heb is die nog terug naar huis gekomen en hebben ze hem goed kunnen helpen. Odess, hopelijk knapt je kleintje snel weer op en kunnen jullie ook goed slapen. hier, dieet waar ik afgelopen woensdag mee begonnen ben is erg zwaar. alleen maar shakes en soepen (en uiteraard smaakloos). pffff moet volhouden maar gaat echt met moeite.