Gezien de test was het niet je eisprong die je 8 dagen geleden hebt gevoeld, denk eerder de innesteling Ben helemaal blij voor je
gaat die ook met gigantische kramp gepaard dan, de innesteling? Nu je het zegt zou het wel logisch klinken. dank jullie dames en please, nog even stilhouden op hyves he
Ik heb hier ook 10 dagen na ei vet posi getest hoor ( en was toen echt niet verder). kv testen zijn wel heel gevoelig en wist zeker wanneer ik mn ei had gezien het zh en wist toen ook zeker dat ik zwanger was
ach, ik zal het wel zien tzt in het beste geval ben ik een weekje verder zwanger en zo niet, dan niet. Zit er tenminste nog een klein beetje verschil tussen Fleur en deze
Jihahoeh Maia! Wat een geweldig mooie streep! Mooie leeftijd ook voor Fleur om grote zus te worden! Dikke proficiat voor jullie! Hoe reageerde je man?
hihi dank jullie! @MvJ: als ik dit aanhou, ben ik de 12e uitgerekend. Dus daar ga ik voorlopig maar vanuit. hoe manlief reageerde? Nou ik had beloofd dat ik samen met hem zou testen, dus ik zei dat ik iets stoms had gedaan hij schrok zich rot maar was erg blij met het nieuws, vond het helemaal niet erg dat ik zelf alvast had getest hihi en zei dat hij het al vermoedde omdat ik de hele week al liep te zeuren over krampen en hongergevoel enzovoorts...
@ maia, in shock? In blije vreugde zul je bedoelen! Wat gaaf! Gefeliciteerd! Misschien straks net als met mij en mijn broer. Broer is op 20 november jarig en ik op 21 november. Bij ons zit alleen 4 jaar tussen, wat bij Fleur dan korter is. Blijft dan toch altijd speciaal.
maia, das inderdaad n mooie datum! odess, ik heb de 20-wekenecho vandaag... straks om 9 uur. ben toch wel zenuwachtig. we willen graag weten wat t wordt, maar eerst maar es zien of alles goed is voor zover ze dat kunnen zien. dat is toch t allerbelangrijkst! ooooo tess stapt steeds meer los! ze is wel erg wankel, dus valt vaak, maar zo gauw ze houvast heeft om zich op te trekken stapt ze weer verder. nu nog vanuit t niks opstaan met dr kontje omhoog, dan is ze dr helemaal. zo leuk!!!!