Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    knap hoor curly, respect!
    een vriendin van mij is al 12 kilo in n half jaar kwijt, door t koolhydraten dieet. mag je geen brood en pasta en aardappels. wel veel groente vlees en ei. ze luncht altijd met salade (wat ze dan toevallig ook erg lekker vindt) en ontbijt met yoghurt met zoetstof. `s avonds groente en vlees en zuivel. lijkt mij erg moeilijk, maar zij vindt t allemaal lekker, dus valt goed af.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna en sloppy, hoest met jullie???

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

NAthalie: Ach wat sneu! Nou ja, uiteindelijk natuurlijk niet, maar zo ziet het er nu uit! Beterschap met hem/haar....

Maia & Rose: Leuk hoor, spannend.....

Curly: Pff, dat is niks voor mij! Loop ik me alleen maar te frustreren... Ik ga gewoon maar weer eens beginnen met veel water drinken en niet snaaien....;)

Odess: Meisje dus nog niet fit! Hoop op een betere nacht voor je! Beterschap

Anas: Tjee, bij jullie blijft het ook op en af gaan he! Beterschap!

Wen: Tim weer wat meer opgeknapt, las dat de antibiotica al wat meer zijn werk doet??

Boaz had vandaag nog koorts 39,5 vanmiddag en met zetpil 38,3 voor hij naar bed ging! Erg benauwd, dus ga straks nog maar ff checken voor ik zelf ga slapen. Maar hij blijft er redelijk vrolijk onder!

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    meiden even goed nieuws , mijn papa zijn chemo is aangeslagen, hij kan nu langer in leven blijven joepie
    xxx

6. Maia

Maia Niet meer actief

@nathalie: agossie, wat ontzettend sneu ziet dat eruit!

@kk: fijn dat ze wat opknapt

@wen: blij dat de ab lijkt aan te slaan!

@een 2e: met Fleur heeft het 6-7 mnd geduurd dus ik ga er vanuit dat het nu ook niet snel 'raak' zal zijn.. maar wie weet, we zien het wel.

@kitty: wat een ontzettend fijn nieuws zeg!!!

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meisje kwam om 6 uur kokend en luid huilend uit bed en heeft de hele dag nog maar weinig gedronken :( Ze heeft gelukkig een paar slokjes gehad en een klein bakje vla. Ze is met 39.4 (zetpil zou nog moeten werken...) weer naar bed gegaan. Bah, ze is gewoon al dik een week ziek, denk je dat het beter gaat en dan weer dit. Yak!

Kitty wat fijn nieuws.

Joenka, wat fijn, hoop dat Boaz er snel vanaf is.

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Curly, knap hoor dat je die disipline hebt om het zo vol te houden. Voor mij zou een dieet ook zeker nodig zijn, maar ik kan me er nooit toe zetten.

@ kitty, wat een goed nieuws!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, hoe is t nu met je meissie? anders gewoon naar de ha hoor! een dikke week, is toch niet normaal?

kitty, wat een fijn nieuws!

danjo, hoe is t nu met t water daar? al aan t zakken? ik zag foto`s en beelden van de wellekade, sjee wat staat t daar hoog!

joenka, heeft boaz nog n beetje geslapen vannacht? wat een boel zieke kindjes hier zeg!

maia, 6 of 7 maanden is toch eigenlijk heel netjes? ze zeggen vaak dat je met n jaar rekening moet houden...

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jaaaa! Elise heeft geslapen van 10 tot half 8!! De koorts is nu weg, ze is vrolijk en had zowaar vanochtend een plasluier. Ow man... Wat hoop ik dat dit doorzet :) Ze ligt nu weer lekker te slapen maar ik hoop dat het nu voorbij gaat!

Hoe is het met de andere zieke kindjes?

Wen, Tim er alweer bovenop?

Ellen, wat fijn dat het goed gaat met je en met mini in je buik. Je vergeet mini echt wel eens, heb jij dat ook niet? Zoals gisteren, wanneer ik me zorgen maak om Elise en dan voel ik een trap en denk, ow ja... Wanner heb jij trouwens je 20 weken echo?

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ellen: Hier geen problemen met het slapen hoor! Boaz slaapt altijd net zoals eten!:D Vanmorgen had hij alweer 38,7, dus het is nog niet over...

Odess: Nou idd duimen dat ze nu weer opknapt!

Maia: 6/7 maand is prima toch?? suc6...;)

Kitty: Wat een super goed nieuws!!! Nou genieten!

12. Maia

Maia Niet meer actief

@ellen & joenka: daarom, maar ga er dus niet vanuit dat het nu al of volgende maand al zou zijn hihi.. ;)

@odess: beterschap voor je meisje!

hier vanmiddag een verjaardag van m'n nichtje, verder rustig dagje tot nu toe!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo thanks voor de link ;)

@ Kitty wat een goed nieuws.

@ Joenka beterschap met je mannetje *knuffel*

@ Odess wat fijn dat het weer wat beter gaat.

@ Wen hoe is het met jullie mannetje slaat de ab een beetje aan?

@ Maia leuke foto's op je hyves in de speeltuin :) veel plezier vanmiddag op de verjaardag.

@ nathalie hoe gaat het nu met jullie poes/kat?

Hier drukke dag van de ene visite naar de ander.
    ach is wel gezellie ;)

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Straks met meisjelief naar het cb.Ben benieuwd of ze last gaat krijgen van de prikken..

@box; jaa sinds gister is hij er hier uit!Ik was hem zo zat en Dyoni zat er nooit meer in dus klaar..Nu heeft ze een leuk hoekje met tafeltje en stoeltjes..Ook hebben we een nieuwe salontafel en dvdkast MET deuren hihi dus dvd’s uit de kast trekken is ook voorbij..

@kk;jaa geweldig he dat keukentje, hier wordt de hele dag met de mixer gespeeld..

@Maia;wat een geweldig schattige foto’s had je weer op hyves!

@Ellen; hoe is het met het aandachtafkicken?

@odess;he bah wat was dat schrikken!Arm meisje!Gelukkig lijkt het nu beter te gaan

@Joenka;pfff arme Boaz, blijft ook maar aan de gang he..Wanneer moet je naar de ka?

@2e;wat leuk al die meiden die voor een 2e gaan!Wij wachten nog een paar jaartjes..Mocht het ons nog een keer gegeven zijn!

*reageer straks verder moet nu haasten voor het cb*

15. Zo, goedemorgen..

Rustig geweest zeg gisteren!

Hier gaat het maar zo zo met Maus.. Ze heeft vrijdag en zaterdag hoge koorts gehad.. Dat is nu gelukkig over, maar ze hoest en rochelt zo! Heeft weer heeeel veel slijm en hoest ook tot overgeven van slijm toe! En ze grijpt continu naar de oortjes, dus ik ga zo ff bellen om te kijken of ze vanmiddag even nagekeken kan worden :(

Hoe gaat het verder met de zieke kindjes en zwangere mama's en mama's die proberen te gaan voor een 2e? En voor de andere mama's?

16. 0babydream0

Nou ze is weer goedgekeurd!Stoere bikkel gaf 2 kreten bij de prikken maar was meteen daarna weer stil..

Ze is nu 86 cm en 11,3 kilo..Je zou zeggen mooi gewicht maar daar waren ze het toch niet echt mee eens..Ze is nu erg uit verhouding qua lengte/gewicht maar ja niks aan te doen heeft ze van haar papa, lange slanke dennen!

17. 0babydream0

@kk; heb je nog een afspraak kunnen maken?

18. Ja, vanmiddag om kwart over 2 moet ik met haar heen..

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier gisteren naar winterefteling geweest. Emma vond het geweldig en wij ook. Vanochtend de kat weer terug gebracht naar de kliniek. Ze bellen vandaag nog voor meer informatie als ze hem goed onderzocht hebben.
    Nu even lekker zelf eten.

20. Maia

Maia Niet meer actief

@kk: succes vanmiddag! Zo blijft het niet echt lekker gaan!

@baby: inderdaad een lange en slanke den zeg!

hier een rustig dagje. Huis opgeruimd en gepoetst enzovoorts en nu even niks (meisjelief ligt op bed ;)) Heerlijk dit soort dagjes

Deel Deze Pagina