Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nathalie, dat zou rot zijn zeg! Maar wat fijn dat hij je er niet mee laat sukkelen maar direct doorstuurt! Hopelijk valt het mee.

KK, hmm vervelend zeg. Het hoesten hoort wel bij de griep die nu heerst, Elise kon er ook echt in blijven :/

2. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    @ mama van Jordy

Marciano begon 2 weken voor zijn 1e verjaardag kleine stapjes los te zetten.
    En een week voor zijn 1e verjaardag te kruipen (teigerde daarvoor ) En ongeveer 2 weekjes na zijn verjaardag begon hij echt te lopen. sneller dan mijn meiden, de oudste liep nl pas echt met 16 maanden en mijn jongste dochter met 14 maanden.
    (dus jongens zijn niet altijd langzamer;) )

groetjes esmeralda

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@nathalie: succes maandag! wat een rotnieuws als het echt zo is :(

@esme: he, jij ook weer hier? hoe gaat het ermee?

hier alles goed. Ze was eergisteren na die nacht niet slapen zo moe dat ze echt heel lang geslapen heeft :D en vannacht ook weer. Ze slaapt nog steeds, ga zo even bij haar kijken.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Haaaai
    Hier gisteren dus met Mike bij de huisarts geweest, zijn longetjes zijn schoon en oren recht niks en licnks was het was rozig... maar omdat hij al 3 maanden ziek is inmiddels heeft hij toch een AB kuur gehad omdat d ehuisarts denkt dat er wel een infectie in het KNO gebied zit. Vanmorgen had hij aan de linkerkant echter een loopoortje!!!! dus nu weer druppelen ook arme jongen.
    Gelukkig lijkt hij er weinig last van t ehebben..

@natalie hoop dat de gyn je kan helpen.. spiraaltjes daar heb ik het niet op ken er ook genoeg horror verhalen van.

@ maia zwaai terug ;)

@lopen, ik zit even te denken, ik denk dat er niet zo heel lang tussen zat hier mike liep rond zijn 1e verjaardag en de maand ervoor ofzo dacht ik aan de hand.

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ik kom even snel kijken. Ben erg druk allerlei gebeurtenissen, niet ernstig, maar kom wel tijd te kort.

Voor iedereen die het nodig heeft, sterkte!!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Even een snelle hallo vanuit hier, nadat Dyoni gister ziek is geworden is mams het ook vandaag geworden..Ben vandaag dus ziek thuis gebleven bleg...

7. YellowButterfly

Baby beterschap!!

Anas, fijn dat hij er weinig last van lijkt te hebben :) Hopelijk snel weer opgeknapt!

Hier alles goed :)

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Bij mijzelf is de pijn in mijn buik echt vreselijk op dit moment. Het inwendige onderzoek heeft het er niet beter opgemaakt. Heel slecht geslapen vannacht, maar toch vandaag wezen werken.
    Ze zijn vandaag op het kdv met emma naar een geitenboerderij geweest. Ze schijnt het geweldig gevonden te hebben. Ze durfde als 1 van de weinige heel dicht bij de geiten te komen. Ze hebben foto's gemaakt, hoop dat ze die snel hebben en dat ik er ook een paar mag hebben.

@ lopen, emma liep hier net een week voor haar verjaardag met vasthouden. Sinds gisteren loopt ze nu dus fanatiek los.

@ Anas, wel zielig weer voor jullie ventje. Sterkte.

@ Curly, word toch wel een beetje nieuwsgierig waardoor je weinig hier kunt zijn.

@ Baby, beterschap met jou en je meisje.

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    baby, beterschap!!

Nathalie, wat stoer van emma. Ben druk met werk. Moeder lag in het ziekenhuis (niet ernstig) en ik moest zelf naar dokter en ZH voor wat kleins/pijnlijks. Daarnaast ook nog eens werken. CB en vandaag kwam een servicemonteur van onze bank die een deuk had. Dus errug druk. weet momenteel niet waar ik de tijd vandaan moet halen.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik word weer tante in augustus :)

11. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: wat sneu voor Mike zeg :( hopelijk gaat het snel beter! En van harte gefeliciteerd! Wat leuk :D

@baby: beterschap.

@nathalie: he bah, sterkte.

@curly: sterkte met alles.

Hier gaat het z'n gangetje. Heb het deze weken gigantisch druk met mijn werk, bijna niet leuk meer. Maar ach. Met Fleur gaat alles prima en dat is het belangrijkst.

12. YellowButterfly

Wat zijn we druk met zn allen :) Maar wel leuk druk! Hier ook lekker bezig met werk, ga de komende tijd iets meer werken zodat ik april (als mn ouderschapsverlof afgelopen is) rustig aan kan doen. Met 32 weken ineens meer gaan werken is misschien niet zon succes ;) Maar vanmiddag eerst lekker een verwenmiddag met massage ed, heerlijk!

Anas, wat leuk gefeliciteerd!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier gisteren een beroeporrientatie gehad, als het weer wat beter gaat met mn bekken gaan we opzoek na ander werk zoals
    activiteitenbegeleidster, consultatieburo,medicijnen rondbrengen en moet verder even nadenken over wat banen:D dus als jullie nog wat weten.

Anas gefeliciteerd meid

Odess hoop voor je dat t gaat lukken , maar denk als je een probleemloze zwangerschap hebt moet dat wel lukken.

Luna hoe is het met jou en frummel? en met je nieuwe huisje?

Nathalie das niet zo leuk hoop dat ze snel de oorzaak vinden

Ellen met jou frummel ook alles goed las ik van de week:D

Maia druk druk dus werkse

Curly af en toe wel aan jezelf denken he meid

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hey meiden,

sorry dat ik lang niet gereageerd heb, het is momenteel ontzettend druk met van alles. Guus is alleen 's nachts thuis i.v.m. het verhuizen en klussen in ons nieuwe huis. Ik zorg alleen voor Juliën en werk 3 dagen, naast een zwangerschap waarvan ik nog even erg moe ben, houd het niet over. Maar het einde van de chaos is in zicht, want op 1 februari moeten we verhuisd zijn. Die week moeten we nog wat puntjes op de i zetten en alles op zijn plek, dan heb ik weer wat meer tijd om mee te lezen en te reageren. :)

Danjo, klinkt ook wel weer leuk, om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging!

@Odess, Ellen, Sloppy, hopelijk niemand over het hoofd gezien die alweer zwanger is... Hoe is het met jullie?

@Kk, ik las vluchtig iets over een ziek meisje. veel beterschap.

Sorry dames, maar ik kan niet alles teruglezen, zit op mijn werk. Ik hoop dat alles goed gaat met de kindjes en jullie zelf.

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ odess, zal wel even wennen zijn om meer te gaan werken. Sterkte

@ Danjo, succes met het uitzoeken van een geschikte baan voor je. Op dat je snel iets vind wat bij je past en geschikt voor je is.

@ Luna, volgens mij heb je wel even een dikke knuf nodig. Hopelijk kun je snel even weer wat gas terug gaan nemen. Blijf je wel aan je gezondheid van jezelf en je brusje denken?

Hier is Floyd voor het weekend thuis maar maandag moet hij weer terug gebracht worden naar de kliniek. Hoewel hij nu nog maar met 2 poten in gespalkd zit, was de dierenarts toch niet zo positief. Zijn achterpoot gaat goed, hoewel het een lang proces gaat worden voordat zijn hak goed en wel genezen is maar hij voorziet daar geen problemen in. Maar de wond op zijn voorpoot zit er sinds gisteren erg slecht uit. Er bleek toch bacterieen van binnen te zitten die de huid aantast, waardoor er dus sinds gisteren nog een heel groot stuk vel eraf is gevallen en dat nu zijn hele poot tot aan zijn zool bloot ligt. Dat is geen goed teken. Hij kan er zo ook geen huidtransplantatie op doen. Hij hoopt dat het afsterven van het weekend stil is blijven staan, dan heeft hij nog hoop dat het goed komt. Mocht dit niet zo zijn, dan overweegt hij toch amputatie. Ook kregen we mee, dat we moesten gaan beseffen dat het toch nog langer geen duren dan afhankelijk gedacht werd en dat de kosten dus ook nog verder opgingen lopen dan hij gedacht had. Hij gaat proberen om het zo laag mogelijk te houden, maar het word nu toch echt wel een gouden kat. We duimen alleen maar dat het er maandag allemaal gunstig uit ziet en dat hij zijn pootje mag behouden. Duimen jullie mee?

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje Nathalie wat erg voor jullie kat. En balen dat het dan veel hoger uit gaat vallen die kosten. Heb je geen dierenverzekering voor hem?
    Is toch een duur kostenplaatje zo en je moet het natuurlijk ook hebben dat geld. Je hebt het er graag voor over (ik weet hoe dierbaar een dier kan zijn), maar ja het houd op als je het niet kan betalen natuurlijk.
    Ik duim dat alles toch nog goed komt.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nathalieh, ik duim voor jullie. Het is wat met dieren hé. Wij hebben hier ook een engelse bulldog die ons al duizenden euro's gekost heeft want dan was het weer een HD operatie, dan was het weer een staartamputatie, dan moest hij weer gecastreerd worden en toen moest er weer een stuk kraakbeen uit zijn poot i.v.m. artrose. 6000 euro verder en we hebben een redelijk lopende hond die nog veel operaties rijker zal worden i.v.m. zijn artrose. Maar je doet het maar allemaal, want ja, zomaar een spuit geven terwijl ze mentaal nog helemaal gezond zijn dat kun je niet over je hart verkrijgen. Het geeft wel aan dat je veel van dieren houdt. Hopelijk gaat het snel beter met de poezel. Hij heeft trouwens wel een hele leuke naam.

Bedankt voor je lieve woorden. Op zich gaat het wel, de drukte is moeilijk bij te benen, maar aan de andere kant is het wel voor een goed doel.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nathalie: Ik duim met je mee hoor! Wat erg wat jullie en jullie kat moeten mee maken zeg! Maar goed hij is in goede handen.

Hier gaat alles goed, morgen de 2de echo en dat hopen we wat meer te kunnen zien als de vorige keer.
    Megan slaapt inmiddels overdag helemaal niet meer wat best erg druk is :D
    Ze gaat vanaf 1februari 2dgn in de week naar een kdv en dat zal wel lekker voor haar zijn. Ze is heel leer grierig en ondernemen.
    Bij het kennis makingsgesprek ging ze bij een groep naar binnen en ze wilde al niet meer mee naar huis :D
    van de week kreeg ze voor het eerst een stukje van haar houten puzzel op z'n plek en ze was mega trots op zichzelf.......echt te schattig.
    Helaas hebben we ook vrijdag moeten beslissen dat onze hond een ander huis moet krijgen :(
    Samen met de gedragstherapeut en de dierenarts vonden ze he tniet verantwoord meer om jolie hier te houden. Ze accepteerd Megan gewoon niet en het gebeurt steeds vaker dat ze uitvalt tegen haar en het is een questie van tijd dat het een keer mis gaat :(
    Hopelijk vinden we snel een goed tehuis voor haar!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy wat moeilijk dat je je hond een ander huisje moet geven, maar als je er zoals jij alles aan gedaan hebt dan kan je op gegeven moment niets meer denk ik .
    Ik kan me indenken dat je dan voor je kindje kiest hoe moeilijk het ook is..

Luna hoe gaat het met de zwangerschap en met juliën?

andere meiden hoe gaat het met jullie kleintjes ??

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond. Lekker dagje gehad vandaag, vanochtend gemeet met de amsterdamse mama's (algemene clubs) en de kids, was erg gezellig en vanavond lekker samen naar de MacD... Fleur was erg blij met d'r eerste happymeal (al heeft ze alleen de patatjes en het toetje gegeten hihi)...

@baby: hopelijk ben je al wat meer beter.

@nathalie: wat sneu allemaal voor je kat.

@luna: succes met de verhuizing. Doe zoveel mogelijk rustig aan. Hoe gaat het met je zwangerschap?

@danjo: spannend die beroepenoriëntatie. Zelf al een beetje een idee wat je het meest aantrekt?

@sloppy: succes morgen en leuk dat ze het zo naar haar zin had op het kdv!

ik ga even een foto posten. Vind dat alle babytrekjes nu wel verdwenen zijn...

Deel Deze Pagina