Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, we zijn er weer..

WEER antibiotica, want nu is haar linkeroortje ontstoken :(
    Ook heeft ze nu ventolin gekregen, want ze was TE benauwd.. We zagen nu ook dat haar borstje inzakt met ademhalen.. Was vorig jaar een teken van RS :( Ze vertrouwde het ook niet helemaal, dus als het donderdag NIET verbeterd is en ze nog steeds benauwd is, moeten we weer terug... Arm ding

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ KK, duimen dat het nu met ventolin verbeterd. Is er bij jullie trouwens in de familie iemand met astma of allergieen? Bij ons heeft mees astma en daarom word emma met verkoudheid ook oplettend in de gaten gehouden.

3. Nee, eigenlijk niemand bij ons in de familie. Ik had er zelf ook al weleens aan gedacht, maar het is niet het geval in onze familie ;)

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, ik hoop dat maureen opknapt van de ab!

odess, idd, ik vergeet wel eens dat er nog n mini in mijn buik zit. heb volgende week vrijdag de 20 weken echo, spannend hoor...
    fijn dat t beter gaat met elise!

baby, echt n slanke dame zeg! het aandacht-afkicken gaat super, ze speelt sinds zaterdag weer lekker zelf en is weer ondeugend. dus dat is fijn.

druk geweest vandaag, rotdag op t werk. collega krijgt misschien n miskraam, met 13 weken. ze verliest vrij veel bloed. krijgt morgen n extra echo. loop ik daar met mijn dikke buik. ik kan er ook niks aan doen, maar voel me wel erg opgelaten...hoop zo dat t goed gaat komen!!!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, he wat vervelend voor je collega - hoop dat het goed gaat!

KK, gatver Maus mag nu wel eens beter worden hoor! Hoop dat die ellendige RS weg blijft!

Nathalie, hopelijk valt het mee voor je kat nu en mag hij snel weer naar huis.

Maia, heerlijk een kalm dagje!

Baby, wat stoer van Dyoon! Het is geen kleine meid! Het is vast geen slechte eter meer, als ik zie wat ze nu weegt ;) Hopelijk geen last van de prikken!

Hier een vrolijk meisje wat nog erg veel heeft geslapen maar verder weer redelijk in orde is. Morgen voor het eerst maar weer eens naar het kdv - manlief is morgen thuis aan het werk dus ze kunnen bellen als het toch te veel is.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zwaaaaaaai

Ben ik ff snel, hier gaat alles zo zijn gangetje.. Mike is wel op zich opgeknapt.. al blijft hij zo lelijk hoestten. Vraag me af wanneer dat eens stopt hij heeft het al maanden. Woensdagochtend ga ik met hem naar de dokter voor de zekerheid.

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Ellen, wat erg voor je collega en inderdaad zeer vervelend voor jou om daar nu zo te lopen. Ik had dat toen ik net ontdekte dat ik zwanger was van emma, de dag erna moesten we afscheid nemen van het pasgeboren kindje van mijn vriendin. Voelde mijn toen heel schuldig dat er bij mij iets weer groeide en vond het zo rottig om uiteindelijk te vertellen dat wij een kleintje verwachten. Maar gelukkig vatte ze het goed op. Ook vond ik het moeilijk om aan mijn broer en schoonzus te vertellen, zij hebben na jaren proberen het opgegeven om kinderen te krijgen. En ondanks dat ze al meerdere nichtjes en neefjes ondertussen hebben, is het steeds rot om het te vertellen omdat je weet hoezeer ze er zelf ook naar verlangd hebben. Blijf dit soort dingen altijd moeilijk vinden. Dus sterkte ermee, probeer er op je werk toch van te blijven genieten.

@ Odess, hopelijk gaat ze het morgen op de kdv volhouden.

@ Anas, fijn dat het weer beter met mike gaat. Wel goed dat je morgenochtend er toch even naar laat kijken.

@ KK, hoe is het vannacht gegaan met de benauwdheid? Ondanks dat het dan wel niet in jullie familie voorkomt, kun je misschien eens vragen of ze al op allergie zouden kunnen testen.

@ baby, nou jij kan echt wel super trots op je meisje zijn hoor. Wat gaat die waanzinnig goed.

De dierenarts is erg tevreden over de kat. Hij eet goed, doet goed zijn behoefte en staan verbaasd hoe hij zich met zijn 3 ingetapte poten weet te redden.
    Voor mezelf voor morgenvroeg maar eens een afspraak gemaakt bij de ha. Heb al bijna 2 maanden lang buikpijn, net het gevoel of ik ongesteld moet worden maar er komt niets. De laatste weken gaat het af en toe pijnlijker worden, maar zie er eigenlijk tegenop om naar de ha te gaan. Denk zelf dat het namelijk aan de spiraal ligt en de keer dat hij eruit werd gehaald om zwanger te worden vergeet ik niet snel omdat het toen behoorlijk zeer deed. De angst is dat dit dus weer gaat gebeuren. Maar ja, ik kan hier toch ook niet mee blijven lopen. En ik kan gelijk weer even emma na laten kijken, want die maakt ook weer een piepend gorgelend geluid.

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even Ego

Ons meisje stapt aan 1 handje! Wat zijn we trots.

Haar ontwikkeling heeft heel erg lang stil gestaan vanwege tanden krijgen. Sinds vorige week staat ze regelmatig los als ze er niet op let en nu dus stappen aan 1 handje. En leuk dat ze het vind. Ze schatert de hele tijd hihi.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ MvJ, wat goed! Maak je borst maar nat, want straks loopt jullie meisje met snelle stappen door het huis.

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nathalie: ben benieuwd. Gaat goed dus met jullie kat. Wanneer mag hij weer naar huis? Ojee, klinkt niet echt goed die buikpijn. Misschien idd de spiraal. Succes. En je meisje ook niet helemaal fit. Ook beterschap ermee.

Ben even benieuwd: hoe lang duurde het gemiddeld bij jullie kindjes voordat ze van 1 handje lopen naar los lopen gingen. Nu weet ik wel dat het niks hoeft te zeggen en ieder kind zijn eigen ontwikkeling heeft. Maar was gewoon benieuwd.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj hier liep naomi met 9 mnd al kleine stukjes en aan de hand etc pas met 12 mnd begon ze echt door de hele kamer te lopen met 14 mnd rende ze werkelijk de kamer door, dus naomi heeft er wel lang overgedaan om de stap te maken van kleine stukjes na hele afstanden

12. YellowButterfly

Nathalie, ik hoop dat het meevalt bij de ha, maar is wel een goed idee om even te gaan ja :/

MvJ, wat stoer! Hier zat er een maandje tussen gok ik.

Hier is het KDV helemaal goed gegaan! Ze was wel helemaal op vandaag, ze heeft heel hard gehuild maar ook heel stoer zelf gegeten. Met een vorkje zelf al wat hapjes aanprikken en eten! Helemaal trots. Maar toen ze klaar was weer zoooo krijsen en alleen maar bij mama willen. Niets was dichtbij genoeg! Volgens mij wilde ze in me kruipen ;) maar nu ligt ze heerlijk in bed te slapen!

13. YellowButterfly

KK, hoe lijkt het bij jullie? Knapt Maureen al op?

14. Maia

Maia Niet meer actief

@ellen: wat heftig zeg :(

@anas: zwaai ;)

@lopen: hier zat er 1,5 maand ongeveer tussen.

@nathalie: fijn dat het goed gaat. Vond die foto op hyves wel erg sneu maar heel grappig :D (*sorrie*) ;)

hier alles goed. Vannacht wat minder. Ze had een nachtmerrie om een uurtje of 1, tijd bij manlief gezeten, bijna in slaap gevallen maar toen ze weggelegd werd natuurlijk wakker en wilde nie tmeer slapen. Ging het redelijk goed, huilen met lange pozes ertussen, werd het weer meer (omdat ze haar knuffel uit bed gegooid had perongeluk) en toen maakte hij de fout om haar even bij ons in bed te nemen. Nou dan is er van slapen echt niets dus toen was het feest... tja.. dus toen is hij tot 3 uur bezig geweest maar veel slapen hebben we niet gedaan. En toen had ik een enorm lange dag op mijn werk, de nieuwe locatie is open en op de di werk ik daar en we zijn nu langer open zonder balie dus we staan de hele dag en het is, doordat het nieuw is, ook nog gigadruk dus pfffff. Zal vast wel wennen.

15. Hier gaat het iets de betere kant op gelukkig :)

Ze hoest nog wel, maar niet zo enorm meer en ze eet weer kleine beetje.. Hele kleine beetjes, maar het is tenminste weer iets :D

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ff heel kort: jippie, bij mijn collega is alles goed! de placenta ligt voor de baarmoederhals, dus dar kwam de bloeding van.

kk, fijn dat t iets beter gaat.

maia, hopelijk vannacht n betere nacht!

mvj, hier loopt tess nu zo`n 2 maand aan 1 hand, maar los vindt ze nog eng. ze stapt wel van de bank naar de tafel, = 3 stapjes. ben benieuwd hoelang t echte lopen nog duurt.

ik ga slapen, morgen om 7 uur bij t kdv van tess zijn...

17. Maia

Maia Niet meer actief

@ellen: wat een fijn nieuws voor je collega

@kk: fijn dat het beter gaat!

18. YellowButterfly

Ellen, wat fijn nieuws!

Maia, hoop dat deze nacht beter was voor jullie.

KK, fijn dat het weer de goede kant op gaat!

Hier weer goedgekeurd bij VK, alles was picobello in orde :)

19. Hmm.. denk dat ik morgen nog wel ff de huisarts laat beoordelen, want vanmiddag hoestte ze ook weer zo erg dat ze ervan moest overgeven en nu ook elke keer tot kokhalzen toe :(

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Hier vanochtend dus bij de ha geweest en hij is bang dat ondanks het spiraaltje toch de endometriose terug is en dat daar de klachten door komen. Moet dus weer terug naar de gynaecoloog, heb voor a.s maandag al gelijk een afspraak staan. Dus ben benieuwd.

Deel Deze Pagina