goedemorgen! ik heb vanochtend heel gezellig voorgelezen op het kdv van Fleur. Was erg leuk. Verder moet ik zometeen naar m'n werk, heb geen zin, Fleur was om kwart over 6 al aan het jammeren. Volgens mij heeft ze verlatingsangst ofzo, want 'vroeger' (tot 2 weken geleden) ging ze, als ze wakker was, gewoon lekker in d'r bedje spelen met haar knuffels, maar tegenwoordig is ze vaak rond kwart over 6/half 7 wakker en begint meteen te jammeren en te miepen. Alsof ze bang is dat we d'r vergeten. Nu mag ik niet al te veel zeuren, want ik ben echt verpest met zo'n goede slaapster, maar pffffffffffffff
ellen wat heftig zon AMK melding, wat zegt die buurtgenoot dan over dit gezin? Vind het toch altijd een beetje lastig, Ook als de ouders er zelf zo open over zijn, dat zegt namelijk niks natuurlijk. nathalie zijn er geen andere opties? Oh ja 40.3 vind ik wel heel erg hoog, reactie op de BMR zou kunnen maar misschien is het wel heel wat anders ( oorontsteking/keelontsteking) ik zou er zeker door de huisarts laten zien! Verder hier alles rustig, In Augustus wordt ik weer tante
@anastasia;wat leuk tante worden!Voor de hoeveelste keer? @hier;Dyoni nog steeds koorts, ze is wel erg vrolijk en levendig...Manlief wordt 28 maart pas geopereerd eerder was er geen plek dus nog ff doorzetten.. @maia;wat leuk dat voorlezen!Jouw meisje heeft vast al een uitgebreidde boekenkast of nie? @ellen;bah wat een moeilijke situatie.. @nathalie;bah hopelijk zijn je klachten snel over!
@ Ellen, wat heftig als die ouders zo benaderd worden. Maar net als wat Anas zegt, soms zijn zulke mensen heel goed om het zelf te verbergen dat er iets mis is. Ik heb helaas er zelf ervaring mee gehad, eerst met de ex van mijn toenmalige man en later mijn ex zelf. Voor de buitenwereld zijn ze vrolijke, gezellige, nette mensen. Maar thuis kunnen ze ineens veranderen. Zou toch adviseren om het kind goed in de gaten te houden en te kijken of je niet iets opvalt aan het gedrag. @ Anas, de gyn wist het ook even niet omdat de spiraal toch ook al deze klachten moest weghouden wil hij het zo proberen. Maar echt blij ben ik er ook niet mee. Al moet ik wel toegeven dat de klachten al wel wat minder zijn. Maar het kwam al eens voor ik een dag had met minder klachten. Dus we wachten het maar even af. @ Baby, beterschap met je meisje. Wel lang wachten nog voor je man. @ Maia, leuk zo voorlezen bij het kdv. Waren ze wel allemaal aandachtig aan het luisteren? Hopelijk is het voor je meisje maar van korte duur dat ze zo vroeg wakker is.
KK, wat leuk nieuws! Rins, van harte met de geboorte van jullie zoon! Hier dacht ik wel ff snel beter te worden, maar heb vandaag weer de halve dag in bed gelegen, maar ff kalm aan doen nog. Die kleine meid van ons wilde geen avondeten en toetje, na een half uurtje in bed begon ze toch te mauwen en heeft ze 2 droge boterhammen en een half flesje water genomen. Dus... en ze werd enthousiast van het brood he! Gekke meid
Anas, van harte!! Baby, wat jammer dat hij zolang moet wachten zeg! Is de koorts al wel lager? FIjn dat ze er verder weinig last van heeft. Hier zie ik onze mini door mn trui heen bewegen Hoe stoer!
goedenavond! @Anas: van harte! Leuk zeg. @baby: ja, d'r kast groeit aardig @Odess: beterschap en wat leuk dat bewegen! @nathalie: ja, ze hadden de "grote" kindjes (tussen 3,5-2 ongeveer, en Fleur ) bij me gezet, dus een stuk of 8 kindjes (van 2 groepen). Dus die deden leuk mee en Fleur is als kleintje wel gewend om elke dag minimaal 1x voorgelezen te worden dus tja hihi...
zo, heb hier een rustig dagje samen met Fleur. Vanochtend heeft ze voor het eerst in een week of tig wel weer gewoon lekker geslapen tot 7:20 zelfs dus mijn gesprekje gisteren met haar heeft geholpen hihi... zometeen als ze wakker is richting winkels, mevrouw heeft een beetje last van een groeispurtje in de breedte (wat altijd voorgaat aan een groeispurtje in de lengte) en ik krijg met heel veel moeite nog wat tshirts aan... dus we gaan richting de volgende maat.. wat jammer nou
hihi ja en het is zelfs nog 4 dagen voor m'n NOD. ik had eigenlijk negatief verwacht, maar hij is echt giga positief. hihi ik word, als alles goed blijft gaan natuurlijk, weer een oktobermama! Feestmaand voor ons dus hihi
Whaaaaa Maia wat super! Nu al een knaller! Van harte meis!!!! Wat leuk (met avondurine 10 dpo volgens jou? Volgens mij ben je verder )
het was middagurine, maar inderdaad, ik was überhaupt verbaasd dat ik positief testte (al had ik wel m'n vermoedens maar ik zat nog in de ontkenningsfase, heb niet voor niets zo vroeg getest), maar ik was ook geschokt dat hij zo duidelijk was. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik verder ben, want ik heb mn eisprong op 19 januari gevoeld, maar ja, wie weet was dat het niet maar ik had wel het idee.